Geef het gewoon op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, echt niet.Maar waarom een vriendin verzinnen die er niet is, dat is gewoon vreemd.
Je hoeft niet hatelijk te worden, ik vraag enkel maar waarom je een vaste vriendin verzonnen hebt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Geef het gewoon op.Niemand hier kan je overtuigen van je getroll. En ja, we gaan op je in, nu blij? Meer dan aandacht kan je niet bereiken. Je kan (vanachter je computer) aandacht krijgen van meisjes, maar hun hart zal je niet krijgen.
Lamon valt de mensen aan die dingen bezitten die hij niet bezit. En onderwijl probeert hij ons in de ogen te prikken met al die vermeende toffe dingen die hij bezit. Daarom schept 'ie ook zo vaak op. Hij moet toch iets.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind lamon eigenlijk heel sneu. Hij zit waarschijnlijk in een isoleercel met een laptop en crackers, en wij pesten hem.
Ik was niet serieus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lamon valt de mensen aan die dingen bezitten die hij niet bezit. En onderwijl probeert hij ons in de ogen te prikken met al die vermeende toffe dingen die hij bezit. Daarom schept 'ie ook zo vaak op. Hij moet toch iets.
En ik vroeg je om bewijs. Blijven we zetten herhalen? Kom, vraag me nog eens waarom ik een vriendin verzin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hoeft niet hatelijk te worden, ik vraag enkel maar waarom je een vaste vriendin verzonnen hebt?
Ja, probleem is alleen dat al mijn vrienden nu steeds weg zijn (examens al gehad) en de gasten waar ik nu mee omgaan, gaan lang niet altijd uit. En de komende tijd heb ik wel heel veel examenfeestjes maar daar is zij verder niet uitgenodigd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwa dat moment kan je altijd hebben tijdens het uitgaan of feestjes. Binnen 2 minuten kan je dat al klaar hebben. Maar sowieso kan je het beste het nr. vragen. Ten eerste komen de intenties dan beter naar boven. En ten 2e is dat chiller dan msn want na een paar dagen sms'en vraag je gewoon msn en dan heb je beide.
WAAROM VERZIN JIJ JE HELE LEVEN?!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hoeft niet hatelijk te worden, ik vraag enkel maar waarom je een vaste vriendin verzonnen hebt?
Slaap lekkerquote:
Ik heb idd moeite met vaste relaties, en heb er ook zelden 1, maar ik verzin geen vriendinnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lamon valt de mensen aan die dingen bezitten die hij niet bezit. En onderwijl probeert hij ons in de ogen te prikken met al die vermeende toffe dingen die hij bezit. Daarom schept 'ie ook zo vaak op. Hij moet toch iets.
"Je moet toch wat?"quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAAROM VERZIN JIJ JE HELE LEVEN?!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb idd moeite met vaste relaties, en heb er ook zelden 1, maar ik verzin geen vriendinnen.
Wat heeft dat voor zin op een simpel internetforum?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
En ik vroeg je om bewijs. Blijven we zetten herhalen? Kom, vraag me nog eens waarom ik een vriendin verzin.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb idd moeite met vaste relaties, en heb er ook zelden 1, maar ik verzin geen vriendinnen.
Wat heeft dat voor zin op een simpel internetforum?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAAROM VERZIN JIJ JE HELE LEVEN?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |