Knuffelen is tegenwoordig helemaal in.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zoen meisjes die niet tot mijn vriendenkring of tot een/de vriendin van een van m'n vrienden hoort nooit gedag.
Waar praat je dan over als je haar tegen komt in du kroeg?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja in mijn bed en ook vooral als ik naar huis fiets en er is weer niets gebeurd. En het mislukte is dus dat ik haar eerder dit jaar wel af en toe sprak. En als ik haar op feestjes en in de kroeg tegenkom, zoen ik haar ook gedag en dan op school durf ik haar niet eens aan te spreken?
Ja das toch niet zo vreemd? Anders zou je iedereen bij een begroeting moeten gaan zoenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zoen meisjes die niet tot mijn vriendenkring of tot een/de vriendin van een van m'n vrienden hoort nooit gedag.
Wedden van niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef Madridista het volgende:
Ik zal premier worden, let maar op
[ afbeelding ]
Nee ik ook niet. Ik gooi mijn armen open met een brede glimlachquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zoen meisjes die niet tot mijn vriendenkring of tot een/de vriendin van een van m'n vrienden hoort eigenlijk nooit gedag.
Voor de Canvas-kijkers: hij lijkt best op Tom Lenaerts, voormalig presentator van De Pappenheimers.quote:
Is dat de laagste opkomst in NL?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef ynuhh het volgende:
50% opkomst in Rotterdam, belachelijk laag zeg.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef Madridista het volgende:
Ik zal premier worden, let maar op
[ afbeelding ]
Hier gebeurt dat wel iets sneller maar ook lang niet bij iedereen nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zoen meisjes die niet tot mijn vriendenkring of tot een/de vriendin van een van m'n vrienden hoort eigenlijk nooit gedag.
Niet zo heel veel omdat dat bij ons onmogelijk is (ongelofelijke tiefusherrie) maar gewoon standaard dingen zoals 'hoe was dit, hoe was dat 'quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar praat je dan over als je haar tegen komt in du kroeg?
Meh er zijn er wel redelijk wat die ik gedag zoen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja das toch niet zo vreemd? Anders zou je iedereen bij een begroeting moeten gaan zoenen.
Volgens mij is dat nu nog niet echt te zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat de laagste opkomst in NL?
En je hebt geen vriendin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Stop daar eens mee dan. Hoe denk je dat dat op hen overkomt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh er zijn er wel redelijk wat die ik gedag zoen.
Wat lul jij nou weer? Kom eens met gefundeerde opmerkingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En je hebt geen vriendin.
Dat geeft verder niets, maar waarom loog je daar zo lang over?
En dat terwijl daar vanmiddag nog veel meer was gestemd dan in Amsterdam.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef ynuhh het volgende:
50% opkomst in Rotterdam, belachelijk laag zeg.
Het is iig wel bedroevend laag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nu nog niet echt te zeggen.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Stop daar eens mee dan. Hoe denk je dat dat op hen overkomt?
En ik ga naar bed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Nou, ik ga ervandoor, ik houd dat slome fok niet vol.
Tjuusschquote:
Ik wil gewoon weten waarom je al 2 jaar beweert dat je een vaste vriendin hebt terwijl dat niet zo is, jij hebt over mij ook genoeg gezegd, dus ik doe het een keertje terug.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Kom eens met gefundeerde opmerkingen.Anders weiger ik te happen.
Kom eens met feiten.quote:
Aii ok. Nu moet je gewoon een beetje leren om onzin te praten en te plagen enzo. Want met dat standaardpraat kom je niet verder dan alleen homies. En dan vraag je haar msn gewoon grappend. 99% kans dat ze het gewoon geeft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet zo heel veel omdat dat bij ons onmogelijk is (ongelofelijke tiefusherrie) maar gewoon standaard dingen zoals 'hoe was dit, hoe was dat '
Hoe kom jij erbij dat hij geen vaste vriendin heeft?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten waarom je al 2 jaar beweert dat je een vaste vriendin hebt terwijl dat niet zo is, jij hebt over mij ook genoeg gezegd, dus ik doe het een keertje terug.
Ik heb foto's van ze gezien. Hij heeft wel een vriendin, neem dat maar van mij aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten waarom je al 2 jaar beweert dat je een vaste vriendin hebt terwijl dat niet zo is, jij hebt over mij ook genoeg gezegd, dus ik doe het een keertje terug.
Vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zou je onbekenden begroeten met 3 zoenen?
Ja plagend moet wel lukken maar dan moet het moment er wel naar zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Aii ok. Nu moet je gewoon een beetje leren om onzin te praten en te plagen enzo. Want met dat standaardpraat kom je niet verder dan alleen homies. En dan vraag je haar msn gewoon grappend. 99% kans dat ze het gewoon geeft.
Wie heeft het over onbekenden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zou je onbekenden begroeten met 3 zoenen?
Oh, oké, oké.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geef maar toe, iedereen weet het al.
Hou je bek, kankern00b. Ik heb zijn vriendin gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ingehuurde actrice. Ik ken mensen uit het modellen- en tv-wereldje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb foto's van ze gezien. Hij heeft wel een vriendin, neem dat maar van mij aan.
Semi-onbekenden dan. Laat mij even lekker selectief lezen.quote:
En hoe veel heb je er op msn dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, oké, oké.Ik heb geen vaste vriendin. Daarentegen date ik dag in dag uit met meisjes die ik heb ontmoet via datingsites waarvoor ik grof geld heb neergelegd, maar ondanks alles ben ik toch nog single.
Nee, echt niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb foto's van ze gezien. Hij heeft wel een vriendin, neem dat maar van mij aan.
Vrienden en bekenden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou als het geen vrienden zijn, wie dan?
Ja familie.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat hij geen vaste vriendin heeft?!!!!!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mislukte troll. Jammer joh, Lamon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek, kankern00b. Ik heb zijn vriendin gezien.
Jij verzint ook je hele leven bij elkaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, echt niet.Maar waarom een vriendin verzinnen die er niet is, dat is gewoon vreemd.
Mwa dat moment kan je altijd hebben tijdens het uitgaan of feestjes. Binnen 2 minuten kan je dat al klaar hebben. Maar sowieso kan je het beste het nr. vragen. Ten eerste komen de intenties dan beter naar boven. En ten 2e is dat chiller dan msn want na een paar dagen sms'en vraag je gewoon msn en dan heb je beide.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja plagend moet wel lukken maar dan moet het moment er wel naar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |