Als? je bent een stille leerling?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij zullen leerlingen en leraren mij ook als een brave leerling bestempelen. ALs ze me al kunnen herinneren.
Volgensmij is het in het VI topic terug te zien.quote:
ah k. thnx. zo ffchecken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgensmij is het in het VI topic terug te zien.
8 jaar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de enige leerling in Zaltbommel die door medeleerlingen met U werd aangesproken na 8 jaar HAVO.
lol, ik ben de leerling die op werkweek niet eens werd herkend als leerling door mijn eigen leraar duits.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de enige leerling in Zaltbommel die door medeleerlingen met U werd aangesproken na 8 jaar HAVO.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef tong80 het volgende:
was he. School is voor mij al jaren geleden.quote:
Nu nog...quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Dus we waren allemaal outsiders/losers/nietsnutten op de middelbare?
Speak for yourself.quote:
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
was he. School is voor mij al jaren geleden.
Ik ben sowieso een vrij stil persoon. Ik zei wel eens wat, dus de stilste van de klas was ik ook weer niet en ik haalde meestal een van de hogere cijfers dus de leraren betrokken me wel af en toe bij de les. Maar over het algemeen was en wilde ik dat ook zijn ik een onopvallende leerling. Teminste dat hoop ik
Op VWO begonnen. Uiteindelijk examen MAVO gedaan, en vervolgens toch maar een keer m''n best gedaan en de HAVO afgemaakt.quote:
nee dat niet. maar op die school van mijn werkweek spijbelde ik nogal veel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou best wel als loser of outsider kunnen worden bestempeld ja. Weinig vrienden, niet echt geinteresseerd in de mode/trends. Tja hoezo autist..quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Oh zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op VWO begonnen. Uiteindelijk examen MAVO gedaan, en vervolgens toch maar een keer m''n best gedaan en de HAVO afgemaakt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou best wel als loser of outsider kunnen worden bestempeld ja. Weinig vrienden, niet echt geinteresseerd in de mode/trends. Tja hoezo autist..
quote:
O dat valt mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op VWO begonnen. Uiteindelijk examen MAVO gedaan, en vervolgens toch maar een keer m''n best gedaan en de HAVO afgemaakt.
Vetquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef PatriQue89 het volgende:
oh ze gaan Gooische Vrouwen herhalenelke maandag tot donderdag een aflevering
hmmm, op RTL Lounge(?) komt dat vaak genoeg langsquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef PatriQue89 het volgende:
oh ze gaan Gooische Vrouwen herhalenelke maandag tot donderdag een aflevering
Ja, maar ik heb geen rtl loungequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm, op RTL Lounge(?) komt dat vaak genoeg langs
Want?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
Hebben de XFA'ers die hierheen zijn gevlucht er eigenlijk wel over nagedacht hoe fucking druk die SC van het nieuwe forum zal zijn?
Je zei toch dat je autist bent?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
damn ik heb al sinds maandag geen tv aangehad. Ben ik erg?
ESF en XFA'ers en allerlei andere meut dan bij elkaar komt?quote:
Komt het TAL er??quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
Hebben de XFA'ers die hierheen zijn gevlucht er eigenlijk wel over nagedacht hoe fucking druk die SC van het nieuwe forum zal zijn?
Toevallig dacht ik er vandaag nog aan. Ja ik vrees dat het er enorm druk zal worden. Maar misschien dat de modjes meerdere sc's toelaten. Is op RenP ook het geval. En VBL had een tijd terug ook 2 sc'squote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
damn ik heb al sinds maandag geen tv aangehad. Ben ik erg?
idd, dat zou best wel erg druk kunnen wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ESF en XFA'ers en allerlei andere meut dan bij elkaar komt?
Misschien?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar zit daar een verband tussen?
hmmm, dat zal wel goed komenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ESF en XFA'ers en allerlei andere meut dan bij elkaar komt?
Naja niet dat er dan weer gezeur komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm, dat zal wel goed komen
En anders zal er wel een oplossing voor verzonnen worden
Nja, de ESF'ers zijn er van Januari tot ergens in Juni niet bijquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:22 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, dat zou best wel erg druk kunnen worden
lol en meteen groot feest zeker he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
Ik was heul geen outsider op school, sterker nog toen ik weg gingen jankten de leraren...van opluchting
Volgens mij ben jij de enige die het er nog steeds over heeftquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Naja niet dat er dan weer gezeur komt.
Waarom ben ik niet verrastquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
Ik was heul geen outsider op school, sterker nog toen ik weg gingen jankten de leraren...van opluchting
lolquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, de ESF'ers zijn er van Januari tot ergens in Juni niet bij
Ik heb er op zich niet zo heel veel problemen mee hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Naja niet dat er dan weer gezeur komt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:24 schreef gomi het volgende:
[..]
lol en meteen groot feest zeker he?
geen examenfeest, maar t yeah kally is gone feest
Volgens mij was jij echt zo iemand die getoupeerd haar had, naar The Culture Club en Duran Duran luisterde en shaggies rookte met haar coole vriendinnen op het schoolplein, terwijl de jonges hetzelfde gekleed als Simon Le Bon toekeken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
Inderdaad, had er siewosie geen problemen mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er op zich niet zo heel veel problemen mee hoor
Als ik het tempo van beide SC's zo samen zie valt het tempo ook wel redelijk mee nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |