Geef het gewoon op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, echt niet.Maar waarom een vriendin verzinnen die er niet is, dat is gewoon vreemd.
Je hoeft niet hatelijk te worden, ik vraag enkel maar waarom je een vaste vriendin verzonnen hebt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Geef het gewoon op.Niemand hier kan je overtuigen van je getroll. En ja, we gaan op je in, nu blij? Meer dan aandacht kan je niet bereiken. Je kan (vanachter je computer) aandacht krijgen van meisjes, maar hun hart zal je niet krijgen.
Lamon valt de mensen aan die dingen bezitten die hij niet bezit. En onderwijl probeert hij ons in de ogen te prikken met al die vermeende toffe dingen die hij bezit. Daarom schept 'ie ook zo vaak op. Hij moet toch iets.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind lamon eigenlijk heel sneu. Hij zit waarschijnlijk in een isoleercel met een laptop en crackers, en wij pesten hem.
Ik was niet serieus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lamon valt de mensen aan die dingen bezitten die hij niet bezit. En onderwijl probeert hij ons in de ogen te prikken met al die vermeende toffe dingen die hij bezit. Daarom schept 'ie ook zo vaak op. Hij moet toch iets.
En ik vroeg je om bewijs. Blijven we zetten herhalen? Kom, vraag me nog eens waarom ik een vriendin verzin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hoeft niet hatelijk te worden, ik vraag enkel maar waarom je een vaste vriendin verzonnen hebt?
Ja, probleem is alleen dat al mijn vrienden nu steeds weg zijn (examens al gehad) en de gasten waar ik nu mee omgaan, gaan lang niet altijd uit. En de komende tijd heb ik wel heel veel examenfeestjes maar daar is zij verder niet uitgenodigd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwa dat moment kan je altijd hebben tijdens het uitgaan of feestjes. Binnen 2 minuten kan je dat al klaar hebben. Maar sowieso kan je het beste het nr. vragen. Ten eerste komen de intenties dan beter naar boven. En ten 2e is dat chiller dan msn want na een paar dagen sms'en vraag je gewoon msn en dan heb je beide.
WAAROM VERZIN JIJ JE HELE LEVEN?!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hoeft niet hatelijk te worden, ik vraag enkel maar waarom je een vaste vriendin verzonnen hebt?
Slaap lekkerquote:
Ik heb idd moeite met vaste relaties, en heb er ook zelden 1, maar ik verzin geen vriendinnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lamon valt de mensen aan die dingen bezitten die hij niet bezit. En onderwijl probeert hij ons in de ogen te prikken met al die vermeende toffe dingen die hij bezit. Daarom schept 'ie ook zo vaak op. Hij moet toch iets.
"Je moet toch wat?"quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAAROM VERZIN JIJ JE HELE LEVEN?!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb idd moeite met vaste relaties, en heb er ook zelden 1, maar ik verzin geen vriendinnen.
Wat heeft dat voor zin op een simpel internetforum?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
En ik vroeg je om bewijs. Blijven we zetten herhalen? Kom, vraag me nog eens waarom ik een vriendin verzin.
[..]
Ik heb idd moeite met vaste relaties, en heb er ook zelden 1, maar ik verzin geen vriendinnen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof wij nog niet weten wat voor een persoon Lamon is..quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:10 schreef Bragi het volgende:
Lamon. is net zo kansloos als Emimich. Niet inhoudelijk ergens op ingaan.
En je weet wat voor persoon Emimich bleek te zijn...
[..]
[..]
Je beoordeelde die jongen naar aanleiding van een foto, en hebt de pech dat ik wel knap ben...maar nog steeds snap ik niet waarom je een fictieve vriendin zou verzinnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:10 schreef Bragi het volgende:
Lamon. is net zo kansloos als Emimich. Niet inhoudelijk ergens op ingaan.
En je weet wat voor persoon Emimich bleek te zijn...
Hmm dan moet je het maar bij het normale uitgaan proberen. En als 1 vriend mee gaat is het al genoeg. En sowieso nooit nummers van een ander accepteren, altijd zelf regelen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, probleem is alleen dat al mijn vrienden nu steeds weg zijn (examens al gehad) en de gasten waar ik nu mee omgaan, gaan lang niet altijd uit. En de komende tijd heb ik wel heel veel examenfeestjes maar daar is zij verder niet uitgenodigd.
Haar nummer kreeg ik ook al aangeboden van een vriend maar die wil ik gewoon zelf van haar krijgen
Enige punt waar ik nu dus heel erg mee zit, is dat ze eind april een of andere vent uit de buurt heeft ontmoet en ik weet niet hoe het daar verder mee is gelopen. En dat is toch iets wat ik wel graag eerst wil weten anders is het sowieso redelijk kansloos om te gaan proberen.
Wat doe je met de wol?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:12 schreef ynuhh het volgende:
De schapen zijn vandaag geschoren.
Fictieve vrienden zijn altijd verzonnen, klaphark.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je beoordeelde die jongen naar aanleiding van een foto, en heb de pech dat ik wel knap ben...maar nog steeds snap ik niet waarom je een fictieve vriendin zou verzinnen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je beoordeelde die jongen naar aanleiding van een foto, en heb de pech dat ik wel knap ben...maar nog steeds snap ik niet waarom je een fictieve vriendin zou verzinnen.
[..]
Ah tof!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn verzorg pony is vandaag bevallen van een veulentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Fictieve vrienden zijn altijd verzonnen, klaphark.!!!!!!!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ah tof!![]()
Onze schapen hebben dit jaar lammen gehad. Jonge beestjes zijn zo lief.
Ohhh, lieffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar is dat nou een ander soort schaap, want zulke zie ik nou nooit in de wei?
![]()
Ik zal morgen ook eens foto's maken.
Baby darling doll face honey
Ja op haar hyves zie ik dus verder niets van hem terug, ja een link naar zijn profiel maar geen enkele krabbel of comment.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm dan moet je het maar bij het normale uitgaan proberen. En als 1 vriend mee gaat is het al genoeg. En sowieso nooit nummers van een ander accepteren, altijd zelf regelen.
En die andere vent, ja ik zou gewoon haar hyves checken naar krabbels en comments bij foto's enzo of je daar wijzer wordt. Maar dat merk je zelf ook wel als je bijvoorbeeld met haar praat als je nummer vraagt. Je moet gewoon een goed onderwerp hebben waarop je bij het afsluiten weer op terug kan vallen. En dan zeg je iets van "Nou dan sms je me morgen of het wat is geworden! " en zij "maar ik heb je nummer niet :$ " en dan tadaaa.
Weet ik niet, daar gaan mijn ouders over. Ik heb mijn moeder heel even kort aan de telefoon gehad vandaag.quote:
Oh oké, ik was alleen nieuwsgierig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet ik niet, daar gaan mijn ouders over. Ik heb mijn moeder heel even kort aan de telefoon gehad vandaag.
Ja, ik weet dat je goed bent met woorden en zinsstellingen, maar je beantwoordt de vraag niet. Jij hebt mij met allerlei dingen lastiggevallen 2 jaar lang en nu vraag ik 1 simpel dingetje, en je kan niet antwoorden...quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Fictieve vrienden zijn altijd verzonnen, klaphark.!!!!!!!
Hoe kom jij eigenlijk aan je username?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je goed bent met woorden en zinsstellingen, maar je beantwoordt de vraag niet. Jij hebt mij met allerlei dingen lastiggevallen 2 jaar lang en nu vraag ik 1 simpel dingetje, en je kan niet antwoorden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |