quote:
idd ik zit ook in beiden. en valt idd meequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er op zich niet zo heel veel problemen mee hoor
Als ik het tempo van beide SC's zo samen zie valt het tempo ook wel redelijk mee nu
Ja veel autisten zitten dag en nacht achter de PC> wat dat betreft ben ik een enorme uitzondering. hoewel er dagen zijn geweest dat ik om 8.00 uur de pc aanzette en hem pas om 23.30 uit deedquote:
ben je echt autist?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja veel autisten zitten dag en nacht achter de PC> wat dat betreft ben ik een enorme uitzondering. hoewel er dagen zijn geweest dat ik om 8.00 uur de pc aanzette en hem pas om 23.30 uit deed
nou, zondag was het wel erg snel...quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, had er siewosie geen problemen mee.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij was jij echt zo iemand die getoupeerd haar had, naar The Culture Club en Duran Duran luisterde en shaggies rookte met haar coole vriendinnen op het schoolplein, terwijl de jonges hetzelfde gekleed als Simon Le Bon toekeken.
Ja dat siewosie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
nou, zondag was het wel erg snel...
Zou ik zelf ook niet heel lang vol kunnen houden
(zou mijn bed niet meer in gaan)
Nou op die andere punten na, best beknopt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nooit mijn haar getoupeerd, had wel coole vriendinnen, rookte sigaretten, en de jongens zaten er gewoon bij, niet gekleed als Simon Le Bon
Dat ging te snel om leuk te zijn, maar verder had ik totaal geen problemen met ze hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
nou, zondag was het wel erg snel...
Zou ik zelf ook niet heel lang vol kunnen houden
(zou mijn bed niet meer in gaan)
Jij mag door naar de volgende rondequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou op die andere punten na, best beknopt.
Ik zette 6 dagen geleden mijn PC aan omdat ik hem opnieuw moest opstarten wegens storing bij UPC.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja veel autisten zitten dag en nacht achter de PC> wat dat betreft ben ik een enorme uitzondering. hoewel er dagen zijn geweest dat ik om 8.00 uur de pc aanzette en hem pas om 23.30 uit deed
Ik heb ook he-le-maal geen problemen met ze... vind het wel gezelligquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ging te snel om leuk te zijn, maar verder had ik totaal geen problemen met ze hoor
liep er uberhaupt ooit iemand als simon le bon gekleed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nooit mijn haar getoupeerd, had wel coole vriendinnen, rookte sigaretten, en de jongens zaten er gewoon bij, niet gekleed als Simon Le Bon
Dat geloof ik niet zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook he-le-maal geen problemen met ze... vind het wel gezellig
maar hoop idd niet dat er problemen van zullen komen als we uiteindelijk wel weer écht samen zouden voegen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zette 6 dagen geleden mijn PC aan omdat ik hem opnieuw moest opstarten wegens storing bij UPC.
Heb hem sindsdien niet meer uitgezet. Niet dat ik er veel achter zit. Wat moet je immers achter je PC als het beeldscherm aan de voorkant zit.
Bij ons op school iig nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef gomi het volgende:
[..]
liep er uberhaupt ooit iemand als simon le bon gekleed.
op hijzelf na dan
zal ook wel goed gaan hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook he-le-maal geen problemen met ze... vind het wel gezellig
maar hoop idd niet dat er problemen van zullen komen als we uiteindelijk wel weer écht samen zouden voegen
Ik loop er ook niet altijd mee te koop. Ik kom er wel gewoon voor uit hoor. Maar ik ga niet iedere dag posten dat ik een auti ben.quote:
Nee ik denk dat er geen problemen komenquote:
lol, nee snap ik ook wel. zo beetje dodelijk saai worden als je dat dagelijks moest melden hequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik loop er ook niet altijd mee te koop. Ik kom er wel gewoon voor uit hoor. Maar ik ga niet iedere dag posten dat ik een auti ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |