En nu kreeg ik vanochtend mijn antwoord binnen:quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een vraag aangaande het aankomende wereldkampioenschap voetbal dat onder andere
door de NOS uitgezonden zal worden.
Mijn vraag luidt als volgt: is de NOS van plan om, bij haar uitzendingen van de voetbalwedstrijden, een
geluidsfilter toe te passen, om op die manier het geluid van de zogenoemde 'vuvuzela's' te verwijderen of in ieder
geval op een aanvaardbaar niveau te brengen.
Ik kijk altijd graag de wedstrijden bij de NOS, maar het constante monotone geluid van deze toeters zorgt eerder
voor een migraine dan een goede kijkervaring.
Hopelijk kunt u mij informatie verschaffen over hoe de NOS met dit probleem om wil gaan.
Vriendelijke groet,
(Dayshine)
quote:Geachte heer (Dayshine),
Dank voor uw e-mail. De NOS laat het zien en horen zoals het in het stadion is. We gaan de situatie niet anders voordoen dan ie is.
Met vriendelijke groet,
José van Gelder
NOS Publieksvoorlichting
Nee, alle wedstrijden hebben die vuvuzela's. Jij denkt dat de andere wedstrijden gevuld zijn met allemaal buitenlanders? Dat zijn ook gewoon Zuid-Afrikanen die voor bijna niets binnen zijn gekomen (omdat alle buitenlanders dat ***land mijden)quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmmm, de wedstrijden van Zuid-Afrika maar kijken zonder geluid dan
quote:Geachte heer (Dayshine),
Dank voor uw e-mail. De NOS laat het zien en horen zoals het in het stadion is. We gaan de situatie niet anders voordoen dan ie is.
Met vriendelijke groet,
José van Gelder
NOS Publieksvoorlichting
Hmmm, daar zit wat in.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:00 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Nee, alle wedstrijden hebben die vuvuzela's. Jij denkt dat de andere wedstrijden gevuld zijn met allemaal buitenlanders? Dat zijn ook gewoon Zuid-Afrikanen die voor bijna niets binnen zijn gekomen (omdat alle buitenlanders dat ***land mijden)
Spreektaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:03 schreef fratsman het volgende:
"Dan ie is."Is dat correct Nederlands?
Kutland ja? Vertel eens over je ervaringen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:00 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Nee, alle wedstrijden hebben die vuvuzela's. Jij denkt dat de andere wedstrijden gevuld zijn met allemaal buitenlanders? Dat zijn ook gewoon Zuid-Afrikanen die voor bijna niets binnen zijn gekomen (omdat alle buitenlanders dat ***land mijden)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kutland ja? Vertel eens over je ervaringen?
En dat. Dat je hierover valt zegquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:42 schreef Apekoek het volgende:
Ach dat gezeik op die heerlijk toeters, fuck it, het hoort er gewoon bij face it! Bovendien kijk ik en de meeste mensen waarschijnlijk toch wel met een hele groep mensen waardoor je er toch wel doorheen brult, what is the fucking issue?
Touchéquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kutland ja? Vertel eens over je ervaringen?
Wacht maar tot het de wedstrijden beginnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
!
[..]
En dat. Dat je hierover valt zeg.
Denk je dat ik het nog niet gezien en/of gehoord heb? Het hoort er gewoon bij, deal with it.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:49 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Wacht maar tot het de wedstrijden beginnen
Haha, oh ja, omdat het erbij hoort moet het maar geaccepteerd worden? Dat die mensen daar zo graag de wedstrijd lang op zo'n ding blazen zal me een worst wezen, dat hoort er inderdaad bij. Maar dat hoeft mijn kijkplezier nog niet te bederven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk je dat ik het nog niet gezien en/of gehoord heb? Het hoort er gewoon bij, deal with it.
En wat denk je eraan te gaan doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:53 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Haha, oh ja, omdat het erbij hoort moet het maar geaccepteerd worden? Dat die mensen daar zo graag de wedstrijd lang op zo'n ding blazen zal me een worst wezen, dat hoort er inderdaad bij. Maar dat hoeft mijn kijkplezier nog niet te bederven.
Als je de mail leest zie je dat ik een geluidsfilter opper (en ja dit kunnen ze doen) door gewoon een bepaalde frequentie niet uit te zenden (of zachter te zetten). Misschien draaien ze later nog bij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En wat denk je eraan te gaan doen? Zonder geluid luisteren heb je hun echt niet mee hoor. Eerder jezelf.
Ja, die heb ik gelezen. Maar zij doen er niets aan, dus houdt het snel op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:00 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Als je de mail leest zie je dat ik een geluidsfilter opper (en ja dit kunnen ze doen) door gewoon een bepaalde frequentie niet uit te zenden (of zachter te zetten). Misschien draaien ze later nog bij.
Kijk zijn we het toch nog eens geworden. En nu weer over voetbalquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gelezen. Maar zij doen er niets aan, dus houdt het snel op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |