nja, het was wel zo dat vrij snel na binnenkomst van de ESF'ers in V&A een aantal zich hiernaartoe verplaatstequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik denk dat er geen problemen komen
Ja maar dat kwam mede door de snelheid, althans voor mij, en dat neem t nu ook al af in V&Aquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, het was wel zo dat vrij snel na binnenkomst van de ESF'ers in V&A een aantal zich hiernaartoe verplaatste
kijk zequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ich gehen zu film kijchen. Was sagen sie daarof? Siewosie!
Veel kijkplezierquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
denk btw dat dit topic ms weleens snel kan gaan als t wk echt begonnen is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam mede door de snelheid, althans voor mij, en dat neem t nu ook al af in V&A![]()
Ach we zien het wel
Nja, de eerste paar topics zullen daar ook wel (extra) snel gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam mede door de snelheid, althans voor mij, en dat neem t nu ook al af in V&A![]()
Ach we zien het wel
IK neem aan dat er aparte livetopics komen. Of 1 centraal topic, of per wedstrijd een apart topic. Dat is aan de modjes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef gomi het volgende:
[..]
denk btw dat dit topic ms weleens snel kan gaan als t wk echt begonnen is.
of is t zo dat er per wedstrijd topicz zijn en t daar dan vooral druk is?
Dat laatste jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef gomi het volgende:
[..]
denk btw dat dit topic ms weleens snel kan gaan als t wk echt begonnen is.
of is t zo dat er per wedstrijd topicz zijn en t daar dan vooral druk is?
Veel plezierquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
ah k. livetopics idd. denk dat die idd snel zullen gaan. dan zal t hier wel meevallenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK neem aan dat er aparte livetopics komen. Of 1 centraal topic, of per wedstrijd een apart topic. Dat is aan de modjes.
Nou ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, de eerste paar topics zullen daar ook wel (extra) snel gaan
Maar dat lijkt me ook vrij normaal
jaja, midden in de vakantie zodat t er vrij rustig is en t kan worden opgeheven wegens gebrek aan belangstellingquote:
Zo snel zullen ze iets niet opdoeken denk ik hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja, midden in de vakantie zodat t er vrij rustig is en t kan worden opgeheven wegens gebrek aan belangstelling
ah k. was maar geintje van me ook hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo snel zullen ze iets niet opdoeken denk ik hoor
En er zullen vast genoeg mensen zijn dan
Ik bedoel dan ook meer qua voorbereidend werk
Hoi melderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |