Dat vraag ik toch niet.quote:
Of jij gaat gewoon even in bewoond gebied wonenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nederland is gewoon veels te fakking groot. Zaterdag had ik een feestje ( Mensen die op het laatste moment afzeggen.. ) en daar waren lui uit Rotterdam, Alkmaar, Delft en die wisten niet dat de A1 nog zolang doorging.
Voor jou:quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh. Nouja, is toch weer 3 minuten
. Jij woont gewoon in een godvergeten stuk van Nederland
.
[..]
Oké, kusje.
Dat is wel het antwoord. En als je het niet bevalt, zoek je het maar lekker zelf op, want je bent al de honderdste die het vraagt.quote:
Ik kan niet in zo een stad als Rotterdam, Amsterdam of zoiets wonen. Lijkt me verschrikkelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Of jij gaat gewoon even in bewoond gebied wonen. Valt bijna van de aarde af, waar jij zit.
Lieffffffffquote:
Brabant is wel iets voor jequote:Op donderdag 10 juni 2010 10:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan niet in zo een stad als Rotterdam, Amsterdam of zoiets wonen. Lijkt me verschrikkelijk.
Mweeaaahhh, dat zou nog kunnen ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lieffffffff![]()
!
[..]
Brabant is wel iets voor je.
Wat heb ik er nou aan dat jij zegt dat je geen bagger layout hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat is wel het antwoord. En als je het niet bevalt, zoek je het maar lekker zelf op, want je bent al de honderdste die het vraagt.
...quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou aan dat jij zegt dat je geen bagger layout hebt.Maar goed, zoek het zelf wel op.
Schatje, die dinosarus geeft aan de sommige users nog een fossiele lay-out gebruiken i.p.v de bagger lay-out.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou aan dat jij zegt dat je geen bagger layout hebt.Maar goed, zoek het zelf wel op.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:13 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat met die dino's naast usernames bij sommigen?
Als ik had bedoeld te zeggen dat ik zoiets niet kan zien omdat ik geen baggerlayout heb, dan had ik dát wel gezegd. Dan stond er: "Weet ik veel, ik heb geen baggerlayout."quote:
Omdat "Geen baggerlayout" mij niks zegt. Jij weet wat het betekend, ik kan het opvatten als in dat jij geen baggerlayout hebt. Wees gewoon duidelijk en voeg twee woorden toe: "Zij hebben". Tevens had je dat ook kunnen zeggen op het moment dat ik je overduidelijk niet snapte in plaats van een heel betoog te houden dat ik het zelf maar op moet zoeken omdat ik de honderdste ben die het vraagt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
...
Jezus, kun je niet twéé woordjes op de juiste manier verbinden aan jouw vraag?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:44 schreef Potloodvis het volgende:
Is het een mooie dino? Anders pas ik mijn lay-out aan.
En in die tijd dat je het hier vraagt en op mij ingaat, had je het al vier keer kunnen opzoeken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat "Geen baggerlayout" mij niks zegt. Jij weet wat het betekend, ik kan het opvatten als in dat jij geen baggerlayout hebt. Wees gewoon duidelijk en voeg twee woorden toe: "Zij hebben". Tevens had je dat ook kunnen zeggen op het moment dat ik je overduidelijk niet snapte in plaats van een heel betoog te houden dat ik het zelf maar op moet zoeken omdat ik de honderdste ben die het vraagt.
Zit niet zo te bitchen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
En in die tijd dat je het hier vraagt en op mij ingaat, had je het al vier keer kunnen opzoeken.
Dank je wel Allure.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Schatje, die dinosarus geeft aan de sommige users nog een fossiele lay-out gebruiken i.p.v de bagger lay-out.
Dat had ik al gedaan na je eerste niks zeggende antwoord.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
En in die tijd dat je het hier vraagt en op mij ingaat, had je het al vier keer kunnen opzoeken.
That's how I roll.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan na je eerste niks zeggende antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |