ts heeft nog nooit gesexeredquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
maar er staat dat je een man bent ?
Hoe weet jij hoe het voelt om je lul in een warme appeltaart te duwen?quote:
you mean like homemade pie or mcdonalds pie?quote:
Geen commentaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:55 schreef mirved het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe het voelt om je lul in een warme appeltaart te duwen?
Homemade.. Mama's recipe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:56 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
you mean like homemade pie or mcdonalds pie?
Damn ken je klassiekers!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:55 schreef mirved het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe het voelt om je lul in een warme appeltaart te duwen?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:02 schreef muay-toy het volgende:
kuthoer wat gaje hier prate over neuqe enzo k k laura vieze sletje wolla watgaje prate lekker neuke enzo wolla hoertjeee tazzzz kehba ik zweir als ik jouw zie
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:06 schreef Sapstengel het volgende:
Stop je vinger in je kont. Het voelt ongeveer zo, maar dan wat natter en iets minder strak.
En toch ben ik een vrouw.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
maar er staat dat je een man bent ?
Hoe weet jij dat nou? Ever tried it?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:06 schreef Sapstengel het volgende:
Stop je vinger in je kont. Het voelt ongeveer zo, maar dan wat natter en iets minder strak.
Puddingquote:Op zondag 20 juni 2010 22:26 schreef ApenkoppieNED het volgende:
het voelt als een warme gladde pudding die je hele lul omarmt. hmm zo lekker warm...*krijgt zin*
equote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |