Iehl.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Laat je vriendin eens posten, ik ben echt benieuwd wie jouw trekt, letterlijk en figuurlijk.
HAHAHA GEKKIE =D xDquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Laat je vriendin eens posten, ik ben echt benieuwd wie jouw trekt, letterlijk en figuurlijk.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
Met spiegelglas zodat wij kunnen koekeloeren![]()
Ha, een beetje stemmen werven.quote:
Ja kleine chicks zijn cutequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh valt nog wel mee. Ik ben 1.88 en ik vind een chick leuk van rond de 1.6 ofzo?
Ja volgende keer. Maar die Vanille is echt smerig.quote:
Dankjequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja kleine chicks zijn cute. Maar dat is niet erg ofzo. Alleen maar beter dat ze kleiner is.
Wat?quote:
Slikken bitchquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja volgende keer. Maar die Vanille is echt smerig.
Wat haal je de poll alweer weg?quote:
Ja dat hoogteverschil is ook wel het laatste waar ik me zorgen over moet maken. Ik moet eerst eens wat met haar zien af te spreken. Ooitquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja kleine chicks zijn cute. Maar dat is niet erg ofzo. Alleen maar beter dat ze kleiner is.
FAAAAAAAAAAAALQUOTEQ#!~#!@%^%$^&&&*&&%**(%&((!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 juni 2010 00:30 schreef Bragi het volgende:
En hier heb je een foto.
[/quote]Tinyurl, ja dahaaaaag.
quote:
Valsspelen telt nietquote:
quote:
Morgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat hoogteverschil is ook wel het laatste waar ik me zorgen over moet maken. Ik moet eerst eens wat met haar zien af te spreken. Ooit
Haha jij bent nog kleiner dan ik hè.quote:
Lekkere milkshakequote:
STINKVISWIJF!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
FAAAAAAAAAAAALQUOTEQ#!~#!@%^%$^&&&*&&%**(%&((!!!!!!!!
Hoogteverschil.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat hoogteverschil is ook wel het laatste waar ik me zorgen over moet maken. Ik moet eerst eens wat met haar zien af te spreken. Ooit
Te laat!quote:
In welke fase ben je dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag dat ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha jij bent nog kleiner dan ik hè.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
STINKVISWIJF!WAAR BEMOEI JE JE MEE?
Toch niet DU shake?quote:
Hebben wij uberhaupt wel 12 mensen die hier posten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:33 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]En toen haalde Jappie 'm weg...
Ja. Wel kut dat die ene vriend niet even terugsmst over mijn tussenuur morgenquote:
Alleen daarom verdient Bragi die stem.quote:
Daarom. Die Pi geeft een verkeerde lading aan mijn post.quote:
Mammoth.quote:
We hebben fans. Weet je dat niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben wij uberhaupt wel 12 mensen die hier posten?
Je weet dat je dat toch niet gaat doen he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja. Wel kut dat die ene vriend niet even terugsmst over mijn tussenuur morgen
Beter kom ik haar tijdens Oranje-Denemarken tegen, ben ik kapotlam, vraag ik hoe het met die ene kerel zit en als het kan, zie ik mijn kans schoon en vraag haar uit ofzo.
Hoe was jij nou ook al weer? 16 en dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daarom. Die Pi geeft een verkeerde lading aan mijn post.
Want ze vindt je aantrekkelijk als je lam bentquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja. Wel kut dat die ene vriend niet even terugsmst over mijn tussenuur morgen
Beter kom ik haar tijdens Oranje-Denemarken tegen, ben ik kapotlam, vraag ik hoe het met die ene kerel zit en als het kan, zie ik mijn kans schoon en vraag haar uit ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |