abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82659265
Jeej!!! Mn nieuwe weegschaal getest! Dit is wat hij zei:

Vetpercentage: 29.9 (slecht)
Lichaamsvocht: 51.1 (goed)
Spiermassa:34.3 (normaa)
Gewicht: 83.7 (yeey!)

Vetmassa was geen nieuws, mn gewicht wel! Ga meteen ff cm meten en mn vorderingen voor het eerst invoeren
Weet nog niet wak ga eten. Wil yoghurt, maar dies paar dagen over tijd, volgensmij. Nu zegt mn oom, dat eet ik ook altijd, het is toch al zuur, niks aan de hand ... maar ik moet nog even zien. Anders wordt t n broodje met iets.

Add: buik is met 1 cm kleiner been met 2 cm de rest geen verschil. Het is iets! En mn gewicht ... Jeej!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:24:47 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82659591
Meten is weten... vooral cm

Ben 1.70 cm PF en normaal gesproken 56-57 kg maar door 1 nachtje ziek zijn bijna 2 kg vocht verloren.
Heb net toch nog even 10 km gewandeld, dat ging wel aardig goed.
Nu een appel, beschuit met jam en een gekookt eitje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82659638
Ik heb gisteren Turkse yoghurt gegeten, die was goed tot 6 juni. Smaakte prima Er zit wel 10% vet in, misschien blijft ie dan langer goed dan de THT-datum.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82659708
Typisch, al die weer de kop opstekende ziektes! Gisteren dacht ik ook dat het hele feest opnieuw ging beginnen: laatste dag ongesteldheid, weer die keelpijn, hondsmoe...Leuk als het een cyclus gaat worden van òf ongesteld, òf ziek! Maar gelukkig valt het vandaag mee, uitgeslapen tot 11 uur, dat scheelt ook een hoop Ik vraag me af of ik nog even zal hardlopen, of niet.

En Viking, irritant zeg, van die twee leerlingen die dan de schuld weer bij jou leggen! Kan er een kern van waarheid inzitten, dat je niet luistert, of proberen ze gewoon wat losse flodders af te schieten? Ik weet wel dat pubers vaak heel moeilijk aan te spreken zijn op hun eigen gedrag, het ligt altijd aan de ouders/leraren/vrienden/tv/ziektes/rest van de wereld/kosmische vibraties Helaas is het vaak: hoe minder toeschietelijk je je van het begin af aan al opstelt, hoe minder de paar zeikerds gaan zoeken naar mogelijkheden om jou de schuld in de schoenen te schuiven. Tot zover mijn pedagogisch onverantwoorde advies
pi_82659847
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:25 schreef Syrena het volgende:
Ik heb gisteren Turkse yoghurt gegeten, die was goed tot 6 juni. Smaakte prima Er zit wel 10% vet in, misschien blijft ie dan langer goed dan de THT-datum.
Dit is magere yoghurt, goed tot 7 juni, ongeopend dat wel! Dus dat scheelt vast ook wat. Ik denk dat ik even ga proeven en ruiken (al is dat niet mn sterkte punt om eten te beoordelen) Heb zin in yoghurt met jam, yoghurt gemixt met fruit, heb gewoon zin in yoghurt :p

ADD: ga het wagen, ruik niets bijzonders, hij smaakt net zo zuur als anders ... en heb er net Hero Delight kersenjam ingegooid.
  Vis een optie? vrijdag 11 juni 2010 @ 12:34:32 #286
70532 loveli
N
pi_82660003
Yoghurt over de datum maakt niet zoveel uit, behalve als er groene schimmel op zit. Vlees enzo heeft een tgt datum, te gebruiken tot. Na die datum geen garanties. Een tht (ten minste houdbaar tot) kan best een paar dagen langer mee, mits gekoeld bewaard (bij zuivel iig). Een ongeopend pak melk dat een week over de datum is, vind ik geen probleem.
crap in = crap out
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:41:02 #287
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82660284
net even een beschuitje met vruchtenhagel gegeten jamjam
Meestal als ik iets zoets ontbijt, heb ik de rest van de dag niet zo'n neiging om zoet te eten als ik 's ochtends iets harigs hartigs ontbijt heb ik de hele dag trek ik zoete dingen!

Ik las het woordje pedagogisch. Is er iemand die zoiets als beroep doet? Want ik ga in september met de SPH beginnen!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:41:04 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82660286
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:27 schreef Laureline het volgende:
Typisch, al die weer de kop opstekende ziektes! Gisteren dacht ik ook dat het hele feest opnieuw ging beginnen: laatste dag ongesteldheid, weer die keelpijn, hondsmoe...Leuk als het een cyclus gaat worden van òf ongesteld, òf ziek! Maar gelukkig valt het vandaag mee, uitgeslapen tot 11 uur, dat scheelt ook een hoop Ik vraag me af of ik nog even zal hardlopen, of niet.

En Viking, irritant zeg, van die twee leerlingen die dan de schuld weer bij jou leggen! Kan er een kern van waarheid inzitten, dat je niet luistert, of proberen ze gewoon wat losse flodders af te schieten? Ik weet wel dat pubers vaak heel moeilijk aan te spreken zijn op hun eigen gedrag, het ligt altijd aan de ouders/leraren/vrienden/tv/ziektes/rest van de wereld/kosmische vibraties Helaas is het vaak: hoe minder toeschietelijk je je van het begin af aan al opstelt, hoe minder de paar zeikerds gaan zoeken naar mogelijkheden om jou de schuld in de schoenen te schuiven. Tot zover mijn pedagogisch onverantwoorde advies
Nee, dat ik niet luister is echt onzin! Zij redeneren zo: we krijgen onze zin niet, dus ze luistert niet.
En wat jij zegt klopt inderdaad, maar zo'n houding zijn ze niet gewend hier op school. Nou, dan wennen ze er maar aan . Ik wilde ze dus wel een beetje tegemoet komen door de volgende toets zwaarder te laten meetellen, zodat ze dit cijfer konden compenseren, maar door totaal niet naar zichzelf te willen kijken hebben ze die kans ook verspeeld.

Mijn leerlingen slaan echt keihard met de deuren trouwens, niet normaal .
Niet meer actief op Fok!
pi_82660419
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Noukjee het volgende:
net even een beschuitje met vruchtenhagel gegeten jamjam
Meestal als ik iets zoets ontbijt, heb ik de rest van de dag niet zo'n neiging om zoet te eten als ik 's ochtends iets harigs hartigs ontbijt heb ik de hele dag trek ik zoete dingen!
Ik las het woordje pedagogisch. Is er iemand die zoiets als beroep doet? Want ik ga in september met de SPH beginnen!

Sarabi doet WO Pedagogiek, en SterreMarit ook
Ja doei.
pi_82660477
Lijstje:
O: 2 gekookte eitjes
L: broccolisoep met een klein beetje room
T: banaan
S: hardlopen
D: een grote bak salade nicoise met gegrilde tonijn (toch de nep gerookte kip van de AH maar gecancelled... ) al wil ik er wellicht nog wel iets extra's bij doen, voorgerecht ofzo, vanwege 't hardlopen, kijk straks wel even in de supermarkt
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:46:00 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82660507
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sarabi doet WO Pedagogiek, en SterreMarit ook
Ik doe geen studie pedagogiek, maar ik houd me wel heel veel bezig met pedagogiek .
Niet meer actief op Fok!
pi_82660512
Nynke! Positief dat je een gesprek hebt! Je kan altijd nog kijken of je het gaat doen

Viking, wat een brutaliteit van die leerlingen! Ik durfde echt niet zo'n grote mond tegen de leraar op te zetten toen ik op de middelbare zat hoor. Andere leerlingen wel, maar ik snap dat echt niet. Gelukkig staat je mento nog steeds achter je, toch?

Hier is het beter, bloemen gekregen van de baas, net met z'n allen taart gegeten. M'n boze bui is weer een beetje over
pi_82660622
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

...
Mijn leerlingen slaan echt keihard met de deuren trouwens, niet normaal .
Die van mij ook! Een had een keer wat kapot geslagen. Heb er ook een keer 1 met mn arm opgevangen ... niet zo'n handig idee
Heb trouwens iets nieuws ontdekt. Als mn kids boos worden, heel lief te doen. Had vd week jochie die echt heul boos was. Hij met potloden gooien (de klas negeerde m echt supergoed!) en hij maar gooien en met zn boeken. Ik zeg: Nou schat, komop, over 5 min ligt het weer terug op zn plek he? Kortom, heel lief doen en moeite doen om je lach in te houden.
Dan wordt ik A niet boos (scheelt mij weer hormonen) en B de leerling kun je niet bozer krijgen (wat dan weer lachwekkend is) of hij doet met je mee met lachen ... te grappig
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:12:37 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82661718
Syrena, jij weet vast wat voor opleiding me geschikt maakt voor archief- danwel mediatheekmedewerker?
Ik kom er niet helemaal uit met die 1001 opleidingen en cursussen die je overal kan doen...

Ben maar aan het kijken naar interessante opleidingen, want dan ben ik tenminste weer ergens mee bezig En in een archief of bibliotheek werken lijkt me heerlijk Restauratie lijkt me ook geweldig maar dat is een 7-jarige voltijdopleiding!
pi_82661728
zou avocado in een salade nicoise erbij kunnen? er ligt er hier nog een, en die is nu echt precies goed rijp!
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:19:34 #296
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82662084
jurkje aan foto's!

en zonder bolerootje

zonder is leuk, maar beetje koud nu!
Kwak
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:20:17 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82662119
Very nice!
pi_82662133
Leuk hoor! Met bolerootje is 'ie netjes, zonder lekkers zomers. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:21:05 #299
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82662159
leuk, Kwak!

Ik ga het morgen ook naar NL, en blijf tot maandag, dus ook maar eens bij de Hema in het dorp neuzen! Nu eerst eens boodschappen doen. Even bedenken wat te eten vanavond..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:22:38 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82662235
Kwak

Heb kersen gekocht
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82662432
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
zou avocado in een salade nicoise erbij kunnen? er ligt er hier nog een, en die is nu echt precies goed rijp!
ik vind van wel.

kwak, echt een leuk jurkje, ik wil hem nu ook!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')