Maar Derek doet bijna nooit readings thuis ... hoe verklaar je dat dan. En vanaf een podium is het toch lastig mensen hun reacties te peilen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:49 schreef Laureline het volgende:
Zo ongeveer gaat dat, noukje:
Hier nog een stukje over cold reading, Derren Brown (weet Tink ook meteen wie dat is) in gesprek met een favoriete schrijver van Viking:
Daarnaast zijn er nog heel veel andere methodes informatie over iemand af te lezen, die zo'n persoon jou niet verteld heeft. In één aflevering van Derren Brown probeert hij een man die zogenaamd met de doden spreekt te ontmaskeren, en het frappante was dat zodra de vrouw die het consult aanvroeg niet in haar eigen huis, maar iemands anders huis werd gezet, de 'helderziende' direct op alle fronten de plank missloeg! Maar dat lag, volgens de helderziende met doden pratende man, aan de verkeerde vibraties![]()
Dit alles gaat natuurlijk niet op voorBep, het Medium
Bep is echt
Bep geeft hier ook nog een waardevol oordeel over afvallen, dames! (Dat kàn geen toeval zijnquote:
mee eens!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:51 schreef j.t het volgende:
[..]
Nee heur! Heb best een paranormale familie, dus wie weet zit het in mn bloed. Heb zelf dingen gezien, gevoeld, gehoord etc. Dus, denk dat je eerst moet meemaken of via dierbaren moet ervaren voor je echt kunt geloven zeg maar
Idd! Puntquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Noukjee het volgende:
[..]
mee eens!
En Derek doet idd niet alleen readings thuis. Ook gewoon in een zaal met mensen. En dan loopt hij naar een vrouw toe, (waar hij dan iets bij voelt/ziet/geen idee), en vertelt hij dingen uit haar verleden.
Gefeliciteerd! Wat is de bijbaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef Chicolate het volgende:Verkeerde knop, reactie weg. Wat ik wilde zeggen: vandaag sollicitatiegesprek gehad voor bijbaantje op de uni, maar er waren nog anderen die ook wilden, ik had het al een beetje opgegeven, maar ik heb de baan
![]()
. Ben dr helemaal verbaast over.
Ik mag de eerstejaars gaan opvoedenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat is de bijbaan?
En het is geen mogelijkheid om het morgen af te maken en nu een aspirientje in te nemen en te slapen? Want zo te horen gaat het anders niet echt goed. En anders ga je je alleen maar beroerder voelen, en voel je je morgen weer zo. Als je nu lekker rust neemt gaat het morgen misschien een stuk beter?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:23 schreef P.F het volgende:
Bah en ik wil alleen maar doorslapen maar ik MOET het afmaken. Gadver.
Ha, dat doen Derren ook (Derren vs Derek!) in zijn theatershows, en die komt altijd met spectaculaire informatie! Maar die zegt wel eerlijk helemaal geen helderziende te zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef j.t het volgende:
[..]
Maar Derek doet bijna nooit readings thuis ... hoe verklaar je dat dan. En vanaf een podium is het toch lastig mensen hun reacties te peilen?
Ik ben niet meer dood en dood moe. (logisch, 4 uur geslapen) Ik ben alleen de tijd nu volledig kwijtquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:25 schreef Noukjee het volgende:
[..]
En het is geen mogelijkheid om het morgen af te maken en nu een aspirientje in te nemen en te slapen? Want zo te horen gaat het anders niet echt goed. En anders ga je je alleen maar beroerder voelen, en voel je je morgen weer zo. Als je nu lekker rust neemt gaat het morgen misschien een stuk beter?
Kurkuma is erg gezond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:53 schreef P.F het volgende:
[..]
kurkuma heb ik dan weer niet, waar gebruik je dat in?
en de zaadjes eerst bakken denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |