En ctrl + f op username he.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
We hebben fans. Weet je dat niet?Er zijn meer dan genoeg mensen die hier elke dag meekijken, maar niet reageren.
Misschien moet je volgende keer wel die recensies lezen enzo..quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mammoth.
Dat spul lost echt voor geen meter opHeb 10 minuten met een elektrisch roerstaaf erdoorheen zitten maaien en er zitten nog steeds klontjes op de bodem.
De fase "Hé dat meisje ziet er leuk uit en is lief en aardig"?quote:
Haha dayum. Je moet het zeggen als je echt ziet dat je er dik van chubby van wordt. Dan begin ik er sowieso niet aan. En die Whey shakes kan je gewoon met de hand schudden in de bekerquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mammoth.
Dat spul lost echt voor geen meter opHeb 10 minuten met een elektrisch roerstaaf erdoorheen zitten maaien en er zitten nog steeds klontjes op de bodem.
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien moet je volgende keer wel die recensies lezen enzo..
Toch bedankt.quote:
Nederland naar de klote met cohen aan de machtquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Bragi het volgende:
Voorlopige uitslag na 20% van de stemmen:
PvdA 32,
VVD 31
PVV 23
CDA 22
SP 15
D66 10
GL 9
CU 5
SGP 2
PvdD 1
Dat wordt mijn breekpunt in de coalitiebesprekingen.quote:
Bedankt voor je oneliner, man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nederland naar de klote met cohen aan de macht
Had dan gewaaacht, maar die oplosbaarheid was ook kei laag bij dezee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb ik gedaanBanaan was uitverkocht.
Dat is de verrotste fasequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De fase "Hé dat meisje ziet er leuk uit en is lief en aardig"?!
Ik spreek haar zo nu en dan en groet haar wel in de kroeg maar echt totaal niet meer dan dat. Helemaal niks dus
Je zoekt naar dingen die een probleem kunnen vormen, het is beter om gewoon te kijken naar wat je echt leuk aan haar vindt en daar voor gaan. Lengte is ook maar een getal, serieus, daar heb ik nog nooit naar gekeken als ik met een jongen ging daten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat hoogteverschil is ook wel het laatste waar ik me zorgen over moet maken. Ik moet eerst eens wat met haar zien af te spreken. Ooit
Als ik lam ben, dan ben ik gewoon een stuk losser en ik ben totaal niet vervelend en kan mij dan juist vaak nog gewoon normaal gedragen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Want ze vindt je aantrekkelijk als je lam bent
Mits alcohol, wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet dat je dat toch niet gaat doen he?
Oh jij bent zo'n scheetje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is de verrotste faseVooral als je geen iniatief durft te nemen. Naja de fase dat je elkaar vaak spreekt en door naar het zoenen wilt is nog kutter als je verlegen bent
Wat ik vroeger was.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ohja, verkiezingen vandaag.
Hoe staat het er voor?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Bragi het volgende:
Voorlopige uitslag na 20% van de stemmen:
PvdA 32,
VVD 31
PVV 23
CDA 22
SP 15
D66 10
GL 9
CU 5
SGP 2
PvdD 1
O. U. C. H.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n scheetje.
Ik verander mn mening, zo'n 14 jarige past echt bij je.
Neem der mee naar carnavalquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ik lam ben, dan ben ik gewoon een stuk losser en ik ben totaal niet vervelend en kan mij dan juist vaak nog gewoon normaal gedragen.
[..]
Mits alcohol, wel.
Waarschijnlijk is het meer zo dat ik juist naar minpunten zoek om haar minder leuk te vinden omdat ik bang ben dat het nooit wat gaat worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je zoekt naar dingen die een probleem kunnen vormen, het is beter om gewoon te kijken naar wat je echt leuk aan haar vindt en daar voor gaan. Lengte is ook maar een getal, serieus, daar heb ik nog nooit naar gekeken als ik met een jongen ging daten.
Cohen.quote:
Doe maar niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het meer zo dat ik juist naar minpunten zoek om haar minder leuk te vinden omdat ik bang ben dat het nooit wat gaat worden.
Slecht.. Bij 20% staat pvda 1 voor op VVD... PVV zware winst maar dat is niet heel gek met al dat tuig op straatquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe staat het er voor?
Zonde, zonde!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat wordt mijn breekpunt in de coalitiebesprekingen.
Ja, ik zit nu aan de 2e shake (vanochtend vergeten) en de komende 2 weken dan gewoon iedere dag 2x en dan zien we wel wat eruit komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha dayum. Je moet het zeggen als je echt ziet dat je er dik van chubby van wordt. Dan begin ik er sowieso niet aan. En die Whey shakes kan je gewoon met de hand schudden in de beker
Paars is bijna in the bag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe staat het er voor?
Nou ja, het moet dan maar, he.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef Smart_ass het volgende:
Hee Fas, is Verburg niet iets voor jou?
Alsof iemand het interessant vindt wat jij vindt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:39 schreef Madridista het volgende:
Ik vind dat Cohen premier moet worden
Vroeger was ik echt zo'n homo die dan echt maanden veel contact hield en dan nooit verder durfde zodat het niets werdquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n scheetje.
Ik verander mn mening, zo'n 14 jarige past echt bij je.
Bij mij is het grootste struikelpunt gewoon het initiatief durven nemen (of juist niet dus). De rest ben ik niet zo heel bang voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is de verrotste faseVooral als je geen iniatief durft te nemen. Naja de fase dat je elkaar vaak spreekt en door naar het zoenen wilt is nog kutter als je verlegen bent
Wat ik vroeger was.
Ja, weer +1 ten opzichte van een uurtje terug.quote:
Haha ik moest lachen.quote:
Duurt een beetje lang.quote:
Je leert er toch van?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vroeger was ik echt zo'n homo die dan echt maanden veel contact hield en dan nooit verder durfde zodat het niets werdSuper gay. Ben blij dat ik die periode al een jaar of 3 voorbij ben.
Zo dan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alsof iemand het interessant vindt wat jij vindt.
Hahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vroeger was ik echt zo'n homo die dan echt maanden veel contact hield en dan nooit verder durfde zodat het niets werdSuper gay. Ben blij dat ik die periode al een jaar of 3 voorbij ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |