Je probeert mij na te doen, maar je faalt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je goed bent met woorden en zinsstellingen, maar je beantwoordt de vraag niet. Jij hebt mij met allerlei dingen lastiggevallen 2 jaar lang en nu vraag ik 1 simpel dingetje, en je kan niet antwoorden...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je goed bent met woorden en zinsstellingen, maar je beantwoordt de vraag niet. Jij hebt mij met allerlei dingen lastiggevallen 2 jaar lang en nu vraag ik 1 simpel dingetje, en je kan niet antwoorden...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAAROM VERZIN JIJ JE HELE LEVEN?!
Aii en het kan zo makkelijk zijn. Die dag erna sportwedstrijd? "sms me of je hebt gewonnen ;o" En niet een nummer vragen maar het gewoon stellen dat zij je smst. Dat komt het best over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja op haar hyves zie ik dus verder niets van hem terug, ja een link naar zijn profiel maar geen enkele krabbel of comment.
En dit weekend even zorgen dat er inderdaad 1 van die vrienden mee uitgaat ( de rest gaat dit weekend allemaal weer weg en ik kan niet mee) en dan weer kijken of ik haar tegenkom. En dus een goede smoes bedenken om haar nummer regelen/
Die zwaailichten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
[..]
PVV nog steeds vijfde!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:18 schreef Bragi het volgende:
PvdA heeft het CDA afgetroefd als de grootste in mijn hometown!Dankzij mijn stem!
Helaas is het Hockey seizoen 1/2 weken terug afgelopen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Aii en het kan zo makkelijk zijn. Die dag erna sportwedstrijd? "sms me of je hebt gewonnen ;o" En niet een nummer vragen maar het gewoon stellen dat zij je smst. Dat komt het best over.
Ik las ooit iets over Luc Lamon wat me aanstond...quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan je username?
Wat verzin ik?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:20 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
* Google opstart.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik las ooit iets over Luc Lamon wat me aanstond...
Doe geen moeite.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ok nu even op de rest van de posts letten.
De schapen zijn van het Hampshire Down ras.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, lieff. Maar is dat nou een ander soort schaap, want zulke zie ik nou nooit in de wei?
![]()
Ik zal morgen ook eens foto's maken.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helaas is het Hockey seizoen 1/2 weken terug afgelopen.
maar, maarquote:
Je hele leven, dat staat in mijn vraag. Waarom doe je dat? Waarom ga je hier dingen lopen vragen die niet waar zijn? Waarom ga je populair doen met je mooiemensen.com tyfussite, je bent fucking lelijk menG. Waarom spring je niet voor de trein? Waarom gooi je jezelf niet gewoon van een brug? Je voegt niks aan ons leven toe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat verzin ik?
Als je compleet vrij bent in je manier van leven is dat zo'n leuke vraag.
Tweede hit gaat over cocaïne. Dat zal de reden zijn waarom Andavy zo fucked up doet.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hele leven, dat staat in mijn vraag. Waarom doe je dat? Waarom ga je hier dingen lopen vragen die niet waar zijn? Waarom ga je populair doen met je mooiemensen.com tyfussite, je bent fucking lelijk menG. Waarom spring je niet voor de trein? Waarom gooi je jezelf niet gewoon van een brug? Je voegt niks aan ons leven toe.
Verklaart dat ook die moeilijk toegeknepen oogjes?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tweede hit gaat over cocaïne. Dat zal de reden zijn waarom Andavy zo fucked up doet.
Hoi, kloon. Ik weet niet wie je bent.quote:
Nee, dat is omdat hij de bolletjes nog moet uitpoepen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Verklaart dat ook die moeilijk toegeknepen oogjes?[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat hij de bolletjes nog moet uitpoepen.
Als jij het niet weet, dan weet ik het al helemaal niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoi, kloon. Ik weet niet wie je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |