je doet net alsof ze heel slecht zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef lachejonge het volgende:
Ze gaan toch niet godverdomme alle nummers van The Beatles verkrachten vanavond hè?
Hij deed het juist nog wel redelijk goed voor een CDA'erquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Toad het volgende:
Iets te jolige vragen bij het CDA. Oef, wat een treurnis.
Jan Kees de Jager gaat denk ik zsm uit de politiek.
The Soldiers? Die vind ik ook slecht ja. The Beatles moet je kunnen en als je dat niet kan moet je dat laten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je doet net alsof ze heel slecht zijn
Volgens mij heeft hij dat al aangegeven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Toad het volgende:
Iets te jolige vragen bij het CDA. Oef, wat een treurnis.
Jan Kees de Jager gaat denk ik zsm uit de politiek.
the Souldiersquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef lachejonge het volgende:
[..]
The Soldiers? Die vind ik ook slecht ja. The Beatles moet je kunnen en als je dat niet kan moet je dat laten.
Wilders gaat verder dan Dewinter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef ddx het volgende:
wel heel fout 'z'n neven'
Dat je al heel lang mee draait.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Knallert het volgende:
Wat betekent deze dinosaurus ([ afbeelding ]) bij een username?
DIe users gebruiken oude layoutquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Knallert het volgende:
Wat betekent deze dinosaurus ([ afbeelding ]) bij een username?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |