Ja, maar helderziend zijn betekent niet dat je álles weet! Zou mooi zijn zegquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:48 schreef loveli het volgende:
Bep is tof. Derek is door Wendy te grazen genomen en had het niet in de gaten. Twee keer. En het weer zuigt, ik heb al de hele dag koppijn.
Wij hebben een zak gedroogde goji-bessen in huis, schijnt ook hélemaal the bomb te zijn!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:39 schreef P.F het volgende:
Mijn vati gebruikt tegenwoordig stuifmeelkorrels. Is dat gezond?
Ze was toen in de bibliotheek in Schipluiden voor zo'n sessie. En ze vertelde dat een man een keer aan haar had gevraagd om langs te komen maar dat zijn dode vrouw toen tot haar sprak en zei dat die man haar vermoord hadquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:59 schreef Laureline het volgende:
Ohoo, ik ben jaloers, ik wil al jaren naar Bep! Lijkt me zo heerlijk, eindelijk iemand die direct weet wat ik met m'n leven aanmoet
Ik heb helemaal geen respect of waardering voor mensen die in klinkklare onzin gelovenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef Noukjee het volgende:
Nouja laat ik er nog één ding over zeggen. Gelukkig hebben mensen op de wereld allemaal verschillende meningen, en daar ben ik blij omen dat respecteer en waardeer ik ook! /amen
Zo!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 06:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen respect of waardering voor mensen die in klinkklare onzin geloven. Ik vind dat gewoon buitengewoon ergeniswekkend dom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Er is vast een groep mensen die gelooft in hun eigen ervaringen en een groep die lacht in hun vuistje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:26 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik me altijd afvraag bij mensen als Char en Derek Ogdinges: hoe kunnen ze slapen 's nachts in de wetenschap dat ze honderden mensen hebben lopen oplichten? Hoe rechtvaardigen ze dat voor zichzelf? Gaat het om het geld of denken ze: :"We geven mensen een goed gevoel, dus maakt het niet uit of we liegen of niet."
Bep in de bieb was helemaal niet duurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er is vast een groep mensen die gelooft in hun eigen ervaringen en een groep die lacht in hun vuistje.
Feit is wel dat er altijd relatief veel geld wordt gevraagd voor hun hulp. Het zijn niet bepaald weldoeners, die helderzienden en alternatief genezers etc.
goedemorgen cali, lekker geslapen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie tijd om thuis te komen uit amsterdam. Ik kan best ver tellen maar niet zover als ik vandaag beitrtjes dus biertjes heb gedrinken!!!!!
trsteee morgen weer vroeg o want school...
Hele dag met de stapel schuiven en heen-en-weer lopen en op het eind van de dag niks gedaan hebben lijkt me wel passendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:53 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Even niet bijlezen en even egoïstisch m'n onvrede uiten. Laatste dag op het werk vandaag. En m'n "collega's" hebben al m'n werk wat ik nog op het bureau had liggen weggehaald en vervangen door een stapel archiefmateriaal. Als of ze willen zeggen: hier, ga jij je laatste dag maar lekker alle kutklusjes opknappen. Ben echt zo blij als ik hier weg ben. Ik zin nog steeds op een wraakactie.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hele dag met de stapel schuiven en heen-en-weer lopen en op het eind van de dag niks gedaan hebben lijkt me wel passend"Oja, niet aan toegekomen heur".
mwhehehehequote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:13 schreef Syrena het volgende:
Andere optie: open bakje voorgesneden uien op een moeilijk plek zetten 1 minuut voor je naar huis gaat (en zij weg zijn) . Ook effectief
quote:
Je kan ze er natuurlijk ook gewoon even op aanspreken..... Of praten jullie niet met elkaar?quote:
Gaat wel, ben tot 5 uur doorgegaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
He Perruche, lekker begin danflauw ook.... gelukkig is het nog maar 1 dagje!
PF, hoe voel je je vandaag? Nog afgekregen gisteren?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
He Perruche, lekker begin danflauw ook.... gelukkig is het nog maar 1 dagje!
Gedaan maar onmogelijk. 1 van de "bazen" komt sowieso niet opdagen en volgens degenen die er wel zijn heeft hij het gedaanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kan ze er natuurlijk ook gewoon even op aanspreken..... Of praten jullie niet met elkaar?
Nice, ik had gister espresso met slagroomquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Koffie voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
Wat fijn dat zij er niets van hebben gezegdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gedaan maar onmogelijk. 1 van de "bazen" komt sowieso niet opdagen en volgens degenen die er wel zijn heeft hij het gedaan
Doe mij die met slagroom maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Koffie voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
In dat geval zou ik wel wat doen (de helft ofzo), maar in een slakkentempo met veel koffiepauzes en afscheidsgesprekjes met klanten en collega's. Geen idee alleen of jij die gelegenheid ook hebt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gedaan maar onmogelijk. 1 van de "bazen" komt sowieso niet opdagen en volgens degenen die er wel zijn heeft hij het gedaan
Het is een heel klein kantoor dus veel ontduik mogelijkheden zijn er nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In dat geval zou ik wel wat doen (de helft ofzo), maar in een slakkentempo met veel koffiepauzes en afscheidsgesprekjes met klanten en collega's. Geen idee alleen of jij die gelegenheid ook hebt.
ooo dat is echt te weinig! jij bent toch ook 1,75?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier 54
Nou lang leve de hele nacht pijkpijn en diaree.
Nu thee en een groot diep bord met vla en yoghurt. Strakjes maar een pan jullienesoep maken.
Uniek heeft de knop gevondenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:31 schreef P.F het volgende:
[..]
ooo dat is echt te weinig! jij bent toch ook 1,75?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:56 schreef P.F het volgende:
na een nacht niet geslapen te hebben kan ik opeens veel beter voor mijzelf opkomen
Kom naar Limburgquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:12 schreef P.F het volgende:
ik heb een ontstoken oogmag ik nu wel met een zonnebril oplopen?
ik wou dat de zon scheen. grmbl
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:14 schreef AKnynke het volgende:
ik voel me als god in frankrijk op het balkon van de duutser. Het zonnetje schijnt, het is niet te warm en ik hoef niet zoveel te doen..
Over dat laatste verbaas ik me iedere keer weer. En ik gun je zo een fijn angstvrij leven. Is jouw fobie ergens door getriggerd?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:16 schreef Syrena het volgende:
Vanavond thuis eens rekenen, ik eet overdag te weinig denk ik, en dan ga ik thuis los.
En ik moet gaan sporten maar ik heb zo zo zo zo zoooooooooooooooooo geen zin. Soms heb ik wel zin om te rennen, maar ja, zodra ik buiten ben komt de agorafoob even hard meerennen
ik kan niet, moet een project afmaken en dan naar een persbijeenkomstquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kom naar Limburg![]()
Ik moet sassen maar mijn collega's zijn een sigaretje roken. Meuh.
En ik val niks afzit nu op 64. Al twee weken. En ik was 63 toen ik begon om die drie eraf te krijgen
![]()
Vanavond thuis eens rekenen, ik eet overdag te weinig denk ik, en dan ga ik thuis los.
En ik moet gaan sporten maar ik heb zo zo zo zo zoooooooooooooooooo geen zin. Soms heb ik wel zin om te rennen, maar ja, zodra ik buiten ben komt de agorafoob even hard meerennen
ik heb na mn eerste semester nooit meer meer dan 12 contacturen per week gehad (met als dieptepunt semester 4, toen ik alle 4 de vakken op 1 dag had, van 10 tot 22, met een paar tussenuren ertussen)... dat betekende niet dat ik vet veel tijd over had overigens, met alle thuisstudie die we moesten doen en t leeswerkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb maar 13 contacturen in het eerste semester van het volgende studiejaar!13!
dat komt mooi uit, aangezien ik 2 dagen in de week wilde gaan werken
Uppsala is wel leuk! Ik duim voor je hoor!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef AKnynke het volgende:
yay! Eerste sollicitatiegesprek binnen! Voor een positie als onderzoeksassistent in Uppsala, dat dan wel wel, maar goed. Tis al heel wat!
Ik heb al 2 jaar in Uppsala gewoond, heb het wel een beetje gezien daar. Maar goed, grote kans dat ik dan door zou kunnen stromen naar een phd. Maar eens kijken wat het oplevert. Volgende week vrijdag interview, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Uppsala is wel leuk! Ik duim voor je hoor!
Ok, ja ik ben er maar 1 dag geweest, maar ik vond het toen wel heel leukquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar in Uppsala gewoond, heb het wel een beetje gezien daar. Maar goed, grote kans dat ik dan door zou kunnen stromen naar een phd. Maar eens kijken wat het oplevert. Volgende week vrijdag interview, waarschijnlijk.
Weet ik niet. Ik weet alleen nog dat ik op de middelbare school niet wilde dat mensen mij zagen fietsen, want je benen zien er raar uit als je fietst (als ik dus langs iemand moest fietsen hield ik even op met trappen). En als het koud was niet ademen als mensen je zagen, want er kwamen dan wolkjes uit je mondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Over dat laatste verbaas ik me iedere keer weer. En ik gun je zo een fijn angstvrij leven. Is jouw fobie ergens door getriggerd?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef AKnynke het volgende:
yay! Eerste sollicitatiegesprek binnen! Voor een positie als onderzoeksassistent in Uppsala, dat dan wel wel, maar goed. Tis al heel wat!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb na mn eerste semester nooit meer meer dan 12 contacturen per week gehad (met als dieptepunt semester 4, toen ik alle 4 de vakken op 1 dag had, van 10 tot 22, met een paar tussenuren ertussen)... dat betekende niet dat ik vet veel tijd over had overigens, met alle thuisstudie die we moesten doen en t leeswerk(en ik gaf toen op zich les als student assistent twee dagdelen per week)
Dit is magere yoghurt, goed tot 7 juni, ongeopend dat wel! Dus dat scheelt vast ook wat. Ik denk dat ik even ga proeven en ruiken (al is dat niet mn sterkte punt om eten te beoordelen) Heb zin in yoghurt met jam, yoghurt gemixt met fruit, heb gewoon zin in yoghurt :pquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:25 schreef Syrena het volgende:
Ik heb gisteren Turkse yoghurt gegeten, die was goed tot 6 juni. Smaakte primaEr zit wel 10% vet in, misschien blijft ie dan langer goed dan de THT-datum.
Nee, dat ik niet luister is echt onzin! Zij redeneren zo: we krijgen onze zin niet, dus ze luistert niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:27 schreef Laureline het volgende:
Typisch, al die weer de kop opstekende ziektes! Gisteren dacht ik ook dat het hele feest opnieuw ging beginnen: laatste dag ongesteldheid, weer die keelpijn, hondsmoe...Leuk als het een cyclus gaat worden van òf ongesteld, òf ziek! Maar gelukkig valt het vandaag mee, uitgeslapen tot 11 uur, dat scheelt ook een hoopIk vraag me af of ik nog even zal hardlopen, of niet.
En Viking, irritant zeg, van die twee leerlingen die dan de schuld weer bij jou leggen! Kan er een kern van waarheid inzitten, dat je niet luistert, of proberen ze gewoon wat losse flodders af te schieten? Ik weet wel dat pubers vaak heel moeilijk aan te spreken zijn op hun eigen gedrag, het ligt altijd aan de ouders/leraren/vrienden/tv/ziektes/rest van de wereld/kosmische vibratiesHelaas is het vaak: hoe minder toeschietelijk je je van het begin af aan al opstelt, hoe minder de paar zeikerds gaan zoeken naar mogelijkheden om jou de schuld in de schoenen te schuiven. Tot zover mijn pedagogisch onverantwoorde advies
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Noukjee het volgende:
net even een beschuitje met vruchtenhagel gegetenjamjam
Meestal als ik iets zoets ontbijt, heb ik de rest van de dag niet zo'n neiging om zoet te etenals ik 's ochtends iets harigs hartigs ontbijt heb ik de hele dag trek ik zoete dingen!
Ik las het woordje pedagogisch. Is er iemand die zoiets als beroep doet? Want ik ga in september met de SPH beginnen!
Ik doe geen studie pedagogiek, maar ik houd me wel heel veel bezig met pedagogiekquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sarabi doet WO Pedagogiek, en SterreMarit ook
Die van mij ook! Een had een keer wat kapot geslagen. Heb er ook een keer 1 met mn arm opgevangen ... niet zo'n handig ideequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
...
Mijn leerlingen slaan echt keihard met de deuren trouwens, niet normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |