Ik krijg de hele tijd zo'n fokking rare glijbaan die me aanstaart.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik vind em prachtig, steeds weer een andere
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan is het de nachtjes aftellen naar maandag.
Bij wat nu weer?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als 't een beetje goed gaat zaterdag kom ik weer op teevee ja
Heb ik ook, alleen ik snap niet hoe die glijbaan werktquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd zo'n fokking rare glijbaan die me aanstaart.
waarbij?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als 't een beetje goed gaat zaterdag kom ik weer op teevee ja
Rotkinderen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:47 schreef gomi het volgende:
damn, onderwijs in amsterdam. begin er nooit aan om hier les te geven
dat ook denk ik. maar moeder geeft dus les en boze vader die dr dus ff bedreigde.quote:
De ouders zijn vaak erger dan de kinderen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef gomi het volgende:
[..]
dat ook denk ik. maar moeder geeft dus les en boze vader die dr dus ff bedreigde.
2e in 1 week tijd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef gomi het volgende:
[..]
dat ook denk ik. maar moeder geeft dus les en boze vader die dr dus ff bedreigde.
2e in 1 week tijd.
yups. en moeder wil dus graag les geven in de wat moeilijkere wijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De ouders zijn vaak erger dan de kinderen.
Vlak bij mij in de buurt is een basisschool, was een keer gekke vader binnengestormd met een mes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef gomi het volgende:
[..]
2e in 1 week tijd.
is echt tuig hier op school heb ik t idee.quote:
Dat zal in de andere grote steden net zo zijn, vrees ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:47 schreef gomi het volgende:
damn, onderwijs in amsterdam. begin er nooit aan om hier les te geven
Jeezzz, het is toch van de gekkequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:54 schreef gomi het volgende:
[..]
is echt tuig hier op school heb ik t idee.
zusje zit ook in onderwijs. daar hebben de leerlingen tijdje terug tijdens schooltijd gepoogd t gebouw in de hens te steken.
is bij mijn moeder op school ook weleens geweest. en een moeder die met een pistool op school kwam.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Vlak bij mij in de buurt is een basisschool, was een keer gekke vader binnengestormd met een mes.
politie heeft hem kunnen pakken, maar erg eng om te horen.
yeah, dat dacht lijkt mij ook de meest logische manierquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
Ik ben het ook wel eens niet met iets eens op school, maar met gewoon praten kom je er ook wel
klopt idd. overal zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal in de andere grote steden net zo zijn, vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |