Ach ja, 't is Crack_ die het zegt.quote:
Ja, dat gaat leuk wordenquote:
Ja en dan denk je overal teveel overna. Wat je moet zeggen enzo en dan doe je al helemaal nietsquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mij is het grootste struikelpunt gewoon het initiatief durven nemen (of juist niet dus). De rest ben ik niet zo heel bang voor.
Het is tijd om je angsten van je af te zetten. Helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik gun het je zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het meer zo dat ik juist naar minpunten zoek om haar minder leuk te vinden omdat ik bang ben dat het nooit wat gaat worden.
Satc 2 ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Oh, Prince of Persia. Legendarisch slechte film.
Op Gemma Arterton na dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Oh, Prince of Persia. Legendarisch slechte film.
Er gaan iedere dag tientallen al dan niet honderden situaties en 'wat-als' gesprekken door mijn hoofd maar dat soort situaties ontstaan uiteindelijk toch nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja en dan denk je overal teveel overna. Wat je moet zeggen enzo en dan doe je al helemaal nietsIk kan me ook niet meer voorstellen dat ik vroeger zo was.
quote:
Dat zei ik toch niet. Hehe.. Net zo min als men jouw mening wil horen maar goedquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alsof iemand het interessant vindt wat jij vindt.
Hmm nee niet echt meer. Gelukkig niet.quote:
Ja daarom ben ik ook zo blij dat ik er vanaf benquote:
Eh, nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:43 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat zei ik toch niet. Hehe.. Net zo min als men jouw mening wil horen maar goed
Trusten.quote:
Ja maar het is lastig, wat dat betreft heeft de zusje van een vriend van me (lang verhaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is tijd om je angsten van je af te zetten. Helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik gun het je zo.
Slaap lekkerquote:
Haha ja dat had ik ook. En dan in bed werd je helemaal gek als je er over nadacht. Ik durfde niet eens bij semi bekenden meisjes zomaar aan te spreken. Nu spreek ik elke vrouw/meisje aan zonder problemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er gaan iedere dag tientallen al dan niet honderden situaties en 'wat-als' gesprekken door mijn hoofd maar dat soort situaties ontstaan uiteindelijk toch niet![]()
En het is inderdaad gewoon een drempel die je eens moet overkomen, dan heb je er later geen of minder last van.
Je maakt er een te groot probleem van.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er gaan iedere dag tientallen al dan niet honderden situaties en 'wat-als' gesprekken door mijn hoofd maar dat soort situaties ontstaan uiteindelijk toch niet![]()
En het is inderdaad gewoon een drempel die je eens moet overkomen, dan heb je er later geen of minder last van.
quote:
ZEI IK HET NIET.quote:
Veiligheid is een gevoel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:47 schreef Lamon. het volgende:
Eindhoven de meest onveilige stad, leuk dat ze het op de NOS nog even speciaal vermelden.
Op het journaal zeiden ze dat het de meest-onveilige stad was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:48 schreef Crack_ het volgende:
Eindhoven de stad met de meeste aangiftes, leuk dat sommige mensen dat verschil niet weten.
't Is je vergeven.quote:
Maar dat kunnen ze nooit weten..quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op het journaal zeiden ze dat het de meest-onveilige stad was.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:48 schreef Bragi het volgende:
Jay: You're putting the pussy on a pedestal.
Dat werd hierboven al gezegd. Maar dat maakt Crack_'s opmerking niet minder waar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op het journaal zeiden ze dat het de meest-onveilige stad was.
Ik las een recensie waarin stond dat de film erg lang is en er niets gebeurt. Is dat wat je er slecht aan vindt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar jij vond deel 1 ook al slecht.Maar hij was slechter dan ik had verwacht ja.
Ja in mijn bed en ook vooral als ik naar huis fiets en er is weer niets gebeurd. En het mislukte is dus dat ik haar eerder dit jaar wel af en toe sprak. En als ik haar op feestjes en in de kroeg tegenkom, zoen ik haar ook gedag en dan op school durf ik haar niet eens aan te spreken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ja dat had ik ook. En dan in bed werd je helemaal gek als je er over nadacht. Ik durfde niet eens bij semi bekenden meisjes zomaar aan te spreken. Nu spreek ik elke vrouw/meisje aan zonder problemen![]()
![]()
Het gaat gewoon met oefenen.
Ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je maakt er een te groot probleem van.
Mmm ook, maar in deel 1 zat net zoveel/ zo weinig verhaal. Er zaten gewoon echt veel overbodige scenes in, en het begin was echt veeeeel te zoetsappig. Kreeg er gewoon de kriebels van.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las een recensie waarin stond dat de film erg lang is en er niets gebeurt. Is dat wat je er slecht aan vindt?
Ja..kut volk daar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef ynuhh het volgende:
50% opkomst in Rotterdam, belachelijk laag zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |