ZUU was anders zo weer opgedoektquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo snel zullen ze iets niet opdoeken denk ik hoor
En er zullen vast genoeg mensen zijn dan
Ik bedoel dan ook meer qua voorbereidend werk
Dat was een forum voor ex-modjes, waar ze hun gal konden spuwen over het beleid enzo. Was ergens september vorig jaar. Heeft maar een week ofzo bestaan.quote:
Het lijkt me niet dat je had gedacht dat het lang zou bestaan, toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was een forum voor ex-modjes, waar ze hun gal konden spuwen over het beleid enzo. Was ergens september vorig jaar. Heeft maar een week ofzo bestaan.
ah k. nooit van gehoord tbh. maar met zo een korte levensduur niet echt verwonderlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was een forum voor ex-modjes, waar ze hun gal konden spuwen over het beleid enzo. Was ergens september vorig jaar. Heeft maar een week ofzo bestaan.
quote:
De insteek van ZUU was dat volgens mij wel. Maar T80 was een 1 april stunt hequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je had gedacht dat het lang zou bestaan, toch?
T80 heeft ook maar een paar dagen bestaan
Dat moet haast wel, ik zou zo geen andere reden kunnen bedenkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
* iBenny mompelt iets over complotten enzulks
Nee inderdaad. Op zich vond ik het wel leuk een idee, waar ik met een beperkt gezelschap mocht posten, maar het was wel terecht dat het weg werd gedaan hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. nooit van gehoord tbh. maar met zo een korte levensduur niet echt verwonderlijk
Ik zou iemand zoeken om erover te pratenquote:
Ik deel het nu toch met jullie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou iemand zoeken om erover te praten
Ja maar ik ben geen expertquote:
nja, als ik dat zo hoor dan is het niet echt verwondelijk dat het snel is geslotenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De insteek van ZUU was dat volgens mij wel. Maar T80 was een 1 april stunt he. Die was ook maar voor een paar dagen geopend.
Alle hulp is welkomquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben wel een "ervaringsdeskundige" in de psychiatrie, is dat ook goed?
Hehe, nog voor het WK hebben ze problemen.quote:
Wij kunnen geen Canvas+ en Franstalige zenders ontvangen via de kabelquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Eigenlijk is het WK 15 minuten geleden al begonnen.
Openingsconcert WK voetbal 2010
Donderdag 10 juni op Canvas en Canvas+
De aftrap voor het WK Voetbal 2010 in Zuid-Afrika is een spectaculair openingsconcert in het Orlando Stadion in Soweto, Johannesburg. Het is het grootste concert ooit in Afrika. Internationale supersterren en vooraanstaande Afrikaanse artiesten treden samen op voor 30.000 toeschouwers. Ook een heleboel intenationale voetballegendes van vroeger en nu maken hun opwachting, samen met ‘celebrities’ van over heel de wereld. Voetbal en muziek: een feest!
Volgende artiesten treden op: Alicia Key, Amadou & Mariam, Angelique Kidjo, Black Eyed Peas, BLK JKS, John Legend, Juanes, Shakira, The Parlotones, Tinariwen, Vieux Farka Touré en Vusi Mahlasela.
Het integrale concert start om 20u op Canvas+.
Vanaf 21:30 uur op Canvas, dus dan kan iedereen het zien.
Op de TV-zender 'LaDeux' is het nu al rechtstreeks te zien.
Ik zit nu op LaDeux te kijke, maar wat een héérlijk feestje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |