Het is hier ook niet veel soepsquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:46 schreef crv het volgende:
zou hier 30 graden moeten worden vandaag, maar het ziet er nog somber uit
Nog een glas melk erin en hij weeg 23 literquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:44 schreef Kally het volgende:![]()
Jongste staat zich te wegen roept hij ik weeg 22 liter en 7
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nog een glas melk erin en hij weeg 23 liter
Tja zit wat in, het menselijk lichaam is ook een behoorlijke zak waterquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:44 schreef Kally het volgende:![]()
Jongste staat zich te wegen roept hij ik weeg 22 liter en 7
Ik heb toch gepland om vanavond de BBQ in de fik te zetten, dus hoop dat het nog een beetje opklaartquote:
Ja en het wordt wel warm vandaagquote:
quote:Wahlkampf von Wirtschaftsthemen dominiert
Im Wahlkampf hatten Wirtschaftsthemen eine wichtige Rolle gespielt. Die VVD trat für einen Abbau des Haushaltsdefizits ohne Steuererhöhungen ein, will das Renteneinstiegsalter heraufsetzen und die Einwanderungspolitik verschärfen. Die PvdA will an den Sozialausgaben nicht rütteln, die Steuern erhöhen und Einwanderer besser integrieren.
Die Freiheitspartei will die Einwanderung aus muslimischen Ländern unterbinden, den Bau neuer Moscheen verbieten und eine «Kopftuchsteuer» einführen.
Genoeg benzine d'r op, dan fikt ie vast welquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:50 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb toch gepland om vanavond de BBQ in de fik te zetten, dus hoop dat het nog een beetje opklaart
Hahaha inderdaad, snelheid was wat minder, geheid omdat iedereen tv zat te kijken ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:45 schreef D. het volgende:
[..]
Stelt mij ook wat teleur, maar ik denk dat dat komt door Mar's afwezigheid, en iBenny die nog zwevende kiezer is
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:52 schreef D. het volgende:
[..]
Genoeg benzine d'r op, dan fikt ie vast wel
quote:dushi_kimberley
ZIJN DER MEER MENSE DIE WEL HEBBE GESTEM MAAR GEEN BEESIE HEBBE GEKREGE?????
Succes ermeequote:Op donderdag 10 juni 2010 07:54 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga even heen en weer rennen, kinderen naar school, kat naar de dierenarts en dan werken, tot later
Bah zat gisterenavond al te zweten...quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en het wordt wel warm vandaag![]()
Lekker benauwd dus
Let je op dat je de juiste volgorde aanhoudtquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:54 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga even heen en weer rennen, kinderen naar school, kat naar de dierenarts en dan werken, tot later
Succes maar weer vandaagquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:54 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:55 schreef Rauzer het volgende:
[.dushi_kimberley
ZIJN DER MEER MENSE DIE WEL HEBBE GESTEM MAAR GEEN BEESIE HEBBE GEKREGE?????.]
Oranjekoorts misschienquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bah zat gisterenavond al te zweten...
Maar komt ook doordat ik zo'n "ik ga ziek worden gevoel" heb....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef iBenny het volgende:
Biogarde heeft trouwens ook gereageerd via PM over TAL
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja inderdaad, nu lijkt het net z'n Bingquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:55 schreef iBenny het volgende:
Google heeft nu ook achtergronden
Ik wil gewoon de witte
Zo weer online, nu vanuit Basel.quote:
mijn igoogle startpagina is gewoon zoals die altijd is gelukkigquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:55 schreef iBenny het volgende:
Google heeft nu ook achtergronden
Ik wil gewoon de witte
iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu lijkt het net z'n Bing
Daar word je inderdaad niet vrolijk van. Een jaar geleden is bij ons ook een keer een auto zo verzopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:17 schreef crv het volgende:
[..]
Zo weer online, nu vanuit Basel.
Hier ook, beetje raar weer, hoorden net op de radio dat wat noordleijker in Mannheim er door onweersbuien een parking ondergelopen was en er een meter water in stond. Daar word je niet vrolijk van
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:21 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Heb sinds een paar dagen oranje vlaggetjes aan mijn auto en neem bewust de "langzame" route naar de zaak.
Al die fransen kijken je toch wel een beetje "vuil" na en als ik dan aan de grens kom dan zie die Zwitserse douane al gniffelen.
Schijnt echt heftig geweest te zijn. Vorig jaar hebben we hier net over de grens in Duitsland ook modderlawines gehad waardoor wegen afgezet werden. Gelukkig zit ik net gunstig en blijft het echt slechte weer of in Basel of in Duitsland of meer het binnenland in achter ons dorp in Frankrijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar word je inderdaad niet vrolijk van. Een jaar geleden is bij ons ook een keer een auto zo verzopen
Nog niet gezienquote:
Rare mensen die Hollandersquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:25 schreef crv het volgende:
[..]
Nog niet gezien![]()
Duitsers begint een beetje, Zwitsers ook nog niet echt. Degene die je ziet zijn de Brasilianen, Portugezen, Slowaken e.d.
EN een hollander
Ah dat scheelt dan wel weer ja. Dat je gewoon rustig kunt rijden zonder ergens vast te komen staan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:23 schreef crv het volgende:
[..]
Schijnt echt heftig geweest te zijn. Vorig jaar hebben we hier net over de grens in Duitsland ook modderlawines gehad waardoor wegen afgezet werden. Gelukkig zit ik net gunstig en blijft het echt slechte weer of in Basel of in Duitsland of meer het binnenland in achter ons dorp in Frankrijk
Joh, het is briljant hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah dat scheelt dan wel weer ja. Dat je gewoon rustig kunt rijden zonder ergens vast te komen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |