Zucht. Ze plaatsen me zonder toestemming in een hokje.quote:
Doen ze met mij ook altijd, omdat ik zwart ben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zucht. Ze plaatsen me zonder toestemming in een hokje.
Denk niet wit, denk niet zwart. Denk niet zwart wit...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doen ze met mij ook altijd, omdat ik zwart ben.
Ben bang van niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je ook een Dino-afschietoptie kopen zonder van lay-out te switchen?
Nou ok, ik accepteer je dino, jij accepteert dat ik zwart benquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet ik nu.
Dit lijkt me een mogelijk breekpunt.
Beetje PVV gedrag hier op FOK.:Xquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zucht. Ze plaatsen me zonder toestemming in een hokje.
En niet eens een konijnenhokje.![]()
Welterusten Ben!
Deal. Scheelt weer een informateur en een formateur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ok, ik accepteer je dino, jij accepteert dat ik zwart ben
Vertel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga vannacht over de enge man bij het stemlokaal dromen, vrees ik.
Alles was fout aan die man. Hij zat op de eerste plek bij het binnenkomen. Hij had nog een vermicellisliert aan zijn tand hangen. Blijkbaar was de soep net op. Vervolgens veegt hij met zijn vochtige vinger opzichtig over mijn foto in m'n paspoort. Terwijl die echt niet vies is en daarna vraagt hij net als elk jaar hoe lang ik ben. En maar tijd rekken en maar tijd rekken. Echt een misplaatste onemanshow. Volgende keer fiets ik wel naar een ander bureau.quote:
He bah. Wat raar ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alles was fout aan die man. Hij zat op de eerste plek bij het binnenkomen. Hij had nog een vermicellisliert aan zijn tand hangen. Blijkbaar was de soep net op. Vervolgens veegt hij met zijn vochtige vinger opzichtig over mijn foto in m'n paspoort. Terwijl die echt niet vies is en daarna vraagt hij net als elk jaar hoe lang ik ben. En maar tijd rekken en maar tijd rekken. Echt een misplaatste onemanshow. Volgende keer fiets ik wel naar een ander bureau.
quote:RT @rpleer: Als de PvdA en de VVD gelijk blijven moeten we vader Abraham maar een winnaar aan laten wijzen! #tk2010
Haha ja!quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
Shoparina: Ja hoor, een fking buitenlander loopt hier in de stad onder mijn ramen graffiti te spuiten dat je niet rechts moet gaan stemmen #watkiestnl
less than 10 seconds ago from TwitBird iPhone · Reply · View Tweet
Ik Johnny Depp.quote:
VVD toch?32?quote:
Wltrusten k'nijn en chinees.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:20 schreef crv het volgende:
Ik kan maar niet geloven daz de PvdA zo sterk blijft. Ik zou maar even hertellen
Koentjequote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:27 schreef crv het volgende:
mogg,e niet zo uitbundig aub, moet nog wakker worden
Had nooit aan die 2e fles moeten beginnen![]()
Kallyquote:
Die heeft pijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kally
Weer klaar voor een nieuwe dag?
Hoe gaat t met je moeder nu?
Mooi dat je baas daar zo flexibel in is!quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heeft pijn![]()
Zij is mijn oppas voor de kinderen, en dat gaat nu wat moeilijker dus ik heb even mijn manager gebeld net en het uitgelegd, dus ik kan nu wat makkelijker gaan en staan hoe ik wil
Net gekeken, Klopt nog steeds gelukkigquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:32 schreef Kally het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent
Nee ik moet nog wel een en ander doen voor er zaterdag gelegd kan worden maar ook dat komt wel goedquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mooi dat je baas daar zo flexibel in is!
Klussen is klaar verder?
quote:
Stelt mij ook wat teleur, maar ik denk dat dat komt door Mar's afwezigheid, en iBenny die nog zwevende kiezer isquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:41 schreef Rauzer het volgende:
Oh ik dacht jullie zijn vast drie topics verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |