Knuffelen is tegenwoordig helemaal in.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zoen meisjes die niet tot mijn vriendenkring of tot een/de vriendin van een van m'n vrienden hoort nooit gedag.
Waar praat je dan over als je haar tegen komt in du kroeg?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja in mijn bed en ook vooral als ik naar huis fiets en er is weer niets gebeurd. En het mislukte is dus dat ik haar eerder dit jaar wel af en toe sprak. En als ik haar op feestjes en in de kroeg tegenkom, zoen ik haar ook gedag en dan op school durf ik haar niet eens aan te spreken?
Ja das toch niet zo vreemd? Anders zou je iedereen bij een begroeting moeten gaan zoenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zoen meisjes die niet tot mijn vriendenkring of tot een/de vriendin van een van m'n vrienden hoort nooit gedag.
Wedden van niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef Madridista het volgende:
Ik zal premier worden, let maar op
[ afbeelding ]
Nee ik ook niet. Ik gooi mijn armen open met een brede glimlachquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zoen meisjes die niet tot mijn vriendenkring of tot een/de vriendin van een van m'n vrienden hoort eigenlijk nooit gedag.
Voor de Canvas-kijkers: hij lijkt best op Tom Lenaerts, voormalig presentator van De Pappenheimers.quote:
Is dat de laagste opkomst in NL?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef ynuhh het volgende:
50% opkomst in Rotterdam, belachelijk laag zeg.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef Madridista het volgende:
Ik zal premier worden, let maar op
[ afbeelding ]
Hier gebeurt dat wel iets sneller maar ook lang niet bij iedereen nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zoen meisjes die niet tot mijn vriendenkring of tot een/de vriendin van een van m'n vrienden hoort eigenlijk nooit gedag.
Niet zo heel veel omdat dat bij ons onmogelijk is (ongelofelijke tiefusherrie) maar gewoon standaard dingen zoals 'hoe was dit, hoe was dat 'quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar praat je dan over als je haar tegen komt in du kroeg?
Meh er zijn er wel redelijk wat die ik gedag zoen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja das toch niet zo vreemd? Anders zou je iedereen bij een begroeting moeten gaan zoenen.
Volgens mij is dat nu nog niet echt te zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat de laagste opkomst in NL?
En je hebt geen vriendin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Stop daar eens mee dan. Hoe denk je dat dat op hen overkomt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh er zijn er wel redelijk wat die ik gedag zoen.
Wat lul jij nou weer? Kom eens met gefundeerde opmerkingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En je hebt geen vriendin.
Dat geeft verder niets, maar waarom loog je daar zo lang over?
En dat terwijl daar vanmiddag nog veel meer was gestemd dan in Amsterdam.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef ynuhh het volgende:
50% opkomst in Rotterdam, belachelijk laag zeg.
Het is iig wel bedroevend laag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nu nog niet echt te zeggen.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Stop daar eens mee dan. Hoe denk je dat dat op hen overkomt?
En ik ga naar bed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Nou, ik ga ervandoor, ik houd dat slome fok niet vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |