Als? je bent een stille leerling?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij zullen leerlingen en leraren mij ook als een brave leerling bestempelen. ALs ze me al kunnen herinneren.
Volgensmij is het in het VI topic terug te zien.quote:
ah k. thnx. zo ffchecken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgensmij is het in het VI topic terug te zien.
8 jaar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de enige leerling in Zaltbommel die door medeleerlingen met U werd aangesproken na 8 jaar HAVO.
lol, ik ben de leerling die op werkweek niet eens werd herkend als leerling door mijn eigen leraar duits.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de enige leerling in Zaltbommel die door medeleerlingen met U werd aangesproken na 8 jaar HAVO.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:10 schreef tong80 het volgende:
was he. School is voor mij al jaren geleden.quote:
Nu nog...quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Dus we waren allemaal outsiders/losers/nietsnutten op de middelbare?
Speak for yourself.quote:
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
was he. School is voor mij al jaren geleden.
Ik ben sowieso een vrij stil persoon. Ik zei wel eens wat, dus de stilste van de klas was ik ook weer niet en ik haalde meestal een van de hogere cijfers dus de leraren betrokken me wel af en toe bij de les. Maar over het algemeen was en wilde ik dat ook zijn ik een onopvallende leerling. Teminste dat hoop ik
Op VWO begonnen. Uiteindelijk examen MAVO gedaan, en vervolgens toch maar een keer m''n best gedaan en de HAVO afgemaakt.quote:
nee dat niet. maar op die school van mijn werkweek spijbelde ik nogal veel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou best wel als loser of outsider kunnen worden bestempeld ja. Weinig vrienden, niet echt geinteresseerd in de mode/trends. Tja hoezo autist..quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
Oh zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op VWO begonnen. Uiteindelijk examen MAVO gedaan, en vervolgens toch maar een keer m''n best gedaan en de HAVO afgemaakt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou best wel als loser of outsider kunnen worden bestempeld ja. Weinig vrienden, niet echt geinteresseerd in de mode/trends. Tja hoezo autist..
quote:
O dat valt mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op VWO begonnen. Uiteindelijk examen MAVO gedaan, en vervolgens toch maar een keer m''n best gedaan en de HAVO afgemaakt.
Vetquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef PatriQue89 het volgende:
oh ze gaan Gooische Vrouwen herhalenelke maandag tot donderdag een aflevering
hmmm, op RTL Lounge(?) komt dat vaak genoeg langsquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef PatriQue89 het volgende:
oh ze gaan Gooische Vrouwen herhalenelke maandag tot donderdag een aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |