abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:15:45 #151
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82641074
nou moe..
Ja ik vind het een hele leuke man, en ik geloof het eigenlijk wel?
Hoe weet hij anders allemaal zulke dingen van mensen die hij niet kent?
nou nou nou?
pi_82641172
Had m ook gezien! Leuk kwak!
pi_82641259
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef Noukjee het volgende:
nou moe..
nou nou nou?
Omdat ik het ook wel leuk vind als mensen dat soort dingen geloven even in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Derren brown is heel tof, die kan ook raden hoeveel mensen (op de cent!) in hun portemmonnee hebben zitten enzo. Ik heb in het vliegtuig een keer naast een man gezeten die ook van die Derren Brown trucjes kan. Ik geloof d'r allemaal niets van maar ik zat toch met open mond
pi_82641337
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef Noukjee het volgende:
nou moe..
nou nou nou?
Hij ziet dat mensen verdrietig, boos ofzo worden als hij praat en daar speelt hij op in door ze zelf te laten vertellen of te gokken op bv veelvoorkomende namen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:21:47 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82641423
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hij ziet dat mensen verdrietig, boos ofzo worden als hij praat en daar speelt hij op in door ze zelf te laten vertellen of te gokken op bv veelvoorkomende namen.
en door de letters van het alfabet af te gaan kom je snel een heel eind qua namen...

@kwak: tof jurkje!
@dad: good for you
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:24:08 #156
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82641538
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nou dat is meer Char. Derek komt bij mensen binnen en vertelt direct dingen over hun verleden die ie nooit kan weten!
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:27:04 #157
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82641697
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

en door de letters van het alfabet af te gaan kom je snel een heel eind qua namen...

@kwak: tof jurkje!
@dad: good for you
Denk dat jullie in de war zijn met char? Dat is een vrouwelijk 'medium' dat namen gaat raden
pi_82641701
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Nou dat is meer Char. Derek komt bij mensen binnen en vertelt direct dingen over hun verleden die ie nooit kan weten!
Je interieur, omgeving, foto's (buren) vertellen ook veel. Het is echt een truc, maar als je het gelooft moet je dat vooral blijven doen
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:28:39 #159
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82641786
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je interieur, omgeving, foto's (buren) vertellen ook veel. Het is echt een truc, maar als je het gelooft moet je dat vooral blijven doen
Nouja, heb het zelf ook meegemaakt.. En ja, ik geloof er wel in^^
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:30:10 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82641877
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Denk dat jullie in de war zijn met char? Dat is een vrouwelijk 'medium' dat namen gaat raden
Ik vind Char niet minder overtuigend dan Oglivie.

Lees: ze lullen allebei uit hun nek .

En nu ga ik slapen .

Ik kwam er net trouwens achter dat er een ei kapot was gegaan in m'n tas . De hele boel plakte en ik wist maar niet waar het van was tot ik de koelkast open trok .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:32:19 #161
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82641990
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind Char niet minder overtuigend dan Oglivie.

Lees: ze lullen allebei uit hun nek .

En nu ga ik slapen .

Ik kwam er net trouwens achter dat er een ei kapot was gegaan in m'n tas . De hele boel plakte en ik wist maar niet waar het van was tot ik de koelkast open trok .
Char is een vrouw die namen gaat raden van degene die zijn overleden.
Derek geeft informatie over het verleden en dingen die je hebt meegemaakt die hij niet kan weten.
Hij heeft bij mij ook dingen gezegt wat hij nooit kon weten en nergens aan kon afleiden.
Hoe denken jullie daarover dan? Dat hij dat verzint?
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:36:12 #162
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82642212
@noukje, ik geloof daar inderdaad niet in. je wilt niet weten hoeveel mensen over je te weten kunnen komen vóór ze je zien (met behulp van een redactie), en hoeveel ze daarna kunnen sturen door gewoon goed op lichaamstaal en reacties te letten. en die kinder-opvoed adviezen van hem zijn eigenlijk altijd dingen die voor élk kind zouden werken...
Kwak
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:39:53 #163
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82642412
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
@noukje, ik geloof daar inderdaad niet in. je wilt niet weten hoeveel mensen over je te weten kunnen komen vóór ze je zien (met behulp van een redactie), en hoeveel ze daarna kunnen sturen door gewoon goed op lichaamstaal en reacties te letten. en die kinder-opvoed adviezen van hem zijn eigenlijk altijd dingen die voor élk kind zouden werken...
Oke, nouja, dat kan. Ik hoop voor je dat je ooit zoiets mag meemaken. Misschien dat je er dan anders over denkt!
pi_82642523
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Oke, nouja, dat kan. Ik hoop voor je dat je ooit zoiets mag meemaken. Misschien dat je er dan anders over denkt!
Even mijn mening. Ik heb zoiets meegemaakt (niet op TV en ook niet met een bekend persoon) en vond het verbazing wekkend. Vooral omdat ik er echt geen snars van geloof dat zo'n persoon helderziend is. Hoe ' ie het weet, geen idee. Coldreading is a bitch
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:42:25 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82642562
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag dames! Ik heb een stageplaats! Spannend! Ik hoop volgende week te kunnen gaan kennismaken. Oh, en de scriptiegroep heeft een verrassing voor mij geregeld die ik komende maandag krijg. . .

Ik heb niets met Derek Ogilvie.

En nu ga ik m'n gordijnen dicht doen en tv kijken. .
Wow! goed bezig DaD Heb je er zin in?

En Kwak, wat een tof jurkje
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:43:20 #166
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82642621
Nouja laat ik er nog één ding over zeggen. Gelukkig hebben mensen op de wereld allemaal verschillende meningen, en daar ben ik blij om en dat respecteer en waardeer ik ook! /amen
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:44:19 #167
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82642681
@ Dad, waar ga je stage lopen? Blij met de plek waar je stage mag lopen? En voor hoe lang?
pi_82642744
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wow! goed bezig DaD Heb je er zin in?

En Kwak, wat een tof jurkje
Ik vind het vooral nog heel spannend! Het is alleen nogal ver weg, twee uur reizen en met vier verschillende bussen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82642847
Noukje, ben het helemaal met je eens hoor! Ben er zelf bij geweest. Die vrouw van die speelgoedwinkel vanavond, daar heb ik nog heel lang mee staan praten en dan is het toch bizar dat hij in haar dorpje komt en naar haar toe wordt gestuurd als het ware!
Geloof er zelf ook heel sterk in, mede doordat ik zelf wel eens van die paranormale dingen heb
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:48:12 #170
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82642891
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:47 schreef j.t het volgende:
Noukje, ben het helemaal met je eens hoor! Ben er zelf bij geweest. Die vrouw van die speelgoedwinkel vanavond, daar heb ik nog heel lang mee staan praten en dan is het toch bizar dat hij in haar dorpje komt en naar haar toe wordt gestuurd als het ware!
Geloof er zelf ook heel sterk in, mede doordat ik zelf wel eens van die paranormale dingen heb
Fjuuw, ik dacht al dat ik de enige was!
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:49:10 #171
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82642947
@noukje: je mag t ook geloven hoor. maar ik geloof pertinent niet in paranormale dingen... smaken verschillen, enzo...
Kwak
pi_82642967
Zo ongeveer gaat dat, noukje:

Hier nog een stukje over cold reading, Derren Brown (weet Tink ook meteen wie dat is) in gesprek met een favoriete schrijver van Viking :

Daarnaast zijn er nog heel veel andere methodes informatie over iemand af te lezen, die zo'n persoon jou niet verteld heeft. In één aflevering van Derren Brown probeert hij een man die zogenaamd met de doden spreekt te ontmaskeren, en het frappante was dat zodra de vrouw die het consult aanvroeg niet in haar eigen huis, maar iemands anders huis werd gezet, de 'helderziende' direct op alle fronten de plank missloeg! Maar dat lag, volgens de helderziende met doden pratende man, aan de verkeerde vibraties

Dit alles gaat natuurlijk niet op voor Bep, het Medium Bep is echt
pi_82643023
Derren (Darren?) Brown is echt fascinerend ! Hij weet de techniek van cold reading heel helder uit te leggen. Het is ook niet zo dat dat cold reading makkelijk is, het vergt héél veel training, heel veel oefening, heel veel inzet en enorm veel tijd om dat onder de knie te krijgen. Het moet een automatisme worden. Dus het is niet alsof die D.Ogeldinges dat zomaar eventjes doet, maar ik geloof dus ook niet dat hij echt helderziend is. Wel iemand die cold-reading goed onder de knie heeft .

Ik bied maar even m'n excuses aan dat ik hier zo weinig post danwel meelees . Het is enorm druk op school, laatste loodjes zijn zwaar. M'n klasjes zijn lief, dat is 't punt niet, nu de laatste toetsweek met rasse schreden nadert werken ze zich uit de naad, maar ik dus ook, omdat ik ze er goed op wil voorbereiden. Extra bijlesuurtjes, extra oefenstof, extra uitleg, leeslesjes voor de zwakkelingen en wat huiswerkbegeleiding hier en daar..

Mijn lijstje van gisteren en vandaag, gelukkig nu zonder opgezwollen gevoel en ontregelde " darmflora "

Gisteren:
O: Twee boterhammen met rookvlees, glas karnemelk
T: Stroopwafel
L: Twee boterhammen met ham, kop thee
T: Boterham met pindakaas
T: Yoghurt met nectarines
D: Patatje mét en een berehap

Vandaag:
O: Boterham appelstroop, boterham kaas, glas karnemelk
L: Twee boterhammen met rookvlees, beker thee.
T: Krentebol met kaas
T: Appel
T: Kop cappuccino
D: Risotto met boontjes, paprika, courgette, kip, parmezaanse kaas
T: Twee mariabiscuitjes en wat mokken thee

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2010 22:53:14 ]
pi_82643048
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Laureline het volgende:
Zo ongeveer gaat dat, noukje:

Dit alles gaat natuurlijk niet op voor Bep, het Medium Bep is echt
Bep
pi_82643061
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:48 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Fjuuw, ik dacht al dat ik de enige was!
Nee heur! Heb best een paranormale familie, dus wie weet zit het in mn bloed. Heb zelf dingen gezien, gevoeld, gehoord etc. Dus, denk dat je eerst moet meemaken of via dierbaren moet ervaren voor je echt kunt geloven zeg maar
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')