Of hij smeert gewoon tandpasta in zijn ogen.quote:
Ik heb geen enkele moeite gedaan om erachter te komen wie het is, want het is toch een user die me vast niet boeit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij het niet weet, dan weet ik het al helemaal niet.
Schuimende ogen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of hij smeert gewoon tandpasta in zijn ogen.
Hmm, da's geen aardige post, ik ga toch weer voor een TR.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hele leven, dat staat in mijn vraag. Waarom doe je dat? Waarom ga je hier dingen lopen vragen die niet waar zijn? Waarom ga je populair doen met je mooiemensen.com tyfussite, je bent fucking lelijk menG. Waarom spring je niet voor de trein? Waarom gooi je jezelf niet gewoon van een brug? Je voegt niks aan ons leven toe.
Ja, maar jij bent zo'n beetje alwetend hier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele moeite gedaan om erachter te komen wie het is, want het is toch een user die me vast niet boeit.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmm, da's geen aardige post, ik ga toch weer voor een TR.
Oh ja, ik moet er ook nog een doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben Davy en ik ben fotomodel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoi, kloon. Ik weet niet wie je bent.
Oh wat willen ze doen. Me bannen omdat ik zeg dat je jezelf van een brug moet gooien is geen doodsverwensing, dus dat wordt m niet. En zeg nou zelf, alsof je wat toevoegt aan ons leven. DIDNT THINK SO.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb je een profiel op mooiemensen.com?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:32 schreef DavyCrockett het volgende:
[..]
Ik ben Davy en ik ben fotomodel.
Jawel hij heeft mijn leven veranderdquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh wat willen ze doen. Me bannen omdat ik zeg dat je jezelf van een brug moet gooien is geen doodsverwensing, dus dat wordt m niet. En zeg nou zelf, alsof je wat toevoegt aan ons leven. DIDNT THINK SO.
Ik heb alleen een trauma aan m overgehouden na die vraag om mijn tieten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel hij heeft mijn leven veranderd.
Wat zou hij al die andere meisjes hebben gevraagd......quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen een trauma aan m overgehouden na die vraag om mijn tieten.![]()
![]()
Rustig, meisje, je maakt je veel te druk, dat is niet gezond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh wat willen ze doen. Me bannen omdat ik zeg dat je jezelf van een brug moet gooien is geen doodsverwensing, dus dat wordt m niet. En zeg nou zelf, alsof je wat toevoegt aan ons leven. DIDNT THINK SO.
Mwa, ik heb ook een TR geplaatst. Voor het onnodig trollen en ons uitlokken tot zulke posts. Dagdag Lamon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Rustig, meisje, je maakt je veel te druk, dat is niet gezond.
Ik vrees dat je post wel een beetje banwaardig is.
Maar dat merken we vanzelf...
Ik gok dat we geen van beiden gebanned gaan worden, maar de sc eindelijk gesloten gaat worden dan,quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mwa, ik heb ook een TR geplaatst. Voor het onnodig trollen en ons uitlokken tot zulke posts. Dagdag Lamon.
NOU HEB JE JE DOEL BEREIKT HE, KLOOTZAK.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik gok dat we geen van beiden gebanned gaan worden, maar de sc eindelijk gesloten gaat worden dan,
Was ik er niet bij?quote:
Dan zou ik verdrietig worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:43 schreef Lamon. het volgende:
maar de sc eindelijk gesloten gaat worden dan,
Als dat gebeurt, breekt de pleuris uit in KLB en FB. Zoiets gebeurt echt niet zo snel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik verdrietig worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |