Het is hier ook niet veel soepsquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:46 schreef crv het volgende:
zou hier 30 graden moeten worden vandaag, maar het ziet er nog somber uit
Nog een glas melk erin en hij weeg 23 literquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:44 schreef Kally het volgende:![]()
Jongste staat zich te wegen roept hij ik weeg 22 liter en 7
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nog een glas melk erin en hij weeg 23 liter
Tja zit wat in, het menselijk lichaam is ook een behoorlijke zak waterquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:44 schreef Kally het volgende:![]()
Jongste staat zich te wegen roept hij ik weeg 22 liter en 7
Ik heb toch gepland om vanavond de BBQ in de fik te zetten, dus hoop dat het nog een beetje opklaartquote:
Ja en het wordt wel warm vandaagquote:
quote:Wahlkampf von Wirtschaftsthemen dominiert
Im Wahlkampf hatten Wirtschaftsthemen eine wichtige Rolle gespielt. Die VVD trat für einen Abbau des Haushaltsdefizits ohne Steuererhöhungen ein, will das Renteneinstiegsalter heraufsetzen und die Einwanderungspolitik verschärfen. Die PvdA will an den Sozialausgaben nicht rütteln, die Steuern erhöhen und Einwanderer besser integrieren.
Die Freiheitspartei will die Einwanderung aus muslimischen Ländern unterbinden, den Bau neuer Moscheen verbieten und eine «Kopftuchsteuer» einführen.
Genoeg benzine d'r op, dan fikt ie vast welquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:50 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb toch gepland om vanavond de BBQ in de fik te zetten, dus hoop dat het nog een beetje opklaart
Hahaha inderdaad, snelheid was wat minder, geheid omdat iedereen tv zat te kijken ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:45 schreef D. het volgende:
[..]
Stelt mij ook wat teleur, maar ik denk dat dat komt door Mar's afwezigheid, en iBenny die nog zwevende kiezer is
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:52 schreef D. het volgende:
[..]
Genoeg benzine d'r op, dan fikt ie vast wel
quote:dushi_kimberley
ZIJN DER MEER MENSE DIE WEL HEBBE GESTEM MAAR GEEN BEESIE HEBBE GEKREGE?????
Succes ermeequote:Op donderdag 10 juni 2010 07:54 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga even heen en weer rennen, kinderen naar school, kat naar de dierenarts en dan werken, tot later
Bah zat gisterenavond al te zweten...quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en het wordt wel warm vandaag![]()
Lekker benauwd dus
Let je op dat je de juiste volgorde aanhoudtquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:54 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga even heen en weer rennen, kinderen naar school, kat naar de dierenarts en dan werken, tot later
Succes maar weer vandaagquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:54 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:55 schreef Rauzer het volgende:
[.dushi_kimberley
ZIJN DER MEER MENSE DIE WEL HEBBE GESTEM MAAR GEEN BEESIE HEBBE GEKREGE?????.]
Oranjekoorts misschienquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bah zat gisterenavond al te zweten...
Maar komt ook doordat ik zo'n "ik ga ziek worden gevoel" heb....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |