Dit is magere yoghurt, goed tot 7 juni, ongeopend dat wel! Dus dat scheelt vast ook wat. Ik denk dat ik even ga proeven en ruiken (al is dat niet mn sterkte punt om eten te beoordelen) Heb zin in yoghurt met jam, yoghurt gemixt met fruit, heb gewoon zin in yoghurt :pquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:25 schreef Syrena het volgende:
Ik heb gisteren Turkse yoghurt gegeten, die was goed tot 6 juni. Smaakte primaEr zit wel 10% vet in, misschien blijft ie dan langer goed dan de THT-datum.
Nee, dat ik niet luister is echt onzin! Zij redeneren zo: we krijgen onze zin niet, dus ze luistert niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:27 schreef Laureline het volgende:
Typisch, al die weer de kop opstekende ziektes! Gisteren dacht ik ook dat het hele feest opnieuw ging beginnen: laatste dag ongesteldheid, weer die keelpijn, hondsmoe...Leuk als het een cyclus gaat worden van òf ongesteld, òf ziek! Maar gelukkig valt het vandaag mee, uitgeslapen tot 11 uur, dat scheelt ook een hoopIk vraag me af of ik nog even zal hardlopen, of niet.
En Viking, irritant zeg, van die twee leerlingen die dan de schuld weer bij jou leggen! Kan er een kern van waarheid inzitten, dat je niet luistert, of proberen ze gewoon wat losse flodders af te schieten? Ik weet wel dat pubers vaak heel moeilijk aan te spreken zijn op hun eigen gedrag, het ligt altijd aan de ouders/leraren/vrienden/tv/ziektes/rest van de wereld/kosmische vibratiesHelaas is het vaak: hoe minder toeschietelijk je je van het begin af aan al opstelt, hoe minder de paar zeikerds gaan zoeken naar mogelijkheden om jou de schuld in de schoenen te schuiven. Tot zover mijn pedagogisch onverantwoorde advies
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Noukjee het volgende:
net even een beschuitje met vruchtenhagel gegetenjamjam
Meestal als ik iets zoets ontbijt, heb ik de rest van de dag niet zo'n neiging om zoet te etenals ik 's ochtends iets harigs hartigs ontbijt heb ik de hele dag trek ik zoete dingen!
Ik las het woordje pedagogisch. Is er iemand die zoiets als beroep doet? Want ik ga in september met de SPH beginnen!
Ik doe geen studie pedagogiek, maar ik houd me wel heel veel bezig met pedagogiekquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sarabi doet WO Pedagogiek, en SterreMarit ook
Die van mij ook! Een had een keer wat kapot geslagen. Heb er ook een keer 1 met mn arm opgevangen ... niet zo'n handig ideequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
...
Mijn leerlingen slaan echt keihard met de deuren trouwens, niet normaal.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
zou avocado in een salade nicoise erbij kunnen? er ligt er hier nog een, en die is nu echt precies goed rijp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |