Een flink verkiezingsfeestje gevierd?quote:
OK goed om te wetenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:52 schreef D. het volgende:
Zo kun je ook melden dat je niets te melden hebt
Moet ik ze even doorfaxen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:32 schreef Rauzer het volgende:
Iemand nog oude aardrijkskunde werkstukken liggen?
Wat moet ik me daar tegenwoordig bij voorstellen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:32 schreef Rauzer het volgende:
Mijn broertje heeft laatst volgens mij nog een werkstuk/presentatie over Flevoland moeten doen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:32 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb daar zeker ooit een werkstuk voor gemaakt. Kan wel eens kijken of ik het nog heb liggen. Maar zijn er op internet niet genoeg te vinden?quote:
Genoeg maar het meeste is troep. En ik heb er meerdere nodig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb daar zeker ooit een werkstuk voor gemaakt. Kan wel eens kijken of ik het nog heb liggen. Maar zijn er op internet niet genoeg te vinden?
Wat ga je ermee doen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Genoeg maar het meeste is troep. En ik heb er meerdere nodig.
Dat gaat best snel!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben bijna compleet
Ik zoek nog de volgende vier landen
01. Greece
02. USA
03. New Zealand
04. Brasil
Hoi trouwens![]()
Vanmiddag krij ik waarschijnlijk Brazilie en Griekenland al.quote:
Oeh dat is wel een slechte zaak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
nou ik ga nog even op bed leggen met een paracetamol
Ik heb nog geen eens trek in me haring die ik vanmiddag heb gekocht
Doe dat maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
nou ik ga nog even op bed leggen met een paracetamol
Ik heb nog geen eens trek in me haring die ik vanmiddag heb gekocht
Ik wil me cijfer anders heb ik 3 dagen voor niks gelopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe dat maar
Is het wel verstandig dat je de vierdaagse gaat lopen?
Haring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |