dan heb je echt mazzel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:26 schreef Rauzer het volgende:
Damn, gister de hele dag gewerkt aan een verslag, kon ik 'm vandaag nergens vinden
Had ik 'm in de temp-files opgeslagen, omdat ik werkte vanuit een gedownload bestand! Gelukkig geen Ccleaner gebruikt vandaag of gisteren
!
Ik durfde 'm al niet te onderbrekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, uurtje stilte is wel genoeg.
Ik wel maar kwam er al snel achter dat ik niks te melden hadquote:
Ow, daar houden we hier nooit rekening mee hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wel maar kwam er al snel achter dat ik niks te melden had
Ik ga dadelijk de plaatselijke telefoonboer overhalen om me alvast op de reserveringslijst voor de nieuwe iPhone te zettenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:53 schreef D. het volgende:
Of melden dat je dadelijk de plaatstelijke telefoonboer over gaat halen om je alvast op de reserveringslijst voor de nieuwe iPhone te zetten
Ik heb ook altijd prepaid gehad, tot de komst van de iPhone, toen heb ik dat principe moeten laten varenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk de plaatselijke telefoonboer overhalen om me alvast op de reserveringslijst voor de nieuwe iPhone te zetten![]()
Ohnee, ik kan geen afscheid nemen van prepaid...
Wat kost z'n abonnement voor die nieuwe iPhone dan ongeveer? Ik denk dat ik minstens het dubbele kwijt ben, dat heb ik er ook weer niet voor over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd prepaid gehad, tot de komst van de iPhone, toen heb ik dat principe moeten laten varen
Ik betaal nu 30 euro p.m., voor 150 minuten, 150 smsjes en onbeperkt internet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat kost z'n abonnement voor die nieuwe iPhone dan ongeveer? Ik denk dat ik minstens het dubbele kwijt ben, dat heb ik er ook weer niet voor over.
Ik ben nog niet zo lang wakker.quote:
Hectisch nachtje.quote:
Ach, daardoor wordt Rutte premier. Die kan het allemaal zo rechts mogelijk proberen te houdenquote:Op donderdag 10 juni 2010 @ 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zeteltje meer gaat weinig zeggen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |