abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:38:48 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82608268

Het vorige deel: Slank #1058 - Met vastgeschroefd draadloos internet

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:39:09 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82608291
Ow nummer vergeten, kan een modje die toevoegen?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82608674
Wtf?
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:47:45 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82608722

Zo, dat was een snelle edit!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:52:03 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82608940
Had een topicreportje gedaan .
pi_82608978
Tijd voor een nieuw topic!

Lijstje:
O: 2 bruine broodjes met boter (1x kaas 1x jam)
T: 2x koffie
L: erwtjes en nog wat
T: stukje chocoladebiscuit tijdens studeren
D: kippenpootjes uit de oven, met salade en misschien gevulde paprika met couscous

Heb net Balkenende gezien toen hij aangaf zijn functie neer te leggen, heb wel een beetje medelijden met hem...
pi_82609006
ARGH, weer zo'n stomme banner in beeld.

Ik heb mijn goede daad voor vandaag weer gedaan, collega die de cursus had geskipt geholpen met het opzetten van een blog (was huiswerk) en even zeer globaal RSS uitgelegd. Nog 30 minuutjes en dan lekker naar mijn mams om weer eens een middag te shoppen

O: Brinta
T: Twee sneetjes volkoren met pralinépasta
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82609040
@perruche: ja
pi_82609217
O: 2 volkoren boterhammen
T: banaan
T: volkoren boterham met oude kaas

Als lunch straks een omelet met wat groente
Verder nog geen idee
pi_82610421
Je zult maar vanwege het AOW-standpunt op de PVV gestemd hebben, dan voel je je nu wel flink genaaid zeg.
Kiezersbedrog.

http://www.nu.nl/nieuws/2(...)nt-meer-wilders.html
pi_82610770
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je zult maar vanwege het AOW-standpunt op de PVV gestemd hebben, dan voel je je nu wel flink genaaid zeg.
Kiezersbedrog.

Neenee, een nuancering! Net zoals in Pirates of the Caribbean. Guidelines, not rules
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:32:31 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82610845
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Kiezersbedrog.

Inderdaad, maar dit doet de PVV natuurlijk geen goed en dat is dan weer goed nieuws .
Mensen zullen natuurlijk onthouden dat Wilders zijn breekpunten na de verkiezingen laat vallen en hem niet meer serieus nemen. Maar goed, wie weet zijn zijn aanhangers dit over vier jaar alweer vergeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_82611071
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:54 schreef P.F het volgende:
@perruche: ja
pi_82612001
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Inderdaad, maar dit doet de PVV natuurlijk geen goed en dat is dan weer goed nieuws .
Mensen zullen natuurlijk onthouden dat Wilders zijn breekpunten na de verkiezingen laat vallen en hem niet meer serieus nemen. Maar goed, wie weet zijn zijn aanhangers dit over vier jaar alweer vergeten .
Ben bang van wel, vier jaar is erg lang.
Maar met een beetje pech/mazzel gaat de PVV regeren en daarmee haar populariteit verliezen. Hoop ik.
pi_82612003
Wat een onweerweer weer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_82612050
Wat eten jullie als ontbijt ? Eet nu crackers alleen wat erop, plakje kaas/ham?

Sport iedereen hier fanatiek? Sport nu 3/4 per keer 1 uur squash en fiets dagelijks een half uurtje
pi_82612294
Hoi versteegrob .

Ik ontbijt met havermout of brinta of muesli met yoghurt. En een paar uurtjes later een goeie broodmaaltijd.

Verder sport ik niet fanatiek; in een goeie week loop ik driemaal hard, meestal zo'n 12km per keer. Maar als het tegenzit blijft het bij tweemaal hardlopen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:03:02 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82612417
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef versteegrob het volgende:

Sport iedereen hier fanatiek? Sport nu 3/4 per keer 1 uur squash en fiets dagelijks een half uurtje
Ohaai! Welkom hiero!

Ik eet meestal gewoon volkorenbrood met beleg. Als ik haast heb 1 snee en dan later gewoon nog 1, anders 2.

Volgens mij sport bijna iedereen hier wel relatief fanatiek We hebben hardlopers, spinners, Zumbaërs, mensen die pilates of yoga doen of zwemmen, noem maar op! Ikzelf doe aan Zumba, Body Jam en fitness. Vanochtend toevallig Combi Fit, maar dat zal ivm rooster niet zo vaak zijn.

Squashen, dat lijkt me best grappig! Merk je goed effect van je sportactiviteiten?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82612423
hoi ik ben weer thuis!

tentamen ging 'geen idee', hoop op een 5,6, maar mag sowieso de examencommissie mailen. De docente zei 'ja, jemig, je ziet er idd verrot uit, waarom ben je niet thuis gebleven???'

dus ik zo 'ja, dit is het enige wat mijn P nog in de weg staat vooralsnog... dus toen zei ze dat ik 't maar moest proberen en dan de examencommissie nog maar moest mailen in het geval het echt niet goed gelukt is.

Nu zo even rustig wat dingen lezen op bed, en als ik in slaap val, dan zou ik dat heerlijk vinden...

en voor DaD en de gordijnen
Ja doei.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:07:57 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82612658
Spannend, Mootje! Ik zal duimen dat je een voldoende hebt, maar fijn dat de docente iig meedenkt enzo!

Slaap lekker
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:08:28 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82612679
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef versteegrob het volgende:

Ik eet een bak havermout of weetabix of bijvoorbeeld twee gebakken eieren met groente. Dan over de ochtend nog een paar stukken fruit en vaak ook nog een boterham of yoghurt. Dan een stevige lunch. De rest van de dag zou ik dan steeds minder moeten eten. In de middag en en de avond ligt de nadruk op groente
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:16:24 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82613030
Hai, zit nu bij de Peugeot dealer te wachten totdat auto klaar is. Bij mijn ex was het gezellig, we hebben dezelde cru humor. Heb honger, nis meer gegeten na half elf, hier op de industrieterrein hebben ze ook niks.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82613130
Weer genoeg ideeen, wat vinden jullie van het dokter Frank dieet ? Het eiwit dieet waar je geen rijst,pasta,aardappels en brood mag eten. Dan blijft er toch weinig over.

Straks weer een uur squashen
pi_82613233
ik houd in het algemeen niet zo van dieten 'gewoon normaal doen' werkt 't beste vind ik.

En ik ontbijt wisselend, dan weer met 2 gekookte eitjes, dan weer twee crackers, dan weer wat kwark, gaat allemaal prima zo met wat afwisseling
Ja doei.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:27:01 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82613589
Me net vergrepen aan de rest van de zak m&ms. Waarom geven vrouwelijke collega's toch altijd chocolade en ander snoep als cadeautje?
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:28:12 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82613648
Update op mijn topicsluitlijstje:

Gevallen met de fiets en hand tussen bureau en de bureaustoel

Ik geloof dat ik maar naar huis ga en onder de dekens ga liggen .
pi_82613853
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd in het algemeen niet zo van dieten 'gewoon normaal doen' werkt 't beste vind ik.

En ik ontbijt wisselend, dan weer met 2 gekookte eitjes, dan weer twee crackers, dan weer wat kwark, gaat allemaal prima zo met wat afwisseling
Zeker weten, je levensstijl een beetje aanpassen of op vakantie gaan. Was afgelopen zomer naar India gegaan en viel spontaan 7 kilo af alleen dan kom je weer terug in Nederland, allemaal lekkere dingen en bier
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:36:10 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82614082
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

Op de hand, op de buik en waar doet het nog meer pijn?
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:40:01 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82614274
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Op de hand, op de buik en waar doet het nog meer pijn?
Mn knie en heup zijn morgen ook mooi blauw denk ik . Fysio zal wel denken, ruige vakantie .

En ik wilde de Hi winkel bellen of ze een toestel op voorraad hebben, maar wat denk je, ze hebben geen telefoonnummer ! Ik vind het echt briljant, een telefoonwinkel zonder telefoon .
pi_82614558
Hoi, karig lijstje want te weinig, maar ik zorg wel voor een goede avondmaaltijd:

O: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: perzik
L: 2 boterhammen pindakaas
T: wijntje, wat fris, paar borrelhapjes
D: ?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:47:42 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82614656
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

Met de gordijnen dicht .

Ik ben nu met de quiz bezig. Leuk hoor, maar best lastig om zinnen te maken waar twee elementen in zitten waar ze over kunnen twijfelen.

Bijvoorbeeld:

Een kudde schapen heeft vijf kwartieren in de wei rondgelopen.

Hier kunnen ze twijfelen over 'een kudde schapen', want zij redeneren van: schapen = meer dan één, dus meervoud en 'vijf kwartieren' (aangezien 'jaar', 'kwartier' en 'uur' de enige tijdsaanduidende zelfstandige naamwoorden zijn die altijd in het enkelvoud staan)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:53:53 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82614981
Aww XMert! Pechdag dus!

Ik heb net met Tamina op de bank gezeten en ze is superhyper Ik dacht, ik ga wel naast haar wat lezen, maar daar kwam ik niet aan toe Maf beest
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:55:37 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82615059
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww XMert! Pechdag dus!

Ik heb net met Tamina op de bank gezeten en ze is superhyper Ik dacht, ik ga wel naast haar wat lezen, maar daar kwam ik niet aan toe Maf beest
Ik had vroeger ook een konijn en ik dacht altijd: wat fijn! hij poept niet bij mij op schoot! , maar als ik dan opstond, lag de hele bank bezaaid met keutels .

Doet jouw knijn dat ook? (je hebt het echt niet in de gaten dan hoor!)
Niet meer actief op Fok!
pi_82615139
Lijstje update:
O: 2 volkorenbroodjes (ham en jam met boter)
L: 80 gram volkorenpasta met saus van 2 eetlepels creme fraiche, doperwtjes, magere ham, 1 tomaat, champignons, als toetjes yoghurt met sinaasappelsap
T: chocoladebiscuitjes
D: kippepoten met iets erbij
pi_82615204
Ontbijten doe ik altijd met kwark of yoghurt met vers fruit erdoor: ananas, aardbeien of frambozen vind ik het lekkerst!
Dokter Frank doen we hier niet aan, sowieso is niemand eigenlijk aan het diëten hier. Gezond leven en sporten moeten het doen, dat is al moeilijk genoeg vol te houden soms

Ik ben heel erg sloom door het weer vandaag, heeft nog iemand dat? Ik wil alleen maar nog een koffie nemen (met koekje), en dan nog één, en nog één...
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:15:55 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82615928
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik had vroeger ook een konijn en ik dacht altijd: wat fijn! hij poept niet bij mij op schoot! , maar als ik dan opstond, lag de hele bank bezaaid met keutels .

Doet jouw knijn dat ook? (je hebt het echt niet in de gaten dan hoor!)
We dekken een deel van de bank af met een doek en tot nu toe keutelt ze braaf daar op Gelukkig hebben we ook geen stoffen bank, dus dat maakt schoonmaken wel makkelijker Het is wel een brutale tante, ze klautert zonder pardon over me heen
  Vis een optie? donderdag 10 juni 2010 @ 14:30:11 #37
70532 loveli
N
pi_82616633
crap in = crap out
pi_82617192
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
hoi ik ben weer thuis!

tentamen ging 'geen idee', hoop op een 5,6, maar mag sowieso de examencommissie mailen. De docente zei 'ja, jemig, je ziet er idd verrot uit, waarom ben je niet thuis gebleven???'

dus ik zo 'ja, dit is het enige wat mijn P nog in de weg staat vooralsnog... dus toen zei ze dat ik 't maar moest proberen en dan de examencommissie nog maar moest mailen in het geval het echt niet goed gelukt is.

Nu zo even rustig wat dingen lezen op bed, en als ik in slaap val, dan zou ik dat heerlijk vinden...

en voor DaD en de gordijnen
wat fijn dat je een toffe docente hebt! ik hoop dat je t gewoon het gehaald, maar toch fijn om in je achterhoofd te houden dat de docente t begrijpt.
Kwak
pi_82617264
ik ben uberbrak. gisteren tot half vier uitslagen zitten kijken. feestje hier was ook heel erg gezellig. beetje mineurstemming wel, met 4 GL, 1 PvdA en 1 D66 stemmer, naar mate de uitslag iets verschoof.

ik heb echt té veel gegeten en gesnoept (en gedronken) gisteren. daardoor vandaag ook echt nauwelijks honger, zit nog helemaal vol

vanavond maar iets lichts met kip ofzo...
Kwak
pi_82617692
Zucht..
pi_82617785
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:49 schreef P.F het volgende:
Zucht..
x2
  Vis een optie? donderdag 10 juni 2010 @ 14:52:02 #42
70532 loveli
N
pi_82617809
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:42 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben uberbrak. gisteren tot half vier uitslagen zitten kijken. feestje hier was ook heel erg gezellig. beetje mineurstemming wel, met 4 GL, 1 PvdA en 1 D66 stemmer, naar mate de uitslag iets verschoof.

ik heb echt té veel gegeten en gesnoept (en gedronken) gisteren. daardoor vandaag ook echt nauwelijks honger, zit nog helemaal vol

vanavond maar iets lichts met kip ofzo...
Iets van sport erbij om de gezondheid te boosten?
crap in = crap out
pi_82618270
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Iets van sport erbij om de gezondheid te boosten?
nee, sorry... ik weet dat t beter zou zijn, maar de 5 minuutjes van en naar werk zijn all I'll get today. plus de energie die t kost om de teringzooi thuis op te ruimen en eten te koken en te stofzuigen. de rest van de dag is work work work work met af en toe tien minuutjes adempauze.

which reminds me, break's over!
Kwak
  donderdag 10 juni 2010 @ 15:14:28 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82618860
Nou, mijn herziene lijst

O: boterham achterham, boterham roomkaas, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T: appel
T: handje chips, 2 wortelen
T: cappucino
T: broodje haring (krijg ik zo )
T: blokje choco x 2
D: 2 gevulde paprika's (veel rijst, lamsgehakt en ei), gevulde halve courgette en gevulde ui, allemaal met hezelfde. Salade erbij
T:kom vla/yoghurt
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82619183
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:58 schreef Sarabi het volgende:
T: volkoren boterham met oude kaas

Als lunch straks een omelet met wat groente
Verder nog geen idee
Lunch was ongepland in de stad: gerookte kip salade
pi_82619369
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

x2
x4
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wat fijn dat je een toffe docente hebt! ik hoop dat je t gewoon het gehaald, maar toch fijn om in je achterhoofd te houden dat de docente t begrijpt.

ja, en ik zag er ook echt belabberd uit, nu oko nog, en ook nu kan ik dus gewoon niet slapen wat ontzettend klote is dat, ben helemaal dood en dood op, maar kan niet slapen

maar heb even naar de examencommissie gemailed, en de secretaris daarvan is zo ongeveer mijn favoriete docente terwijl niemand haar echt heel erg mag, maar ik wel, want ze heeft een goed gevoel voor humor, en is gewoon lekker bot dan weet ik iig of er iets mogelijk is mocht het fout gegaan zijn...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_82619401
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lunch was ongepland in de stad: gerookte kip salade

owh, da's lekker! dank je voor het posten. Morgen moet ik 's avonds alleen eten, en ik denk dat ik dat lekker ga maken voor mezelf. Wat had je er allemaal in?
Ja doei.
pi_82619785
tvp
pi_82619854
Lijstje gisteren:

O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, boterham gebakken ei
D: 4 crackers filet americain, kwark met vanilleyoghurt
T: anderhalve donut
D: courgette/oranje paparika/uiensoep, vegetarische stukjes
T: 2 boterhammen pindakaas, 2 boterhammen worst
sport: uurtje fietsen (eigenlijk niets dus)
pi_82619974
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

owh, da's lekker! dank je voor het posten. Morgen moet ik 's avonds alleen eten, en ik denk dat ik dat lekker ga maken voor mezelf. Wat had je er allemaal in?
Komkommer, tomaat, augurk, ei, asperge, gewoon sla natuurlijk
en ik vergeet vast nog wat dingetjes er zat heel veel in
pi_82620167
op de komkommer na: nom!
Ja doei.
pi_82620193
oh, even klagen: de pijnboompitten zijn duur geworden
Ja doei.
pi_82620335
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

x2
x3..
pi_82620440
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef P.F het volgende:

[..]

x3..

ik had 'm al keer 4 gedaan
Ja doei.
pi_82620449
HOOFDPIJN IK WIL NIET MEER !!

Dit is dag 2 dat ik minimaal 12 uur OP school AAN school werk. BLEEEEEH

En daarna kan ik pas beginnen met studeren
pi_82620521
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef P.F het volgende:
HOOFDPIJN IK WIL NIET MEER !!

Dit is dag 2 dat ik minimaal 12 uur OP school AAN school werk. BLEEEEEH

En daarna kan ik pas beginnen met studeren

ocherm
Ja doei.
  donderdag 10 juni 2010 @ 15:55:42 #57
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82620859
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Komkommer, tomaat, augurk, ei, asperge, gewoon sla natuurlijk
en ik vergeet vast nog wat dingetjes er zat heel veel in
Kip?

Lekker alweer thuis van werk. Was zo rustig dus mocht eerder weg, gelukkig. Want heb hoofdpijn als een malle en me voeten doen pijn door de allstars! (kan daar blijkbaar echt niet lang op lopen, want dan krijg ik pijne poten)!

Ik denk dat ik hoofdpijn heb omdat ik op een stikhete kamer slaap
(zolder waar ook nog eens de zon op schijnt..)

hmmn, mijn lijstje voor vandaag is een beetje magertjes.. maar even een balansdag tussendoor is niet zo erg
o: beschuitje met appelstroop, beschuitje met vruchtenhagel
t: kinderthee (thee met zoetjes en halfvolle melk)
m: 2 beschuitjes met aardbeien, schaaltje aardbeien, glas halfvolle melk
t: 2 crackers met linera smeerleverworst
a: andijviestampot (volgens mij met spekjes)
t: ga even naar de supermarkt en hopen dat er zoete olijven afgeprijst zijn
pi_82622094
Ik moet van mezelf vandaag 1 deel van de analyse van de onderzoeken voor m'n scriptie afhebben. Heb er 2 , kwantitatief en kwalitatief, en en kwalitatieve (interviews) moet vandaag af. Dan kan ik de kwantitatieve (vragenlijsten) het weekend doen. Ik ben nu op de helft van wat vandaag af moet.
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:44:10 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82623565
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:55 schreef Noukjee het volgende:
hmmn, mijn lijstje voor vandaag is een beetje magertjes.. maar even een balansdag tussendoor is niet zo erg o:
Volgens mij heb jij helemaal geen balansdagen nodig nouk.
pi_82624016
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ocherm
Thenk you! Kun je geen valeriaan thee drinken oid? Leuke serie kijken?
pi_82624575
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Thenk you! Kun je geen valeriaan thee drinken oid? Leuke serie kijken?

ik heb de eerste aflevering van een nieuwe serie gekeken, best leuk: Pretty little liars en de pilot van House en nog steeds niet in slaap gevallen!

Valeriaan haal ik wel als het vanavond/morgen niet beter wordt
Ja doei.
pi_82624627
Die thee kun je gewoon bij de supermarkt halen, is van Zonnatura, best lekker. Valeriaan is niet echt speciaal of zo verder
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:10:38 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82625053
Pfoei, drukdrukdruk. Application op de bus gedaan, schoenen gezocht, spare rib gehaald voor vriendje, boodschappen gedaan, met volle tassen op de fiets terug, en ik moet nog avondeten en om 19.00 bij de taartenworkshop zijn. En tussendoor nog even snel een tutorial-werkplan maken

Lijstje is dus raar

O: snee brood met nutella
S: combi fit
L: volkorenbroodkaastosti
T: beker melk, twee gebakken bananen van de toko
D: witlofsalade a la Syrena met twee tartaartjes
T: denk een stukje taart!
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:12:44 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82625177

Oh ik heb net een middagdutje gedaan, wat heerlijk!
Was nog helemaal niet bijgeslapen van Schiermonnikoog, alleen nog maar bezig geweest met verjaardag en bijbehorende drukte. Dus ik liep al 3 dagen mn ogen niet open te kunnen houden Nu beter!!

Nu ff bijlezen.
pi_82625576
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pfoei, drukdrukdruk. Application op de bus gedaan, schoenen gezocht, spare rib gehaald voor vriendje, boodschappen gedaan, met volle tassen op de fiets terug, en ik moet nog avondeten en om 19.00 bij de taartenworkshop zijn. En tussendoor nog even snel een tutorial-werkplan maken

Lijstje is dus raar

O: snee brood met nutella
S: combi fit
L: volkorenbroodkaastosti
T: beker melk, twee gebakken bananen van de toko
D: witlofsalade a la Syrena met twee tartaartjes
T: denk een stukje taart!
Alles gelukt met het formulier van Leeds? Had gelezen dat het international office je goed heeft kunnen helpen, toch? Wanneer verwacht je eigenlijk iets te horen of je mag gaan?
pi_82625675
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 15:55 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Kip?
Oja dat was het.......
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:24:09 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82625773
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

Alles gelukt met het formulier van Leeds? Had gelezen dat het international office je goed heeft kunnen helpen, toch? Wanneer verwacht je eigenlijk iets te horen of je mag gaan?
Ik hoop het! Alles is nu de deur uit - als er iets mist hoor ik dat vanzelf denk ik zo En het IO heeft idd mijn vraag beantwoordt, dus ik ben er nu wel iets geruster op En wanneer ik uitsluitsel krijg... Geen idee! Ik val niet binnen de 'normale' procedures, omdat ik maar voor één semester wil gaan, en er geen agreement is. Dus alles werkt net even anders. Zou best kunnen dat het allemaal erg last-minute wordt!
Ik vind het ook best wel spannend allemaal
pi_82626905
Ik heb pandanrijst, sperzieboontjes, pitiige gekruide tofu, sjalotten en teriyaki honing woksaus. Is hier een lekker gerecht van te maken? Wat zou er nog bij kunnen?

O ja ik heb ook nog chili sauce en sesamzaad? (en nog 100 andere kruiden etc )
pi_82627075
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:45 schreef P.F het volgende:
Ik heb pandanrijst, sperzieboontjes, pitiige gekruide tofu, sjalotten en teriyaki honing woksaus. Is hier een lekker gerecht van te maken? Wat zou er nog bij kunnen?

O ja ik heb ook nog chili sauce (en nog 100 andere kruiden etc )
pandanrijst stomen/koken, sjalotten aanbakken en sperzieboontjes erbij en de tofu bakken en serveren met de teriyakisaus? ik ben niet zo creatief
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:49:05 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82627102
Nou P:F je zegt het zelf al, doe die eerste dingen bij elkaar, nog wat groente enzo... Lekker
pi_82627176
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

pandanrijst stomen/koken, sjalotten aanbakken en sperzieboontjes erbij en de tofu bakken en serveren met de teriyakisaus? ik ben niet zo creatief
het zijn sperziebonen uit blik trouwens, ik hou echt van haricotverts uit blik dus wou dit ook eens proberen !
pi_82627229
Oh en dan die sesamzaadjes door de rijst, en een beetje kurkuma erdoor om hem mooi geel te maken
pi_82627243
Ik vind die "volg topic" knop echt irritant!!!!!
pi_82627268
Maria, ik zal duimen voor je toelating
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:52:47 #75
331 Merel
Be here now.
pi_82627295
tvp

Net te laat thuis om nog naar pilates te kunnen Ik wil echt wel hoor, maar het is op zulke rotte tijden dat het er veel te vaak bij inschiet. Nu móét ik hardlopen van mezelf straks. Echt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_82627336
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:51 schreef Perruche het volgende:
Oh en dan die sesamzaadjes door de rijst, en een beetje kurkuma erdoor om hem mooi geel te maken
kurkuma heb ik dan weer niet, waar gebruik je dat in?
en de zaadjes eerst bakken denk ik?
pi_82627433
De sesamzaadjes wel eerst even roosteren in een droge (koeken)pan . Klinkt lekker PF!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:57:20 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82627519
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef Perruche het volgende:
Ik vind die "volg topic" knop echt irritant!!!!!
Eens! Hij zit aan de verkeerde kant voor mn gevoel

En dankjewel

En PFs eten klinkt ook lekker
pi_82627622
Haha!
Ok ik doe dus zaad roosteren en bij de rijst mikken
tofu blokjes bakken met honing teriyaka saus

en dan heb ik nog de boontjes, die met de sjalotjes? hmmm er moet nog iets bij! dit doet mij denken aan de paprika-boontjes fetish van mijn moeder *rilllll*
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:00:31 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82627707
Nieuwe foon en ik kan ermee internetten!

Mag 'm over half uurtje aanzetten, dan zou mn nieuwe sim het moeten doen.
pi_82627752
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:59 schreef P.F het volgende:
Haha!

en dan heb ik nog de boontjes, die met de sjalotjes? hmmm er moet nog iets bij! dit doet mij denken aan de paprika-boontjes fetish van mijn moeder *rilllll*

goeie, ga ik ook zo bij de bami doen!
Ja doei.
pi_82627797
oh ik ben zo moe, en het is hier zo'n teringzooi in de keuken... mn huis is VIES... er lopen nu ook mieren in de keuken en er woont een tor onder de bank.. en ik heb geen tijd of puf om t echt schoon te krijgen (schrobbben, dweilen, ik heb niet eens puf voor stofzuigen...)

/aanstellerij

ik heb zó geen zin om te koken... dan moet namelijk eerst de hele afwas gebeuren. maar alles op thuisbezorgd is te duur en te ongezond... ik denk dat ik maar iets ga halen bij de AH... een zakje kant en klare rauwkost en een gegrilde kippenpoot ofzo...
Kwak
pi_82627832
kusje
Ja doei.
pi_82627899
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:53 schreef P.F het volgende:

[..]

ik om dingen geel te maken. Heeft niet zoveel smaak vind ik. Gebruik het ook in curry's.
pi_82627935
de tor zat gisteren ineens aan mn hand te knabbelen/snuffen toen ik op de grond hing naast de bank. ik was zo moe dat maar langzaam doordrong dat er een zwart beest aan mn hand zat te weetikveelwatten. iedereen vond het heel grappig toen ik ging gillen
Kwak
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:05:29 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82627959
Was het geen rat?
pi_82627963
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:59 schreef P.F het volgende:
Haha!

Hm haricot-vers zou ik alleen opwarmen denk ik en niet bakken. Ik dacht dat je verse sperziebonen had
pi_82627991
Kwak, woon je alleen of in een studentenhuis? Ik zou daar echt slecht tegenkunnen, beestjes in m'n uis
pi_82628002
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik ben zo moe, en het is hier zo'n teringzooi in de keuken... mn huis is VIES... er lopen nu ook mieren in de keuken en er woont een tor onder de bank.. en ik heb geen tijd of puf om t echt schoon te krijgen (schrobbben, dweilen, ik heb niet eens puf voor stofzuigen...)

/aanstellerij

ik heb zó geen zin om te koken... dan moet namelijk eerst de hele afwas gebeuren. maar alles op thuisbezorgd is te duur en te ongezond... ik denk dat ik maar iets ga halen bij de AH... een zakje kant en klare rauwkost en een gegrilde kippenpoot ofzo...
o gadver ik had net schimmel in een glas melk dat in de week stond (vlokjes)

maar dieren zijn niet vies

tip van flip: doe je afwas meteen ( )
pi_82628010
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was het geen rat?
nee, het was een tor/kevertje.... ik heb ze ook in de gang weleens gezien of als ik t niet goed zag was t een kakkerlak, maar daar was ie een beetje zwart voor....
Kwak
pi_82628013
Buh ik moet nog 3 onderwerpen doen van m'n interviews waarvan 1 heel lang is
pi_82628039
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hm haricot-vers zou ik alleen opwarmen denk ik en niet bakken. Ik dacht dat je verse sperziebonen had
Het zijn sperziebonen! Ik eet haricot verts altijd koud!
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:08:04 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82628105
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee, het was een tor/kevertje.... ik heb ze ook in de gang weleens gezien of als ik t niet goed zag was t een kakkerlak, maar daar was ie een beetje zwart voor....
Hmm.. lekker .. nouja beter een tor dan een rat

In mijn studentenhuis had ik eens maden in een koekenpan toen ik na 3 weken maar eens de vaat van mn huisgenoten ging doen .
pi_82628166
Lol, sjalotjes zijn net knoflookteentjes! Ik dacht altijd dat bosui precies hetzelfde was. Lol.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:09:26 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82628183
Hmmmm hele bak witlofsalade voor mij alleen

Kusje voor kwak!
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:21:41 #96
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82628717
poepoe wat is het benauwd!
Ben net terug van congres en ik ga bijna van mijn stokje Heb ook eigenlijk niet zo veel gegeten bedenk ik me net, ze hadden bij de borrel cherrytomaten ipv bitterballen maar ja, wat wil je ook bij een voedingscongres
straks bijlezen, moet nu ECHT wat eten
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_82628763
Nou ik ben aan het smullen maar ik kook altijd voor 2-3
pi_82628791
damn ben nog steeds moe....niet heel raar met nog geen 5 uurtjes slaap
toch maar even naar zumba en kijken hoe het gaat
pi_82628793
Moeeeeeee!! Weekend, maar geen weekend. Vandaag achter dramatisch feit gekomen. Mijn kinderen werken aan AK, Gesch, Verkeer en Bio zelfstandig. Dat heet hoekenwerk. Daar zit een roulatie systeem in, zodat ieder groepje iets anders doe. Tijdens die uren, doe ik veel met zorgkinderen.
Nu ben ik alles supergoed aan het bekijken ... Hebben veel kinderen maar 25% vd lessen gemaakt en sommige bijna alles onvoldoende. Gelukkig wel wat uitzonderingen. Maar goed, hoe ga ik dit verklaren Heb nog maar even om het zo goed als mogelijk op te krikken! Ik heb dit gewoon gemist Heb nu dus een hele tas met alle boeken en alle vakken meegenomen om te bekijken etc! Moet hele huis opruimen, was opvouwen, boodschappen doen, want ben dit weekend jarig, dus allemaal mensen over de vloer en moet ook nog handelingsplannen maken! Ik word gek denk ik, HOE kun je zoiets missen? WAT doen die kinderen als je langsloopt en ze zijn gewoon aan het werk! HOE KAN DIT
Nah goed, mijn lijstje:

O broodje pindakaas vifit (alweer )
T sultana krent
L broodje kipfilet, bouillon kiwi en aardbeienkwark
T kibbeling
D macaroni (geldgebrek)
T geen idee

Hmmm

ADD: Vriendje wil vanavond kdootje me tmij kopen voor mij ... wil deze http://www.kijkshop.nl/pr(...)nweegschaal-pw820bg/
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_82628873
HEEEL boos worden en zeggen dat ze de rest HEEL snel af moeten maken omdat ze allemaal niet over gaan anders ? Dan kunnen ze het opeens wel hoor
pi_82629072
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:25 schreef P.F het volgende:
HEEEL boos worden en zeggen dat ze de rest HEEL snel af moeten maken omdat ze allemaal niet over gaan anders ? Dan kunnen ze het opeens wel hoor
Wordt wel vaker heul boos, interesseert ze 5 min. daarna weer vergeten. Mijn duo-er ... (58 jr) zegt dat hij in 35 jaar nog nooit zo'n klas heeft gezien. Maarja, kank moeilijk bij aankomen bij ouders straks ... dit is toch echt mijn schuld, heb niets gemerkt ...
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:33:02 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82629191
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef P.F het volgende:
Nou ik ben aan het smullen maar ik kook altijd voor 2-3
Eens! Ik had na mn witlofsalade even geen ruimte meer voor mn tartaartjes Faal.
pi_82629631
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:29 schreef j.t het volgende:

[..]

Wordt wel vaker heul boos, interesseert ze 5 min. daarna weer vergeten. Mijn duo-er ... (58 jr) zegt dat hij in 35 jaar nog nooit zo'n klas heeft gezien. Maarja, kank moeilijk bij aankomen bij ouders straks ... dit is toch echt mijn schuld, heb niets gemerkt ...
Gewoon een uur na laten blijven. Of twee. En niet toegeven!
pi_82630327
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef P.F het volgende:

[..]

Gewoon een uur na laten blijven. Of twee. En niet toegeven!
Dat kan niet. Wat denk je met kinderen van 8-9 jr ... dan staan de ouders echt op de stoep. 20 min max. Het is gewoon mijn schuld en hun verantwoording. Maar ja, een paar maanden lang niets opgemerkt hebben, zet mij ook niet echt in het zonnetje he!
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:17:40 #105
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_82631248
tvp
pi_82631251
Hoi!
Wat gaat het snel! Slecht weer zeker
pi_82631473
Op m'n telefoon is geen volgknop! Dus dan maar even een TVP dmv een lijstje:

O: stukje stokbrood met nutella en een stukje met boter en frambozenjam
T: cappuccino met suiker
L: stukje stokbrood met 3 merguezworstje's, sla, ui en ketchup
T: paar happen van een yoghurt/vers fruitsalade
T: wodka. Klein zakje chips
D: spaghetti met ratatouille en een steack haché, toe: caramelpudding.

Was geen mooi weer vandaag, dus behalve dat ik flink heb huisgehouden (letterlijk) ben ik begonnen met een serie schilderijen waar ik als inspiratie de VS reis neem. Sinds de scheiding heb ik behalve een paar opdrachten maar weinig geschilderd en nu heb ik er ineens weer heul veel zin in! Ik zie ook een mooie toekomst vol reizen die ik dan bij thuiskomst allemaal ga schilderen!
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:41:36 #108
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82632563
ik heb een cheap ass zomerjurk met bloemen gekocht bij de hema, en leuke nagellakjes met korting en met gebruikmaking van een cadeaubon bij de etos, en om te eten een zakje kant en klare rauwkost, en kant en klare kippenpoot met een borststukje eraan, oh en ambachtelijk tarwebrood met sesamkorst.

oh en Eco wasmiddel en lekkere wasverzachter in de bonus.

ik ga eventjes genieten en verder met mezelf in de watten leggen
Kwak
pi_82632744
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef conleche het volgende:
Op m'n telefoon is geen volgknop! Dus dan maar even een TVP dmv een lijstje:

Was geen mooi weer vandaag, dus behalve dat ik flink heb huisgehouden (letterlijk) ben ik begonnen met een serie schilderijen waar ik als inspiratie de VS reis neem. Sinds de scheiding heb ik behalve een paar opdrachten maar weinig geschilderd en nu heb ik er ineens weer heul veel zin in! Ik zie ook een mooie toekomst vol reizen die ik dan bij thuiskomst allemaal ga schilderen!
dat klinkt echt geweldig. Zo'n droom bestaan Kan je leven van je schilderijen of werk je er nog op een andere manier naast?
pi_82633113
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb een cheap ass zomerjurk met bloemen gekocht bij de hema, en leuke nagellakjes met korting en met gebruikmaking van een cadeaubon bij de etos, en om te eten een zakje kant en klare rauwkost, en kant en klare kippenpoot met een borststukje eraan, oh en ambachtelijk tarwebrood met sesamkorst.

oh en Eco wasmiddel en lekkere wasverzachter in de bonus.

ik ga eventjes genieten en verder met mezelf in de watten leggen
Oh die van 13 euro? Leek me leuk inderdaad!
Je hebt het verdiend hoor
pi_82633153
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef kwakz0r het volgende:

oh en Eco wasmiddel en lekkere wasverzachter in de bonus.ik ga eventjes genieten en verder met mezelf in de watten leggen
Foto van het jurkje?

@Perruche: ik heb samen met iemand anders ook nog een galerie. En van die inkomsten samen kan ik prima leven. Hoewel ik wel echt last heb van de crisis, want kunst, da's één van de eerste dingen waarop bezuinigd wordt, geloof ik!
pi_82634535
En ik het geheel per ongeluk 2 paar schoenen gekocht. Een paar met hele hoge hakken ... ben ben ieuwd en de andere leuk paar zwarte sandaaltjes, met klein hakje. Mooi voor bruiloft van mn vriendin over 2 weken
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:36:21 #113
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82635559
had net een eetbui, heb het bij 6 volkoren crackers gehouden(2 met filet american, 2 met kipfilet en komkommer, 2 met linera smeerworst)!
Dus brengt niet zoveel schade hoop/denk ik!

Hoop ZO dat ik morgen onder de 64kilo zit
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:52:35 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82636506
Dat is een hele nette eetbui Noukjee....

Ik heb veel rijst gehad en nu buikpijn, toch niet zoveel meer gewend qua zetmeel.
pi_82638277
Ik heb alvast van vriendje verjaardagscadeautje gehad!! Jeej. Wilde een weegschaal, want die had ik niet (behalve de Wii) en heb nu zo'n ding die ook je vetpercentage en de hele rataplan meet met geheugen!
Ben benieuwd. Er staat op dat je 's morgens 15 min na het opstaan erop moet gaan staan, zonder te ontbijten en ff hebt geplast etc. Ben echt benieuwd. Woog zonet met mn kleren en al 86 kg. Dus wat dat betreft voorspelt het wel enigszins wat goeds voor morgenochtend
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:30:27 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82638612
Mijn uiteindelijke daglijstje
o. croissantje
t. 4 wortels + halve komkommer + kwarkdip
t. banaan
l. 3 boterhammen met beleg
t. 10 handjes m&m's
d. stamppot van 125 gram rucola + half zakje instant aardappelpuree + halve appel + halve paprika + uitgebakken plak gedroogde ham (de andere helft van alles heeft mijn dochter opgegeten)

En nu heb ik nog zin in iets kleins en lekkers. Tequilla?
pi_82638807
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn uiteindelijke daglijstje
o. croissantje
t. 4 wortels + halve komkommer + kwarkdip
t. banaan
l. 3 boterhammen met beleg
t. 10 handjes m&m's
d. stamppot van 125 gram rucola + half zakje instant aardappelpuree + halve appel + halve paprika + uitgebakken plak gedroogde ham (de andere helft van alles heeft mijn dochter opgegeten)

En nu heb ik nog zin in iets kleins en lekkers. Tequilla?
Wat een afwisselend lijstje! Dan weer heel dieetig, dan weer vretig. Herkenbaar ook

Mijne vandaag:
O: gekookt ei, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham kroket, croissant, 2 cappuccino met 4 koekjes
T: boterham pindakaas, boterham worst
D: pizza, witte wijn
T: boterham salami, plakjes indische cake, heksehyl zoet, bak kwark
Zo, mijn eerste en laatste gerecht van vandaag zijn in orde
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:36:49 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82638914
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wat een afwisselend lijstje! Dan weer heel dieetig, dan weer vretig. Herkenbaar ook
Goed hè? Afwisseling rules Jouw lijstje ziet er ook erg prettig uit trouwens.
pi_82639025
Ik vond mijn caramelpuddinkje zo lekker, kijk ik op het etiket: 216 kcals. Geen wonder, ik zat gewoon caramelslagroom te eten.
pi_82639159
O: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: perzik
L: 2 boterhammen pindakaas
T: halve banaan, handje muntdrop
T: 1 rode wijn, 2 verse jus, 2 kaasstengels (frituur)
D: stukje geitenkaas in filo deeg, brood met kruidenboter, 3 aardappelkroketjes
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:44:58 #121
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82639322
I LOVE DEREK OGLIVIE
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:47:31 #122
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82639453
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef Noukjee het volgende:
I LOVE DEREK OGLIVIE
seriously? Ik kan hem echt niet uitstaan!
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:47:45 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82639464
quote:
I LOVE DEREK OGLIVIE
Waarom? Is die man niet gewoon een bedrieger?
pi_82639505
quote:
I LOVE DEREK OGLIVIE
Meen je dat nou?
pi_82639708
quote:
I LOVE DEREK OGLIVIE
Dit is de aflevering waar ik bij was! Je zag me in het begin de bril van mn vriend schoonmaken, maar het was maar ffies ... maar ik zag mezelf! Misschien straks weer

Add: Btw, vond het niet zo heel leuk. Maar dat kwam door de mensen. Heel veel mensen konden geen fatsoenlijk Engels (aan de telefoon vroegen ze er nog specifiek naar !) Je ziet zometeen weer 1 voorbij komen. En dan denk je waarschijnlijk, wat een aandoenlijk mens. Maar na een half uur ben je het echt zat hoor!
Die 4 vrouwen van net, die reading duurde meer dan half uur. Echt te lang. En misschien zie je straks nog iemand die Derek doorkrijgt die lijkt op Co Jak! Dan zenden ze nu in 1x goed uit, maar hij had daarvoor al 3 mensen gehad die dachten dat het om hun ging. Dus uur verpest. Hij werd er zelf ook enorm gefrustreerd door. Was toen blij dat t afgelopen was!
pi_82639712
bovenstaande idd... je bent toch niet serieus Noukje?
Ja doei.
pi_82639788
mn quote-knopjes zijn weg
Ja doei.
pi_82639821
quote:
I LOVE DEREK OGLIVIE
Waarom?
En als mensen als hij en char zo goed zijn, waarom gaan ze dan naar nederland? Of zijn we hier zo ontvankelijk...?
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:55:15 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82639886
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
mn quote-knopjes zijn weg
Het was Derek, wat ik je brom!
pi_82639893
Wie is dat eigenlijk, die Derek Ogl...? Zoiets als Darren Brown?
pi_82639931
ah, daar zijn mn quoteknopjes weer, ze doen het alleen nog niet..

Danny is aan de nieuwe lay-out aan 't sleutelen zo te merken
Ja doei.
pi_82639945
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het was Derek, wat ik je brom!

ja en de geest van mijn dode goudvis
Ja doei.
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:56:32 #133
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82639960
hij is toch die die de gedachten van kinderen kan lezen?
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:57:00 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82639989
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Laureline het volgende:
Wie is Darren Brown? Die ken ik niet.
pi_82640012
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Blurred86 het volgende:

of paarden?
Ja doei.
pi_82640018
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Blurred86 het volgende:
O, dat kan ik bij bepaalde kinderen ook moeiteloos
pi_82640045
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Laureline het volgende:
Cold reading.
Goed gokken en zeggen dat je met iemands overleden oma praat
pi_82640090
Lijstje

T: 1 volkoren boterham met oude kaas
L: gerookte kip salade
D: macaroni
S: zumba
T: beetje kipfilet en een mok melk
T: nectarine
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:59:56 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82640140
Trots. In plaats van broodjes döner, een zak chips, koekjes, of wat dan ook eet ik nu 4 wortels met kwarkdip.
pi_82640199
Derek ogilvie

Lijstje:
O: 2 volkorenbroodjes (kaas en jam met boter)
L: volkorenpasta met groentesaus
T: chocola (179 cals), 5 olijven, plakje ham, plakjes kaas
D: kippepoot, aardappel uit de oven, gevulde paprika (met couscous, wortel en boontjes)
T: boterham met suiker, tia maria
pi_82640232
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wie is Darren Brown? Die ken ik niet.
derren brown is een koning.
Als in... hij laat mensen denken dat ie gedachten kan lezen en toffe dingen, maar dat kan hij niet en dat zegt 'ie ook, en toch doet ie allerlei onverklaarbare dingen!
pi_82640374
Dag dames! Ik heb een stageplaats! Spannend! Ik hoop volgende week te kunnen gaan kennismaken. Oh, en de scriptiegroep heeft een verrassing voor mij geregeld die ik komende maandag krijg. . .

Ik heb niets met Derek Ogilvie.

En nu ga ik m'n gordijnen dicht doen en tv kijken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:04:37 #143
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_82640400
Ik zal mijn lijstje voor de verandering ook maar eens plaatsen:

O: 2 bruine boterhammen met jonge 48+ kaas
L: 2 volkoren tosti's met jonge 48+ kaas, achterham en curry
T: glas taksi
D: 4 bruine boterhammen met knakworstjes
T: citroen schepijs

Ik drink normaliter een hele hoop op een dag, maar ik kom er nu dus achter dat ik maar 1 glas drinken op heb vandaag. Ondanks de warmte.

Activiteiten vandaag:

Vanmorgen vroeg een afspraak thuis. Stagedocent kwam op bezoek voor mijn stagiaire.
Daarna een zakelijke meeting elders. Daarna als oefening een supermarkt bezocht (agorafobie). Eén die niet erg dicht bij huis ligt zodat ik gelijk een stukje kon gaan fietsen.

Daarna nog 2,5 uur computerwerk gedaan. En nu zit ik er nog achter, beetje niets doen. Wat ik moet gaan leren.
pi_82640447
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag dames! Ik heb een stageplaats! Spannend! Ik hoop volgende week te kunnen gaan kennismaken. Oh, en de scriptiegroep heeft een verrassing voor mij geregeld die ik komende maandag krijg. . .

pi_82640495
Lijstje:

O: Brinta
L: gekookt eitje, twee volkorenboterhammen met appelstroop
T: kwark
D: wrap met nierbonen, courgette, paprika, knoflook, softijsje
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:08:04 #146
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82640601
jee voor de stageplaats van DaD

ik heb geen foto van t jurkje, maar wel een plaatje

Kwak
pi_82640646
Ziet er leuk uit Kwak!
pi_82640667
Mooi jurkje!
pi_82640671
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef kwakz0r het volgende:
jee voor de stageplaats van DaD

ik heb geen foto van t jurkje, maar wel een plaatje

[ afbeelding ]
die is leuk!!!! ik zag hem ook hangen maar was shoppen met vriendje dus niet gekocht...
pi_82640835
leuk kwak!

En welterusten dames! Ik ga slapen, hoop ik!
Ja doei.
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:15:45 #151
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82641074
nou moe..
Ja ik vind het een hele leuke man, en ik geloof het eigenlijk wel?
Hoe weet hij anders allemaal zulke dingen van mensen die hij niet kent?
nou nou nou?
pi_82641172
Had m ook gezien! Leuk kwak!
pi_82641259
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef Noukjee het volgende:
nou moe..
nou nou nou?
Omdat ik het ook wel leuk vind als mensen dat soort dingen geloven even in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derren brown is heel tof, die kan ook raden hoeveel mensen (op de cent!) in hun portemmonnee hebben zitten enzo. Ik heb in het vliegtuig een keer naast een man gezeten die ook van die Derren Brown trucjes kan. Ik geloof d'r allemaal niets van maar ik zat toch met open mond
pi_82641337
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef Noukjee het volgende:
nou moe..
nou nou nou?
Hij ziet dat mensen verdrietig, boos ofzo worden als hij praat en daar speelt hij op in door ze zelf te laten vertellen of te gokken op bv veelvoorkomende namen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:21:47 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82641423
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hij ziet dat mensen verdrietig, boos ofzo worden als hij praat en daar speelt hij op in door ze zelf te laten vertellen of te gokken op bv veelvoorkomende namen.
en door de letters van het alfabet af te gaan kom je snel een heel eind qua namen...

@kwak: tof jurkje!
@dad: good for you
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:24:08 #156
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82641538
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nou dat is meer Char. Derek komt bij mensen binnen en vertelt direct dingen over hun verleden die ie nooit kan weten!
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:27:04 #157
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82641697
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

en door de letters van het alfabet af te gaan kom je snel een heel eind qua namen...

@kwak: tof jurkje!
@dad: good for you
Denk dat jullie in de war zijn met char? Dat is een vrouwelijk 'medium' dat namen gaat raden
pi_82641701
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Nou dat is meer Char. Derek komt bij mensen binnen en vertelt direct dingen over hun verleden die ie nooit kan weten!
Je interieur, omgeving, foto's (buren) vertellen ook veel. Het is echt een truc, maar als je het gelooft moet je dat vooral blijven doen
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:28:39 #159
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82641786
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je interieur, omgeving, foto's (buren) vertellen ook veel. Het is echt een truc, maar als je het gelooft moet je dat vooral blijven doen
Nouja, heb het zelf ook meegemaakt.. En ja, ik geloof er wel in^^
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:30:10 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82641877
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Denk dat jullie in de war zijn met char? Dat is een vrouwelijk 'medium' dat namen gaat raden
Ik vind Char niet minder overtuigend dan Oglivie.

Lees: ze lullen allebei uit hun nek .

En nu ga ik slapen .

Ik kwam er net trouwens achter dat er een ei kapot was gegaan in m'n tas . De hele boel plakte en ik wist maar niet waar het van was tot ik de koelkast open trok .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:32:19 #161
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82641990
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind Char niet minder overtuigend dan Oglivie.

Lees: ze lullen allebei uit hun nek .

En nu ga ik slapen .

Ik kwam er net trouwens achter dat er een ei kapot was gegaan in m'n tas . De hele boel plakte en ik wist maar niet waar het van was tot ik de koelkast open trok .
Char is een vrouw die namen gaat raden van degene die zijn overleden.
Derek geeft informatie over het verleden en dingen die je hebt meegemaakt die hij niet kan weten.
Hij heeft bij mij ook dingen gezegt wat hij nooit kon weten en nergens aan kon afleiden.
Hoe denken jullie daarover dan? Dat hij dat verzint?
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:36:12 #162
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82642212
@noukje, ik geloof daar inderdaad niet in. je wilt niet weten hoeveel mensen over je te weten kunnen komen vóór ze je zien (met behulp van een redactie), en hoeveel ze daarna kunnen sturen door gewoon goed op lichaamstaal en reacties te letten. en die kinder-opvoed adviezen van hem zijn eigenlijk altijd dingen die voor élk kind zouden werken...
Kwak
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:39:53 #163
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82642412
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
@noukje, ik geloof daar inderdaad niet in. je wilt niet weten hoeveel mensen over je te weten kunnen komen vóór ze je zien (met behulp van een redactie), en hoeveel ze daarna kunnen sturen door gewoon goed op lichaamstaal en reacties te letten. en die kinder-opvoed adviezen van hem zijn eigenlijk altijd dingen die voor élk kind zouden werken...
Oke, nouja, dat kan. Ik hoop voor je dat je ooit zoiets mag meemaken. Misschien dat je er dan anders over denkt!
pi_82642523
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Oke, nouja, dat kan. Ik hoop voor je dat je ooit zoiets mag meemaken. Misschien dat je er dan anders over denkt!
Even mijn mening. Ik heb zoiets meegemaakt (niet op TV en ook niet met een bekend persoon) en vond het verbazing wekkend. Vooral omdat ik er echt geen snars van geloof dat zo'n persoon helderziend is. Hoe ' ie het weet, geen idee. Coldreading is a bitch
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:42:25 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82642562
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

Wow! goed bezig DaD Heb je er zin in?

En Kwak, wat een tof jurkje
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:43:20 #166
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82642621
Nouja laat ik er nog één ding over zeggen. Gelukkig hebben mensen op de wereld allemaal verschillende meningen, en daar ben ik blij om en dat respecteer en waardeer ik ook! /amen
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:44:19 #167
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82642681
@ Dad, waar ga je stage lopen? Blij met de plek waar je stage mag lopen? En voor hoe lang?
pi_82642744
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wow! goed bezig DaD Heb je er zin in?

En Kwak, wat een tof jurkje
Ik vind het vooral nog heel spannend! Het is alleen nogal ver weg, twee uur reizen en met vier verschillende bussen. .
pi_82642847
Noukje, ben het helemaal met je eens hoor! Ben er zelf bij geweest. Die vrouw van die speelgoedwinkel vanavond, daar heb ik nog heel lang mee staan praten en dan is het toch bizar dat hij in haar dorpje komt en naar haar toe wordt gestuurd als het ware!
Geloof er zelf ook heel sterk in, mede doordat ik zelf wel eens van die paranormale dingen heb
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:48:12 #170
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82642891
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:47 schreef j.t het volgende:
Noukje, ben het helemaal met je eens hoor! Ben er zelf bij geweest. Die vrouw van die speelgoedwinkel vanavond, daar heb ik nog heel lang mee staan praten en dan is het toch bizar dat hij in haar dorpje komt en naar haar toe wordt gestuurd als het ware!
Geloof er zelf ook heel sterk in, mede doordat ik zelf wel eens van die paranormale dingen heb
Fjuuw, ik dacht al dat ik de enige was!
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:49:10 #171
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82642947
@noukje: je mag t ook geloven hoor. maar ik geloof pertinent niet in paranormale dingen... smaken verschillen, enzo...
Kwak
pi_82642967
Zo ongeveer gaat dat, noukje:

Hier nog een stukje over cold reading, Derren Brown (weet Tink ook meteen wie dat is) in gesprek met een favoriete schrijver van Viking :

Daarnaast zijn er nog heel veel andere methodes informatie over iemand af te lezen, die zo'n persoon jou niet verteld heeft. In één aflevering van Derren Brown probeert hij een man die zogenaamd met de doden spreekt te ontmaskeren, en het frappante was dat zodra de vrouw die het consult aanvroeg niet in haar eigen huis, maar iemands anders huis werd gezet, de 'helderziende' direct op alle fronten de plank missloeg! Maar dat lag, volgens de helderziende met doden pratende man, aan de verkeerde vibraties

Dit alles gaat natuurlijk niet op voor Bep, het Medium Bep is echt
pi_82643023
Derren (Darren?) Brown is echt fascinerend ! Hij weet de techniek van cold reading heel helder uit te leggen. Het is ook niet zo dat dat cold reading makkelijk is, het vergt héél veel training, heel veel oefening, heel veel inzet en enorm veel tijd om dat onder de knie te krijgen. Het moet een automatisme worden. Dus het is niet alsof die D.Ogeldinges dat zomaar eventjes doet, maar ik geloof dus ook niet dat hij echt helderziend is. Wel iemand die cold-reading goed onder de knie heeft .

Ik bied maar even m'n excuses aan dat ik hier zo weinig post danwel meelees . Het is enorm druk op school, laatste loodjes zijn zwaar. M'n klasjes zijn lief, dat is 't punt niet, nu de laatste toetsweek met rasse schreden nadert werken ze zich uit de naad, maar ik dus ook, omdat ik ze er goed op wil voorbereiden. Extra bijlesuurtjes, extra oefenstof, extra uitleg, leeslesjes voor de zwakkelingen en wat huiswerkbegeleiding hier en daar..

Mijn lijstje van gisteren en vandaag, gelukkig nu zonder opgezwollen gevoel en ontregelde " darmflora "

Gisteren:
O: Twee boterhammen met rookvlees, glas karnemelk
T: Stroopwafel
L: Twee boterhammen met ham, kop thee
T: Boterham met pindakaas
T: Yoghurt met nectarines
D: Patatje mét en een berehap

Vandaag:
O: Boterham appelstroop, boterham kaas, glas karnemelk
L: Twee boterhammen met rookvlees, beker thee.
T: Krentebol met kaas
T: Appel
T: Kop cappuccino
D: Risotto met boontjes, paprika, courgette, kip, parmezaanse kaas
T: Twee mariabiscuitjes en wat mokken thee

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2010 22:53:14 ]
pi_82643048
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Laureline het volgende:

Bep
pi_82643061
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:48 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Fjuuw, ik dacht al dat ik de enige was!
Nee heur! Heb best een paranormale familie, dus wie weet zit het in mn bloed. Heb zelf dingen gezien, gevoeld, gehoord etc. Dus, denk dat je eerst moet meemaken of via dierbaren moet ervaren voor je echt kunt geloven zeg maar
pi_82643105
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

Bep
Ja, Bep rules !

pi_82643126
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Laureline het volgende:

Hier nog een stukje over cold reading, Derren Brown (weet Tink ook meteen wie dat is) in gesprek met een favoriete schrijver van Viking :

Daarnaast zijn er nog heel veel andere methodes informatie over iemand af te lezen, die zo'n persoon jou niet verteld heeft. In één aflevering van Derren Brown probeert hij een man die zogenaamd met de doden spreekt te ontmaskeren, en het frappante was dat zodra de vrouw die het consult aanvroeg niet in haar eigen huis, maar iemands anders huis werd gezet, de 'helderziende' direct op alle fronten de plank missloeg! Maar dat lag, volgens de helderziende met doden pratende man, aan de verkeerde vibraties

Maar Derek doet bijna nooit readings thuis ... hoe verklaar je dat dan. En vanaf een podium is het toch lastig mensen hun reacties te peilen?
pi_82643224
Bep!
pi_82643236
Truste
pi_82643308
Ja, Bep praat èch met de Bauvewerelt!
Die constateringen ook:"Ja, je ...(vul maar in), die is doot. En dat is ech fucking butt, hè meid. "
pi_82643358
Hoe komen ze bij Man bijt hond altijd aan die leuke mensen?
pi_82643783
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, Bep rules !

Bep geeft hier ook nog een waardevol oordeel over afvallen, dames! (Dat kàn geen toeval zijn ) Kijken dus!
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:10:50 #183
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82644003
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:51 schreef j.t het volgende:

[..]

Nee heur! Heb best een paranormale familie, dus wie weet zit het in mn bloed. Heb zelf dingen gezien, gevoeld, gehoord etc. Dus, denk dat je eerst moet meemaken of via dierbaren moet ervaren voor je echt kunt geloven zeg maar
mee eens!

En Derek doet idd niet alleen readings thuis. Ook gewoon in een zaal met mensen. En dan loopt hij naar een vrouw toe, (waar hij dan iets bij voelt/ziet/geen idee), en vertelt hij dingen uit haar verleden.
pi_82644118
Ik ben ziek volgens mij Ik ben na het eten (19.00) niet zo lekker geworden en steeds koortsachtig geslapen tot nu.

En ik moest juist van toen tot nu nog even keihard er aan werken. GODVER
pi_82644317
Verkeerde knop, reactie weg. Wat ik wilde zeggen: vandaag sollicitatiegesprek gehad voor bijbaantje op de uni, maar er waren nog anderen die ook wilden, ik had het al een beetje opgegeven, maar ik heb de baan . Ben dr helemaal verbaast over.

Over cold reading: mensen wíllen heel graag dat Dereck het over hun overledene heeft. Ze gaan niet naar die zaal omdat ze er niet in geloven. Als Dereck iets zegt, willen ze graag zich daarin herkennen. Ook als het in eerste instantie niet overeen komt, gaan ze in hun geheugen op zoek naar iets om ervoor te zorgen dat ze toch voldoen aan zijn beschrijving. Want stemmen ze niet snel genoeg in met zijn suggesties, dan gaat ie naar de volgende en is hun kans op een gesprekje met de dode verkeken. Aldus een artikel over cold reading.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_82644319
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Noukjee het volgende:

[..]

mee eens!

En Derek doet idd niet alleen readings thuis. Ook gewoon in een zaal met mensen. En dan loopt hij naar een vrouw toe, (waar hij dan iets bij voelt/ziet/geen idee), en vertelt hij dingen uit haar verleden.
Idd! Punt

Wil voor mn verjaardag trouwens niet alleen vettige dingen op tafel zetten, dus heb het volgende bedacht:

- tonijn/komkommer schuitjes
- wortel reepjes / komkommerschijven met tzatziki ofso
- gevulde eieren
- wraps met kipfilet pesto
- paprika

Verder nog dingen die ik absoluut niet mag vergeten omdat ze te lekker zijn? Wel beetje op budget
pi_82644371
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef Chicolate het volgende:
Verkeerde knop, reactie weg. Wat ik wilde zeggen: vandaag sollicitatiegesprek gehad voor bijbaantje op de uni, maar er waren nog anderen die ook wilden, ik had het al een beetje opgegeven, maar ik heb de baan . Ben dr helemaal verbaast over.
Gefeliciteerd! Wat is de bijbaan?
pi_82644533
Derek Ogilvie, nooit van gehoord tot net.
pi_82644546
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Wat is de bijbaan?
Ik mag de eerstejaars gaan opvoeden .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_82644600
Gefeliciteerd Chico!
pi_82644606
Gefeliciteerd, Chico! .
pi_82644636
Bah en ik wil alleen maar doorslapen maar ik MOET het afmaken. Gadver.
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:23:47 #193
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82644648
@ Chicolate, Goed gedaan joh! Gefeliciteerd

@ j.t. gevulde tomaten uit de oven
augurk met boterhamworst,
kleine asperges met magere ham
zilveruitje en blokje kaas (30+) aan een prikkertje
?!
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:25:08 #194
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82644710
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef P.F het volgende:
Bah en ik wil alleen maar doorslapen maar ik MOET het afmaken. Gadver.
En het is geen mogelijkheid om het morgen af te maken en nu een aspirientje in te nemen en te slapen? Want zo te horen gaat het anders niet echt goed. En anders ga je je alleen maar beroerder voelen, en voel je je morgen weer zo. Als je nu lekker rust neemt gaat het morgen misschien een stuk beter?
pi_82644770
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef j.t het volgende:

[..]

Maar Derek doet bijna nooit readings thuis ... hoe verklaar je dat dan. En vanaf een podium is het toch lastig mensen hun reacties te peilen?
Ha, dat doen Derren ook (Derren vs Derek!) in zijn theatershows, en die komt altijd met spectaculaire informatie! Maar die zegt wel eerlijk helemaal geen helderziende te zijn.
En nee, Ik weet niet exact hoe ze dat kunnen doen, dat zijn meestal (eeuwen-)oude goochelaarsmethodes, die strikt geheim worden gehouden, want anders zat de tent natuurlijk niet meer vol!
Ik ben bijvoorbeeld ook niet in staat de truc met het doorgespiesde weesmeisje in de kist te verklaren. Maar geloven dat het meisje iedere avond ècht wordt doorstoken door negen sabels, om vervolgens weer met op magische wijze genezen wonden, in een vanzelf weer aangegroeide tutu, de kist uit te dansen, doe ik niet.
pi_82644883
Ik zie nu pas dat ik allemaal google-gordijnenadvertenties heb naast dit topic
Nou bedankt, DAD!
pi_82644907
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:25 schreef Noukjee het volgende:

[..]

En het is geen mogelijkheid om het morgen af te maken en nu een aspirientje in te nemen en te slapen? Want zo te horen gaat het anders niet echt goed. En anders ga je je alleen maar beroerder voelen, en voel je je morgen weer zo. Als je nu lekker rust neemt gaat het morgen misschien een stuk beter?
Ik ben niet meer dood en dood moe. (logisch, 4 uur geslapen) Ik ben alleen de tijd nu volledig kwijt

Ik ga een poging wagen..
  Vis een optie? donderdag 10 juni 2010 @ 23:37:32 #198
70532 loveli
N
pi_82645154
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Kurkuma is erg gezond.
http://mens-en-gezondheid(...)ezondheidskruid.html
crap in = crap out
pi_82645206
Mijn vati gebruikt tegenwoordig stuifmeelkorrels. Is dat gezond?
  Vis een optie? donderdag 10 juni 2010 @ 23:47:21 #200
70532 loveli
N
pi_82645575
Yup. Weet alleen ff niet te onderbouwen.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 10 juni 2010 @ 23:48:44 #201
70532 loveli
N
pi_82645633
Bep is tof. Derek is door Wendy te grazen genomen en had het niet in de gaten. Twee keer. En het weer zuigt, ik heb al de hele dag koppijn.
crap in = crap out
pi_82645769
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef loveli het volgende:
Bep is tof. Derek is door Wendy te grazen genomen en had het niet in de gaten. Twee keer. En het weer zuigt, ik heb al de hele dag koppijn.
Ja, maar helderziend zijn betekent niet dat je álles weet! Zou mooi zijn zeg
Btw ik zet mn computer uit! Het vanavond nog als tussendoor gehad: 1 rijstewafel en 1 minipizza (viel qua kcal erg mee!) (en bij mn avond eten nog een waterijsje)
Tot morgen
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:56:24 #203
331 Merel
Be here now.
pi_82645972
Bep is inderdaad tof. Ben daar wel eens live bij geweest. Tof wijf. En had ik al tof gezegd?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_82646069
Ohoo, ik ben jaloers, ik wil al jaren naar Bep! Lijkt me zo heerlijk, eindelijk iemand die direct weet wat ik met m'n leven aanmoet
pi_82646152
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:39 schreef P.F het volgende:
Mijn vati gebruikt tegenwoordig stuifmeelkorrels. Is dat gezond?
Wij hebben een zak gedroogde goji-bessen in huis, schijnt ook hélemaal the bomb te zijn!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:02:20 #206
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82646214
Ik ga ook slapen Tot morgen!

OEH hoop zó dat ik morgenochtend onder de 63 zit.
'k laat het morgen weten!

Trusten!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:08:45 #207
331 Merel
Be here now.
pi_82646468
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef Laureline het volgende:
Ohoo, ik ben jaloers, ik wil al jaren naar Bep! Lijkt me zo heerlijk, eindelijk iemand die direct weet wat ik met m'n leven aanmoet
Ze was toen in de bibliotheek in Schipluiden voor zo'n sessie. En ze vertelde dat een man een keer aan haar had gevraagd om langs te komen maar dat zijn dode vrouw toen tot haar sprak en zei dat die man haar vermoord had
pi_82647120
Merel ik herken je niet meer zo!
pi_82648150
Ik zal maar niet zeggen hoe de gemiddelde hersenonderzoeker over paranormale ervaringen denkt.

Kwak: leuk jurkje!
DaD: goed van je stageplaats! Ik hoop dat het leuk wordt, ondanks het verre reizen!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82648230
Ik kan 'de nieuwe Uri Gellar' echt niet aaaanzien! Echt niet!

Dan zeggen ze voor de uitzending tegen de BN'ers: jaaa ik ga zo dit doen, dus zeg dit en dit.

pi_82649169
Dat denk ik bij de meeste programma's waar BN'ers allemaal "spontaan" leuk doen.

Ik zal nog even een lijstje droppen, zijn we toch nog ontopic.
O: yoghurt met cruesli
T: koffie met melk
L: volkorenbagel met gekookt ei en mayonaise
T: halve muffin, koffie verkeerd (veel melk)
D: aardappels met sperzieboontjes, een hamburger en jus (lekker Hollands )
T: jus d'orange, misschien een toastje ofzo
Are you pondering what I'm pondering?
pi_82649514
Ik zie foto's van een meisje wie ik een jaar niet heb gezien (is nu dus 1 jaar aan het studeren) en ze is zoo aangekomen Ik schrok er gewoon van

Ze was een heel tenger meisje maar nu is ze de bolle versie van Lilo en dan erger

Jeetje
  vrijdag 11 juni 2010 @ 05:04:39 #213
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82650016
Mooie tijd om thuis te komen uit amsterdam. Ik kan best ver tellen maar niet zover als ik vandaag beitrtjes dus biertjes heb gedrinken!!!!!

trsteee morgen weer vroeg o want school...
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_82650167
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef Noukjee het volgende:
Nouja laat ik er nog één ding over zeggen. Gelukkig hebben mensen op de wereld allemaal verschillende meningen, en daar ben ik blij om en dat respecteer en waardeer ik ook! /amen
Ik heb helemaal geen respect of waardering voor mensen die in klinkklare onzin geloven . Ik vind dat gewoon buitengewoon ergeniswekkend dom.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 06:56:18 #215
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82650197
Oei sigme, dat klinkt wel erg dogmatisch, arrogant en vervuld van het eigen gelijk. Daar heb ik nou weinig respect voor .

Zodirect maar eens een een rondje hardlopen. Gaar. De kleinste mini heeft de hele nacht bij mij in bed geslapen, afwisselend in mijn armen en schoppend tegen mijn rug
pi_82650274
Weet je Tink, ik ben niet aardig. En het domme gezeik over respect vind ik ergeniswekkend; er is niks respectvols aan geloof in een oplichter, en niks waardevols aan ongepaste liefdesbetuigingen eraan.

En ik zou niet weten wat 'eigen gelijk' te maken heeft met afkeer van geloof in klinkklare onzin. Dat is nou niet een stelling waarbij ik alles waarin ik niet geloof tot klinkklare onzin verklaar, nietwaar?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 07:24:28 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82650322
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 06:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen respect of waardering voor mensen die in klinkklare onzin geloven . Ik vind dat gewoon buitengewoon ergeniswekkend dom.
Zo! . Iemand die zegt waar het op staat! . Helemaal mee eens dus.
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 07:26:25 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82650337
Wat ik me altijd afvraag bij mensen als Char en Derek Ogdinges: hoe kunnen ze slapen 's nachts in de wetenschap dat ze honderden mensen hebben lopen oplichten? Hoe rechtvaardigen ze dat voor zichzelf? Gaat het om het geld of denken ze: :"We geven mensen een goed gevoel, dus maakt het niet uit of we liegen of niet."
Niet meer actief op Fok!
pi_82650466
goedemorgen!

Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen wat fijn

zo even flink bikkelen om een dossier af te krijgen en dan door met studeren ik heb weer wat vertrouwen in de tentamenweek
Ja doei.
pi_82650589
Goedemorgen! Wat een goed idee van mij om alleen onder de dekbedhoes te slapen, nu slaap ik weer goed in, minder zweet en minder nachtmerries
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 07:26 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me altijd afvraag bij mensen als Char en Derek Ogdinges: hoe kunnen ze slapen 's nachts in de wetenschap dat ze honderden mensen hebben lopen oplichten? Hoe rechtvaardigen ze dat voor zichzelf? Gaat het om het geld of denken ze: :"We geven mensen een goed gevoel, dus maakt het niet uit of we liegen of niet."
Er is vast een groep mensen die gelooft in hun eigen ervaringen en een groep die lacht in hun vuistje.
Feit is wel dat er altijd relatief veel geld wordt gevraagd voor hun hulp. Het zijn niet bepaald weldoeners, die helderzienden en alternatief genezers etc.
pi_82650906
Goeiemorgen

Leven en laten leven, zou ik zeggen

Vanavond eten en SATC2 met Greys en daarna nog wat drinken

En mijn collega heeft milka choco swing meegenomen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:30:22 #222
331 Merel
Be here now.
pi_82651021
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:00 schreef MevrouwPuff het volgende:

Er is vast een groep mensen die gelooft in hun eigen ervaringen en een groep die lacht in hun vuistje.
Feit is wel dat er altijd relatief veel geld wordt gevraagd voor hun hulp. Het zijn niet bepaald weldoeners, die helderzienden en alternatief genezers etc.
Bep in de bieb was helemaal niet duur
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:49:22 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82651396
goedemorgen vanaf mijn telefoon
pi_82651481
Goedemorgen!

Even niet bijlezen en even egoïstisch m'n onvrede uiten. Laatste dag op het werk vandaag. En m'n "collega's" hebben al m'n werk wat ik nog op het bureau had liggen weggehaald en vervangen door een stapel archiefmateriaal. Als of ze willen zeggen: hier, ga jij je laatste dag maar lekker alle kutklusjes opknappen. Ben echt zo blij als ik hier weg ben. Ik zin nog steeds op een wraakactie.
pi_82651580
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 05:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie tijd om thuis te komen uit amsterdam. Ik kan best ver tellen maar niet zover als ik vandaag beitrtjes dus biertjes heb gedrinken!!!!!

trsteee morgen weer vroeg o want school...
goedemorgen cali, lekker geslapen?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:59:40 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82651598
En Chico, feli met je baantje!

En over de paranormale zaken, ik geloof er op zich wel in. Heb zelf ook wel eens iets meegemaakt, maar ik geloof níet in mensen die daar vervolgens een commercieel slaatje uit proberen te slaan. En ermee beroemd willen worden.
pi_82651836
Goedemorgen
De weegschaal gaf aan dat ik vandaag moet gaan hardlopen
Ik voel me nu wel rustiger dat ik mijn gewicht stabiel moet houden en een schommeling van 1 kilo naar boven of onder er bij hoort.
Eens kijken hoelang ik dit vol hou (want stiekem wil ik helemaal nog niet stabiel blijven maar meer afvallen)
pi_82651863
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:53 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!

Even niet bijlezen en even egoïstisch m'n onvrede uiten. Laatste dag op het werk vandaag. En m'n "collega's" hebben al m'n werk wat ik nog op het bureau had liggen weggehaald en vervangen door een stapel archiefmateriaal. Als of ze willen zeggen: hier, ga jij je laatste dag maar lekker alle kutklusjes opknappen. Ben echt zo blij als ik hier weg ben. Ik zin nog steeds op een wraakactie.
Hele dag met de stapel schuiven en heen-en-weer lopen en op het eind van de dag niks gedaan hebben lijkt me wel passend "Oja, niet aan toegekomen heur".
pi_82651881
Andere optie: open bakje voorgesneden uien op een moeilijk plek zetten 1 minuut voor je naar huis gaat (en zij weg zijn) . Ook effectief
pi_82652173
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hele dag met de stapel schuiven en heen-en-weer lopen en op het eind van de dag niks gedaan hebben lijkt me wel passend "Oja, niet aan toegekomen heur".
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:13 schreef Syrena het volgende:
Andere optie: open bakje voorgesneden uien op een moeilijk plek zetten 1 minuut voor je naar huis gaat (en zij weg zijn) . Ook effectief
mwhehehehe met de dames ga ik ook nog uit eten vanavond, da's op zich wel leuk. Maar ik kom de dag inderdaad maar door met het zinnen op wraakacties er is al vanalles door m'n hoofd geschoten, van computervirussen tot bermbomen bermbommen tot tuchtcommissies
pi_82652432
Leg die stapel gewoon terug in het archief
pi_82652739
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:34 schreef P.F het volgende:
Leg die stapel gewoon terug in het archief
Ook een prima idee.
Ik werd hier net al door een collega gevraagd of ik nog werk voor haar had Ik werk er net drie weken, ik heb zelf nog geen idee wat ik moet doen door de dag.

Ben nu bezig met een berichtje dat als introductie meemoet in een digitale nieuwsbrief. Met foto
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:46:50 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82652826
Gaat nog gezellig worden dadelijk .
Die twee leerlingen waar ik het eerder al over had hebben al met mijn coach gesproken en ik mocht er niet bij zijn, want ik luister blijkbaar niet . Ik ga wel vasthouden aan mijn standpunt, maar als ik straks merk dat ze ook naar zichzelf willen kijken ipv alles bij mij neer te leggen telt het volgende proefwerk 3 x ipv 2 x en dan kunnen ze nog iets ophalen (en dat zeg ik dan ook, zodat ze gemotiveerd zijn).
Niet meer actief op Fok!
pi_82652917
dat is helaas onmogelijk
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:55:40 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82653130

He Perruche, lekker begin dan flauw ook.... gelukkig is het nog maar 1 dagje!

PF, hoe voel je je vandaag? Nog afgekregen gisteren?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:57:26 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82653194
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:49 schreef Perruche het volgende:
dat is helaas onmogelijk
Je kan ze er natuurlijk ook gewoon even op aanspreken..... Of praten jullie niet met elkaar?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:58:02 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82653217
Koffie voor de liefhebbers

pi_82653304
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:55 schreef LadyBlack het volgende:

PF, hoe voel je je vandaag? Nog afgekregen gisteren?
Gaat wel, ben tot 5 uur doorgegaan groepsleden die alles maar voor 20% doen AAAH
Nu nog even door en dan inleveren..
pi_82653341
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:55 schreef LadyBlack het volgende:

quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je kan ze er natuurlijk ook gewoon even op aanspreken..... Of praten jullie niet met elkaar?
Gedaan maar onmogelijk. 1 van de "bazen" komt sowieso niet opdagen en volgens degenen die er wel zijn heeft hij het gedaan
pi_82653373
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:58 schreef LadyBlack het volgende:

[ afbeelding ]
Nice, ik had gister espresso met slagroom

Ik wou om 3 uur nog pizza bestellen, is cash 5 euro.. Maar had geen cash dus moest via thuisbezorgd, was de pizza 7,50. moest ik nog 2 blikjes er bij nemen om boven de 10 euro te komen. En toen nog 1 euro er bij via ideal en toen dacht ik laat maar
pi_82653395
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

[..]

Gedaan maar onmogelijk. 1 van de "bazen" komt sowieso niet opdagen en volgens degenen die er wel zijn heeft hij het gedaan
Wat fijn dat zij er niets van hebben gezegd
  Vis een optie? vrijdag 11 juni 2010 @ 10:05:38 #242
70532 loveli
N
pi_82653509
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:58 schreef LadyBlack het volgende:

[ afbeelding ]
Doe mij die met slagroom maar.
crap in = crap out
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:05:50 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82653521
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

[..]

In dat geval zou ik wel wat doen (de helft ofzo), maar in een slakkentempo met veel koffiepauzes en afscheidsgesprekjes met klanten en collega's. Geen idee alleen of jij die gelegenheid ook hebt.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:07:32 #244
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82653585
Goeiemorgen. Het is hier ontzettend benauwd, maar ik heb wel 7 km. hardgelopen vanmorgen. Met pijn en moeite, het was niet leuk..maar we waren verdwaald in het park..

Nu zo eerst eens even douchen, en dan maar ontbijten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82653632
ik heb maar 13 contacturen in het eerste semester van het volgende studiejaar! 13!

dat komt mooi uit, aangezien ik 2 dagen in de week wilde gaan werken
Ja doei.
pi_82653806
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

In dat geval zou ik wel wat doen (de helft ofzo), maar in een slakkentempo met veel koffiepauzes en afscheidsgesprekjes met klanten en collega's. Geen idee alleen of jij die gelegenheid ook hebt.
Het is een heel klein kantoor dus veel ontduik mogelijkheden zijn er niet maar goed, nog een paar uurtjes uitzitten!!! thanks voor de support allemaal
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:14:56 #247
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82653844
Goedemorgen!

de weegschaal gaf 63.5 aan vanochtend
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:20:43 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82654050
Hier 54
Nou lang leve de hele nacht pijkpijn en diaree.
Nu thee en een groot diep bord met vla en yoghurt. Strakjes maar een pan jullienesoep maken.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:22:58 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82654136
Hmmm gaat er nou weer een golf van het een of ander rond?

Hoor meer mensen over buikproblemen, en ik heb alweer last van mn keel en neus. Was verdorie nog geen 2 weken over
  Vis een optie? vrijdag 11 juni 2010 @ 10:25:03 #250
70532 loveli
N
pi_82654210
Hier ook brak en gammel. Dat gebeur nou altijd wanneer je er niet op zit te wachten.
crap in = crap out
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:26:49 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82654282
Mijn buik heeft ook nog steeds haast met de afvoer van van alles .
pi_82654443
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier 54
Nou lang leve de hele nacht pijkpijn en diaree.
Nu thee en een groot diep bord met vla en yoghurt. Strakjes maar een pan jullienesoep maken.
ooo dat is echt te weinig! jij bent toch ook 1,75?
  Vis een optie? vrijdag 11 juni 2010 @ 10:34:06 #253
70532 loveli
N
pi_82654535
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:31 schreef P.F het volgende:

[..]

ooo dat is echt te weinig! jij bent toch ook 1,75?
Uniek heeft de knop gevonden
crap in = crap out
pi_82654575
misschien heeft ze kruimeltjes gestrooid, ik willum ook weer
Ja doei.
pi_82655350
Oh, zou ik nog bijna vergeten een lijstje te posten:
O: 2 kiwi geel, dubbele boterham ham/kaas
L: paprika gevuld met kip en couscous, misschien 1 boterham met appelstroop
T: taart omdat ik wegga op het werk
D: uiteten, waarschijnlijk vooraf salade, hoofd pasta’tje en toe koffie met likeurtje.
pi_82655528
na een nacht niet geslapen te hebben kan ik opeens veel beter voor mijzelf opkomen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:59:36 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82655619
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:56 schreef P.F het volgende:
na een nacht niet geslapen te hebben kan ik opeens veel beter voor mijzelf opkomen
Je hebt nu gewoon een kuthumeur? Ik ben altijd veel te assertief na een nachtje zonder slaap
En mijn collega's vinden me ook nog ongenuanceerd hoorde ik afgelopen week
pi_82655729
ik zei: ik kan volgend weekend niet ik moet leren voor hertentamens

neeee je moet echt komen

en ik nou maken jullie mn huiswerk LOL, ik wil wel maar ik kan niet

JAAA hoe weet je nu al dat je dan je huiswerk niet af gaat krijgen HE! kom gewoon super flauw

Dus ik zo.. nou het heeft geen zin uit te leggen waarom ik niet kan aangezien een aantal van jullie mijn tijdschema/planning hebben en zien staan dat ik dan een dagje vrij heb
pi_82656173
ik heb een ontstoken oog mag ik nu wel met een zonnebril oplopen?
ik wou dat de zon scheen. grmbl
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:14:18 #260
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82656243
ik voel me als god in frankrijk op het balkon van de duutser. Het zonnetje schijnt, het is niet te warm en ik hoef niet zoveel te doen..

Alleen jammer dat de buurvrouw haar longen probeert eruit te hoesten..
pi_82656309
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:12 schreef P.F het volgende:
ik heb een ontstoken oog mag ik nu wel met een zonnebril oplopen?
ik wou dat de zon scheen. grmbl
Kom naar Limburg
Ik moet sassen maar mijn collega's zijn een sigaretje roken. Meuh.
En ik val niks af zit nu op 64. Al twee weken. En ik was 63 toen ik begon om die drie eraf te krijgen

Vanavond thuis eens rekenen, ik eet overdag te weinig denk ik, en dan ga ik thuis los.
En ik moet gaan sporten maar ik heb zo zo zo zo zoooooooooooooooooo geen zin. Soms heb ik wel zin om te rennen, maar ja, zodra ik buiten ben komt de agorafoob even hard meerennen
pi_82656343
Plus: mijn belastinggeld is binnen sinds vanmorgen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:18:38 #263
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82656427
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:14 schreef AKnynke het volgende:
ik voel me als god in frankrijk op het balkon van de duutser. Het zonnetje schijnt, het is niet te warm en ik hoef niet zoveel te doen..
Klinkt heerlijk!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:18:46 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82656431
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:16 schreef Syrena het volgende:
Vanavond thuis eens rekenen, ik eet overdag te weinig denk ik, en dan ga ik thuis los.
En ik moet gaan sporten maar ik heb zo zo zo zo zoooooooooooooooooo geen zin. Soms heb ik wel zin om te rennen, maar ja, zodra ik buiten ben komt de agorafoob even hard meerennen
Over dat laatste verbaas ik me iedere keer weer. En ik gun je zo een fijn angstvrij leven. Is jouw fobie ergens door getriggerd?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:22:49 #265
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82656651
yay! Eerste sollicitatiegesprek binnen! Voor een positie als onderzoeksassistent in Uppsala, dat dan wel wel, maar goed. Tis al heel wat!
pi_82656688
wat goed
Ja doei.
pi_82656707
Ik loop natuurlijk wel met blote benen: omdat het kan!

Nee het is echt veeeel te klam voor een lange broek, bah
pi_82656966
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Kom naar Limburg
Ik moet sassen maar mijn collega's zijn een sigaretje roken. Meuh.
En ik val niks af zit nu op 64. Al twee weken. En ik was 63 toen ik begon om die drie eraf te krijgen

ik kan niet, moet een project afmaken en dan naar een persbijeenkomst HALP
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:31:46 #269
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82657106
jeuj Nynke!
Kwak
pi_82657194
En voor Nynke
pi_82657201
jompeljompel !
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:34:00 #272
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82657207
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb maar 13 contacturen in het eerste semester van het volgende studiejaar! 13!

dat komt mooi uit, aangezien ik 2 dagen in de week wilde gaan werken
ik heb na mn eerste semester nooit meer meer dan 12 contacturen per week gehad (met als dieptepunt semester 4, toen ik alle 4 de vakken op 1 dag had, van 10 tot 22, met een paar tussenuren ertussen)... dat betekende niet dat ik vet veel tijd over had overigens, met alle thuisstudie die we moesten doen en t leeswerk (en ik gaf toen op zich les als student assistent twee dagdelen per week)
Kwak
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:35:03 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82657255
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef AKnynke het volgende:
yay! Eerste sollicitatiegesprek binnen! Voor een positie als onderzoeksassistent in Uppsala, dat dan wel wel, maar goed. Tis al heel wat!
Uppsala is wel leuk! Ik duim voor je hoor!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:37:40 #274
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82657377
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Uppsala is wel leuk! Ik duim voor je hoor!
Ik heb al 2 jaar in Uppsala gewoond, heb het wel een beetje gezien daar. Maar goed, grote kans dat ik dan door zou kunnen stromen naar een phd. Maar eens kijken wat het oplevert. Volgende week vrijdag interview, waarschijnlijk.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:39:07 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82657445
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:37 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik heb al 2 jaar in Uppsala gewoond, heb het wel een beetje gezien daar. Maar goed, grote kans dat ik dan door zou kunnen stromen naar een phd. Maar eens kijken wat het oplevert. Volgende week vrijdag interview, waarschijnlijk.
Ok, ja ik ben er maar 1 dag geweest, maar ik vond het toen wel heel leuk .
pi_82657450
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Over dat laatste verbaas ik me iedere keer weer. En ik gun je zo een fijn angstvrij leven. Is jouw fobie ergens door getriggerd?
Weet ik niet. Ik weet alleen nog dat ik op de middelbare school niet wilde dat mensen mij zagen fietsen, want je benen zien er raar uit als je fietst (als ik dus langs iemand moest fietsen hield ik even op met trappen). En als het koud was niet ademen als mensen je zagen, want er kwamen dan wolkjes uit je mond

Daar heb ik nu geen last meer van, maar ik ben nog steeds niet zo'n fan van fietsen
Dus laat staan dat ik ga rennen bij mij in de buurt (centrum, dus veel verkeer. Dat mij dan ziet. Al zeg ik 1000 keer tegen mezelf dat die mensen me niet kennen en dat het hen vast geen hol interesseert dat ik daar ren en hoe ik dan uitzie). Ik heb het wel geprobeerd hoor, maar ik voel me dan zo lang ik op straat ben zo ontzettend ongelukkig dat ik me niet eens meer kan concentreren op hoe ik loop en hoe lang en waar ik heen ga.
pi_82657468
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef AKnynke het volgende:
pi_82657799
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb na mn eerste semester nooit meer meer dan 12 contacturen per week gehad (met als dieptepunt semester 4, toen ik alle 4 de vakken op 1 dag had, van 10 tot 22, met een paar tussenuren ertussen)... dat betekende niet dat ik vet veel tijd over had overigens, met alle thuisstudie die we moesten doen en t leeswerk (en ik gaf toen op zich les als student assistent twee dagdelen per week)

weekend telt hier gewoon mee als studeermogelijkheid aangezien ik niet meer wil lenen en alles dus zelf moet betalen, en 't bedrijf waar ik werk is alleen doordeweeks geopend dus vrije doordeweekse dagen zijn zeer welkom
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:01:34 #279
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82658484
Thanks voor alle jompels, jongens!

Goh, soms kan ik zo onzeker zijn. Nu ben ik aan het twijfelen over het mailtje dat ik heb terug gestuurd, of de taal wel okay is, etc. etc.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:15:57 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82659190
Zo, ik heb m'n lessen weer overleefd .

Vanochtend gesprek gehad met de twee klagende leerlingen en mijn standpunt uitgelegd. Ik heb meerdere keren gevraagd wat ze zelf anders hadden kunnen doen, maar ze legden de schuld de hele tijd bij mij, dus ik kom ze niet tegemoet door de volgende toets drie keer mee te tellen ipv twee keer. Eén van de leerlingen blijft misschien zitten, dus die zit in de stress, maar goed, dat had ze maar eerder moeten bedenken . :Vandaag ging de les wel goed, dus ik verwacht wel hogere cijfers op het aanstaande proefwerk .

De quiz met Havo 4 was ook zo leuk en er is ook een duidelijk winnend team uitgekomen . Ze vonden het duidelijk heel leuk, met die bordjes .
Niet meer actief op Fok!
pi_82659265
Jeej!!! Mn nieuwe weegschaal getest! Dit is wat hij zei:

Vetpercentage: 29.9 (slecht)
Lichaamsvocht: 51.1 (goed)
Spiermassa:34.3 (normaa)
Gewicht: 83.7 (yeey!)

Vetmassa was geen nieuws, mn gewicht wel! Ga meteen ff cm meten en mn vorderingen voor het eerst invoeren
Weet nog niet wak ga eten. Wil yoghurt, maar dies paar dagen over tijd, volgensmij. Nu zegt mn oom, dat eet ik ook altijd, het is toch al zuur, niks aan de hand ... maar ik moet nog even zien. Anders wordt t n broodje met iets.

Add: buik is met 1 cm kleiner been met 2 cm de rest geen verschil. Het is iets! En mn gewicht ... Jeej!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:24:47 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82659591
Meten is weten... vooral cm

Ben 1.70 cm PF en normaal gesproken 56-57 kg maar door 1 nachtje ziek zijn bijna 2 kg vocht verloren.
Heb net toch nog even 10 km gewandeld, dat ging wel aardig goed.
Nu een appel, beschuit met jam en een gekookt eitje
pi_82659638
Ik heb gisteren Turkse yoghurt gegeten, die was goed tot 6 juni. Smaakte prima Er zit wel 10% vet in, misschien blijft ie dan langer goed dan de THT-datum.
pi_82659708
Typisch, al die weer de kop opstekende ziektes! Gisteren dacht ik ook dat het hele feest opnieuw ging beginnen: laatste dag ongesteldheid, weer die keelpijn, hondsmoe...Leuk als het een cyclus gaat worden van òf ongesteld, òf ziek! Maar gelukkig valt het vandaag mee, uitgeslapen tot 11 uur, dat scheelt ook een hoop Ik vraag me af of ik nog even zal hardlopen, of niet.

En Viking, irritant zeg, van die twee leerlingen die dan de schuld weer bij jou leggen! Kan er een kern van waarheid inzitten, dat je niet luistert, of proberen ze gewoon wat losse flodders af te schieten? Ik weet wel dat pubers vaak heel moeilijk aan te spreken zijn op hun eigen gedrag, het ligt altijd aan de ouders/leraren/vrienden/tv/ziektes/rest van de wereld/kosmische vibraties Helaas is het vaak: hoe minder toeschietelijk je je van het begin af aan al opstelt, hoe minder de paar zeikerds gaan zoeken naar mogelijkheden om jou de schuld in de schoenen te schuiven. Tot zover mijn pedagogisch onverantwoorde advies
pi_82659847
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:25 schreef Syrena het volgende:
Ik heb gisteren Turkse yoghurt gegeten, die was goed tot 6 juni. Smaakte prima Er zit wel 10% vet in, misschien blijft ie dan langer goed dan de THT-datum.
Dit is magere yoghurt, goed tot 7 juni, ongeopend dat wel! Dus dat scheelt vast ook wat. Ik denk dat ik even ga proeven en ruiken (al is dat niet mn sterkte punt om eten te beoordelen) Heb zin in yoghurt met jam, yoghurt gemixt met fruit, heb gewoon zin in yoghurt :p

ADD: ga het wagen, ruik niets bijzonders, hij smaakt net zo zuur als anders ... en heb er net Hero Delight kersenjam ingegooid.
  Vis een optie? vrijdag 11 juni 2010 @ 12:34:32 #286
70532 loveli
N
pi_82660003
Yoghurt over de datum maakt niet zoveel uit, behalve als er groene schimmel op zit. Vlees enzo heeft een tgt datum, te gebruiken tot. Na die datum geen garanties. Een tht (ten minste houdbaar tot) kan best een paar dagen langer mee, mits gekoeld bewaard (bij zuivel iig). Een ongeopend pak melk dat een week over de datum is, vind ik geen probleem.
crap in = crap out
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:41:02 #287
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82660284
net even een beschuitje met vruchtenhagel gegeten jamjam
Meestal als ik iets zoets ontbijt, heb ik de rest van de dag niet zo'n neiging om zoet te eten als ik 's ochtends iets harigs hartigs ontbijt heb ik de hele dag trek ik zoete dingen!

Ik las het woordje pedagogisch. Is er iemand die zoiets als beroep doet? Want ik ga in september met de SPH beginnen!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:41:04 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82660286
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:27 schreef Laureline het volgende:
Typisch, al die weer de kop opstekende ziektes! Gisteren dacht ik ook dat het hele feest opnieuw ging beginnen: laatste dag ongesteldheid, weer die keelpijn, hondsmoe...Leuk als het een cyclus gaat worden van òf ongesteld, òf ziek! Maar gelukkig valt het vandaag mee, uitgeslapen tot 11 uur, dat scheelt ook een hoop Ik vraag me af of ik nog even zal hardlopen, of niet.

En Viking, irritant zeg, van die twee leerlingen die dan de schuld weer bij jou leggen! Kan er een kern van waarheid inzitten, dat je niet luistert, of proberen ze gewoon wat losse flodders af te schieten? Ik weet wel dat pubers vaak heel moeilijk aan te spreken zijn op hun eigen gedrag, het ligt altijd aan de ouders/leraren/vrienden/tv/ziektes/rest van de wereld/kosmische vibraties Helaas is het vaak: hoe minder toeschietelijk je je van het begin af aan al opstelt, hoe minder de paar zeikerds gaan zoeken naar mogelijkheden om jou de schuld in de schoenen te schuiven. Tot zover mijn pedagogisch onverantwoorde advies
Nee, dat ik niet luister is echt onzin! Zij redeneren zo: we krijgen onze zin niet, dus ze luistert niet.
En wat jij zegt klopt inderdaad, maar zo'n houding zijn ze niet gewend hier op school. Nou, dan wennen ze er maar aan . Ik wilde ze dus wel een beetje tegemoet komen door de volgende toets zwaarder te laten meetellen, zodat ze dit cijfer konden compenseren, maar door totaal niet naar zichzelf te willen kijken hebben ze die kans ook verspeeld.

Mijn leerlingen slaan echt keihard met de deuren trouwens, niet normaal .
Niet meer actief op Fok!
pi_82660419
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Noukjee het volgende:
net even een beschuitje met vruchtenhagel gegeten jamjam
Meestal als ik iets zoets ontbijt, heb ik de rest van de dag niet zo'n neiging om zoet te eten als ik 's ochtends iets harigs hartigs ontbijt heb ik de hele dag trek ik zoete dingen!
Ik las het woordje pedagogisch. Is er iemand die zoiets als beroep doet? Want ik ga in september met de SPH beginnen!

Sarabi doet WO Pedagogiek, en SterreMarit ook
Ja doei.
pi_82660477
Lijstje:
O: 2 gekookte eitjes
L: broccolisoep met een klein beetje room
S: hardlopen
D: een grote bak salade nicoise met gegrilde tonijn (toch de nep gerookte kip van de AH maar gecancelled... ) al wil ik er wellicht nog wel iets extra's bij doen, voorgerecht ofzo, vanwege 't hardlopen, kijk straks wel even in de supermarkt
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:46:00 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82660507
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sarabi doet WO Pedagogiek, en SterreMarit ook
Ik doe geen studie pedagogiek, maar ik houd me wel heel veel bezig met pedagogiek .
Niet meer actief op Fok!
pi_82660512
Nynke! Positief dat je een gesprek hebt! Je kan altijd nog kijken of je het gaat doen

Viking, wat een brutaliteit van die leerlingen! Ik durfde echt niet zo'n grote mond tegen de leraar op te zetten toen ik op de middelbare zat hoor. Andere leerlingen wel, maar ik snap dat echt niet. Gelukkig staat je mento nog steeds achter je, toch?

Hier is het beter, bloemen gekregen van de baas, net met z'n allen taart gegeten. M'n boze bui is weer een beetje over
pi_82660622
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

...
Mijn leerlingen slaan echt keihard met de deuren trouwens, niet normaal .
Die van mij ook! Een had een keer wat kapot geslagen. Heb er ook een keer 1 met mn arm opgevangen ... niet zo'n handig idee
Heb trouwens iets nieuws ontdekt. Als mn kids boos worden, heel lief te doen. Had vd week jochie die echt heul boos was. Hij met potloden gooien (de klas negeerde m echt supergoed!) en hij maar gooien en met zn boeken. Ik zeg: Nou schat, komop, over 5 min ligt het weer terug op zn plek he? Kortom, heel lief doen en moeite doen om je lach in te houden.
Dan wordt ik A niet boos (scheelt mij weer hormonen) en B de leerling kun je niet bozer krijgen (wat dan weer lachwekkend is) of hij doet met je mee met lachen ... te grappig
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:12:37 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82661718
Syrena, jij weet vast wat voor opleiding me geschikt maakt voor archief- danwel mediatheekmedewerker?
Ik kom er niet helemaal uit met die 1001 opleidingen en cursussen die je overal kan doen...

Ben maar aan het kijken naar interessante opleidingen, want dan ben ik tenminste weer ergens mee bezig En in een archief of bibliotheek werken lijkt me heerlijk Restauratie lijkt me ook geweldig maar dat is een 7-jarige voltijdopleiding!
pi_82661728
zou avocado in een salade nicoise erbij kunnen? er ligt er hier nog een, en die is nu echt precies goed rijp!
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:19:34 #296
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82662084
jurkje aan foto's!

en zonder bolerootje

zonder is leuk, maar beetje koud nu!
Kwak
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:20:17 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82662119
Very nice!
pi_82662133
Leuk hoor! Met bolerootje is 'ie netjes, zonder lekkers zomers. .
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:21:05 #299
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82662159
leuk, Kwak!

Ik ga het morgen ook naar NL, en blijf tot maandag, dus ook maar eens bij de Hema in het dorp neuzen! Nu eerst eens boodschappen doen. Even bedenken wat te eten vanavond..
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:22:38 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82662235
Kwak

Heb kersen gekocht
pi_82662432
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
zou avocado in een salade nicoise erbij kunnen? er ligt er hier nog een, en die is nu echt precies goed rijp!
ik vind van wel.

kwak, echt een leuk jurkje, ik wil hem nu ook!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')