Omdat ik het ook wel leuk vind als mensen dat soort dingen geloven even in een spoiler.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef Noukjee het volgende:
nou moe..![]()
Ja ik vind het een hele leuke man, en ik geloof het eigenlijk wel?
Hoe weet hij anders allemaal zulke dingen van mensen die hij niet kent?
nou nou nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derren brown is heel tof, die kan ook raden hoeveel mensen (op de cent!) in hun portemmonnee hebben zitten enzo. Ik heb in het vliegtuig een keer naast een man gezeten die ook van die Derren Brown trucjes kan. Ik geloof d'r allemaal niets van maar ik zat toch met open mond![]()
Hij ziet dat mensen verdrietig, boos ofzo worden als hij praat en daar speelt hij op in door ze zelf te laten vertellen of te gokken op bv veelvoorkomende namen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef Noukjee het volgende:
nou moe..![]()
Ja ik vind het een hele leuke man, en ik geloof het eigenlijk wel?
Hoe weet hij anders allemaal zulke dingen van mensen die hij niet kent?
nou nou nou?
en door de letters van het alfabet af te gaan kom je snel een heel eind qua namen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij ziet dat mensen verdrietig, boos ofzo worden als hij praat en daar speelt hij op in door ze zelf te laten vertellen of te gokken op bv veelvoorkomende namen.
Nou dat is meer Char. Derek komt bij mensen binnen en vertelt direct dingen over hun verleden die ie nooit kan weten!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij ziet dat mensen verdrietig, boos ofzo worden als hij praat en daar speelt hij op in door ze zelf te laten vertellen of te gokken op bv veelvoorkomende namen.
Denk dat jullie in de war zijn met char? Dat is een vrouwelijk 'medium' dat namen gaat radenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
en door de letters van het alfabet af te gaan kom je snel een heel eind qua namen...
@kwak: tof jurkje!
@dad: good for you
Je interieur, omgeving, foto's (buren) vertellen ook veel. Het is echt een truc, maar als je het gelooft moet je dat vooral blijven doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:24 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Nou dat is meer Char. Derek komt bij mensen binnen en vertelt direct dingen over hun verleden die ie nooit kan weten!
Nouja, heb het zelf ook meegemaakt..quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je interieur, omgeving, foto's (buren) vertellen ook veel. Het is echt een truc, maar als je het gelooft moet je dat vooral blijven doen
Ik vind Char niet minder overtuigend dan Oglivie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Denk dat jullie in de war zijn met char? Dat is een vrouwelijk 'medium' dat namen gaat raden
Char is een vrouw die namen gaat raden van degene die zijn overleden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind Char niet minder overtuigend dan Oglivie.
Lees: ze lullen allebei uit hun nek.
En nu ga ik slapen.
Ik kwam er net trouwens achter dat er een ei kapot was gegaan in m'n tas. De hele boel plakte en ik wist maar niet waar het van was tot ik de koelkast open trok
.
Oke, nouja, dat kan. Ik hoop voor je dat je ooit zoiets mag meemaken. Misschien dat je er dan anders over denkt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
@noukje, ik geloof daar inderdaad niet in. je wilt niet weten hoeveel mensen over je te weten kunnen komen vóór ze je zien (met behulp van een redactie), en hoeveel ze daarna kunnen sturen door gewoon goed op lichaamstaal en reacties te letten. en die kinder-opvoed adviezen van hem zijn eigenlijk altijd dingen die voor élk kind zouden werken...
Even mijn mening. Ik heb zoiets meegemaakt (niet op TV en ook niet met een bekend persoon) en vond het verbazing wekkend. Vooral omdat ik er echt geen snars van geloof dat zo'n persoon helderziend is. Hoe ' ie het weet, geen idee. Coldreading is a bitchquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Oke, nouja, dat kan. Ik hoop voor je dat je ooit zoiets mag meemaken. Misschien dat je er dan anders over denkt!
Wow! goed bezig DaDquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag dames! Ik heb een stageplaats! Spannend! Ik hoop volgende week te kunnen gaan kennismaken. Oh, en de scriptiegroep heeft een verrassing voor mij geregeld die ik komende maandag krijg..
.
Ik heb niets met Derek Ogilvie.
En nu ga ik m'n gordijnen dicht doen en tv kijken..
Ik vind het vooral nog heel spannend! Het is alleen nogal ver weg, twee uur reizen en met vier verschillende bussen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wow! goed bezig DaDHeb je er zin in?
En Kwak, wat een tof jurkje
Fjuuw,quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:47 schreef j.t het volgende:
Noukje, ben het helemaal met je eens hoor! Ben er zelf bij geweest. Die vrouw van die speelgoedwinkel vanavond, daar heb ik nog heel lang mee staan praten en dan is het toch bizar dat hij in haar dorpje komt en naar haar toe wordt gestuurd als het ware!
Geloof er zelf ook heel sterk in, mede doordat ik zelf wel eens van die paranormale dingen heb
Bepquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Laureline het volgende:
Zo ongeveer gaat dat, noukje:
Dit alles gaat natuurlijk niet op voorBep, het Medium
Bep is echt
Nee heur! Heb best een paranormale familie, dus wie weet zit het in mn bloed. Heb zelf dingen gezien, gevoeld, gehoord etc. Dus, denk dat je eerst moet meemaken of via dierbaren moet ervaren voor je echt kunt geloven zeg maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:48 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Fjuuw,ik dacht al dat ik de enige was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |