SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef iBenny het volgende:
Biogarde heeft trouwens ook gereageerd via PM over TAL
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja inderdaad, nu lijkt het net z'n Bingquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:55 schreef iBenny het volgende:
Google heeft nu ook achtergronden
Ik wil gewoon de witte
Zo weer online, nu vanuit Basel.quote:
mijn igoogle startpagina is gewoon zoals die altijd is gelukkigquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:55 schreef iBenny het volgende:
Google heeft nu ook achtergronden
Ik wil gewoon de witte
iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu lijkt het net z'n Bing
Daar word je inderdaad niet vrolijk van. Een jaar geleden is bij ons ook een keer een auto zo verzopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:17 schreef crv het volgende:
[..]
Zo weer online, nu vanuit Basel.
Hier ook, beetje raar weer, hoorden net op de radio dat wat noordleijker in Mannheim er door onweersbuien een parking ondergelopen was en er een meter water in stond. Daar word je niet vrolijk van
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:21 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Heb sinds een paar dagen oranje vlaggetjes aan mijn auto en neem bewust de "langzame" route naar de zaak.
Al die fransen kijken je toch wel een beetje "vuil" na en als ik dan aan de grens kom dan zie die Zwitserse douane al gniffelen.
Schijnt echt heftig geweest te zijn. Vorig jaar hebben we hier net over de grens in Duitsland ook modderlawines gehad waardoor wegen afgezet werden. Gelukkig zit ik net gunstig en blijft het echt slechte weer of in Basel of in Duitsland of meer het binnenland in achter ons dorp in Frankrijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar word je inderdaad niet vrolijk van. Een jaar geleden is bij ons ook een keer een auto zo verzopen
Nog niet gezienquote:
Rare mensen die Hollandersquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:25 schreef crv het volgende:
[..]
Nog niet gezien![]()
Duitsers begint een beetje, Zwitsers ook nog niet echt. Degene die je ziet zijn de Brasilianen, Portugezen, Slowaken e.d.
EN een hollander
Ah dat scheelt dan wel weer ja. Dat je gewoon rustig kunt rijden zonder ergens vast te komen staan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:23 schreef crv het volgende:
[..]
Schijnt echt heftig geweest te zijn. Vorig jaar hebben we hier net over de grens in Duitsland ook modderlawines gehad waardoor wegen afgezet werden. Gelukkig zit ik net gunstig en blijft het echt slechte weer of in Basel of in Duitsland of meer het binnenland in achter ons dorp in Frankrijk
Joh, het is briljant hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah dat scheelt dan wel weer ja. Dat je gewoon rustig kunt rijden zonder ergens vast te komen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |