Neenee, een nuancering! Net zoals in Pirates of the Caribbean. Guidelines, not rulesquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je zult maar vanwege het AOW-standpunt op de PVV gestemd hebben, dan voel je je nu wel flink genaaid zeg.
Kiezersbedrog.
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)nt-meer-wilders.html
Inderdaad, maar dit doet de PVV natuurlijk geen goed en dat is dan weer goed nieuwsquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je zult maar vanwege het AOW-standpunt op de PVV gestemd hebben, dan voel je je nu wel flink genaaid zeg.
Kiezersbedrog.
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)nt-meer-wilders.html
Ben bang van wel, vier jaar is erg lang.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Inderdaad, maar dit doet de PVV natuurlijk geen goed en dat is dan weer goed nieuws.
Mensen zullen natuurlijk onthouden dat Wilders zijn breekpunten na de verkiezingen laat vallen en hem niet meer serieus nemen. Maar goed, wie weet zijn zijn aanhangers dit over vier jaar alweer vergeten.
Ohaai! Welkom hiero!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef versteegrob het volgende:
Wat eten jullie als ontbijt ? Eet nu crackers alleen wat erop, plakje kaas/ham?
Sport iedereen hier fanatiek? Sport nu 3/4 per keer 1 uur squash en fiets dagelijks een half uurtje
Ik eet een bak havermout of weetabix of bijvoorbeeld twee gebakken eieren met groente. Dan over de ochtend nog een paar stukken fruit en vaak ook nog een boterham of yoghurt. Dan een stevige lunch. De rest van de dag zou ik dan steeds minder moeten eten. In de middag en en de avond ligt de nadruk op groentequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef versteegrob het volgende:
Wat eten jullie als ontbijt ? Eet nu crackers alleen wat erop, plakje kaas/ham?
Sport iedereen hier fanatiek? Sport nu 3/4 per keer 1 uur squash en fiets dagelijks een half uurtje
Zeker weten, je levensstijl een beetje aanpassen of op vakantie gaan. Was afgelopen zomer naar India gegaan en viel spontaan 7 kilo af alleen dan kom je weer terug in Nederland, allemaal lekkere dingen en bierquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd in het algemeen niet zo van dieten'gewoon normaal doen' werkt 't beste
vind ik.
En ik ontbijt wisselend, dan weer met 2 gekookte eitjes, dan weer twee crackers, dan weer wat kwark, gaat allemaal prima zo met wat afwisseling
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Update op mijn topicsluitlijstje:
Gevallen met de fiets en hand tussen bureau en de bureaustoel
Ik geloof dat ik maar naar huis ga en onder de dekens ga liggen.
Mn knie en heup zijn morgen ook mooi blauw denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op de hand, op de buik en waar doet het nog meer pijn?
Met de gordijnen dichtquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Update op mijn topicsluitlijstje:
Gevallen met de fiets en hand tussen bureau en de bureaustoel
Ik geloof dat ik maar naar huis ga en onder de dekens ga liggen.
Ik had vroeger ook een konijn en ik dacht altijd: wat fijn! hij poept niet bij mij op schoot!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww XMert!Pechdag dus!
Ik heb net met Tamina op de bank gezeten en ze is superhyperIk dacht, ik ga wel naast haar wat lezen, maar daar kwam ik niet aan toe
Maf beest
We dekken een deel van de bank af met een doek en tot nu toe keutelt ze braaf daar opquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een konijn en ik dacht altijd: wat fijn! hij poept niet bij mij op schoot!, maar als ik dan opstond, lag de hele bank bezaaid met keutels
.
Doet jouw knijn dat ook?(je hebt het echt niet in de gaten dan hoor!)
wat fijn dat je een toffe docente hebt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
hoiik ben weer thuis!
tentamen ging 'geen idee', hoop op een 5,6, maar mag sowieso de examencommissie mailen. De docente zei 'ja, jemig, je ziet er idd verrot uit, waarom ben je niet thuis gebleven???'
dus ik zo 'ja, dit is het enige wat mijn P nog in de weg staat vooralsnog...dus toen zei ze dat ik 't maar moest proberen en dan de examencommissie nog maar moest mailen in het geval het echt niet goed gelukt is.
Nu zo even rustig wat dingen lezen op bed, en als ik in slaap val, dan zou ik dat heerlijk vinden...
envoor DaD en de gordijnen
Iets van sport erbij om de gezondheid te boosten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:42 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben uberbrak. gisteren tot half vier uitslagen zitten kijken. feestje hier was ook heel erg gezellig. beetje mineurstemming wel, met 4 GL, 1 PvdA en 1 D66 stemmer, naar mate de uitslag iets verschoof.
ik heb echt té veel gegeten en gesnoept (en gedronken) gisteren. daardoor vandaag ook echt nauwelijks honger, zit nog helemaal vol
vanavond maar iets lichts met kip ofzo...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Iets van sport erbij om de gezondheid te boosten?
Lunch was ongepland in de stad: gerookte kip saladequote:Op donderdag 10 juni 2010 11:58 schreef Sarabi het volgende:
O: 2 volkoren boterhammen
T: banaan
T: volkoren boterham met oude kaas
Als lunch straks een omelet met wat groente
Verder nog geen idee
x4quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat fijn dat je een toffe docente hebt!ik hoop dat je t gewoon het gehaald, maar toch fijn om in je achterhoofd te houden dat de docente t begrijpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lunch was ongepland in de stad: gerookte kip salade
Komkommer, tomaat, augurk, ei, asperge, gewoon sla natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
owh, da's lekker!dank je voor het posten. Morgen moet ik 's avonds alleen eten, en ik denk dat ik dat lekker ga maken voor mezelf. Wat had je er allemaal in?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef P.F het volgende:
HOOFDPIJN IK WIL NIET MEER!!
Dit is dag 2 dat ik minimaal 12 uur OP school AAN school werk. BLEEEEEH
En daarna kan ik pas beginnen met studeren
Kip?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komkommer, tomaat, augurk, ei, asperge, gewoon sla natuurlijk
en ik vergeet vast nog wat dingetjeser zat heel veel in
Volgens mij heb jij helemaal geen balansdagen nodig nouk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:55 schreef Noukjee het volgende:
hmmn, mijn lijstje voor vandaag is een beetje magertjes.. maar even een balansdag tussendoor is niet zo ergo:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Thenk you! Kun je geen valeriaan thee drinken oid? Leuke serie kijken?
Alles gelukt met het formulier van Leeds? Had gelezen dat het international office je goed heeft kunnen helpen, toch? Wanneer verwacht je eigenlijk iets te horen of je mag gaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pfoei, drukdrukdruk. Application op de bus gedaan, schoenen gezocht, spare rib gehaald voor vriendje, boodschappen gedaan, met volle tassen op de fiets terug, en ik moet nog avondeten en om 19.00 bij de taartenworkshop zijn. En tussendoor nog even snel een tutorial-werkplan maken![]()
Lijstje is dus raar![]()
O: snee brood met nutella
S: combi fit
L: volkorenbroodkaastosti
T: beker melk, twee gebakken bananen van de toko
D: witlofsalade a la Syrena met twee tartaartjes
T: denk een stukje taart!
Ik hoop het! Alles is nu de deur uit - als er iets mist hoor ik dat vanzelf denk ik zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Alles gelukt met het formulier van Leeds? Had gelezen dat het international office je goed heeft kunnen helpen, toch? Wanneer verwacht je eigenlijk iets te horen of je mag gaan?
pandanrijst stomen/koken, sjalotten aanbakken en sperzieboontjes erbij en de tofu bakken en serveren met de teriyakisaus? ik ben niet zo creatiefquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:45 schreef P.F het volgende:
Ik heb pandanrijst, sperzieboontjes, pitiige gekruide tofu, sjalotten en teriyaki honing woksaus. Is hier een lekker gerecht van te maken? Wat zou er nog bij kunnen?
O ja ik heb ook nog chili sauce (en nog 100 andere kruiden etc)
het zijn sperziebonen uit blik trouwens, ik hou echt van haricotverts uit blik dus wou dit ook eens proberenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
pandanrijst stomen/koken, sjalotten aanbakken en sperzieboontjes erbij en de tofu bakken en serveren met de teriyakisaus? ik ben niet zo creatief
kurkuma heb ik dan weer niet, waar gebruik je dat in?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:51 schreef Perruche het volgende:
Oh en dan die sesamzaadjes door de rijst, en een beetje kurkuma erdoor om hem mooi geel te maken
Eens! Hij zit aan de verkeerde kant voor mn gevoelquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef Perruche het volgende:
Ik vind die "volg topic" knop echt irritant!!!!!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:59 schreef P.F het volgende:
Haha!
Ok ik doe dus zaad roosteren en bij de rijst mikken
tofu blokjes bakken met honing teriyaka saus
en dan heb ik nog de boontjes, die met de sjalotjes? hmmm er moet nog iets bij! dit doet mij denken aan de paprika-boontjes fetish van mijn moeder *rilllll*
ik om dingen geel te maken. Heeft niet zoveel smaak vind ik. Gebruik het ook in curry's.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:53 schreef P.F het volgende:
[..]
kurkuma heb ik dan weer niet, waar gebruik je dat in?
en de zaadjes eerst bakken denk ik?
Hm haricot-vers zou ik alleen opwarmen denk ik en niet bakken. Ik dacht dat je verse sperziebonen hadquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:59 schreef P.F het volgende:
Haha!
Ok ik doe dus zaad roosteren en bij de rijst mikken
tofu blokjes bakken met honing teriyaka saus
en dan heb ik nog de boontjes, die met de sjalotjes? hmmm er moet nog iets bij! dit doet mij denken aan de paprika-boontjes fetish van mijn moeder *rilllll*
o gadver ik had net schimmel in een glas melk dat in de week stond (vlokjes)quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik ben zo moe, en het is hier zo'n teringzooi in de keuken... mn huis is VIES... er lopen nu ook mieren in de keuken en er woont een tor onder de bank.. en ik heb geen tijd of puf om t echt schoon te krijgen (schrobbben, dweilen, ik heb niet eens puf voor stofzuigen...)![]()
/aanstellerij
ik heb zó geen zin om te koken... dan moet namelijk eerst de hele afwas gebeuren. maar alles op thuisbezorgd is te duur en te ongezond... ik denk dat ik maar iets ga halen bij de AH... een zakje kant en klare rauwkost en een gegrilde kippenpoot ofzo...
nee, het was een tor/kevertje.... ik heb ze ook in de gang weleens gezienquote:
Het zijn sperziebonen! Ik eet haricot verts altijd koud!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm haricot-vers zou ik alleen opwarmen denk ik en niet bakken. Ik dacht dat je verse sperziebonen had
Hmm.. lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, het was een tor/kevertje.... ik heb ze ook in de gang weleens gezienof als ik t niet goed zag was t een kakkerlak, maar daar was ie een beetje zwart voor....
Wordt wel vaker heul boos, interesseert ze 5 min. daarna weer vergeten. Mijn duo-er ... (58 jr) zegt dat hij in 35 jaar nog nooit zo'n klas heeft gezien. Maarja, kank moeilijk bij aankomen bij ouders straks ... dit is toch echt mijn schuld, heb niets gemerkt ...quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:25 schreef P.F het volgende:
HEEEL boos worden en zeggen dat ze de rest HEEL snel af moeten maken omdat ze allemaal niet over gaan anders ? Dan kunnen ze het opeens wel hoor
Eens! Ik had na mn witlofsalade even geen ruimte meer voor mn tartaartjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef P.F het volgende:
Nou ik ben aan het smullen maar ik kook altijd voor 2-3
Gewoon een uur na laten blijven. Of twee. En niet toegeven!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:29 schreef j.t het volgende:
[..]
Wordt wel vaker heul boos, interesseert ze 5 min. daarna weer vergeten. Mijn duo-er ... (58 jr) zegt dat hij in 35 jaar nog nooit zo'n klas heeft gezien. Maarja, kank moeilijk bij aankomen bij ouders straks ... dit is toch echt mijn schuld, heb niets gemerkt ...
Dat kan niet. Wat denk je met kinderen van 8-9 jr ... dan staan de ouders echt op de stoep. 20 min max. Het is gewoon mijn schuld en hun verantwoording. Maar ja, een paar maanden lang niets opgemerkt hebben, zet mij ook niet echt in het zonnetje he!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Gewoon een uur na laten blijven. Of twee. En niet toegeven!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef conleche het volgende:
Op m'n telefoon is geen volgknop! Dus dan maar even een TVP dmv een lijstje:
Was geen mooi weer vandaag, dus behalve dat ik flink heb huisgehouden (letterlijk) ben ik begonnen met een serie schilderijen waar ik als inspiratie de VS reis neem. Sinds de scheiding heb ik behalve een paar opdrachten maar weinig geschilderd en nu heb ik er ineens weer heul veel zin in! Ik zie ook een mooie toekomst vol reizen die ik dan bij thuiskomst allemaal ga schilderen!
Oh die van 13 euro? Leek me leuk inderdaad!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb een cheap ass zomerjurk met bloemen gekocht bij de hema, en leuke nagellakjes met korting en met gebruikmaking van een cadeaubon bij de etos, en om te eten een zakje kant en klare rauwkost, en kant en klare kippenpoot met een borststukje eraan, oh en ambachtelijk tarwebrood met sesamkorst.
oh en Eco wasmiddel en lekkere wasverzachter in de bonus.
ik ga eventjes genieten en verder met mezelf in de watten leggen
Foto van het jurkje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb een cheap ass zomerjurk met bloemen gekocht bij de hema, en leuke nagellakjes met korting en met gebruikmaking van een cadeaubon bij de etos, en om te eten een zakje kant en klare rauwkost, en kant en klare kippenpoot met een borststukje eraan, oh en ambachtelijk tarwebrood met sesamkorst.
oh en Eco wasmiddel en lekkere wasverzachter in de bonus.ik ga eventjes genieten en verder met mezelf in de watten leggen
Wat een afwisselend lijstje! Dan weer heel dieetig, dan weer vretig. Herkenbaar ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn uiteindelijke daglijstje
o. croissantje
t. 4 wortels + halve komkommer + kwarkdip
t. banaan
l. 3 boterhammen met beleg
t. 10 handjes m&m's
d. stamppot van 125 gram rucola + half zakje instant aardappelpuree + halve appel + halve paprika + uitgebakken plak gedroogde ham (de andere helft van alles heeft mijn dochter opgegeten)
En nu heb ik nog zin in iets kleins en lekkers. Tequilla?
Goed hè? Afwisseling rulesquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wat een afwisselend lijstje! Dan weer heel dieetig, dan weer vretig. Herkenbaar ook![]()
seriously? Ik kan hem echt niet uitstaan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef Noukjee het volgende:
I LOVE DEREK OGLIVIE
Dit is de aflevering waar ik bij was! Je zag me in het begin de bril van mn vriend schoonmaken, maar het was maar ffies ... maar ik zag mezelf! Misschien straks weerquote:
Waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef Noukjee het volgende:
I LOVE DEREK OGLIVIE
Het was Derek, wat ik je brom!quote:
Wie is Darren Brown? Die ken ik niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Laureline het volgende:
Wie is dat eigenlijk, die Derek Ogl...? Zoiets als Darren Brown?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Blurred86 het volgende:
hij is toch die die de gedachten van kinderen kan lezen?
O, dat kan ik bij bepaalde kinderen ook moeiteloosquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Blurred86 het volgende:
hij is toch die die de gedachten van kinderen kan lezen?
Cold reading.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Laureline het volgende:
Wie is dat eigenlijk, die Derek Ogl...? Zoiets als Darren Brown?
derren brown is een koning.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie is Darren Brown? Die ken ik niet.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag dames! Ik heb een stageplaats! Spannend! Ik hoop volgende week te kunnen gaan kennismaken. Oh, en de scriptiegroep heeft een verrassing voor mij geregeld die ik komende maandag krijg..
.
Ik heb niets met Derek Ogilvie.
En nu ga ik m'n gordijnen dicht doen en tv kijken..
die is leuk!!!! ik zag hem ook hangen maar was shoppen met vriendje dus niet gekocht...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef kwakz0r het volgende:
jee voor de stageplaats van DaD
ik heb geen foto van t jurkje, maar wel een plaatje
[ afbeelding ]
Omdat ik het ook wel leuk vind als mensen dat soort dingen geloven even in een spoiler.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef Noukjee het volgende:
nou moe..![]()
Ja ik vind het een hele leuke man, en ik geloof het eigenlijk wel?
Hoe weet hij anders allemaal zulke dingen van mensen die hij niet kent?
nou nou nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derren brown is heel tof, die kan ook raden hoeveel mensen (op de cent!) in hun portemmonnee hebben zitten enzo. Ik heb in het vliegtuig een keer naast een man gezeten die ook van die Derren Brown trucjes kan. Ik geloof d'r allemaal niets van maar ik zat toch met open mond![]()
Hij ziet dat mensen verdrietig, boos ofzo worden als hij praat en daar speelt hij op in door ze zelf te laten vertellen of te gokken op bv veelvoorkomende namen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef Noukjee het volgende:
nou moe..![]()
Ja ik vind het een hele leuke man, en ik geloof het eigenlijk wel?
Hoe weet hij anders allemaal zulke dingen van mensen die hij niet kent?
nou nou nou?
en door de letters van het alfabet af te gaan kom je snel een heel eind qua namen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij ziet dat mensen verdrietig, boos ofzo worden als hij praat en daar speelt hij op in door ze zelf te laten vertellen of te gokken op bv veelvoorkomende namen.
Nou dat is meer Char. Derek komt bij mensen binnen en vertelt direct dingen over hun verleden die ie nooit kan weten!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij ziet dat mensen verdrietig, boos ofzo worden als hij praat en daar speelt hij op in door ze zelf te laten vertellen of te gokken op bv veelvoorkomende namen.
Denk dat jullie in de war zijn met char? Dat is een vrouwelijk 'medium' dat namen gaat radenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
en door de letters van het alfabet af te gaan kom je snel een heel eind qua namen...
@kwak: tof jurkje!
@dad: good for you
Je interieur, omgeving, foto's (buren) vertellen ook veel. Het is echt een truc, maar als je het gelooft moet je dat vooral blijven doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Nou dat is meer Char. Derek komt bij mensen binnen en vertelt direct dingen over hun verleden die ie nooit kan weten!
Nouja, heb het zelf ook meegemaakt..quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je interieur, omgeving, foto's (buren) vertellen ook veel. Het is echt een truc, maar als je het gelooft moet je dat vooral blijven doen
Ik vind Char niet minder overtuigend dan Oglivie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Denk dat jullie in de war zijn met char? Dat is een vrouwelijk 'medium' dat namen gaat raden
Char is een vrouw die namen gaat raden van degene die zijn overleden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind Char niet minder overtuigend dan Oglivie.
Lees: ze lullen allebei uit hun nek.
En nu ga ik slapen.
Ik kwam er net trouwens achter dat er een ei kapot was gegaan in m'n tas. De hele boel plakte en ik wist maar niet waar het van was tot ik de koelkast open trok
.
Oke, nouja, dat kan. Ik hoop voor je dat je ooit zoiets mag meemaken. Misschien dat je er dan anders over denkt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
@noukje, ik geloof daar inderdaad niet in. je wilt niet weten hoeveel mensen over je te weten kunnen komen vóór ze je zien (met behulp van een redactie), en hoeveel ze daarna kunnen sturen door gewoon goed op lichaamstaal en reacties te letten. en die kinder-opvoed adviezen van hem zijn eigenlijk altijd dingen die voor élk kind zouden werken...
Even mijn mening. Ik heb zoiets meegemaakt (niet op TV en ook niet met een bekend persoon) en vond het verbazing wekkend. Vooral omdat ik er echt geen snars van geloof dat zo'n persoon helderziend is. Hoe ' ie het weet, geen idee. Coldreading is a bitchquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Oke, nouja, dat kan. Ik hoop voor je dat je ooit zoiets mag meemaken. Misschien dat je er dan anders over denkt!
Wow! goed bezig DaDquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag dames! Ik heb een stageplaats! Spannend! Ik hoop volgende week te kunnen gaan kennismaken. Oh, en de scriptiegroep heeft een verrassing voor mij geregeld die ik komende maandag krijg..
.
Ik heb niets met Derek Ogilvie.
En nu ga ik m'n gordijnen dicht doen en tv kijken..
Ik vind het vooral nog heel spannend! Het is alleen nogal ver weg, twee uur reizen en met vier verschillende bussen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow! goed bezig DaDHeb je er zin in?
En Kwak, wat een tof jurkje
Fjuuw,quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:47 schreef j.t het volgende:
Noukje, ben het helemaal met je eens hoor! Ben er zelf bij geweest. Die vrouw van die speelgoedwinkel vanavond, daar heb ik nog heel lang mee staan praten en dan is het toch bizar dat hij in haar dorpje komt en naar haar toe wordt gestuurd als het ware!
Geloof er zelf ook heel sterk in, mede doordat ik zelf wel eens van die paranormale dingen heb
Bepquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Laureline het volgende:
Zo ongeveer gaat dat, noukje:
Dit alles gaat natuurlijk niet op voorBep, het Medium
Bep is echt
Nee heur! Heb best een paranormale familie, dus wie weet zit het in mn bloed. Heb zelf dingen gezien, gevoeld, gehoord etc. Dus, denk dat je eerst moet meemaken of via dierbaren moet ervaren voor je echt kunt geloven zeg maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:48 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Fjuuw,ik dacht al dat ik de enige was!
Maar Derek doet bijna nooit readings thuis ... hoe verklaar je dat dan. En vanaf een podium is het toch lastig mensen hun reacties te peilen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Laureline het volgende:
Zo ongeveer gaat dat, noukje:
Hier nog een stukje over cold reading, Derren Brown (weet Tink ook meteen wie dat is) in gesprek met een favoriete schrijver van Viking:
Daarnaast zijn er nog heel veel andere methodes informatie over iemand af te lezen, die zo'n persoon jou niet verteld heeft. In één aflevering van Derren Brown probeert hij een man die zogenaamd met de doden spreekt te ontmaskeren, en het frappante was dat zodra de vrouw die het consult aanvroeg niet in haar eigen huis, maar iemands anders huis werd gezet, de 'helderziende' direct op alle fronten de plank missloeg! Maar dat lag, volgens de helderziende met doden pratende man, aan de verkeerde vibraties![]()
Dit alles gaat natuurlijk niet op voorBep, het Medium
Bep is echt
Bep geeft hier ook nog een waardevol oordeel over afvallen, dames! (Dat kàn geen toeval zijnquote:
mee eens!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:51 schreef j.t het volgende:
[..]
Nee heur! Heb best een paranormale familie, dus wie weet zit het in mn bloed. Heb zelf dingen gezien, gevoeld, gehoord etc. Dus, denk dat je eerst moet meemaken of via dierbaren moet ervaren voor je echt kunt geloven zeg maar
Idd! Puntquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Noukjee het volgende:
[..]
mee eens!
En Derek doet idd niet alleen readings thuis. Ook gewoon in een zaal met mensen. En dan loopt hij naar een vrouw toe, (waar hij dan iets bij voelt/ziet/geen idee), en vertelt hij dingen uit haar verleden.
Gefeliciteerd! Wat is de bijbaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef Chicolate het volgende:Verkeerde knop, reactie weg. Wat ik wilde zeggen: vandaag sollicitatiegesprek gehad voor bijbaantje op de uni, maar er waren nog anderen die ook wilden, ik had het al een beetje opgegeven, maar ik heb de baan
![]()
. Ben dr helemaal verbaast over.
Ik mag de eerstejaars gaan opvoedenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat is de bijbaan?
En het is geen mogelijkheid om het morgen af te maken en nu een aspirientje in te nemen en te slapen? Want zo te horen gaat het anders niet echt goed. En anders ga je je alleen maar beroerder voelen, en voel je je morgen weer zo. Als je nu lekker rust neemt gaat het morgen misschien een stuk beter?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef P.F het volgende:
Bah en ik wil alleen maar doorslapen maar ik MOET het afmaken. Gadver.
Ha, dat doen Derren ook (Derren vs Derek!) in zijn theatershows, en die komt altijd met spectaculaire informatie! Maar die zegt wel eerlijk helemaal geen helderziende te zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef j.t het volgende:
[..]
Maar Derek doet bijna nooit readings thuis ... hoe verklaar je dat dan. En vanaf een podium is het toch lastig mensen hun reacties te peilen?
Ik ben niet meer dood en dood moe. (logisch, 4 uur geslapen) Ik ben alleen de tijd nu volledig kwijtquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:25 schreef Noukjee het volgende:
[..]
En het is geen mogelijkheid om het morgen af te maken en nu een aspirientje in te nemen en te slapen? Want zo te horen gaat het anders niet echt goed. En anders ga je je alleen maar beroerder voelen, en voel je je morgen weer zo. Als je nu lekker rust neemt gaat het morgen misschien een stuk beter?
Kurkuma is erg gezond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:53 schreef P.F het volgende:
[..]
kurkuma heb ik dan weer niet, waar gebruik je dat in?
en de zaadjes eerst bakken denk ik?
Ja, maar helderziend zijn betekent niet dat je álles weet! Zou mooi zijn zegquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef loveli het volgende:
Bep is tof. Derek is door Wendy te grazen genomen en had het niet in de gaten. Twee keer. En het weer zuigt, ik heb al de hele dag koppijn.
Wij hebben een zak gedroogde goji-bessen in huis, schijnt ook hélemaal the bomb te zijn!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:39 schreef P.F het volgende:
Mijn vati gebruikt tegenwoordig stuifmeelkorrels. Is dat gezond?
Ze was toen in de bibliotheek in Schipluiden voor zo'n sessie. En ze vertelde dat een man een keer aan haar had gevraagd om langs te komen maar dat zijn dode vrouw toen tot haar sprak en zei dat die man haar vermoord hadquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef Laureline het volgende:
Ohoo, ik ben jaloers, ik wil al jaren naar Bep! Lijkt me zo heerlijk, eindelijk iemand die direct weet wat ik met m'n leven aanmoet
Ik heb helemaal geen respect of waardering voor mensen die in klinkklare onzin gelovenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef Noukjee het volgende:
Nouja laat ik er nog één ding over zeggen. Gelukkig hebben mensen op de wereld allemaal verschillende meningen, en daar ben ik blij omen dat respecteer en waardeer ik ook! /amen
Zo!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen respect of waardering voor mensen die in klinkklare onzin geloven. Ik vind dat gewoon buitengewoon ergeniswekkend dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Er is vast een groep mensen die gelooft in hun eigen ervaringen en een groep die lacht in hun vuistje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:26 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me altijd afvraag bij mensen als Char en Derek Ogdinges: hoe kunnen ze slapen 's nachts in de wetenschap dat ze honderden mensen hebben lopen oplichten? Hoe rechtvaardigen ze dat voor zichzelf? Gaat het om het geld of denken ze: :"We geven mensen een goed gevoel, dus maakt het niet uit of we liegen of niet."
Bep in de bieb was helemaal niet duurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er is vast een groep mensen die gelooft in hun eigen ervaringen en een groep die lacht in hun vuistje.
Feit is wel dat er altijd relatief veel geld wordt gevraagd voor hun hulp. Het zijn niet bepaald weldoeners, die helderzienden en alternatief genezers etc.
goedemorgen cali, lekker geslapen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie tijd om thuis te komen uit amsterdam. Ik kan best ver tellen maar niet zover als ik vandaag beitrtjes dus biertjes heb gedrinken!!!!!
trsteee morgen weer vroeg o want school...
Hele dag met de stapel schuiven en heen-en-weer lopen en op het eind van de dag niks gedaan hebben lijkt me wel passendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:53 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Even niet bijlezen en even egoïstisch m'n onvrede uiten. Laatste dag op het werk vandaag. En m'n "collega's" hebben al m'n werk wat ik nog op het bureau had liggen weggehaald en vervangen door een stapel archiefmateriaal. Als of ze willen zeggen: hier, ga jij je laatste dag maar lekker alle kutklusjes opknappen. Ben echt zo blij als ik hier weg ben. Ik zin nog steeds op een wraakactie.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hele dag met de stapel schuiven en heen-en-weer lopen en op het eind van de dag niks gedaan hebben lijkt me wel passend"Oja, niet aan toegekomen heur".
mwhehehehequote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:13 schreef Syrena het volgende:
Andere optie: open bakje voorgesneden uien op een moeilijk plek zetten 1 minuut voor je naar huis gaat (en zij weg zijn) . Ook effectief
quote:
Je kan ze er natuurlijk ook gewoon even op aanspreken..... Of praten jullie niet met elkaar?quote:
Gaat wel, ben tot 5 uur doorgegaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
He Perruche, lekker begin danflauw ook.... gelukkig is het nog maar 1 dagje!
PF, hoe voel je je vandaag? Nog afgekregen gisteren?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
He Perruche, lekker begin danflauw ook.... gelukkig is het nog maar 1 dagje!
Gedaan maar onmogelijk. 1 van de "bazen" komt sowieso niet opdagen en volgens degenen die er wel zijn heeft hij het gedaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kan ze er natuurlijk ook gewoon even op aanspreken..... Of praten jullie niet met elkaar?
Nice, ik had gister espresso met slagroomquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Koffie voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
Wat fijn dat zij er niets van hebben gezegdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gedaan maar onmogelijk. 1 van de "bazen" komt sowieso niet opdagen en volgens degenen die er wel zijn heeft hij het gedaan
Doe mij die met slagroom maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Koffie voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
In dat geval zou ik wel wat doen (de helft ofzo), maar in een slakkentempo met veel koffiepauzes en afscheidsgesprekjes met klanten en collega's. Geen idee alleen of jij die gelegenheid ook hebt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gedaan maar onmogelijk. 1 van de "bazen" komt sowieso niet opdagen en volgens degenen die er wel zijn heeft hij het gedaan
Het is een heel klein kantoor dus veel ontduik mogelijkheden zijn er nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In dat geval zou ik wel wat doen (de helft ofzo), maar in een slakkentempo met veel koffiepauzes en afscheidsgesprekjes met klanten en collega's. Geen idee alleen of jij die gelegenheid ook hebt.
ooo dat is echt te weinig! jij bent toch ook 1,75?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier 54
Nou lang leve de hele nacht pijkpijn en diaree.
Nu thee en een groot diep bord met vla en yoghurt. Strakjes maar een pan jullienesoep maken.
Uniek heeft de knop gevondenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:31 schreef P.F het volgende:
[..]
ooo dat is echt te weinig! jij bent toch ook 1,75?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:56 schreef P.F het volgende:
na een nacht niet geslapen te hebben kan ik opeens veel beter voor mijzelf opkomen
Kom naar Limburgquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:12 schreef P.F het volgende:
ik heb een ontstoken oogmag ik nu wel met een zonnebril oplopen?
ik wou dat de zon scheen. grmbl
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:14 schreef AKnynke het volgende:
ik voel me als god in frankrijk op het balkon van de duutser. Het zonnetje schijnt, het is niet te warm en ik hoef niet zoveel te doen..
Over dat laatste verbaas ik me iedere keer weer. En ik gun je zo een fijn angstvrij leven. Is jouw fobie ergens door getriggerd?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:16 schreef Syrena het volgende:
Vanavond thuis eens rekenen, ik eet overdag te weinig denk ik, en dan ga ik thuis los.
En ik moet gaan sporten maar ik heb zo zo zo zo zoooooooooooooooooo geen zin. Soms heb ik wel zin om te rennen, maar ja, zodra ik buiten ben komt de agorafoob even hard meerennen
ik kan niet, moet een project afmaken en dan naar een persbijeenkomstquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kom naar Limburg![]()
Ik moet sassen maar mijn collega's zijn een sigaretje roken. Meuh.
En ik val niks afzit nu op 64. Al twee weken. En ik was 63 toen ik begon om die drie eraf te krijgen
![]()
Vanavond thuis eens rekenen, ik eet overdag te weinig denk ik, en dan ga ik thuis los.
En ik moet gaan sporten maar ik heb zo zo zo zo zoooooooooooooooooo geen zin. Soms heb ik wel zin om te rennen, maar ja, zodra ik buiten ben komt de agorafoob even hard meerennen
ik heb na mn eerste semester nooit meer meer dan 12 contacturen per week gehad (met als dieptepunt semester 4, toen ik alle 4 de vakken op 1 dag had, van 10 tot 22, met een paar tussenuren ertussen)... dat betekende niet dat ik vet veel tijd over had overigens, met alle thuisstudie die we moesten doen en t leeswerkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb maar 13 contacturen in het eerste semester van het volgende studiejaar!13!
dat komt mooi uit, aangezien ik 2 dagen in de week wilde gaan werken
Uppsala is wel leuk! Ik duim voor je hoor!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef AKnynke het volgende:
yay! Eerste sollicitatiegesprek binnen! Voor een positie als onderzoeksassistent in Uppsala, dat dan wel wel, maar goed. Tis al heel wat!
Ik heb al 2 jaar in Uppsala gewoond, heb het wel een beetje gezien daar. Maar goed, grote kans dat ik dan door zou kunnen stromen naar een phd. Maar eens kijken wat het oplevert. Volgende week vrijdag interview, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Uppsala is wel leuk! Ik duim voor je hoor!
Ok, ja ik ben er maar 1 dag geweest, maar ik vond het toen wel heel leukquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar in Uppsala gewoond, heb het wel een beetje gezien daar. Maar goed, grote kans dat ik dan door zou kunnen stromen naar een phd. Maar eens kijken wat het oplevert. Volgende week vrijdag interview, waarschijnlijk.
Weet ik niet. Ik weet alleen nog dat ik op de middelbare school niet wilde dat mensen mij zagen fietsen, want je benen zien er raar uit als je fietst (als ik dus langs iemand moest fietsen hield ik even op met trappen). En als het koud was niet ademen als mensen je zagen, want er kwamen dan wolkjes uit je mondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Over dat laatste verbaas ik me iedere keer weer. En ik gun je zo een fijn angstvrij leven. Is jouw fobie ergens door getriggerd?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef AKnynke het volgende:
yay! Eerste sollicitatiegesprek binnen! Voor een positie als onderzoeksassistent in Uppsala, dat dan wel wel, maar goed. Tis al heel wat!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb na mn eerste semester nooit meer meer dan 12 contacturen per week gehad (met als dieptepunt semester 4, toen ik alle 4 de vakken op 1 dag had, van 10 tot 22, met een paar tussenuren ertussen)... dat betekende niet dat ik vet veel tijd over had overigens, met alle thuisstudie die we moesten doen en t leeswerk(en ik gaf toen op zich les als student assistent twee dagdelen per week)
Dit is magere yoghurt, goed tot 7 juni, ongeopend dat wel! Dus dat scheelt vast ook wat. Ik denk dat ik even ga proeven en ruiken (al is dat niet mn sterkte punt om eten te beoordelen) Heb zin in yoghurt met jam, yoghurt gemixt met fruit, heb gewoon zin in yoghurt :pquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:25 schreef Syrena het volgende:
Ik heb gisteren Turkse yoghurt gegeten, die was goed tot 6 juni. Smaakte primaEr zit wel 10% vet in, misschien blijft ie dan langer goed dan de THT-datum.
Nee, dat ik niet luister is echt onzin! Zij redeneren zo: we krijgen onze zin niet, dus ze luistert niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:27 schreef Laureline het volgende:
Typisch, al die weer de kop opstekende ziektes! Gisteren dacht ik ook dat het hele feest opnieuw ging beginnen: laatste dag ongesteldheid, weer die keelpijn, hondsmoe...Leuk als het een cyclus gaat worden van òf ongesteld, òf ziek! Maar gelukkig valt het vandaag mee, uitgeslapen tot 11 uur, dat scheelt ook een hoopIk vraag me af of ik nog even zal hardlopen, of niet.
En Viking, irritant zeg, van die twee leerlingen die dan de schuld weer bij jou leggen! Kan er een kern van waarheid inzitten, dat je niet luistert, of proberen ze gewoon wat losse flodders af te schieten? Ik weet wel dat pubers vaak heel moeilijk aan te spreken zijn op hun eigen gedrag, het ligt altijd aan de ouders/leraren/vrienden/tv/ziektes/rest van de wereld/kosmische vibratiesHelaas is het vaak: hoe minder toeschietelijk je je van het begin af aan al opstelt, hoe minder de paar zeikerds gaan zoeken naar mogelijkheden om jou de schuld in de schoenen te schuiven. Tot zover mijn pedagogisch onverantwoorde advies
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Noukjee het volgende:
net even een beschuitje met vruchtenhagel gegetenjamjam
Meestal als ik iets zoets ontbijt, heb ik de rest van de dag niet zo'n neiging om zoet te etenals ik 's ochtends iets harigs hartigs ontbijt heb ik de hele dag trek ik zoete dingen!
Ik las het woordje pedagogisch. Is er iemand die zoiets als beroep doet? Want ik ga in september met de SPH beginnen!
Ik doe geen studie pedagogiek, maar ik houd me wel heel veel bezig met pedagogiekquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sarabi doet WO Pedagogiek, en SterreMarit ook
Die van mij ook! Een had een keer wat kapot geslagen. Heb er ook een keer 1 met mn arm opgevangen ... niet zo'n handig ideequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
...
Mijn leerlingen slaan echt keihard met de deuren trouwens, niet normaal.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
zou avocado in een salade nicoise erbij kunnen? er ligt er hier nog een, en die is nu echt precies goed rijp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |