quote:
Slaap lekkerquote:
Zeg dan niet dat je gaat slapenquote:
Ben je ziek of valt het mee?quote:
Misschien kun je het aan de belasting/verzekering opgevenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef Kally het volgende:
Ik heb een bonnetje gehad van de dierenarts, kan ik dan ook ruilen als het niet goed is?
Neen.quote:
De mijne was niet goed genoeg?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:47 schreef Laysa het volgende:
Ah een KallySCtopicwkgevalletjewaarikwatneergezetwilhebben
Ik denk Spanje. Of Argentinie. Of Nederland.quote:
En terechtquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:47 schreef Laysa het volgende:
Ah een KallySCtopicwkgevalletjewaarikwatneergezetwilhebben
Ik heb nog geen wksc gevolgd vandaag dus niet piepenquote:
Ja maar wie wed er nu op Mexicoquote:
O oke, ik zag wat je vannacht gepost hadquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het valt mee. Ik voel me een beetje slap, maar het gaat wel.
Wacht maar niet op mij ik kom een druppel laterquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb zojuist alle afleveringen van Alfred J. Kwak gedownload!
Pure nostalgie.
Volgens mij niet als wereldkampioen, maar alleen voor de wedstrijd van morgen..quote:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, heel vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooitquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb zojuist alle afleveringen van Alfred J. Kwak gedownload!
Pure nostalgie.
* Zuchtquote:
Was je toen niet WK-mod?quote:Ja, en in tegenstelling tot 4 jaar terug. leeft het totaal niet bij me
Jawelquote:
Beste cartoon ooit gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 @ 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, heel vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit![]()
Siewosie Azie.quote:
Ik kan heel goed Herman van Veen imiterenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, heel vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit![]()
Ja ik vond het fantastischquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan heel goed Herman van Veen imiteren
Ik ben weer aan het kijken, het is gewoon tijdloosquote:
Ja maar dat worden ze nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, daarom
Geloof dat je voor iedere euro er 4000 terugkrijgt als ze WK worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |