Wilders heeft het door de hele stad wel moeten verdurenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wel overal dat ze de ogen eruit hadden gehaald, vooral bij Wilders.
Keelpijn is weg, nu hoofdpijn en volgens mij neusholte ontstekingquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dat was ook wel een beetje te verwachten met de dingen die je had/kreeg
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keelpijn is weg, nu hoofdpijn en volgens mij neusholte ontsteking
PVV was in Spijkenisse de grootste partij
VVD de tweede grootste partij
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:26 schreef Rauzer het volgende:
Damn, gister de hele dag gewerkt aan een verslag, kon ik 'm vandaag nergens vinden
Had ik 'm in de temp-files opgeslagen, omdat ik werkte vanuit een gedownload bestand! Gelukkig geen Ccleaner gebruikt vandaag of gisteren
!
Ik ga zaterdag naar Almerequote:Op donderdag 10 juni 2010 11:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier in almere:
1. VVD (25.5%) 2. PvdA (23.8%) 3. PVV (17.9%)
Op zich wel opvallend als je bedenkt dat de PVV bij de gem.raadsverkiezingen als hoogste eindigde
Defqon, Almere strandquote:
Dat moet je trouwens maar gewoon rustig aan doen he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Keelpijn is weg, nu hoofdpijn en volgens mij neusholte ontsteking
ah, natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Defqon, Almere strandHeb er wel zin in.
En ik wou weten wie dat nieuwe meisje is?
Vsnavond nog wel de laatste dag lopen van de Vierdaagse, anders krijg ik me 24ste nummertje nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat moet je trouwens maar gewoon rustig aan doen he?
Dies heul nie lelijkquote:
Oh ja...quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vsnavond nog wel de laatste dag lopen van de Vierdaagse, anders krijg ik me 24ste nummertje niet
Valt wel mee toch? Ik kan het niet zo goed zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze kijkt alleen een beetje scheel
Trollquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze kijkt alleen een beetje scheel
Ze is gekquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik kan het niet zo goed zien.
En al zou dat zo zijn. Boeien.![]()
Wie C_A of Kristen Bell?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |