quote:
Slaap lekkerquote:
Zeg dan niet dat je gaat slapenquote:
Ben je ziek of valt het mee?quote:
Misschien kun je het aan de belasting/verzekering opgevenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef Kally het volgende:
Ik heb een bonnetje gehad van de dierenarts, kan ik dan ook ruilen als het niet goed is?
Neen.quote:
De mijne was niet goed genoeg?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:47 schreef Laysa het volgende:
Ah een KallySCtopicwkgevalletjewaarikwatneergezetwilhebben
Ik denk Spanje. Of Argentinie. Of Nederland.quote:
En terechtquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:47 schreef Laysa het volgende:
Ah een KallySCtopicwkgevalletjewaarikwatneergezetwilhebben
Ik heb nog geen wksc gevolgd vandaag dus niet piepenquote:
Ja maar wie wed er nu op Mexicoquote:
O oke, ik zag wat je vannacht gepost hadquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het valt mee. Ik voel me een beetje slap, maar het gaat wel.
Wacht maar niet op mij ik kom een druppel laterquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb zojuist alle afleveringen van Alfred J. Kwak gedownload!
Pure nostalgie.
Volgens mij niet als wereldkampioen, maar alleen voor de wedstrijd van morgen..quote:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, heel vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooitquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb zojuist alle afleveringen van Alfred J. Kwak gedownload!
Pure nostalgie.
* Zuchtquote:
Was je toen niet WK-mod?quote:Ja, en in tegenstelling tot 4 jaar terug. leeft het totaal niet bij me
Jawelquote:
Beste cartoon ooit gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 @ 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, heel vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit![]()
Siewosie Azie.quote:
Ik kan heel goed Herman van Veen imiterenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, heel vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit![]()
Ja ik vond het fantastischquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan heel goed Herman van Veen imiteren
Ik ben weer aan het kijken, het is gewoon tijdloosquote:
Ja maar dat worden ze nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, daarom
Geloof dat je voor iedere euro er 4000 terugkrijgt als ze WK worden
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het kijken, het is gewoon tijdloos.
En er zit vrij veel maatschappelijke kritiek in als je goed kijkt.
Dat zei men ook van Griekenland 6 jaar terug op het EK in portugalquote:
quote:
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zei men ook van Griekenland 6 jaar terug op het EK in portugal![]()
ik geef ze ook geen kans hoor
Ik heb het niet echt gevolgd, ik was er te oud voorquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet het![]()
Mooie verwijzing naar Hitler
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn hond http://tweetphoto.com/26507996
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd, ik was er te oud voor
quote:
Nee, dit jaar geen trek in/geld voor (ook al is het maar een schamele inleg)quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos, doe jij nog mee aan die Onzepool van DD?
quote:
Ok.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dit jaar geen trek in/geld voor (ook al is het maar een schamele inleg)
quote:
Ook niet, ik heb er alleen een op hyves ingevuldquote:
Ik heb het nog nooit op Fok gedaan, maar ik dacht als het zo werkt als met de F1 manager dan is het wel leuk om 'met z'n allen' mee te doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook niet, ik heb er alleen een op hyves ingevuld
totaal niet. Ookal heb ik de naam een voetballiefhebber te zijn, leeft het echt niet hierquote:
quote:
quote:
quote:
Eetzequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:36 schreef D. het volgende:
Ik ga maar eens ff de macaroni eetbaar maken, en gelijk uitproberen
Ik ook, maar ik wil nu eerst even 2 dagen bijkomen van die verkiezingenquote:Op donderdag 10 juni 2010 @ 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wel echt enorm veel zin in het WK. Blijft toch het evenement der evenementen.
Bij mij komt dat morgen, dan kijk ik de eerste wedstrijd en zit er dan meteen inquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb wel echt enorm veel zin in het WK. Blijft toch het evenement der evenementen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gaat pas los als ze de 1e wedstrijd winnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die vind dat de Oranje gekte dit jaar meevalt.
Ja toch laat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gaat pas los als ze de 1e wedstrijd winnen
Eindexamen van vrienden geweest, hun filmpje gekeken in de bioscoopp.. hoe leuk!quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eindexamen van vrienden geweest, hun filmpje gekeken in de bioscoopp.. hoe leuk!
en daarna werd ik gebeld door talpa of ik zaterdag even langs wou komen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja toch laat.Ik wil verdomme nu al meezingen met een nieuw kutlied van Wolter Kroes.
Niet in mijn eentje.quote:
Vertel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als 't een beetje goed gaat zaterdag kom ik weer op teevee ja
Ik vind em prachtig, steeds weer een anderequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet in mijn eentje.![]()
Wat is de lay out van Google raar zeg, doe maar snel terug.
Ik krijg de hele tijd zo'n fokking rare glijbaan die me aanstaart.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik vind em prachtig, steeds weer een andere
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan is het de nachtjes aftellen naar maandag.
Bij wat nu weer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen ik snap niet hoe die glijbaan werktquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd zo'n fokking rare glijbaan die me aanstaart.
waarbij?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Rotkinderen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:47 schreef gomi het volgende:
damn, onderwijs in amsterdam. begin er nooit aan om hier les te geven
dat ook denk ik. maar moeder geeft dus les en boze vader die dr dus ff bedreigde.quote:
De ouders zijn vaak erger dan de kinderen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef gomi het volgende:
[..]
dat ook denk ik. maar moeder geeft dus les en boze vader die dr dus ff bedreigde.
2e in 1 week tijd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef gomi het volgende:
[..]
dat ook denk ik. maar moeder geeft dus les en boze vader die dr dus ff bedreigde.
2e in 1 week tijd.
yups. en moeder wil dus graag les geven in de wat moeilijkere wijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De ouders zijn vaak erger dan de kinderen.
Vlak bij mij in de buurt is een basisschool, was een keer gekke vader binnengestormd met een mes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef gomi het volgende:
[..]
2e in 1 week tijd.
is echt tuig hier op school heb ik t idee.quote:
Dat zal in de andere grote steden net zo zijn, vrees ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:47 schreef gomi het volgende:
damn, onderwijs in amsterdam. begin er nooit aan om hier les te geven
Jeezzz, het is toch van de gekkequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:54 schreef gomi het volgende:
[..]
is echt tuig hier op school heb ik t idee.
zusje zit ook in onderwijs. daar hebben de leerlingen tijdje terug tijdens schooltijd gepoogd t gebouw in de hens te steken.
is bij mijn moeder op school ook weleens geweest. en een moeder die met een pistool op school kwam.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Vlak bij mij in de buurt is een basisschool, was een keer gekke vader binnengestormd met een mes.
politie heeft hem kunnen pakken, maar erg eng om te horen.
yeah, dat dacht lijkt mij ook de meest logische manierquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
Ik ben het ook wel eens niet met iets eens op school, maar met gewoon praten kom je er ook wel
klopt idd. overal zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal in de andere grote steden net zo zijn, vrees ik
is ook school in probleemwijk. zusje is wat dat betreft dus net als mijn moeder. wil juist op die scholen lesgeven.quote:
I don't care!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:58 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, al vind ik de openingswedstrijd niet echt boeiend. de2e lijkt me wel wat
Een nieuw programma, een mix tussen Fear Factor, en ander programma, maar dat kreeg ik niet helemaal mee.. gewoon gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij wat nu weer?
en Bella gewoon zingen
Misschien wel The Phone.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een nieuw programma, een mix tussen Fear Factor, en ander programma, maar dat kreeg ik niet helemaal mee.. gewoon gaan
Same here.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ging om 4 uur naar bed. Rete spannend was het.
lol, ik heb t idee dat ik er nog een beetje in moet komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
I don't care!Ik ga zoveel mogelijk wedstrijden proberen te bekijken!
Morgen faal ik overigens al hardEerst werken en daarna naar Eindhoven voor Guus Meeuwis xD
Nou inderdaad. Al was ik echt enorm braaf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah we ware met terugwerkende kracht gewoon erg braaf
Goedemorgen Tongquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ging om 4 uur naar bed. Rete spannend was het.
Ik ook. Deed nooit iets.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Al was ik echt enorm braaf.
Wanneer is dan mis gegaan? op de middelbare?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
idd, ik was nooit echt braaf. maar scholen in de hens zetten deed ik niet aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toen begon de aftakeling inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer is dan mis gegaan? op de middelbare?
einde gemistquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef tong80 het volgende:
Iemand VI net gezien ?
Deden ze op het einde twittergate na. Schitterend
ik denk dat dat bij mij zal verschillen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij zullen leerlingen en leraren mij ook als een brave leerling bestempelen. ALs ze me al kunnen herinneren.
Als? je bent een stille leerling?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij zullen leerlingen en leraren mij ook als een brave leerling bestempelen. ALs ze me al kunnen herinneren.
Volgensmij is het in het VI topic terug te zien.quote:
ah k. thnx. zo ffchecken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgensmij is het in het VI topic terug te zien.
8 jaar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de enige leerling in Zaltbommel die door medeleerlingen met U werd aangesproken na 8 jaar HAVO.
lol, ik ben de leerling die op werkweek niet eens werd herkend als leerling door mijn eigen leraar duits.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de enige leerling in Zaltbommel die door medeleerlingen met U werd aangesproken na 8 jaar HAVO.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef tong80 het volgende:
was he. School is voor mij al jaren geleden.quote:
Nu nog...quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Dus we waren allemaal outsiders/losers/nietsnutten op de middelbare?
Speak for yourself.quote:
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
was he. School is voor mij al jaren geleden.
Ik ben sowieso een vrij stil persoon. Ik zei wel eens wat, dus de stilste van de klas was ik ook weer niet en ik haalde meestal een van de hogere cijfers dus de leraren betrokken me wel af en toe bij de les. Maar over het algemeen was en wilde ik dat ook zijn ik een onopvallende leerling. Teminste dat hoop ik
Op VWO begonnen. Uiteindelijk examen MAVO gedaan, en vervolgens toch maar een keer m''n best gedaan en de HAVO afgemaakt.quote:
nee dat niet. maar op die school van mijn werkweek spijbelde ik nogal veel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou best wel als loser of outsider kunnen worden bestempeld ja. Weinig vrienden, niet echt geinteresseerd in de mode/trends. Tja hoezo autist..quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Oh zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op VWO begonnen. Uiteindelijk examen MAVO gedaan, en vervolgens toch maar een keer m''n best gedaan en de HAVO afgemaakt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou best wel als loser of outsider kunnen worden bestempeld ja. Weinig vrienden, niet echt geinteresseerd in de mode/trends. Tja hoezo autist..
quote:
O dat valt mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op VWO begonnen. Uiteindelijk examen MAVO gedaan, en vervolgens toch maar een keer m''n best gedaan en de HAVO afgemaakt.
Vetquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef PatriQue89 het volgende:
oh ze gaan Gooische Vrouwen herhalenelke maandag tot donderdag een aflevering
hmmm, op RTL Lounge(?) komt dat vaak genoeg langsquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef PatriQue89 het volgende:
oh ze gaan Gooische Vrouwen herhalenelke maandag tot donderdag een aflevering
Ja, maar ik heb geen rtl loungequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm, op RTL Lounge(?) komt dat vaak genoeg langs
Want?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
Hebben de XFA'ers die hierheen zijn gevlucht er eigenlijk wel over nagedacht hoe fucking druk die SC van het nieuwe forum zal zijn?
Je zei toch dat je autist bent?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
damn ik heb al sinds maandag geen tv aangehad. Ben ik erg?
ESF en XFA'ers en allerlei andere meut dan bij elkaar komt?quote:
Komt het TAL er??quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
Hebben de XFA'ers die hierheen zijn gevlucht er eigenlijk wel over nagedacht hoe fucking druk die SC van het nieuwe forum zal zijn?
Toevallig dacht ik er vandaag nog aan. Ja ik vrees dat het er enorm druk zal worden. Maar misschien dat de modjes meerdere sc's toelaten. Is op RenP ook het geval. En VBL had een tijd terug ook 2 sc'squote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
damn ik heb al sinds maandag geen tv aangehad. Ben ik erg?
idd, dat zou best wel erg druk kunnen wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ESF en XFA'ers en allerlei andere meut dan bij elkaar komt?
Misschien?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar zit daar een verband tussen?
hmmm, dat zal wel goed komenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ESF en XFA'ers en allerlei andere meut dan bij elkaar komt?
Naja niet dat er dan weer gezeur komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm, dat zal wel goed komen
En anders zal er wel een oplossing voor verzonnen worden
Nja, de ESF'ers zijn er van Januari tot ergens in Juni niet bijquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, dat zou best wel erg druk kunnen worden
lol en meteen groot feest zeker he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
Ik was heul geen outsider op school, sterker nog toen ik weg gingen jankten de leraren...van opluchting
Volgens mij ben jij de enige die het er nog steeds over heeftquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Naja niet dat er dan weer gezeur komt.
Waarom ben ik niet verrastquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
Ik was heul geen outsider op school, sterker nog toen ik weg gingen jankten de leraren...van opluchting
lolquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, de ESF'ers zijn er van Januari tot ergens in Juni niet bij
Ik heb er op zich niet zo heel veel problemen mee hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Naja niet dat er dan weer gezeur komt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:24 schreef gomi het volgende:
[..]
lol en meteen groot feest zeker he?
geen examenfeest, maar t yeah kally is gone feest
Volgens mij was jij echt zo iemand die getoupeerd haar had, naar The Culture Club en Duran Duran luisterde en shaggies rookte met haar coole vriendinnen op het schoolplein, terwijl de jonges hetzelfde gekleed als Simon Le Bon toekeken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
Inderdaad, had er siewosie geen problemen mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er op zich niet zo heel veel problemen mee hoor
Als ik het tempo van beide SC's zo samen zie valt het tempo ook wel redelijk mee nu
quote:
idd ik zit ook in beiden. en valt idd meequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er op zich niet zo heel veel problemen mee hoor
Als ik het tempo van beide SC's zo samen zie valt het tempo ook wel redelijk mee nu
Ja veel autisten zitten dag en nacht achter de PC> wat dat betreft ben ik een enorme uitzondering. hoewel er dagen zijn geweest dat ik om 8.00 uur de pc aanzette en hem pas om 23.30 uit deedquote:
ben je echt autist?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja veel autisten zitten dag en nacht achter de PC> wat dat betreft ben ik een enorme uitzondering. hoewel er dagen zijn geweest dat ik om 8.00 uur de pc aanzette en hem pas om 23.30 uit deed
nou, zondag was het wel erg snel...quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, had er siewosie geen problemen mee.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij was jij echt zo iemand die getoupeerd haar had, naar The Culture Club en Duran Duran luisterde en shaggies rookte met haar coole vriendinnen op het schoolplein, terwijl de jonges hetzelfde gekleed als Simon Le Bon toekeken.
Ja dat siewosie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
nou, zondag was het wel erg snel...
Zou ik zelf ook niet heel lang vol kunnen houden
(zou mijn bed niet meer in gaan)
Nou op die andere punten na, best beknopt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nooit mijn haar getoupeerd, had wel coole vriendinnen, rookte sigaretten, en de jongens zaten er gewoon bij, niet gekleed als Simon Le Bon
Dat ging te snel om leuk te zijn, maar verder had ik totaal geen problemen met ze hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
nou, zondag was het wel erg snel...
Zou ik zelf ook niet heel lang vol kunnen houden
(zou mijn bed niet meer in gaan)
Jij mag door naar de volgende rondequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou op die andere punten na, best beknopt.
Ik zette 6 dagen geleden mijn PC aan omdat ik hem opnieuw moest opstarten wegens storing bij UPC.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja veel autisten zitten dag en nacht achter de PC> wat dat betreft ben ik een enorme uitzondering. hoewel er dagen zijn geweest dat ik om 8.00 uur de pc aanzette en hem pas om 23.30 uit deed
Ik heb ook he-le-maal geen problemen met ze... vind het wel gezelligquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ging te snel om leuk te zijn, maar verder had ik totaal geen problemen met ze hoor
liep er uberhaupt ooit iemand als simon le bon gekleed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nooit mijn haar getoupeerd, had wel coole vriendinnen, rookte sigaretten, en de jongens zaten er gewoon bij, niet gekleed als Simon Le Bon
Dat geloof ik niet zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook he-le-maal geen problemen met ze... vind het wel gezellig
maar hoop idd niet dat er problemen van zullen komen als we uiteindelijk wel weer écht samen zouden voegen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zette 6 dagen geleden mijn PC aan omdat ik hem opnieuw moest opstarten wegens storing bij UPC.
Heb hem sindsdien niet meer uitgezet. Niet dat ik er veel achter zit. Wat moet je immers achter je PC als het beeldscherm aan de voorkant zit.
Bij ons op school iig nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef gomi het volgende:
[..]
liep er uberhaupt ooit iemand als simon le bon gekleed.
op hijzelf na dan
zal ook wel goed gaan hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook he-le-maal geen problemen met ze... vind het wel gezellig
maar hoop idd niet dat er problemen van zullen komen als we uiteindelijk wel weer écht samen zouden voegen
Ik loop er ook niet altijd mee te koop. Ik kom er wel gewoon voor uit hoor. Maar ik ga niet iedere dag posten dat ik een auti ben.quote:
Nee ik denk dat er geen problemen komenquote:
lol, nee snap ik ook wel. zo beetje dodelijk saai worden als je dat dagelijks moest melden hequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik loop er ook niet altijd mee te koop. Ik kom er wel gewoon voor uit hoor. Maar ik ga niet iedere dag posten dat ik een auti ben.
nja, het was wel zo dat vrij snel na binnenkomst van de ESF'ers in V&A een aantal zich hiernaartoe verplaatstequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik denk dat er geen problemen komen
Ja maar dat kwam mede door de snelheid, althans voor mij, en dat neem t nu ook al af in V&Aquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, het was wel zo dat vrij snel na binnenkomst van de ESF'ers in V&A een aantal zich hiernaartoe verplaatste
kijk zequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ich gehen zu film kijchen. Was sagen sie daarof? Siewosie!
Veel kijkplezierquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
denk btw dat dit topic ms weleens snel kan gaan als t wk echt begonnen is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam mede door de snelheid, althans voor mij, en dat neem t nu ook al af in V&A![]()
Ach we zien het wel
Nja, de eerste paar topics zullen daar ook wel (extra) snel gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam mede door de snelheid, althans voor mij, en dat neem t nu ook al af in V&A![]()
Ach we zien het wel
IK neem aan dat er aparte livetopics komen. Of 1 centraal topic, of per wedstrijd een apart topic. Dat is aan de modjes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef gomi het volgende:
[..]
denk btw dat dit topic ms weleens snel kan gaan als t wk echt begonnen is.
of is t zo dat er per wedstrijd topicz zijn en t daar dan vooral druk is?
Dat laatste jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef gomi het volgende:
[..]
denk btw dat dit topic ms weleens snel kan gaan als t wk echt begonnen is.
of is t zo dat er per wedstrijd topicz zijn en t daar dan vooral druk is?
Veel plezierquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
ah k. livetopics idd. denk dat die idd snel zullen gaan. dan zal t hier wel meevallenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK neem aan dat er aparte livetopics komen. Of 1 centraal topic, of per wedstrijd een apart topic. Dat is aan de modjes.
Nou ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, de eerste paar topics zullen daar ook wel (extra) snel gaan
Maar dat lijkt me ook vrij normaal
jaja, midden in de vakantie zodat t er vrij rustig is en t kan worden opgeheven wegens gebrek aan belangstellingquote:
Zo snel zullen ze iets niet opdoeken denk ik hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja, midden in de vakantie zodat t er vrij rustig is en t kan worden opgeheven wegens gebrek aan belangstelling
ah k. was maar geintje van me ook hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo snel zullen ze iets niet opdoeken denk ik hoor
En er zullen vast genoeg mensen zijn dan
Ik bedoel dan ook meer qua voorbereidend werk
Hoi melderquote:
ZUU was anders zo weer opgedoektquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo snel zullen ze iets niet opdoeken denk ik hoor
En er zullen vast genoeg mensen zijn dan
Ik bedoel dan ook meer qua voorbereidend werk
Dat was een forum voor ex-modjes, waar ze hun gal konden spuwen over het beleid enzo. Was ergens september vorig jaar. Heeft maar een week ofzo bestaan.quote:
Het lijkt me niet dat je had gedacht dat het lang zou bestaan, toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was een forum voor ex-modjes, waar ze hun gal konden spuwen over het beleid enzo. Was ergens september vorig jaar. Heeft maar een week ofzo bestaan.
ah k. nooit van gehoord tbh. maar met zo een korte levensduur niet echt verwonderlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was een forum voor ex-modjes, waar ze hun gal konden spuwen over het beleid enzo. Was ergens september vorig jaar. Heeft maar een week ofzo bestaan.
quote:
De insteek van ZUU was dat volgens mij wel. Maar T80 was een 1 april stunt hequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je had gedacht dat het lang zou bestaan, toch?
T80 heeft ook maar een paar dagen bestaan
Dat moet haast wel, ik zou zo geen andere reden kunnen bedenkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny mompelt iets over complotten enzulks
Nee inderdaad. Op zich vond ik het wel leuk een idee, waar ik met een beperkt gezelschap mocht posten, maar het was wel terecht dat het weg werd gedaan hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. nooit van gehoord tbh. maar met zo een korte levensduur niet echt verwonderlijk
Ik zou iemand zoeken om erover te pratenquote:
Ik deel het nu toch met jullie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou iemand zoeken om erover te praten
Ja maar ik ben geen expertquote:
nja, als ik dat zo hoor dan is het niet echt verwondelijk dat het snel is geslotenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De insteek van ZUU was dat volgens mij wel. Maar T80 was een 1 april stunt he. Die was ook maar voor een paar dagen geopend.
Alle hulp is welkomquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben wel een "ervaringsdeskundige" in de psychiatrie, is dat ook goed?
Hehe, nog voor het WK hebben ze problemen.quote:
Wij kunnen geen Canvas+ en Franstalige zenders ontvangen via de kabelquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Eigenlijk is het WK 15 minuten geleden al begonnen.
Openingsconcert WK voetbal 2010
Donderdag 10 juni op Canvas en Canvas+
De aftrap voor het WK Voetbal 2010 in Zuid-Afrika is een spectaculair openingsconcert in het Orlando Stadion in Soweto, Johannesburg. Het is het grootste concert ooit in Afrika. Internationale supersterren en vooraanstaande Afrikaanse artiesten treden samen op voor 30.000 toeschouwers. Ook een heleboel intenationale voetballegendes van vroeger en nu maken hun opwachting, samen met ‘celebrities’ van over heel de wereld. Voetbal en muziek: een feest!
Volgende artiesten treden op: Alicia Key, Amadou & Mariam, Angelique Kidjo, Black Eyed Peas, BLK JKS, John Legend, Juanes, Shakira, The Parlotones, Tinariwen, Vieux Farka Touré en Vusi Mahlasela.
Het integrale concert start om 20u op Canvas+.
Vanaf 21:30 uur op Canvas, dus dan kan iedereen het zien.
Op de TV-zender 'LaDeux' is het nu al rechtstreeks te zien.
Ik zit nu op LaDeux te kijke, maar wat een héérlijk feestje.![]()
zo ff zappen dan maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Eigenlijk is het WK 15 minuten geleden al begonnen.
Openingsconcert WK voetbal 2010
Donderdag 10 juni op Canvas en Canvas+
De aftrap voor het WK Voetbal 2010 in Zuid-Afrika is een spectaculair openingsconcert in het Orlando Stadion in Soweto, Johannesburg. Het is het grootste concert ooit in Afrika. Internationale supersterren en vooraanstaande Afrikaanse artiesten treden samen op voor 30.000 toeschouwers. Ook een heleboel intenationale voetballegendes van vroeger en nu maken hun opwachting, samen met ‘celebrities’ van over heel de wereld. Voetbal en muziek: een feest!
Volgende artiesten treden op: Alicia Key, Amadou & Mariam, Angelique Kidjo, Black Eyed Peas, BLK JKS, John Legend, Juanes, Shakira, The Parlotones, Tinariwen, Vieux Farka Touré en Vusi Mahlasela.
Het integrale concert start om 20u op Canvas+.
Vanaf 21:30 uur op Canvas, dus dan kan iedereen het zien.
Op de TV-zender 'LaDeux' is het nu al rechtstreeks te zien.
Ik zit nu op LaDeux te kijke, maar wat een héérlijk feestje.![]()
Wij kregen vandaag post dat we TV Monde gaan krijgen, en dat ze CNN van de kabel halenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Wij kunnen geen Canvas+ en Franstalige zenders ontvangen via de kabel
Ai jammer, maar zodra het op de gewone Canvas begint, meld ik het hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Wij kunnen geen Canvas+ en Franstalige zenders ontvangen via de kabel
Bedankt, hebben ze ook een livestream?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ai jammer, maar zodra het op de gewone Canvas begint, meld ik het hier.
Ja met dat lekkere dingquote:
Vertel vertel vertelquote:
Ik heb hem al gezienquote:
Logischquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Wij kregen vandaag post dat we TV Monde gaan krijgen, en dat ze CNN van de kabel halen
Nog niet gevonden. Wel dit gevonden:quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Bedankt, hebben ze ook een livestream?
Ik denk niet dat dit problemen zijn, maar voorzorgsmaatregelenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, nog voor het WK hebben ze problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |