Die is 1 te oud en 2 te lang voor jou.quote:
Koop een staatslot.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
Balkenende weg, ik zaterdag een date, vrijdag komt Mario Galaxy 2 uit, en ik ben goedgekeurd op een modellensite, wat zit het mee. Ik vertrouw het niet, er zal wel weer iets kuts gebeuren onverwachts.
Hahahaha, ik snap 'm!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij werd het altijd gezegd.![]()
Oh en "verder van de pot af".
If only they knew....quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij werd het altijd gezegd.![]()
Oh en "verder van de pot af".
Tot je voorhoofd hoor.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Japsnars het volgende:
Deze oude layout is zo lelijk als de nacht.
Binnen onbepaalde tijd willen ze overgaan op één layout, waarbij de andere layouts verdwijnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm oke.
Maar het is toch niet echt boeiend dat andere mensen nog een andere layout gebruiken?Of ligt dat nou weer aan mij?
Alleen punt 1 klopt. Ik heb wel langer dan WD gehad. Al ziet dat er wel zeer gay uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die is 1 te oud en 2 te lang voor jou.
Ja ik daarnet ook, gadverdammequote:
modellenvanhenk zeker?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
Balkenende weg, ik zaterdag een date, vrijdag komt Mario Galaxy 2 uit, en ik ben goedgekeurd op een modellensite, wat zit het mee. Ik vertrouw het niet, er zal wel weer iets kuts gebeuren onverwachts.
Doe eens, dan heb ik iig 1 niet zelf bedacht doemscenario.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik een doemscenario bedenken?
Haha, boeien. Vrouwen kunnen ook weleens langer zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alleen punt 1 klopt. Ik heb wel langer dan WD gehad. Al ziet dat er wel zeer gay uit.
quote:
Ook de mobiele telefoon layout?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Binnen onbepaalde tijd willen ze overgaan op één layout, waarbij de andere layouts verdwijnen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die is 1 te oud en 2 te lang voor jou.
LabieleHunks.nlquote:
Nee, dat lijkt me niet!quote:
Hoe sportief?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens weer sportief gedaan vanavond.
Nou zeg, jij hebt het maar druk met al die datesquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
Keihardeneukseks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |