Leedvermaak?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:33 schreef crv het volgende:
[..]
Joh, het is briljant hier.
Ik woon dus in Frankrijk en Werk in Zwitserland.
Ons kantoor ligt in het Centrum van Basel en gemiddeld doe ik er een 15 tot 20 minuten over in de spits om met mijn auto op de zaak te komen, ondanks wegopbrekingen e.d.
Af en toe kijk nog wel eens op de filesites in NL. Goede therapie
Had je hier 2 jaar geleden moeten komen, met het EK. Hadden we een "klein" feestjequote:
JA sorryquote:
Haha niet erg. Ik ga altijd met de trein dus weinig last van files.quote:
Oh maar daar had ik zo rond de afgelopen kerst ook veel leedvermaak over hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha niet erg. Ik ga altijd met de trein dus weinig last van files.
Mooi, moet je nog veelquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. engels toets gehad, ging wel redelijk.. nu mondeling voorbereiden. Komt helemaal goed
Ohja toenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:40 schreef crv het volgende:
[..]
Oh maar daar had ik zo rond de afgelopen kerst ook veel leedvermaak over hoor![]()
Iets met bevroren wissels e.d. geloof ik![]()
En ik reis vanuit Basel regelmatig naar Bern en Zurich en hier was het ook bar, maar we hadden nergens last van
Nu nog mondeling, en morgen nog 1 toets. Dan zit de toetsweek erop!quote:
Ja helemaal weer typisch NL's.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
Wat een rel om Elia trouwens. Ja je moet het niet zeggen maar dit is ook wel weer overdreven.
En Twitterverbod
Ach, het is jammer van het twitterverbod maar neit veel meer dan datquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
Wat een rel om Elia trouwens. Ja je moet het niet zeggen maar dit is ook wel weer overdreven.
En Twitterverbod
En dan vakantie ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nu nog mondeling, en morgen nog 1 toets. Dan zit de toetsweek erop!, alleen nog even 2 verslagjes inleveren die bij de mondelingen horen, maar die zijn zo gemaakt.
Sorry voor het ophalen van die herinnering.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ohja toenEen keer 4 uur vastgestaan op station Arnhem.
Nee, nog 2 week stage lopen... terwijl ik verslag vorige week al moest inleveren.. beetje omslachtigquote:
Ah, klinkt logischquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, nog 2 week stage lopen... terwijl ik verslag vorige week al moest inleveren.. beetje omslachtig
Wuuuut? hoezo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, nog 2 week stage lopen... terwijl ik verslag vorige week al moest inleveren.. beetje omslachtig
En de media idem. Dit en de vuvudingen gaan ons de kop kosten in de kwartfinale tegen Brazilie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:43 schreef crv het volgende:
[..]
Ja helemaal weer typisch NL's.
Hier heb je al de reden waarom we het WK niet gaan winnen.
van Marwijk houdt zich alleen maar bezig met randzaken en niet met datgene waar het om draait. het voetballen.
Het is ook te belachelijk voor woorden. En als er wat blaadjes vallen dan rijden ze allemaal met vertragingquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:45 schreef crv het volgende:
[..]
Sorry voor het ophalen van die herinnering.
Je kunt je neem ik aan de hoon van het buitenland wel vorstellen.
God wat heb ik hier gelachen![]()
Uiteindelijk is het natuurlijk te triest voor woorden wat er gebeurt is.
Ik moet mijn stageverslag maandag inleveren en daarna ook nog 3 weken stage lopen. Niet echt logisch inderdaad.quote:
Mag je daar dus ook met een kratje pils gaan zitten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:52 schreef iBenny het volgende:
Ah, ze beginnen hier op school slim te worden...
Voor maandag hebben ze een groot doek en een beamer geregeld voor in de aula.
(Chips, drinken, ed. mag je zelf meenemen)
Jammer voor hun dat ik al heb besloten om gewoon thuis te kijken
Geun idee... zou best kunnen, hebben ze hier namelijk wel vaker gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mag je daar dus ook met een kratje pils gaan zitten?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef iBenny het volgende:
Biogarde heeft trouwens ook gereageerd via PM over TAL
Doorsturen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem-Jan van Puffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |