Geef het gewoon op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, echt niet.Maar waarom een vriendin verzinnen die er niet is, dat is gewoon vreemd.
Je hoeft niet hatelijk te worden, ik vraag enkel maar waarom je een vaste vriendin verzonnen hebt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Geef het gewoon op.Niemand hier kan je overtuigen van je getroll. En ja, we gaan op je in, nu blij? Meer dan aandacht kan je niet bereiken. Je kan (vanachter je computer) aandacht krijgen van meisjes, maar hun hart zal je niet krijgen.
Lamon valt de mensen aan die dingen bezitten die hij niet bezit. En onderwijl probeert hij ons in de ogen te prikken met al die vermeende toffe dingen die hij bezit. Daarom schept 'ie ook zo vaak op. Hij moet toch iets.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind lamon eigenlijk heel sneu. Hij zit waarschijnlijk in een isoleercel met een laptop en crackers, en wij pesten hem.
Ik was niet serieus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lamon valt de mensen aan die dingen bezitten die hij niet bezit. En onderwijl probeert hij ons in de ogen te prikken met al die vermeende toffe dingen die hij bezit. Daarom schept 'ie ook zo vaak op. Hij moet toch iets.
En ik vroeg je om bewijs. Blijven we zetten herhalen? Kom, vraag me nog eens waarom ik een vriendin verzin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hoeft niet hatelijk te worden, ik vraag enkel maar waarom je een vaste vriendin verzonnen hebt?
Ja, probleem is alleen dat al mijn vrienden nu steeds weg zijn (examens al gehad) en de gasten waar ik nu mee omgaan, gaan lang niet altijd uit. En de komende tijd heb ik wel heel veel examenfeestjes maar daar is zij verder niet uitgenodigd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwa dat moment kan je altijd hebben tijdens het uitgaan of feestjes. Binnen 2 minuten kan je dat al klaar hebben. Maar sowieso kan je het beste het nr. vragen. Ten eerste komen de intenties dan beter naar boven. En ten 2e is dat chiller dan msn want na een paar dagen sms'en vraag je gewoon msn en dan heb je beide.
WAAROM VERZIN JIJ JE HELE LEVEN?!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hoeft niet hatelijk te worden, ik vraag enkel maar waarom je een vaste vriendin verzonnen hebt?
Slaap lekkerquote:
Ik heb idd moeite met vaste relaties, en heb er ook zelden 1, maar ik verzin geen vriendinnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lamon valt de mensen aan die dingen bezitten die hij niet bezit. En onderwijl probeert hij ons in de ogen te prikken met al die vermeende toffe dingen die hij bezit. Daarom schept 'ie ook zo vaak op. Hij moet toch iets.
"Je moet toch wat?"quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAAROM VERZIN JIJ JE HELE LEVEN?!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb idd moeite met vaste relaties, en heb er ook zelden 1, maar ik verzin geen vriendinnen.
Wat heeft dat voor zin op een simpel internetforum?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
En ik vroeg je om bewijs. Blijven we zetten herhalen? Kom, vraag me nog eens waarom ik een vriendin verzin.
[..]
Ik heb idd moeite met vaste relaties, en heb er ook zelden 1, maar ik verzin geen vriendinnen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof wij nog niet weten wat voor een persoon Lamon is..quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:10 schreef Bragi het volgende:
Lamon. is net zo kansloos als Emimich. Niet inhoudelijk ergens op ingaan.
En je weet wat voor persoon Emimich bleek te zijn...
[..]
[..]
Je beoordeelde die jongen naar aanleiding van een foto, en hebt de pech dat ik wel knap ben...maar nog steeds snap ik niet waarom je een fictieve vriendin zou verzinnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:10 schreef Bragi het volgende:
Lamon. is net zo kansloos als Emimich. Niet inhoudelijk ergens op ingaan.
En je weet wat voor persoon Emimich bleek te zijn...
Hmm dan moet je het maar bij het normale uitgaan proberen. En als 1 vriend mee gaat is het al genoeg. En sowieso nooit nummers van een ander accepteren, altijd zelf regelen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, probleem is alleen dat al mijn vrienden nu steeds weg zijn (examens al gehad) en de gasten waar ik nu mee omgaan, gaan lang niet altijd uit. En de komende tijd heb ik wel heel veel examenfeestjes maar daar is zij verder niet uitgenodigd.
Haar nummer kreeg ik ook al aangeboden van een vriend maar die wil ik gewoon zelf van haar krijgen
Enige punt waar ik nu dus heel erg mee zit, is dat ze eind april een of andere vent uit de buurt heeft ontmoet en ik weet niet hoe het daar verder mee is gelopen. En dat is toch iets wat ik wel graag eerst wil weten anders is het sowieso redelijk kansloos om te gaan proberen.
Wat doe je met de wol?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:12 schreef ynuhh het volgende:
De schapen zijn vandaag geschoren.
Fictieve vrienden zijn altijd verzonnen, klaphark.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je beoordeelde die jongen naar aanleiding van een foto, en heb de pech dat ik wel knap ben...maar nog steeds snap ik niet waarom je een fictieve vriendin zou verzinnen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je beoordeelde die jongen naar aanleiding van een foto, en heb de pech dat ik wel knap ben...maar nog steeds snap ik niet waarom je een fictieve vriendin zou verzinnen.
[..]
Ah tof!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn verzorg pony is vandaag bevallen van een veulentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Fictieve vrienden zijn altijd verzonnen, klaphark.!!!!!!!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ah tof!![]()
Onze schapen hebben dit jaar lammen gehad. Jonge beestjes zijn zo lief.
Ohhh, lieffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar is dat nou een ander soort schaap, want zulke zie ik nou nooit in de wei?
![]()
Ik zal morgen ook eens foto's maken.
Baby darling doll face honey
Ja op haar hyves zie ik dus verder niets van hem terug, ja een link naar zijn profiel maar geen enkele krabbel of comment.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm dan moet je het maar bij het normale uitgaan proberen. En als 1 vriend mee gaat is het al genoeg. En sowieso nooit nummers van een ander accepteren, altijd zelf regelen.
En die andere vent, ja ik zou gewoon haar hyves checken naar krabbels en comments bij foto's enzo of je daar wijzer wordt. Maar dat merk je zelf ook wel als je bijvoorbeeld met haar praat als je nummer vraagt. Je moet gewoon een goed onderwerp hebben waarop je bij het afsluiten weer op terug kan vallen. En dan zeg je iets van "Nou dan sms je me morgen of het wat is geworden! " en zij "maar ik heb je nummer niet :$ " en dan tadaaa.
Weet ik niet, daar gaan mijn ouders over. Ik heb mijn moeder heel even kort aan de telefoon gehad vandaag.quote:
Oh oké, ik was alleen nieuwsgierig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet ik niet, daar gaan mijn ouders over. Ik heb mijn moeder heel even kort aan de telefoon gehad vandaag.
Ja, ik weet dat je goed bent met woorden en zinsstellingen, maar je beantwoordt de vraag niet. Jij hebt mij met allerlei dingen lastiggevallen 2 jaar lang en nu vraag ik 1 simpel dingetje, en je kan niet antwoorden...quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Fictieve vrienden zijn altijd verzonnen, klaphark.!!!!!!!
Hoe kom jij eigenlijk aan je username?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je goed bent met woorden en zinsstellingen, maar je beantwoordt de vraag niet. Jij hebt mij met allerlei dingen lastiggevallen 2 jaar lang en nu vraag ik 1 simpel dingetje, en je kan niet antwoorden...
Je probeert mij na te doen, maar je faalt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je goed bent met woorden en zinsstellingen, maar je beantwoordt de vraag niet. Jij hebt mij met allerlei dingen lastiggevallen 2 jaar lang en nu vraag ik 1 simpel dingetje, en je kan niet antwoorden...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[..]
Aii en het kan zo makkelijk zijn. Die dag erna sportwedstrijd? "sms me of je hebt gewonnen ;o" En niet een nummer vragen maar het gewoon stellen dat zij je smst. Dat komt het best over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja op haar hyves zie ik dus verder niets van hem terug, ja een link naar zijn profiel maar geen enkele krabbel of comment.
En dit weekend even zorgen dat er inderdaad 1 van die vrienden mee uitgaat ( de rest gaat dit weekend allemaal weer weg en ik kan niet mee) en dan weer kijken of ik haar tegenkom. En dus een goede smoes bedenken om haar nummer regelen/
Die zwaailichten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
[..]
PVV nog steeds vijfde!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:18 schreef Bragi het volgende:
PvdA heeft het CDA afgetroefd als de grootste in mijn hometown!Dankzij mijn stem!
Helaas is het Hockey seizoen 1/2 weken terug afgelopen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Aii en het kan zo makkelijk zijn. Die dag erna sportwedstrijd? "sms me of je hebt gewonnen ;o" En niet een nummer vragen maar het gewoon stellen dat zij je smst. Dat komt het best over.
Ik las ooit iets over Luc Lamon wat me aanstond...quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan je username?
Wat verzin ik?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
* Google opstart.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik las ooit iets over Luc Lamon wat me aanstond...
Doe geen moeite.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ok nu even op de rest van de posts letten.
De schapen zijn van het Hampshire Down ras.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, lieff. Maar is dat nou een ander soort schaap, want zulke zie ik nou nooit in de wei?
![]()
Ik zal morgen ook eens foto's maken.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helaas is het Hockey seizoen 1/2 weken terug afgelopen.
maar, maarquote:
Je hele leven, dat staat in mijn vraag. Waarom doe je dat? Waarom ga je hier dingen lopen vragen die niet waar zijn? Waarom ga je populair doen met je mooiemensen.com tyfussite, je bent fucking lelijk menG. Waarom spring je niet voor de trein? Waarom gooi je jezelf niet gewoon van een brug? Je voegt niks aan ons leven toe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat verzin ik?
Als je compleet vrij bent in je manier van leven is dat zo'n leuke vraag.
Tweede hit gaat over cocaïne. Dat zal de reden zijn waarom Andavy zo fucked up doet.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hele leven, dat staat in mijn vraag. Waarom doe je dat? Waarom ga je hier dingen lopen vragen die niet waar zijn? Waarom ga je populair doen met je mooiemensen.com tyfussite, je bent fucking lelijk menG. Waarom spring je niet voor de trein? Waarom gooi je jezelf niet gewoon van een brug? Je voegt niks aan ons leven toe.
Verklaart dat ook die moeilijk toegeknepen oogjes?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tweede hit gaat over cocaïne. Dat zal de reden zijn waarom Andavy zo fucked up doet.
Hoi, kloon. Ik weet niet wie je bent.quote:
Nee, dat is omdat hij de bolletjes nog moet uitpoepen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Verklaart dat ook die moeilijk toegeknepen oogjes?[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat hij de bolletjes nog moet uitpoepen.
Als jij het niet weet, dan weet ik het al helemaal niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoi, kloon. Ik weet niet wie je bent.
Of hij smeert gewoon tandpasta in zijn ogen.quote:
Ik heb geen enkele moeite gedaan om erachter te komen wie het is, want het is toch een user die me vast niet boeit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij het niet weet, dan weet ik het al helemaal niet.
Schuimende ogen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of hij smeert gewoon tandpasta in zijn ogen.
Hmm, da's geen aardige post, ik ga toch weer voor een TR.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hele leven, dat staat in mijn vraag. Waarom doe je dat? Waarom ga je hier dingen lopen vragen die niet waar zijn? Waarom ga je populair doen met je mooiemensen.com tyfussite, je bent fucking lelijk menG. Waarom spring je niet voor de trein? Waarom gooi je jezelf niet gewoon van een brug? Je voegt niks aan ons leven toe.
Ja, maar jij bent zo'n beetje alwetend hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele moeite gedaan om erachter te komen wie het is, want het is toch een user die me vast niet boeit.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmm, da's geen aardige post, ik ga toch weer voor een TR.
Oh ja, ik moet er ook nog een doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben Davy en ik ben fotomodel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoi, kloon. Ik weet niet wie je bent.
Oh wat willen ze doen. Me bannen omdat ik zeg dat je jezelf van een brug moet gooien is geen doodsverwensing, dus dat wordt m niet. En zeg nou zelf, alsof je wat toevoegt aan ons leven. DIDNT THINK SO.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb je een profiel op mooiemensen.com?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:32 schreef DavyCrockett het volgende:
[..]
Ik ben Davy en ik ben fotomodel.
Jawel hij heeft mijn leven veranderdquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh wat willen ze doen. Me bannen omdat ik zeg dat je jezelf van een brug moet gooien is geen doodsverwensing, dus dat wordt m niet. En zeg nou zelf, alsof je wat toevoegt aan ons leven. DIDNT THINK SO.
Ik heb alleen een trauma aan m overgehouden na die vraag om mijn tieten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel hij heeft mijn leven veranderd.
Wat zou hij al die andere meisjes hebben gevraagd......quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen een trauma aan m overgehouden na die vraag om mijn tieten.![]()
![]()
Rustig, meisje, je maakt je veel te druk, dat is niet gezond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh wat willen ze doen. Me bannen omdat ik zeg dat je jezelf van een brug moet gooien is geen doodsverwensing, dus dat wordt m niet. En zeg nou zelf, alsof je wat toevoegt aan ons leven. DIDNT THINK SO.
Mwa, ik heb ook een TR geplaatst. Voor het onnodig trollen en ons uitlokken tot zulke posts. Dagdag Lamon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Rustig, meisje, je maakt je veel te druk, dat is niet gezond.
Ik vrees dat je post wel een beetje banwaardig is.
Maar dat merken we vanzelf...
Ik gok dat we geen van beiden gebanned gaan worden, maar de sc eindelijk gesloten gaat worden dan,quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mwa, ik heb ook een TR geplaatst. Voor het onnodig trollen en ons uitlokken tot zulke posts. Dagdag Lamon.
NOU HEB JE JE DOEL BEREIKT HE, KLOOTZAK.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik gok dat we geen van beiden gebanned gaan worden, maar de sc eindelijk gesloten gaat worden dan,
Was ik er niet bij?quote:
Dan zou ik verdrietig worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:43 schreef Lamon. het volgende:
maar de sc eindelijk gesloten gaat worden dan,
Als dat gebeurt, breekt de pleuris uit in KLB en FB. Zoiets gebeurt echt niet zo snel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik verdrietig worden.
Welke keer was dat? Volgens mij wel meerdere keren vandaagquote:
KLB SC sluiten is WOIII.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, breekt de pleuris uit in KLB en FB. Zoiets gebeurt echt niet zo snel.Helemaal als het komt door opzettelijk getroll van buitenaf.
Wat moeten ze anders, die tweestrijd blijft, je kunt niet eeuwig mensen blijven bannen iedere keer weer, en als ik Yvonne goed begreep had ze het er toch wel een beetje gehad met de manier waarop deze sc liep.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik verdrietig worden.
Oh, ik had het over mijn vuurwerkmoment voor vandaag. Niet echt gerelateerd aan fok verder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke keer was dat? Volgens mij wel meerdere keren vandaag
Lamon zijn levensmissie is het gesloten krijgen van deze SCquote:
Wat was het onderwerp.quote:
Gewoon een permban geven, klaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders, die tweestrijd blijft, je kunt niet eeuwig mensen blijven bannen iedere keer weer, en als ik Yvonne goed begreep had ze het er toch wel een beetje gehad met de manier waarop deze sc liep.
Ah okequote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, ik had het over mijn vuurwerkmoment voor vandaag. Niet echt gerelateerd aan fok verder.
Viespeuk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, ik had het over mijn vuurwerkmoment voor vandaag. Niet echt gerelateerd aan fok verder.
Jij kan ook gewoon opsodemieteren, je weet dat jij de stichter bent van de slechte sfeer en je geniet er van. Ik vind het een beetje sneu dat je hier je pleziertje uit moet halen. Maar goed, moet jij weten. Je zou in plaats van op je 36e levensjaar op fok spenderen ook gewoon eens wat leuks doen met vrienden, maar als je nooit buitenkomt en in je eigen wereldje blijft leven dan krijg je die niet, dus misschien is dat wat lastig voor je. Maar je begrijpt dat je best je tijd beter kan spenderen dan ons uit de tent lokken en je er op aftrekken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders, die tweestrijd blijft, je kunt niet eeuwig mensen blijven bannen iedere keer weer, en als ik Yvonne goed begreep had ze het er toch wel een beetje gehad met de manier waarop deze sc liep.
Als de SC gesloten is verveelt hij zich de pleuris en gaat hij naar PUB SC.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lamon zijn levensmissie is het gesloten krijgen van deze SC
Maar iedereen doet veel te subtiel, dus er is niemand die een permban verdient op basis van deze discussie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een permban geven, klaar.
Er zijn ook users die zich wel kunnen gedragen.
Jawel, jij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar iedereen doet veel te subtiel, dus er is niemand die een permban verdient op basis van deze discussie.
Ik vind dat deze sc juist niet subtiel is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar iedereen doet veel te subtiel, dus er is niemand die een permban verdient op basis van deze discussie.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat deze sc juist niet subtiel is.
Het is net een markt hier.
Het ging over RL dus na je quote op Jap? Post maar ik lees het nog wel.quote:
Je weet genoeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het ging over RL dus na je quote op Jap? Post maar ik lees het nog wel.
Moet je een keer lezen tot je het wel snapt en niet gaan blaten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je reageert zo impulsief, en scheldt zoveel. Ik snap je niet.
ZE HEEFT GENEUKT > VUURWERKquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het ging over RL dus na je quote op Jap? Post maar ik lees het nog wel.
Je vriend twitterde het.quote:
Iedereen scheldt zoveel volgens jou.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je reageert zo impulsief, en scheldt zoveel. Ik snap je niet.
Tandjes.quote:
quote:
quote:
Omdat je beledigingen naar ze uit, dat vinden mensen over het algemeen niet zo leuk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klopt, jij kent de users hier beter dan ik ze ken, waarom zijn ze zo boos en naar altijd?
Pvdd, 1 zetelquote:
Okee, dan ga ik lekker slapen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je beledigingen naar ze uit, dat vinden mensen over het algemeen niet zo leuk.
quote:
Extremen, Lamon extremen.quote:
Ik moest even lachen toen ik Aptroot zag en werd spontaan weer wakker.quote:
Die Aptroot lijkt me een nogal droog figuur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest even lachen toen ik Aptroot zag en werd spontaan weer wakker.
Ik heb bij die man op zijn vloer geslapen, en gezien hoe zijn dochter die een vriend had lekker een ander neukte.
En zijn dochter was een domme slet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die Aptroot lijkt me een nogal droog figuur.
Is zij soms werkzaam in Rijswijk?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En zijn dochter was een domme slet.
Ik had het moeten opnemen, om die lach van zijn gezicht af te hallen.
Geen idee, ik had haar even op mijn Hyves een paar jaar terug, en ze was zwanger geloof ik, maar het was een ongelooflijke slet op de middelbare school.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is zij soms werkzaam in Rijswijk?
Echt mensen zouden eens wat meer aan privacy moeten doen.
Je kan alle informatie op het net vinden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen idee, ik had haar even op mijn Hyves een paar jaar terug, en ze was zwanger geloof ik, maar het was een ongelooflijke slet op de middelbare school.
Ben geen fan van beide verschijnselen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan alle informatie op het net vinden.![]()
Tja, sletten, die kan je hier ook vinden...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:23 schreef Chai het volgende:
Werkloze mensen die tot 3 uur 's nachts SC'en.
Nee ik ben 250euro aan het sparen zodat ik rv mag doen.quote:
Mij mag je gratis doen. Als je lief bent krijg je zelfs geld toe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik ben 250euro aan het sparen zodat ik rv mag doen.
Goedemorgen luurtje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:04 schreef Allure_ het volgende:
Goedemorgen. Rise and shine lieve SC'ertjes.
Ik ben zéér bedroefd over de politieke denkwijze van Nederland met betrekking tot de keuze VVD en PVV. Daarom leek het mij verstandig om dit uit te huilen in WD's broek.quote:
Goed hoor. Met jou?quote:
Ik gebruik daar altijd gewoon tissues voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben zéér bedroefd over de politieke denkwijze van Nederland met betrekking tot de keuze VVD en PVV. Daarom leek het mij verstandig om dit uit te huilen in WD's broek.
Okay.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik gebruik daar altijd gewoon tissues voor.
Same.quote:
WAT NOU "Okay"?!quote:
Ik stem voor, jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Same.Beter maken ze gewoon een werkweek van 4 dagen en dan 3 dagen weekend.
Wat mis ik?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stem voor, ja.
Potverdikkie, ik wil weten wie Allure__ is!
Zo aan de foto te zien is het jouw lookalike uit Australië.quote:
Het is één van de KLB SC-haters. Dat kan ik je zo wel zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:28 schreef Allure_ het volgende:
Beter schakel ik een Sherlock in. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Hoezo, Allure__ houdt toch van mequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is één van de KLB SC-haters. Dat kan ik je zo wel zeggen.
Schizo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, Allure__ houdt toch van me.
Je mag wel een ontbijtje langs komen brengenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:53 schreef WillFerrell het volgende:
Jammer dat je al op je stage bent Luurtje, ik ga nu ontbijt maken. Dat kan dus niet meer op bed.
Geen baggerlayout.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:13 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat met die dino's naast usernames bij sommigen?
Heel de SC houdt zijn of haar adem in op mijn reactie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je mag wel een ontbijtje langs komen brengen.
Echt kansloos. In plaats van dat ze tijd steken in nuttige updates komen ze met een dinosarus poppetjequote:
2 uur toch niet? Werk zequote:Op donderdag 10 juni 2010 10:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heel de SC houdt zijn of haar adem in op mijn reactie.Maar ik moet helaas naar het werk, dus die twee uur durende rijtrip gaat hem niet worden.
Wat, Rotterdam regio toch? Dat is 1 uur en 50 minuten volgens Google Maps.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt kansloos. In plaats van dat ze tijd steken in nuttige updates komen ze met een dinosarus poppetje.
[..]
2 uur toch niet? Werk ze.
quote:
Dat was twee seconden werk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt kansloos. In plaats van dat ze tijd steken in nuttige updates komen ze met een dinosarus poppetje.
The Haguequote:Op donderdag 10 juni 2010 10:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, Rotterdam regio toch? Dat is 1 uur en 50 minuten volgens Google Maps.
Jij was twee seconden werk.quote:
Heeft je vriendinnetje je weer eens gecockblocked, omdat je zo chago bentquote:
Want Den Haag en Rotterdam ligt 3 minuten uit elkaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat zou drie minuten minder zijn.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heeft je vriendinnetje je weer eens gecockblocked, omdat je zo chago bent?
[..]
Want Den Haag en Rotterdam ligt 3 minuten uit elkaar?
quote:Routebeschrijving naar Den Haag
180 km – ca. 1 uur 47 min.
quote:Routebeschrijving naar Rotterdam
Voorgestelde routes
A1
176 km 1 uur 50 min.
Ze is fictief, je weet toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heeft je vriendinnetje je weer eens gecockblocked, omdat je zo chago bent?
Ohquote:
Oké, kusje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze is fictief, je weet toch?En nee, ik ben helemaal niet chago.
Ik vond alleen je 'Echt niet' stom, dus ging ik er maar even op in.
Nederland is gewoon veels te fakking groot. Zaterdag had ik een feestje ( Mensen die op het laatste moment afzeggen.. ) en daar waren lui uit Rotterdam, Alkmaar, Delft en die wisten niet dat de A1 nog zolang doorging.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh. Nouja, is toch weer 3 minuten
. Jij woont gewoon in een godvergeten stuk van Nederland
.
Dat vraag ik toch niet.quote:
Of jij gaat gewoon even in bewoond gebied wonenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nederland is gewoon veels te fakking groot. Zaterdag had ik een feestje ( Mensen die op het laatste moment afzeggen.. ) en daar waren lui uit Rotterdam, Alkmaar, Delft en die wisten niet dat de A1 nog zolang doorging.
Voor jou:quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh. Nouja, is toch weer 3 minuten
. Jij woont gewoon in een godvergeten stuk van Nederland
.
[..]
Oké, kusje.
Dat is wel het antwoord. En als je het niet bevalt, zoek je het maar lekker zelf op, want je bent al de honderdste die het vraagt.quote:
Ik kan niet in zo een stad als Rotterdam, Amsterdam of zoiets wonen. Lijkt me verschrikkelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Of jij gaat gewoon even in bewoond gebied wonen. Valt bijna van de aarde af, waar jij zit.
Lieffffffffquote:
Brabant is wel iets voor jequote:Op donderdag 10 juni 2010 10:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan niet in zo een stad als Rotterdam, Amsterdam of zoiets wonen. Lijkt me verschrikkelijk.
Mweeaaahhh, dat zou nog kunnen ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lieffffffff![]()
!
[..]
Brabant is wel iets voor je.
Wat heb ik er nou aan dat jij zegt dat je geen bagger layout hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat is wel het antwoord. En als je het niet bevalt, zoek je het maar lekker zelf op, want je bent al de honderdste die het vraagt.
...quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou aan dat jij zegt dat je geen bagger layout hebt.Maar goed, zoek het zelf wel op.
Schatje, die dinosarus geeft aan de sommige users nog een fossiele lay-out gebruiken i.p.v de bagger lay-out.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou aan dat jij zegt dat je geen bagger layout hebt.Maar goed, zoek het zelf wel op.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:13 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat met die dino's naast usernames bij sommigen?
Als ik had bedoeld te zeggen dat ik zoiets niet kan zien omdat ik geen baggerlayout heb, dan had ik dát wel gezegd. Dan stond er: "Weet ik veel, ik heb geen baggerlayout."quote:
Omdat "Geen baggerlayout" mij niks zegt. Jij weet wat het betekend, ik kan het opvatten als in dat jij geen baggerlayout hebt. Wees gewoon duidelijk en voeg twee woorden toe: "Zij hebben". Tevens had je dat ook kunnen zeggen op het moment dat ik je overduidelijk niet snapte in plaats van een heel betoog te houden dat ik het zelf maar op moet zoeken omdat ik de honderdste ben die het vraagt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
...
Jezus, kun je niet twéé woordjes op de juiste manier verbinden aan jouw vraag?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:44 schreef Potloodvis het volgende:
Is het een mooie dino? Anders pas ik mijn lay-out aan.
En in die tijd dat je het hier vraagt en op mij ingaat, had je het al vier keer kunnen opzoeken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat "Geen baggerlayout" mij niks zegt. Jij weet wat het betekend, ik kan het opvatten als in dat jij geen baggerlayout hebt. Wees gewoon duidelijk en voeg twee woorden toe: "Zij hebben". Tevens had je dat ook kunnen zeggen op het moment dat ik je overduidelijk niet snapte in plaats van een heel betoog te houden dat ik het zelf maar op moet zoeken omdat ik de honderdste ben die het vraagt.
Zit niet zo te bitchen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
En in die tijd dat je het hier vraagt en op mij ingaat, had je het al vier keer kunnen opzoeken.
Dank je wel Allure.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Schatje, die dinosarus geeft aan de sommige users nog een fossiele lay-out gebruiken i.p.v de bagger lay-out.
Dat had ik al gedaan na je eerste niks zeggende antwoord.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
En in die tijd dat je het hier vraagt en op mij ingaat, had je het al vier keer kunnen opzoeken.
That's how I roll.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan na je eerste niks zeggende antwoord.
quote:Als de kalfjes geboren zijn dan komen ze allemaal in een hok met stro te liggen.
Ook krijgen ze dan zo snel mogelijk voor de eerste keer biest.
Biest is de eerste melk van de koe vlak na het afkalven.
Biest bevat allerlei belangrijke voedingsstoffen en vooral ook heel veel belangrijke afweerstoffen.
Het kalf krijgt alleen de biest van zijn/haar eigen moeder aangeboden gedurende 3 a 4 dagen.
Daarna gaat het over op kunstmelk (2 maal daags 3 liter). Kunstmelk (of melkpoeder) is veel constanter van kwaliteit dan gewone melk.
Als het kalf een paar weken oud is, verhuist het kalf naar de kalverenstal.
Dit is vroeger een hooiberg geweest, maar voor enige jaren geleden omgebouwd tot stal met ligboxen en roostervloer.
Hier krijgen ze naast kunstmelk ook nog onbeperkt water te drinken en hooi, kalverbrokken te eten.
Zodra de kalfjes 3 maanden oud zijn, wordt er geen melk meer aan ze verstrekt.
Ze drinken dan alleen nog maar schoon drinkwater en blijven daarbij ook nog hooi en brokken eten.
Vertel me, hoe moet ik nou weten dat die vraag al zo vaak gesteld is? Ik zie het vandaag pas voor het eerst.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
That's how I roll.Ik ben ongeduldig en weiger nog uitleggerig te zijn bij de zoveelste vraag over iets wat simpel op te zoeken is.
Tja, antwoord dan gewoon niet in plaats van zo te bitchen. Misschien dat er dan iemand wel bereid is op een normale manier te antwoorden. Kom je van Tweakers af of zo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:48 schreef Bragi het volgende:
WF legde het al uit met "daar is het voor". Als je het zelfs dan nog niet snapt, tsja... is het het dan wel waard om te antwoorden?
Schopje richting de Huiskamer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vertel me, hoe moet ik nou weten dat die vraag al zo vaak gesteld is? Ik zie het vandaag pas voor het eerst.
[..]
Tja, antwoord dan gewoon niet in plaats van zo te bitchen. Misschien dat er dan iemand wel bereid is op een normale manier te antwoorden. Kom je van Tweakers af of zo?
Heb de clip gister gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:51 schreef Allure_ het volgende:
DON'T CALL MY NAME ALEJANDRO ALEJANDROOO
Wist jullie dat Lady Gaga in deze video clip zich laten verkrachten door een groep mannen?
Ik heb 'm nog niet gezien, maar hoorde dat ie alweer vrij shocking wasquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb de clip gister gezien.Ze ziet eruit als een lijk en de clip duurt 9 minuten of zo.
Mwa, valt wel mee. Het zijn met name weer de religieuze huilies weer het wat te zeuren hadden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet gezien, maar hoorde dat ie alweer vrij shocking was.
Waar komt dit opeens vandaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:55 schreef Potloodvis het volgende:
Wat mijn vriendin in haar naam heeft staan op MSN, dat is echt triest, maar wel lief. Verder zijn mensen met meer dan alleen hun voornaam sowieso een beetje gevoelig denk ik.
Ze moet toch iets aangezien ze hondslelijk is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:56 schreef Bragi het volgende:
Mensen die aandacht genereren voor hun muziek of films met "shockend materiaal".
Omdat het mij nu pas opvalt, want ik zit misschien 1 keer per week op MSN.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waar komt dit opeens vandaan?En wat heeft ze in haar msn-naam staan dan?
Ze is inderdaad lelijk, maar in die clip is het echt een gedrocht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze moet toch iets aangezien ze hondslelijk is.
Als je weet hoeveel Italianen extreem-rechts zijn dan zou je schrikken. Neem Totti en Di Canio.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef WillFerrell het volgende:
D'r zitten wel duidelijke nazi en religieuze verwijzingen in.
True.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze moet toch iets aangezien ze hondslelijk is.
Dat weet ik wel. Niet alleen in Italië. Ook hier in Nederland zitten blijkbaar van die achterlijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je weet hoeveel Italianen extreem-rechts zijn dan zou je schrikken. Neem Totti en Di Canio.
Ik ken zelfs iemand die bij zo'n groepering zit, Combat 18.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Niet alleen in Italië. Ook hier in Nederland zitten blijkbaar van die achterlijken.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ken zelfs iemand die bij zo'n groepering zit, Combat 18.
Ik vind zijn politieke voorkeur ook niet geweldig, maar als persoon zelf is hij gewoon normaal hoor.quote:
Gek is dat. Iedereen veroordeeld personen als Bin Laden, Hoessein etc vanwege de politieke en religieuze ideologieën. Niemand kent ze persoonlijk, maar veroordeelt ze wel. En nu is het andersom. Wel persoonlijk kennen, niet veroordelen. Niet dat ik je ergens van beschuldig, ik vind het alleen frappant.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind zijn politieke voorkeur ook niet geweldig, maar als persoon zelf is hij gewoon normaal hoor.
Misschien omdat zij hun ideeën met geweldig uitvoerden. Dat is bij mijn bekende niet het geval.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gek is dat. Iedereen veroordeeld personen als Bin Laden, Hoessein etc vanwege de politieke en religieuze ideologieën. Niemand kent ze persoonlijk, maar veroordeelt ze wel. En nu is het andersom. Wel persoonlijk kennen, niet veroordelen. Niet dat ik je ergens van beschuldig, ik vind het alleen frappant.
Siliconen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:24 schreef Potloodvis het volgende:
Om hier weer wat leven in te blazen.
[ afbeelding ]
Ze zien er anders erg nep uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is Joanna Krupa, een model. Niets siliconen, puur natuur.
Niets wat ik niet wist.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:13 schreef Bragi het volgende:
WILLFERRELL!!!!
http://www.flabber.nl/lin(...)e-fanboy-editie-5296
Niet puur natuur dus, als ze het moeten photoshoppen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze tegenwoordig overal mee. Het programma heet Photoshop.
jij bent vreemd eerlijkquote:
Haar jesters zijn het wel, maar haar foto's zijn niet natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet puur natuur dus, als ze het moeten photoshoppen.
Dat komt omdat ik de enige ben die niet wil geloven dat jij echt een meisje bent. Ik durf te wedden dat jij zo'n persoon als Lamon bent, maar jij bent bang om daarvoor uit te komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:33 schreef Allure_ het volgende:
Als Potloodvis er is heb ik spontaan geen zin meer om te posten.
Stuur vreemdelingenpolitie op me af dang =$quote:
Dat interesseert me nog het allerminste, ik heb niks tegen je. Maar je bent gewoon kankersaai.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik de enige ben die niet wil geloven dat jij echt een meisje bent. Ik durf te wedden dat jij zo'n persoon als Lamon bent, maar jij bent bang om daarvoor uit te komen.
Wilders komt je halen vriendje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Stuur vreemdelingenpolitie op me af dang =$
Gister was weer het bewijs dat zonder Brabant en Limburg dit land zoveel beter is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |