Hahaha echt he.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAHAHA.![]()
![]()
Tering Pleun Ik moest lachen omdat geen komma.
Die coalitie heeft toch helemaal geen meerderheid in deze SC?quote:
Niet haten, de volgende noem ik wel 'Sanna's zusje wordt gehosseld door een indomidget'.quote:
Dat dino icoontje? Dat is voor mensen die nog een oude layout gebruiken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:17 schreef Smart_ass het volgende:
Maar wat is trouwens die kangoeroe ofzo?
Das toch geen kangoeroequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:17 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die geen baggerlayout hebben of zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:17 schreef Smart_ass het volgende:
Kangoeroe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:17 schreef Smart_ass het volgende:
Dat heb ik zo vaak gezegd vroegerquote:
Alleen reetveter mag komen. Hoor. Voor 250 euro.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
BBQ meetAls dat echt doorgaat eet ik mijn schoen op
Iedere zomerse avond van mijn 6e tot 15e met alle kids uit de buurt buiten spelen en chillenquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen reetveter mag komen. Hoor. Voor 250 euro.
Ik moest lachen. Ik wilde er nog een lachende PI bij doen, maar ja FOK was weer langzaam.quote:
Omdat die mensen (ik) een baggerlayout hebbenquote:
Oke.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen reetveter mag komen. Hoor. Voor 250 euro.
Een 4EBE.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kangoeroe.
't Is een dino. Een fossiel: http://i.fokzine.net/templates/new/i/fossiel.png
Je bedoeld Sanna zelf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet haten, de volgende noem ik wel 'Sanna's zusje wordt gehosseld door een indomidget'.
Ik voel me gevleid.quote:
Waar.quote:
Mmm oke.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kangoeroe.
't Is een dino. Een fossiel: http://i.fokzine.net/templates/new/i/fossiel.png
Bij mij werd het altijd gezegd.quote:
Kids.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iedere zomerse avond van mijn 6e tot 15e met alle kids uit de buurt buiten spelen en chillen![]()
![]()
Géén, toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat die mensen (ik) een baggerlayout hebben
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef GlowMouse het volgende:
Het wordt tijd dat er een plaatje komt van een fossiel bij iedere post van iemand die nog geen baggerlayout gebruikt.
Mag ik een doemscenario bedenken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
Balkenende weg, ik zaterdag een date, vrijdag komt Mario Galaxy 2 uit, en ik ben goedgekeurd op een modellensite, wat zit het mee. Ik vertrouw het niet, er zal wel weer iets kuts gebeuren onverwachts.
O ja, dat kan ookquote:
lamon en modellensite in 1 zinquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
Balkenende weg, ik zaterdag een date, vrijdag komt Mario Galaxy 2 uit, en ik ben goedgekeurd op een modellensite, wat zit het mee. Ik vertrouw het niet, er zal wel weer iets kuts gebeuren onverwachts.
Ja leuk he.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Ik wilde er nog een lachende PI bij doen, maar ja FOK was weer langzaam.
Die is 1 te oud en 2 te lang voor jou.quote:
Koop een staatslot.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
Hahahaha, ik snap 'm!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij werd het altijd gezegd.![]()
Oh en "verder van de pot af".
If only they knew....quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij werd het altijd gezegd.![]()
Oh en "verder van de pot af".
Tot je voorhoofd hoor.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Japsnars het volgende:
Deze oude layout is zo lelijk als de nacht.
Binnen onbepaalde tijd willen ze overgaan op één layout, waarbij de andere layouts verdwijnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm oke.
Maar het is toch niet echt boeiend dat andere mensen nog een andere layout gebruiken?Of ligt dat nou weer aan mij?
Alleen punt 1 klopt. Ik heb wel langer dan WD gehad. Al ziet dat er wel zeer gay uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die is 1 te oud en 2 te lang voor jou.
Ja ik daarnet ook, gadverdammequote:
modellenvanhenk zeker?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
Doe eens, dan heb ik iig 1 niet zelf bedacht doemscenario.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik een doemscenario bedenken?
Haha, boeien. Vrouwen kunnen ook weleens langer zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alleen punt 1 klopt. Ik heb wel langer dan WD gehad. Al ziet dat er wel zeer gay uit.
quote:
Ook de mobiele telefoon layout?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Binnen onbepaalde tijd willen ze overgaan op één layout, waarbij de andere layouts verdwijnen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die is 1 te oud en 2 te lang voor jou.
LabieleHunks.nlquote:
Nee, dat lijkt me niet!quote:
Hoe sportief?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens weer sportief gedaan vanavond.
Nou zeg, jij hebt het maar druk met al die datesquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
Keihardeneukseks.quote:
Ik doelde natuurlijk eigenlijk op kaalheidquote:
Nou, je kan getroffen worden door de bliksemquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe eens, dan heb ik iig 1 niet zelf bedacht doemscenario.
Daarom, maar sowieso nooit hakken aan dan. Behalve als ze 1.60 zijn ofzo. En ik ben 1.70 op blote voeten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, boeien. Vrouwen kunnen ook weleens langer zijn.
Maar hoe lang ben je nou echt?
Mm oke. Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Binnen onbepaalde tijd willen ze overgaan op één layout, waarbij de andere layouts verdwijnen.
Zou je op me stemmen als het kon?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm oke. Bedankt voor de info.Op jou kan ik altijd rekenen.
Ik moet nu uitleggen waarom ik lach.quote:
Nu kan ik niet meer naar buiten, damn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, je kan getroffen worden door de bliksem![]()
Dat is aardig doemscenario-achtig, nietwaar?
Sorry man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer naar buiten, damn.
Otis is that you?quote:
Oh valt nog wel mee. Ik ben 1.88 en ik vind een chick leuk van rond de 1.6 ofzo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daarom, maar sowieso nooit hakken aan dan. Behalve als ze 1.60 zijn ofzo. En ik ben 1.70 op blote voeten.
Allicht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alleen wanneer je partijprogramma vrij zou zijn van spelfouten.
Niets mis mee he. Zijn wel meer niet al te lange vrouwelijke personen hier in de sc.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh valt nog wel mee. Ik ben 1.88 en ik vind een chick leuk van rond de 1.6 ofzo?
Laat je vriendin eens posten, ik ben echt benieuwd wie jou trekt, letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:24 schreef Bragi het volgende:
Mensen die een jaar lang dag in dag uit daten, maar nog steeds single zijn.
RELATIES FTW!1!!!
quote:
Jou.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Laat je vriendin eens posten, ik ben echt benieuwd wie jouw trekt, letterlijk en figuurlijk.
Iehl.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Laat je vriendin eens posten, ik ben echt benieuwd wie jouw trekt, letterlijk en figuurlijk.
HAHAHA GEKKIE =D xDquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
Met spiegelglas zodat wij kunnen koekeloeren![]()
Ha, een beetje stemmen werven.quote:
Ja kleine chicks zijn cutequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh valt nog wel mee. Ik ben 1.88 en ik vind een chick leuk van rond de 1.6 ofzo?
Ja volgende keer. Maar die Vanille is echt smerig.quote:
Dankjequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja kleine chicks zijn cute. Maar dat is niet erg ofzo. Alleen maar beter dat ze kleiner is.
Wat?quote:
Slikken bitchquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja volgende keer. Maar die Vanille is echt smerig.
Wat haal je de poll alweer weg?quote:
Ja dat hoogteverschil is ook wel het laatste waar ik me zorgen over moet maken. Ik moet eerst eens wat met haar zien af te spreken. Ooitquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja kleine chicks zijn cute. Maar dat is niet erg ofzo. Alleen maar beter dat ze kleiner is.
FAAAAAAAAAAAALQUOTEQ#!~#!@%^%$^&&&*&&%**(%&((!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 juni 2010 00:30 schreef Bragi het volgende:
En hier heb je een foto.
[/quote]Tinyurl, ja dahaaaaag.
quote:
Valsspelen telt nietquote:
quote:
Morgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat hoogteverschil is ook wel het laatste waar ik me zorgen over moet maken. Ik moet eerst eens wat met haar zien af te spreken. Ooit
Haha jij bent nog kleiner dan ik hè.quote:
Lekkere milkshakequote:
STINKVISWIJF!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
FAAAAAAAAAAAALQUOTEQ#!~#!@%^%$^&&&*&&%**(%&((!!!!!!!!
Hoogteverschil.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat hoogteverschil is ook wel het laatste waar ik me zorgen over moet maken. Ik moet eerst eens wat met haar zien af te spreken. Ooit
Te laat!quote:
In welke fase ben je dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag dat ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha jij bent nog kleiner dan ik hè.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
STINKVISWIJF!WAAR BEMOEI JE JE MEE?
Toch niet DU shake?quote:
Hebben wij uberhaupt wel 12 mensen die hier posten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:33 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]En toen haalde Jappie 'm weg...
Ja. Wel kut dat die ene vriend niet even terugsmst over mijn tussenuur morgenquote:
Alleen daarom verdient Bragi die stem.quote:
Daarom. Die Pi geeft een verkeerde lading aan mijn post.quote:
Mammoth.quote:
We hebben fans. Weet je dat niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben wij uberhaupt wel 12 mensen die hier posten?
Je weet dat je dat toch niet gaat doen he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja. Wel kut dat die ene vriend niet even terugsmst over mijn tussenuur morgen
Beter kom ik haar tijdens Oranje-Denemarken tegen, ben ik kapotlam, vraag ik hoe het met die ene kerel zit en als het kan, zie ik mijn kans schoon en vraag haar uit ofzo.
Hoe was jij nou ook al weer? 16 en dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daarom. Die Pi geeft een verkeerde lading aan mijn post.
Want ze vindt je aantrekkelijk als je lam bentquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja. Wel kut dat die ene vriend niet even terugsmst over mijn tussenuur morgen
Beter kom ik haar tijdens Oranje-Denemarken tegen, ben ik kapotlam, vraag ik hoe het met die ene kerel zit en als het kan, zie ik mijn kans schoon en vraag haar uit ofzo.
En ctrl + f op username he.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
We hebben fans. Weet je dat niet?Er zijn meer dan genoeg mensen die hier elke dag meekijken, maar niet reageren.
Misschien moet je volgende keer wel die recensies lezen enzo..quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mammoth.
Dat spul lost echt voor geen meter opHeb 10 minuten met een elektrisch roerstaaf erdoorheen zitten maaien en er zitten nog steeds klontjes op de bodem.
De fase "Hé dat meisje ziet er leuk uit en is lief en aardig"?quote:
Haha dayum. Je moet het zeggen als je echt ziet dat je er dik van chubby van wordt. Dan begin ik er sowieso niet aan. En die Whey shakes kan je gewoon met de hand schudden in de bekerquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mammoth.
Dat spul lost echt voor geen meter opHeb 10 minuten met een elektrisch roerstaaf erdoorheen zitten maaien en er zitten nog steeds klontjes op de bodem.
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien moet je volgende keer wel die recensies lezen enzo..
Toch bedankt.quote:
Nederland naar de klote met cohen aan de machtquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Bragi het volgende:
Voorlopige uitslag na 20% van de stemmen:
PvdA 32,
VVD 31
PVV 23
CDA 22
SP 15
D66 10
GL 9
CU 5
SGP 2
PvdD 1
Dat wordt mijn breekpunt in de coalitiebesprekingen.quote:
Bedankt voor je oneliner, man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nederland naar de klote met cohen aan de macht
Had dan gewaaacht, maar die oplosbaarheid was ook kei laag bij dezee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb ik gedaanBanaan was uitverkocht.
Dat is de verrotste fasequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De fase "Hé dat meisje ziet er leuk uit en is lief en aardig"?!
Ik spreek haar zo nu en dan en groet haar wel in de kroeg maar echt totaal niet meer dan dat. Helemaal niks dus
Je zoekt naar dingen die een probleem kunnen vormen, het is beter om gewoon te kijken naar wat je echt leuk aan haar vindt en daar voor gaan. Lengte is ook maar een getal, serieus, daar heb ik nog nooit naar gekeken als ik met een jongen ging daten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ik lam ben, dan ben ik gewoon een stuk losser en ik ben totaal niet vervelend en kan mij dan juist vaak nog gewoon normaal gedragen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Want ze vindt je aantrekkelijk als je lam bent
Mits alcohol, wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet dat je dat toch niet gaat doen he?
Oh jij bent zo'n scheetje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is de verrotste faseVooral als je geen iniatief durft te nemen. Naja de fase dat je elkaar vaak spreekt en door naar het zoenen wilt is nog kutter als je verlegen bent
Wat ik vroeger was.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ohja, verkiezingen vandaag.
Hoe staat het er voor?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Bragi het volgende:
Voorlopige uitslag na 20% van de stemmen:
PvdA 32,
VVD 31
PVV 23
CDA 22
SP 15
D66 10
GL 9
CU 5
SGP 2
PvdD 1
O. U. C. H.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n scheetje.
Ik verander mn mening, zo'n 14 jarige past echt bij je.
Neem der mee naar carnavalquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ik lam ben, dan ben ik gewoon een stuk losser en ik ben totaal niet vervelend en kan mij dan juist vaak nog gewoon normaal gedragen.
[..]
Mits alcohol, wel.
Waarschijnlijk is het meer zo dat ik juist naar minpunten zoek om haar minder leuk te vinden omdat ik bang ben dat het nooit wat gaat worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je zoekt naar dingen die een probleem kunnen vormen, het is beter om gewoon te kijken naar wat je echt leuk aan haar vindt en daar voor gaan. Lengte is ook maar een getal, serieus, daar heb ik nog nooit naar gekeken als ik met een jongen ging daten.
Cohen.quote:
Doe maar niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het meer zo dat ik juist naar minpunten zoek om haar minder leuk te vinden omdat ik bang ben dat het nooit wat gaat worden.
Slecht.. Bij 20% staat pvda 1 voor op VVD... PVV zware winst maar dat is niet heel gek met al dat tuig op straatquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe staat het er voor?
Zonde, zonde!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat wordt mijn breekpunt in de coalitiebesprekingen.
Ja, ik zit nu aan de 2e shake (vanochtend vergeten) en de komende 2 weken dan gewoon iedere dag 2x en dan zien we wel wat eruit komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha dayum. Je moet het zeggen als je echt ziet dat je er dik van chubby van wordt. Dan begin ik er sowieso niet aan. En die Whey shakes kan je gewoon met de hand schudden in de beker
Paars is bijna in the bag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe staat het er voor?
Nou ja, het moet dan maar, he.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef Smart_ass het volgende:
Hee Fas, is Verburg niet iets voor jou?
Alsof iemand het interessant vindt wat jij vindt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:39 schreef Madridista het volgende:
Ik vind dat Cohen premier moet worden
Vroeger was ik echt zo'n homo die dan echt maanden veel contact hield en dan nooit verder durfde zodat het niets werdquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jij bent zo'n scheetje.
Ik verander mn mening, zo'n 14 jarige past echt bij je.
Bij mij is het grootste struikelpunt gewoon het initiatief durven nemen (of juist niet dus). De rest ben ik niet zo heel bang voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is de verrotste faseVooral als je geen iniatief durft te nemen. Naja de fase dat je elkaar vaak spreekt en door naar het zoenen wilt is nog kutter als je verlegen bent
Wat ik vroeger was.
Ja, weer +1 ten opzichte van een uurtje terug.quote:
Haha ik moest lachen.quote:
Duurt een beetje lang.quote:
Je leert er toch van?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vroeger was ik echt zo'n homo die dan echt maanden veel contact hield en dan nooit verder durfde zodat het niets werdSuper gay. Ben blij dat ik die periode al een jaar of 3 voorbij ben.
Zo dan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alsof iemand het interessant vindt wat jij vindt.
Hahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vroeger was ik echt zo'n homo die dan echt maanden veel contact hield en dan nooit verder durfde zodat het niets werdSuper gay. Ben blij dat ik die periode al een jaar of 3 voorbij ben.
Ach ja, 't is Crack_ die het zegt.quote:
Ja, dat gaat leuk wordenquote:
Ja en dan denk je overal teveel overna. Wat je moet zeggen enzo en dan doe je al helemaal nietsquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mij is het grootste struikelpunt gewoon het initiatief durven nemen (of juist niet dus). De rest ben ik niet zo heel bang voor.
Het is tijd om je angsten van je af te zetten. Helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik gun het je zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het meer zo dat ik juist naar minpunten zoek om haar minder leuk te vinden omdat ik bang ben dat het nooit wat gaat worden.
Satc 2 ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Oh, Prince of Persia. Legendarisch slechte film.
Op Gemma Arterton na dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Oh, Prince of Persia. Legendarisch slechte film.
Er gaan iedere dag tientallen al dan niet honderden situaties en 'wat-als' gesprekken door mijn hoofd maar dat soort situaties ontstaan uiteindelijk toch nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja en dan denk je overal teveel overna. Wat je moet zeggen enzo en dan doe je al helemaal nietsIk kan me ook niet meer voorstellen dat ik vroeger zo was.
quote:
Dat zei ik toch niet. Hehe.. Net zo min als men jouw mening wil horen maar goedquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alsof iemand het interessant vindt wat jij vindt.
Hmm nee niet echt meer. Gelukkig niet.quote:
Ja daarom ben ik ook zo blij dat ik er vanaf benquote:
Eh, nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:43 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat zei ik toch niet. Hehe.. Net zo min als men jouw mening wil horen maar goed
Trusten.quote:
Ja maar het is lastig, wat dat betreft heeft de zusje van een vriend van me (lang verhaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is tijd om je angsten van je af te zetten. Helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik gun het je zo.
Slaap lekkerquote:
Haha ja dat had ik ook. En dan in bed werd je helemaal gek als je er over nadacht. Ik durfde niet eens bij semi bekenden meisjes zomaar aan te spreken. Nu spreek ik elke vrouw/meisje aan zonder problemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er gaan iedere dag tientallen al dan niet honderden situaties en 'wat-als' gesprekken door mijn hoofd maar dat soort situaties ontstaan uiteindelijk toch niet![]()
En het is inderdaad gewoon een drempel die je eens moet overkomen, dan heb je er later geen of minder last van.
Je maakt er een te groot probleem van.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er gaan iedere dag tientallen al dan niet honderden situaties en 'wat-als' gesprekken door mijn hoofd maar dat soort situaties ontstaan uiteindelijk toch niet![]()
En het is inderdaad gewoon een drempel die je eens moet overkomen, dan heb je er later geen of minder last van.
quote:
ZEI IK HET NIET.quote:
Veiligheid is een gevoel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:47 schreef Lamon. het volgende:
Eindhoven de meest onveilige stad, leuk dat ze het op de NOS nog even speciaal vermelden.
Op het journaal zeiden ze dat het de meest-onveilige stad was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:48 schreef Crack_ het volgende:
Eindhoven de stad met de meeste aangiftes, leuk dat sommige mensen dat verschil niet weten.
't Is je vergeven.quote:
Maar dat kunnen ze nooit weten..quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op het journaal zeiden ze dat het de meest-onveilige stad was.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:48 schreef Bragi het volgende:
Jay: You're putting the pussy on a pedestal.
Dat werd hierboven al gezegd. Maar dat maakt Crack_'s opmerking niet minder waar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op het journaal zeiden ze dat het de meest-onveilige stad was.
Ik las een recensie waarin stond dat de film erg lang is en er niets gebeurt. Is dat wat je er slecht aan vindt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar jij vond deel 1 ook al slecht.Maar hij was slechter dan ik had verwacht ja.
Ja in mijn bed en ook vooral als ik naar huis fiets en er is weer niets gebeurd. En het mislukte is dus dat ik haar eerder dit jaar wel af en toe sprak. En als ik haar op feestjes en in de kroeg tegenkom, zoen ik haar ook gedag en dan op school durf ik haar niet eens aan te spreken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ja dat had ik ook. En dan in bed werd je helemaal gek als je er over nadacht. Ik durfde niet eens bij semi bekenden meisjes zomaar aan te spreken. Nu spreek ik elke vrouw/meisje aan zonder problemen![]()
![]()
Het gaat gewoon met oefenen.
Ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je maakt er een te groot probleem van.
Mmm ook, maar in deel 1 zat net zoveel/ zo weinig verhaal. Er zaten gewoon echt veel overbodige scenes in, en het begin was echt veeeeel te zoetsappig. Kreeg er gewoon de kriebels van.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las een recensie waarin stond dat de film erg lang is en er niets gebeurt. Is dat wat je er slecht aan vindt?
Ja..kut volk daar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef ynuhh het volgende:
50% opkomst in Rotterdam, belachelijk laag zeg.
Knuffelen is tegenwoordig helemaal in.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zoen meisjes die niet tot mijn vriendenkring of tot een/de vriendin van een van m'n vrienden hoort nooit gedag.
Waar praat je dan over als je haar tegen komt in du kroeg?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja in mijn bed en ook vooral als ik naar huis fiets en er is weer niets gebeurd. En het mislukte is dus dat ik haar eerder dit jaar wel af en toe sprak. En als ik haar op feestjes en in de kroeg tegenkom, zoen ik haar ook gedag en dan op school durf ik haar niet eens aan te spreken?
Ja das toch niet zo vreemd? Anders zou je iedereen bij een begroeting moeten gaan zoenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zoen meisjes die niet tot mijn vriendenkring of tot een/de vriendin van een van m'n vrienden hoort nooit gedag.
Wedden van niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef Madridista het volgende:
Ik zal premier worden, let maar op
[ afbeelding ]
Nee ik ook niet. Ik gooi mijn armen open met een brede glimlachquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zoen meisjes die niet tot mijn vriendenkring of tot een/de vriendin van een van m'n vrienden hoort eigenlijk nooit gedag.
Voor de Canvas-kijkers: hij lijkt best op Tom Lenaerts, voormalig presentator van De Pappenheimers.quote:
Is dat de laagste opkomst in NL?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:49 schreef Madridista het volgende:
Ik zal premier worden, let maar op
[ afbeelding ]
Hier gebeurt dat wel iets sneller maar ook lang niet bij iedereen nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Ik zoen meisjes die niet tot mijn vriendenkring of tot een/de vriendin van een van m'n vrienden hoort eigenlijk nooit gedag.
Niet zo heel veel omdat dat bij ons onmogelijk is (ongelofelijke tiefusherrie) maar gewoon standaard dingen zoals 'hoe was dit, hoe was dat 'quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar praat je dan over als je haar tegen komt in du kroeg?
Meh er zijn er wel redelijk wat die ik gedag zoen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja das toch niet zo vreemd? Anders zou je iedereen bij een begroeting moeten gaan zoenen.
Volgens mij is dat nu nog niet echt te zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat de laagste opkomst in NL?
En je hebt geen vriendin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Bragi het volgende:
Stop daar eens mee dan. Hoe denk je dat dat op hen overkomt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh er zijn er wel redelijk wat die ik gedag zoen.
Wat lul jij nou weer? Kom eens met gefundeerde opmerkingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En je hebt geen vriendin.
Dat geeft verder niets, maar waarom loog je daar zo lang over?
En dat terwijl daar vanmiddag nog veel meer was gestemd dan in Amsterdam.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef ynuhh het volgende:
Het is iig wel bedroevend laag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nu nog niet echt te zeggen.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Stop daar eens mee dan. Hoe denk je dat dat op hen overkomt?
En ik ga naar bed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Nou, ik ga ervandoor, ik houd dat slome fok niet vol.
Tjuusschquote:
Ik wil gewoon weten waarom je al 2 jaar beweert dat je een vaste vriendin hebt terwijl dat niet zo is, jij hebt over mij ook genoeg gezegd, dus ik doe het een keertje terug.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Kom eens met gefundeerde opmerkingen.Anders weiger ik te happen.
Kom eens met feiten.quote:
Aii ok. Nu moet je gewoon een beetje leren om onzin te praten en te plagen enzo. Want met dat standaardpraat kom je niet verder dan alleen homies. En dan vraag je haar msn gewoon grappend. 99% kans dat ze het gewoon geeft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet zo heel veel omdat dat bij ons onmogelijk is (ongelofelijke tiefusherrie) maar gewoon standaard dingen zoals 'hoe was dit, hoe was dat '
Hoe kom jij erbij dat hij geen vaste vriendin heeft?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten waarom je al 2 jaar beweert dat je een vaste vriendin hebt terwijl dat niet zo is, jij hebt over mij ook genoeg gezegd, dus ik doe het een keertje terug.
Ik heb foto's van ze gezien. Hij heeft wel een vriendin, neem dat maar van mij aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten waarom je al 2 jaar beweert dat je een vaste vriendin hebt terwijl dat niet zo is, jij hebt over mij ook genoeg gezegd, dus ik doe het een keertje terug.
Vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zou je onbekenden begroeten met 3 zoenen?
Ja plagend moet wel lukken maar dan moet het moment er wel naar zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Aii ok. Nu moet je gewoon een beetje leren om onzin te praten en te plagen enzo. Want met dat standaardpraat kom je niet verder dan alleen homies. En dan vraag je haar msn gewoon grappend. 99% kans dat ze het gewoon geeft.
Wie heeft het over onbekenden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zou je onbekenden begroeten met 3 zoenen?
Oh, oké, oké.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geef maar toe, iedereen weet het al.
Hou je bek, kankern00b. Ik heb zijn vriendin gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ingehuurde actrice. Ik ken mensen uit het modellen- en tv-wereldje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb foto's van ze gezien. Hij heeft wel een vriendin, neem dat maar van mij aan.
Semi-onbekenden dan. Laat mij even lekker selectief lezen.quote:
En hoe veel heb je er op msn dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, oké, oké.Ik heb geen vaste vriendin. Daarentegen date ik dag in dag uit met meisjes die ik heb ontmoet via datingsites waarvoor ik grof geld heb neergelegd, maar ondanks alles ben ik toch nog single.
Nee, echt niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb foto's van ze gezien. Hij heeft wel een vriendin, neem dat maar van mij aan.
Vrienden en bekenden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou als het geen vrienden zijn, wie dan?
Ja familie.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat hij geen vaste vriendin heeft?!!!!!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mislukte troll. Jammer joh, Lamon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek, kankern00b. Ik heb zijn vriendin gezien.
Jij verzint ook je hele leven bij elkaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, echt niet.Maar waarom een vriendin verzinnen die er niet is, dat is gewoon vreemd.
Mwa dat moment kan je altijd hebben tijdens het uitgaan of feestjes. Binnen 2 minuten kan je dat al klaar hebben. Maar sowieso kan je het beste het nr. vragen. Ten eerste komen de intenties dan beter naar boven. En ten 2e is dat chiller dan msn want na een paar dagen sms'en vraag je gewoon msn en dan heb je beide.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja plagend moet wel lukken maar dan moet het moment er wel naar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |