Trusten D.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ben ik, want ik ben er nu vandoor
Welterusten allen
Slaap lekker D.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ben ik, want ik ben er nu vandoor
Welterusten allen
Jij ook slaap lekker Kittykatquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik ga in bed liggen... ff de uitslag uitkijken.. mn voeten doen zeer
Trusten Patjequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik ga in bed liggen... ff de uitslag uitkijken.. mn voeten doen zeer
quote:
en ook jij trusten kallyquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook aflsuiten, morgen druk zat nu mijn moeder lichtelijk gehandicapt is![]()
Slaap lekker voor straks allemaal![]()
Samequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook aflsuiten, morgen druk zat nu mijn moeder lichtelijk gehandicapt is![]()
Weltrusten Kallyquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
ik zie net dat dat klopt... bugjequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef gomi het volgende:
[..]
nu weer idd. maar net zag ik hem ff niet
Wat ik net al zei, als je bagger gebruikt krijg je hier een DINO Brandmerkquote:
Lekker slapen en poepze.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef crv het volgende:
Ik ga mijn film afkijken en mijn fles leegdrinken en dan plat
Bedankt voor de gezeligheid
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef crv het volgende:
Ik ga mijn film afkijken en mijn fles leegdrinken en dan plat
Bedankt voor de gezeligheid
Trekze.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben helemaal zat van die verkiezingen, ik ga een film kijken ofzo en kijk over twee uur wel weer.
.
Weet ik veel... van iets leuks wat daar niet tussen staat ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Rauzer het volgende:
Ja ik ben niet achterlijk Benny maar het meeste heb je al gezien in Danny's topics, wat precies wil je zien?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik veel... van iets leuks wat daar niet tussen staat ofzo

Tof!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik op jouw Twitter-icoon klik (dat optioneel wel of niet permanent zichtbaar is) krijg ik jouw laatste tweets. Bovendien zie je hier de Auto-PI-optie.
DINO, liefie wat doe je me aan.quote:
Zucht. Ze plaatsen me zonder toestemming in een hokje.quote:
Doen ze met mij ook altijd, omdat ik zwart ben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zucht. Ze plaatsen me zonder toestemming in een hokje.
Denk niet wit, denk niet zwart. Denk niet zwart wit...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doen ze met mij ook altijd, omdat ik zwart ben.
Ben bang van niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je ook een Dino-afschietoptie kopen zonder van lay-out te switchen?
Nou ok, ik accepteer je dino, jij accepteert dat ik zwart benquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet ik nu.
Dit lijkt me een mogelijk breekpunt.
Beetje PVV gedrag hier op FOK.:Xquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zucht. Ze plaatsen me zonder toestemming in een hokje.
En niet eens een konijnenhokje.![]()
Welterusten Ben!
Deal. Scheelt weer een informateur en een formateur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ok, ik accepteer je dino, jij accepteert dat ik zwart ben
Vertel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga vannacht over de enge man bij het stemlokaal dromen, vrees ik.
Alles was fout aan die man. Hij zat op de eerste plek bij het binnenkomen. Hij had nog een vermicellisliert aan zijn tand hangen. Blijkbaar was de soep net op. Vervolgens veegt hij met zijn vochtige vinger opzichtig over mijn foto in m'n paspoort. Terwijl die echt niet vies is en daarna vraagt hij net als elk jaar hoe lang ik ben. En maar tijd rekken en maar tijd rekken. Echt een misplaatste onemanshow. Volgende keer fiets ik wel naar een ander bureau.quote:
He bah. Wat raar ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alles was fout aan die man. Hij zat op de eerste plek bij het binnenkomen. Hij had nog een vermicellisliert aan zijn tand hangen. Blijkbaar was de soep net op. Vervolgens veegt hij met zijn vochtige vinger opzichtig over mijn foto in m'n paspoort. Terwijl die echt niet vies is en daarna vraagt hij net als elk jaar hoe lang ik ben. En maar tijd rekken en maar tijd rekken. Echt een misplaatste onemanshow. Volgende keer fiets ik wel naar een ander bureau.
quote:RT @rpleer: Als de PvdA en de VVD gelijk blijven moeten we vader Abraham maar een winnaar aan laten wijzen! #tk2010
Haha ja!quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
Shoparina: Ja hoor, een fking buitenlander loopt hier in de stad onder mijn ramen graffiti te spuiten dat je niet rechts moet gaan stemmen #watkiestnl
less than 10 seconds ago from TwitBird iPhone · Reply · View Tweet
Ik Johnny Depp.quote:
VVD toch?32?quote:
Wltrusten k'nijn en chinees.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:20 schreef crv het volgende:
Ik kan maar niet geloven daz de PvdA zo sterk blijft. Ik zou maar even hertellen
Koentjequote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:27 schreef crv het volgende:
mogg,e niet zo uitbundig aub, moet nog wakker worden
Had nooit aan die 2e fles moeten beginnen![]()
Kallyquote:
Die heeft pijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kally
Weer klaar voor een nieuwe dag?
Hoe gaat t met je moeder nu?
Mooi dat je baas daar zo flexibel in is!quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heeft pijn![]()
Zij is mijn oppas voor de kinderen, en dat gaat nu wat moeilijker dus ik heb even mijn manager gebeld net en het uitgelegd, dus ik kan nu wat makkelijker gaan en staan hoe ik wil
Net gekeken, Klopt nog steeds gelukkigquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:32 schreef Kally het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent
Nee ik moet nog wel een en ander doen voor er zaterdag gelegd kan worden maar ook dat komt wel goedquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mooi dat je baas daar zo flexibel in is!
Klussen is klaar verder?
quote:
Stelt mij ook wat teleur, maar ik denk dat dat komt door Mar's afwezigheid, en iBenny die nog zwevende kiezer isquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:41 schreef Rauzer het volgende:
Oh ik dacht jullie zijn vast drie topics verder
Het is hier ook niet veel soepsquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:46 schreef crv het volgende:
zou hier 30 graden moeten worden vandaag, maar het ziet er nog somber uit
Nog een glas melk erin en hij weeg 23 literquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:44 schreef Kally het volgende:![]()
Jongste staat zich te wegen roept hij ik weeg 22 liter en 7
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nog een glas melk erin en hij weeg 23 liter
Tja zit wat in, het menselijk lichaam is ook een behoorlijke zak waterquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:44 schreef Kally het volgende:![]()
Jongste staat zich te wegen roept hij ik weeg 22 liter en 7
Ik heb toch gepland om vanavond de BBQ in de fik te zetten, dus hoop dat het nog een beetje opklaartquote:
Ja en het wordt wel warm vandaagquote:
quote:Wahlkampf von Wirtschaftsthemen dominiert
Im Wahlkampf hatten Wirtschaftsthemen eine wichtige Rolle gespielt. Die VVD trat für einen Abbau des Haushaltsdefizits ohne Steuererhöhungen ein, will das Renteneinstiegsalter heraufsetzen und die Einwanderungspolitik verschärfen. Die PvdA will an den Sozialausgaben nicht rütteln, die Steuern erhöhen und Einwanderer besser integrieren.
Die Freiheitspartei will die Einwanderung aus muslimischen Ländern unterbinden, den Bau neuer Moscheen verbieten und eine «Kopftuchsteuer» einführen.
Genoeg benzine d'r op, dan fikt ie vast welquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:50 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb toch gepland om vanavond de BBQ in de fik te zetten, dus hoop dat het nog een beetje opklaart
Hahaha inderdaad, snelheid was wat minder, geheid omdat iedereen tv zat te kijken ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:45 schreef D. het volgende:
[..]
Stelt mij ook wat teleur, maar ik denk dat dat komt door Mar's afwezigheid, en iBenny die nog zwevende kiezer is
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:52 schreef D. het volgende:
[..]
Genoeg benzine d'r op, dan fikt ie vast wel
quote:dushi_kimberley
ZIJN DER MEER MENSE DIE WEL HEBBE GESTEM MAAR GEEN BEESIE HEBBE GEKREGE?????
Succes ermeequote:Op donderdag 10 juni 2010 07:54 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga even heen en weer rennen, kinderen naar school, kat naar de dierenarts en dan werken, tot later
Bah zat gisterenavond al te zweten...quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en het wordt wel warm vandaag![]()
Lekker benauwd dus
Let je op dat je de juiste volgorde aanhoudtquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:54 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga even heen en weer rennen, kinderen naar school, kat naar de dierenarts en dan werken, tot later
Succes maar weer vandaagquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:54 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:55 schreef Rauzer het volgende:
[.dushi_kimberley
ZIJN DER MEER MENSE DIE WEL HEBBE GESTEM MAAR GEEN BEESIE HEBBE GEKREGE?????.]
Oranjekoorts misschienquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bah zat gisterenavond al te zweten...
Maar komt ook doordat ik zo'n "ik ga ziek worden gevoel" heb....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef iBenny het volgende:
Biogarde heeft trouwens ook gereageerd via PM over TAL
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja inderdaad, nu lijkt het net z'n Bingquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:55 schreef iBenny het volgende:
Google heeft nu ook achtergronden
Ik wil gewoon de witte
Zo weer online, nu vanuit Basel.quote:
mijn igoogle startpagina is gewoon zoals die altijd is gelukkigquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:55 schreef iBenny het volgende:
Google heeft nu ook achtergronden
Ik wil gewoon de witte
iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu lijkt het net z'n Bing
Daar word je inderdaad niet vrolijk van. Een jaar geleden is bij ons ook een keer een auto zo verzopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:17 schreef crv het volgende:
[..]
Zo weer online, nu vanuit Basel.
Hier ook, beetje raar weer, hoorden net op de radio dat wat noordleijker in Mannheim er door onweersbuien een parking ondergelopen was en er een meter water in stond. Daar word je niet vrolijk van
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:21 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Heb sinds een paar dagen oranje vlaggetjes aan mijn auto en neem bewust de "langzame" route naar de zaak.
Al die fransen kijken je toch wel een beetje "vuil" na en als ik dan aan de grens kom dan zie die Zwitserse douane al gniffelen.
Schijnt echt heftig geweest te zijn. Vorig jaar hebben we hier net over de grens in Duitsland ook modderlawines gehad waardoor wegen afgezet werden. Gelukkig zit ik net gunstig en blijft het echt slechte weer of in Basel of in Duitsland of meer het binnenland in achter ons dorp in Frankrijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar word je inderdaad niet vrolijk van. Een jaar geleden is bij ons ook een keer een auto zo verzopen
Nog niet gezienquote:
Rare mensen die Hollandersquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:25 schreef crv het volgende:
[..]
Nog niet gezien![]()
Duitsers begint een beetje, Zwitsers ook nog niet echt. Degene die je ziet zijn de Brasilianen, Portugezen, Slowaken e.d.
EN een hollander
Ah dat scheelt dan wel weer ja. Dat je gewoon rustig kunt rijden zonder ergens vast te komen staan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:23 schreef crv het volgende:
[..]
Schijnt echt heftig geweest te zijn. Vorig jaar hebben we hier net over de grens in Duitsland ook modderlawines gehad waardoor wegen afgezet werden. Gelukkig zit ik net gunstig en blijft het echt slechte weer of in Basel of in Duitsland of meer het binnenland in achter ons dorp in Frankrijk
Joh, het is briljant hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah dat scheelt dan wel weer ja. Dat je gewoon rustig kunt rijden zonder ergens vast te komen staan.
Leedvermaak?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:33 schreef crv het volgende:
[..]
Joh, het is briljant hier.
Ik woon dus in Frankrijk en Werk in Zwitserland.
Ons kantoor ligt in het Centrum van Basel en gemiddeld doe ik er een 15 tot 20 minuten over in de spits om met mijn auto op de zaak te komen, ondanks wegopbrekingen e.d.
Af en toe kijk nog wel eens op de filesites in NL. Goede therapie
Had je hier 2 jaar geleden moeten komen, met het EK. Hadden we een "klein" feestjequote:
JA sorryquote:
Haha niet erg. Ik ga altijd met de trein dus weinig last van files.quote:
Oh maar daar had ik zo rond de afgelopen kerst ook veel leedvermaak over hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha niet erg. Ik ga altijd met de trein dus weinig last van files.
Mooi, moet je nog veelquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. engels toets gehad, ging wel redelijk.. nu mondeling voorbereiden. Komt helemaal goed
Ohja toenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:40 schreef crv het volgende:
[..]
Oh maar daar had ik zo rond de afgelopen kerst ook veel leedvermaak over hoor![]()
Iets met bevroren wissels e.d. geloof ik![]()
En ik reis vanuit Basel regelmatig naar Bern en Zurich en hier was het ook bar, maar we hadden nergens last van
Nu nog mondeling, en morgen nog 1 toets. Dan zit de toetsweek erop!quote:
Ja helemaal weer typisch NL's.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
Wat een rel om Elia trouwens. Ja je moet het niet zeggen maar dit is ook wel weer overdreven.
En Twitterverbod
Ach, het is jammer van het twitterverbod maar neit veel meer dan datquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
Wat een rel om Elia trouwens. Ja je moet het niet zeggen maar dit is ook wel weer overdreven.
En Twitterverbod
En dan vakantie ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu nog mondeling, en morgen nog 1 toets. Dan zit de toetsweek erop!, alleen nog even 2 verslagjes inleveren die bij de mondelingen horen, maar die zijn zo gemaakt.
Sorry voor het ophalen van die herinnering.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohja toenEen keer 4 uur vastgestaan op station Arnhem.
Nee, nog 2 week stage lopen... terwijl ik verslag vorige week al moest inleveren.. beetje omslachtigquote:
Ah, klinkt logischquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, nog 2 week stage lopen... terwijl ik verslag vorige week al moest inleveren.. beetje omslachtig
Wuuuut? hoezo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, nog 2 week stage lopen... terwijl ik verslag vorige week al moest inleveren.. beetje omslachtig
En de media idem. Dit en de vuvudingen gaan ons de kop kosten in de kwartfinale tegen Brazilie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:43 schreef crv het volgende:
[..]
Ja helemaal weer typisch NL's.
Hier heb je al de reden waarom we het WK niet gaan winnen.
van Marwijk houdt zich alleen maar bezig met randzaken en niet met datgene waar het om draait. het voetballen.
Het is ook te belachelijk voor woorden. En als er wat blaadjes vallen dan rijden ze allemaal met vertragingquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:45 schreef crv het volgende:
[..]
Sorry voor het ophalen van die herinnering.
Je kunt je neem ik aan de hoon van het buitenland wel vorstellen.
God wat heb ik hier gelachen![]()
Uiteindelijk is het natuurlijk te triest voor woorden wat er gebeurt is.
Ik moet mijn stageverslag maandag inleveren en daarna ook nog 3 weken stage lopen. Niet echt logisch inderdaad.quote:
Mag je daar dus ook met een kratje pils gaan zitten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:52 schreef iBenny het volgende:
Ah, ze beginnen hier op school slim te worden...
Voor maandag hebben ze een groot doek en een beamer geregeld voor in de aula.
(Chips, drinken, ed. mag je zelf meenemen)
Jammer voor hun dat ik al heb besloten om gewoon thuis te kijken
Geun idee... zou best kunnen, hebben ze hier namelijk wel vaker gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mag je daar dus ook met een kratje pils gaan zitten?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef iBenny het volgende:
Biogarde heeft trouwens ook gereageerd via PM over TAL
Doorsturen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem-Jan van Puffelen
Dat heb je mij ook niet horen zeggenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
check
Er staat alleen geen definitief oordeel in
Pfoe gelukkig. Was even bang dat ik een grote rel aan het missen wasquote:
Mis je ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pfoe gelukkig. Was even bang dat ik een grote rel aan het missen was
Ja ik ook, maar het viel allemaal mee dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pfoe gelukkig. Was even bang dat ik een grote rel aan het missen was
Ik heb nog geen 1 poster van Wilders gezien die nog heel isquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wilders is bij ons voor de deur bespoten door kleuters
Grrr...quote:
Nee, maar daar hoopte ik opquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook niet horen zeggen
Dat klinkt vast viezer dan je het bedoeltquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wilders is bij ons voor de deur bespoten door kleuters
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt vast viezer dan je het bedoelt
Ik heb overigens nergens bekladde posters gezien
Wilders heeft het door de hele stad wel moeten verdurenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wel overal dat ze de ogen eruit hadden gehaald, vooral bij Wilders.
Keelpijn is weg, nu hoofdpijn en volgens mij neusholte ontstekingquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dat was ook wel een beetje te verwachten met de dingen die je had/kreeg
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keelpijn is weg, nu hoofdpijn en volgens mij neusholte ontsteking
PVV was in Spijkenisse de grootste partij
VVD de tweede grootste partij
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:26 schreef Rauzer het volgende:
Damn, gister de hele dag gewerkt aan een verslag, kon ik 'm vandaag nergens vinden
Had ik 'm in de temp-files opgeslagen, omdat ik werkte vanuit een gedownload bestand! Gelukkig geen Ccleaner gebruikt vandaag of gisteren
!
Ik ga zaterdag naar Almerequote:Op donderdag 10 juni 2010 11:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier in almere:
1. VVD (25.5%) 2. PvdA (23.8%) 3. PVV (17.9%)
Op zich wel opvallend als je bedenkt dat de PVV bij de gem.raadsverkiezingen als hoogste eindigde
Defqon, Almere strandquote:
Dat moet je trouwens maar gewoon rustig aan doen he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keelpijn is weg, nu hoofdpijn en volgens mij neusholte ontsteking
ah, natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Defqon, Almere strandHeb er wel zin in.
En ik wou weten wie dat nieuwe meisje is?
Vsnavond nog wel de laatste dag lopen van de Vierdaagse, anders krijg ik me 24ste nummertje nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat moet je trouwens maar gewoon rustig aan doen he?
Dies heul nie lelijkquote:
Oh ja...quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vsnavond nog wel de laatste dag lopen van de Vierdaagse, anders krijg ik me 24ste nummertje niet
Valt wel mee toch? Ik kan het niet zo goed zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze kijkt alleen een beetje scheel
Trollquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze kijkt alleen een beetje scheel
Ze is gekquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik kan het niet zo goed zien.
En al zou dat zo zijn. Boeien.![]()
Wie C_A of Kristen Bell?quote:
Das vervelend.quote:
dan heb je echt mazzel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:26 schreef Rauzer het volgende:
Damn, gister de hele dag gewerkt aan een verslag, kon ik 'm vandaag nergens vinden
Had ik 'm in de temp-files opgeslagen, omdat ik werkte vanuit een gedownload bestand! Gelukkig geen Ccleaner gebruikt vandaag of gisteren
!
Ik durfde 'm al niet te onderbrekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, uurtje stilte is wel genoeg.
Ik wel maar kwam er al snel achter dat ik niks te melden hadquote:
Ow, daar houden we hier nooit rekening mee hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wel maar kwam er al snel achter dat ik niks te melden had
Ik ga dadelijk de plaatselijke telefoonboer overhalen om me alvast op de reserveringslijst voor de nieuwe iPhone te zettenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:53 schreef D. het volgende:
Of melden dat je dadelijk de plaatstelijke telefoonboer over gaat halen om je alvast op de reserveringslijst voor de nieuwe iPhone te zetten
Ik heb ook altijd prepaid gehad, tot de komst van de iPhone, toen heb ik dat principe moeten laten varenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk de plaatselijke telefoonboer overhalen om me alvast op de reserveringslijst voor de nieuwe iPhone te zetten![]()
Ohnee, ik kan geen afscheid nemen van prepaid...
Wat kost z'n abonnement voor die nieuwe iPhone dan ongeveer? Ik denk dat ik minstens het dubbele kwijt ben, dat heb ik er ook weer niet voor over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd prepaid gehad, tot de komst van de iPhone, toen heb ik dat principe moeten laten varen
Ik betaal nu 30 euro p.m., voor 150 minuten, 150 smsjes en onbeperkt internet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat kost z'n abonnement voor die nieuwe iPhone dan ongeveer? Ik denk dat ik minstens het dubbele kwijt ben, dat heb ik er ook weer niet voor over.
Ik ben nog niet zo lang wakker.quote:
Hectisch nachtje.quote:
Ach, daardoor wordt Rutte premier. Die kan het allemaal zo rechts mogelijk proberen te houdenquote:Op donderdag 10 juni 2010 @ 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zeteltje meer gaat weinig zeggen denk ik.
Een flink verkiezingsfeestje gevierd?quote:
OK goed om te wetenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:52 schreef D. het volgende:
Zo kun je ook melden dat je niets te melden hebt
Moet ik ze even doorfaxen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:32 schreef Rauzer het volgende:
Iemand nog oude aardrijkskunde werkstukken liggen?
Wat moet ik me daar tegenwoordig bij voorstellen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:32 schreef Rauzer het volgende:
Mijn broertje heeft laatst volgens mij nog een werkstuk/presentatie over Flevoland moeten doen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:32 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb daar zeker ooit een werkstuk voor gemaakt. Kan wel eens kijken of ik het nog heb liggen. Maar zijn er op internet niet genoeg te vinden?quote:
Genoeg maar het meeste is troep. En ik heb er meerdere nodig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb daar zeker ooit een werkstuk voor gemaakt. Kan wel eens kijken of ik het nog heb liggen. Maar zijn er op internet niet genoeg te vinden?
Wat ga je ermee doen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Genoeg maar het meeste is troep. En ik heb er meerdere nodig.
Dat gaat best snel!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben bijna compleet
Ik zoek nog de volgende vier landen
01. Greece
02. USA
03. New Zealand
04. Brasil
Hoi trouwens![]()
Vanmiddag krij ik waarschijnlijk Brazilie en Griekenland al.quote:
Oeh dat is wel een slechte zaak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
nou ik ga nog even op bed leggen met een paracetamol
Ik heb nog geen eens trek in me haring die ik vanmiddag heb gekocht
Doe dat maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
nou ik ga nog even op bed leggen met een paracetamol
Ik heb nog geen eens trek in me haring die ik vanmiddag heb gekocht
Ik wil me cijfer anders heb ik 3 dagen voor niks gelopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe dat maar
Is het wel verstandig dat je de vierdaagse gaat lopen?
Haring
is de dag al begonnen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:22 schreef Symphonic het volgende:
Zo, dit was een overproductieve dag.
Ik vind van mezelf dat ik wel naar huis mag
quote:
Geen zin om terug telezen, maar wie is ze en wat was er gebeurd?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:36 schreef Kally het volgende:
![]()
Laatste rijen laminaat eruit, nu geen gebroken armen of benen![]()
Ze moest trouwens nieuw gips vandaag, ze hadden het niet goed gedan, veel te strak, dus geen doorbloeding meer naar der hand
Mijn moeder, die wou helpen gisteren, viel en brak haar armquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen zin om terug telezen, maar wie is ze en wat was er gebeurd?
ouchquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder, die wou helpen gisteren, viel en brak haar arm
quote:
Bij mij welquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, en in tegenstelling tot 4 jaar terug. leeft het totaal niet bij me
OKee, dat is minder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef D. het volgende:
[..]
Er heeft net een vogel op mijn gezicht gescheten, maar verder gaat het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |