Ik doelde natuurlijk eigenlijk op kaalheidquote:
Nou, je kan getroffen worden door de bliksemquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe eens, dan heb ik iig 1 niet zelf bedacht doemscenario.
Daarom, maar sowieso nooit hakken aan dan. Behalve als ze 1.60 zijn ofzo. En ik ben 1.70 op blote voeten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, boeien. Vrouwen kunnen ook weleens langer zijn.
Maar hoe lang ben je nou echt?
Mm oke. Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Binnen onbepaalde tijd willen ze overgaan op één layout, waarbij de andere layouts verdwijnen.
Zou je op me stemmen als het kon?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm oke. Bedankt voor de info.Op jou kan ik altijd rekenen.
Ik moet nu uitleggen waarom ik lach.quote:
Nu kan ik niet meer naar buiten, damn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, je kan getroffen worden door de bliksem![]()
Dat is aardig doemscenario-achtig, nietwaar?
Sorry man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nu kan ik niet meer naar buiten, damn.
Otis is that you?quote:
Oh valt nog wel mee. Ik ben 1.88 en ik vind een chick leuk van rond de 1.6 ofzo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daarom, maar sowieso nooit hakken aan dan. Behalve als ze 1.60 zijn ofzo. En ik ben 1.70 op blote voeten.
Allicht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alleen wanneer je partijprogramma vrij zou zijn van spelfouten.
Niets mis mee he. Zijn wel meer niet al te lange vrouwelijke personen hier in de sc.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh valt nog wel mee. Ik ben 1.88 en ik vind een chick leuk van rond de 1.6 ofzo?
Laat je vriendin eens posten, ik ben echt benieuwd wie jou trekt, letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:24 schreef Bragi het volgende:
Mensen die een jaar lang dag in dag uit daten, maar nog steeds single zijn.
RELATIES FTW!1!!!
quote:
Jou.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Laat je vriendin eens posten, ik ben echt benieuwd wie jouw trekt, letterlijk en figuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |