Iehl.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Laat je vriendin eens posten, ik ben echt benieuwd wie jouw trekt, letterlijk en figuurlijk.
HAHAHA GEKKIE =D xDquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Laat je vriendin eens posten, ik ben echt benieuwd wie jouw trekt, letterlijk en figuurlijk.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
Met spiegelglas zodat wij kunnen koekeloeren![]()
Ha, een beetje stemmen werven.quote:
Ja kleine chicks zijn cutequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh valt nog wel mee. Ik ben 1.88 en ik vind een chick leuk van rond de 1.6 ofzo?
Ja volgende keer. Maar die Vanille is echt smerig.quote:
Dankjequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja kleine chicks zijn cute. Maar dat is niet erg ofzo. Alleen maar beter dat ze kleiner is.
Wat?quote:
Slikken bitchquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja volgende keer. Maar die Vanille is echt smerig.
Wat haal je de poll alweer weg?quote:
Ja dat hoogteverschil is ook wel het laatste waar ik me zorgen over moet maken. Ik moet eerst eens wat met haar zien af te spreken. Ooitquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja kleine chicks zijn cute. Maar dat is niet erg ofzo. Alleen maar beter dat ze kleiner is.
FAAAAAAAAAAAALQUOTEQ#!~#!@%^%$^&&&*&&%**(%&((!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 juni 2010 00:30 schreef Bragi het volgende:
En hier heb je een foto.
[/quote]Tinyurl, ja dahaaaaag.
quote:
Valsspelen telt nietquote:
quote:
Morgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat hoogteverschil is ook wel het laatste waar ik me zorgen over moet maken. Ik moet eerst eens wat met haar zien af te spreken. Ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |