is ook school in probleemwijk. zusje is wat dat betreft dus net als mijn moeder. wil juist op die scholen lesgeven.quote:
I don't care!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:58 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, al vind ik de openingswedstrijd niet echt boeiend. de2e lijkt me wel wat
Een nieuw programma, een mix tussen Fear Factor, en ander programma, maar dat kreeg ik niet helemaal mee.. gewoon gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij wat nu weer?
en Bella gewoon zingen
Misschien wel The Phone.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Een nieuw programma, een mix tussen Fear Factor, en ander programma, maar dat kreeg ik niet helemaal mee.. gewoon gaan
Same here.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ging om 4 uur naar bed. Rete spannend was het.
lol, ik heb t idee dat ik er nog een beetje in moet komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
I don't care!Ik ga zoveel mogelijk wedstrijden proberen te bekijken!
Morgen faal ik overigens al hardEerst werken en daarna naar Eindhoven voor Guus Meeuwis xD
Nou inderdaad. Al was ik echt enorm braaf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah we ware met terugwerkende kracht gewoon erg braaf
Goedemorgen Tongquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ging om 4 uur naar bed. Rete spannend was het.
Ik ook. Deed nooit iets.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Al was ik echt enorm braaf.
Wanneer is dan mis gegaan? op de middelbare?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
idd, ik was nooit echt braaf. maar scholen in de hens zetten deed ik niet aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toen begon de aftakeling inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer is dan mis gegaan? op de middelbare?
einde gemistquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef tong80 het volgende:
Iemand VI net gezien ?
Deden ze op het einde twittergate na. Schitterend
ik denk dat dat bij mij zal verschillen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij zullen leerlingen en leraren mij ook als een brave leerling bestempelen. ALs ze me al kunnen herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |