Welke keer was dat? Volgens mij wel meerdere keren vandaagquote:
KLB SC sluiten is WOIII.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, breekt de pleuris uit in KLB en FB. Zoiets gebeurt echt niet zo snel.Helemaal als het komt door opzettelijk getroll van buitenaf.
Wat moeten ze anders, die tweestrijd blijft, je kunt niet eeuwig mensen blijven bannen iedere keer weer, en als ik Yvonne goed begreep had ze het er toch wel een beetje gehad met de manier waarop deze sc liep.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik verdrietig worden.
Oh, ik had het over mijn vuurwerkmoment voor vandaag. Niet echt gerelateerd aan fok verder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Welke keer was dat? Volgens mij wel meerdere keren vandaag
Lamon zijn levensmissie is het gesloten krijgen van deze SCquote:
Wat was het onderwerp.quote:
Gewoon een permban geven, klaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders, die tweestrijd blijft, je kunt niet eeuwig mensen blijven bannen iedere keer weer, en als ik Yvonne goed begreep had ze het er toch wel een beetje gehad met de manier waarop deze sc liep.
Ah okequote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, ik had het over mijn vuurwerkmoment voor vandaag. Niet echt gerelateerd aan fok verder.
Viespeuk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, ik had het over mijn vuurwerkmoment voor vandaag. Niet echt gerelateerd aan fok verder.
Jij kan ook gewoon opsodemieteren, je weet dat jij de stichter bent van de slechte sfeer en je geniet er van. Ik vind het een beetje sneu dat je hier je pleziertje uit moet halen. Maar goed, moet jij weten. Je zou in plaats van op je 36e levensjaar op fok spenderen ook gewoon eens wat leuks doen met vrienden, maar als je nooit buitenkomt en in je eigen wereldje blijft leven dan krijg je die niet, dus misschien is dat wat lastig voor je. Maar je begrijpt dat je best je tijd beter kan spenderen dan ons uit de tent lokken en je er op aftrekken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders, die tweestrijd blijft, je kunt niet eeuwig mensen blijven bannen iedere keer weer, en als ik Yvonne goed begreep had ze het er toch wel een beetje gehad met de manier waarop deze sc liep.
Als de SC gesloten is verveelt hij zich de pleuris en gaat hij naar PUB SC.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lamon zijn levensmissie is het gesloten krijgen van deze SC
Maar iedereen doet veel te subtiel, dus er is niemand die een permban verdient op basis van deze discussie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een permban geven, klaar.
Er zijn ook users die zich wel kunnen gedragen.
Jawel, jij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar iedereen doet veel te subtiel, dus er is niemand die een permban verdient op basis van deze discussie.
Ik vind dat deze sc juist niet subtiel is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar iedereen doet veel te subtiel, dus er is niemand die een permban verdient op basis van deze discussie.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat deze sc juist niet subtiel is.
Het is net een markt hier.
Het ging over RL dus na je quote op Jap? Post maar ik lees het nog wel.quote:
Je weet genoeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het ging over RL dus na je quote op Jap? Post maar ik lees het nog wel.
Moet je een keer lezen tot je het wel snapt en niet gaan blaten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je reageert zo impulsief, en scheldt zoveel. Ik snap je niet.
ZE HEEFT GENEUKT > VUURWERKquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het ging over RL dus na je quote op Jap? Post maar ik lees het nog wel.
Je vriend twitterde het.quote:
Iedereen scheldt zoveel volgens jou.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je reageert zo impulsief, en scheldt zoveel. Ik snap je niet.
Tandjes.quote:
quote:
quote:
Omdat je beledigingen naar ze uit, dat vinden mensen over het algemeen niet zo leuk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klopt, jij kent de users hier beter dan ik ze ken, waarom zijn ze zo boos en naar altijd?
Pvdd, 1 zetelquote:
Okee, dan ga ik lekker slapen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat je beledigingen naar ze uit, dat vinden mensen over het algemeen niet zo leuk.
quote:
Extremen, Lamon extremen.quote:
Ik moest even lachen toen ik Aptroot zag en werd spontaan weer wakker.quote:
Die Aptroot lijkt me een nogal droog figuur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest even lachen toen ik Aptroot zag en werd spontaan weer wakker.
Ik heb bij die man op zijn vloer geslapen, en gezien hoe zijn dochter die een vriend had lekker een ander neukte.
En zijn dochter was een domme slet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die Aptroot lijkt me een nogal droog figuur.
Is zij soms werkzaam in Rijswijk?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En zijn dochter was een domme slet.
Ik had het moeten opnemen, om die lach van zijn gezicht af te hallen.
Geen idee, ik had haar even op mijn Hyves een paar jaar terug, en ze was zwanger geloof ik, maar het was een ongelooflijke slet op de middelbare school.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is zij soms werkzaam in Rijswijk?
Echt mensen zouden eens wat meer aan privacy moeten doen.
Je kan alle informatie op het net vinden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen idee, ik had haar even op mijn Hyves een paar jaar terug, en ze was zwanger geloof ik, maar het was een ongelooflijke slet op de middelbare school.
Ben geen fan van beide verschijnselen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan alle informatie op het net vinden.![]()
Tja, sletten, die kan je hier ook vinden...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:23 schreef Chai het volgende:
Werkloze mensen die tot 3 uur 's nachts SC'en.
Nee ik ben 250euro aan het sparen zodat ik rv mag doen.quote:
Mij mag je gratis doen. Als je lief bent krijg je zelfs geld toe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik ben 250euro aan het sparen zodat ik rv mag doen.
Goedemorgen luurtje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:04 schreef Allure_ het volgende:
Goedemorgen. Rise and shine lieve SC'ertjes.
Ik ben zéér bedroefd over de politieke denkwijze van Nederland met betrekking tot de keuze VVD en PVV. Daarom leek het mij verstandig om dit uit te huilen in WD's broek.quote:
Goed hoor. Met jou?quote:
Ik gebruik daar altijd gewoon tissues voor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben zéér bedroefd over de politieke denkwijze van Nederland met betrekking tot de keuze VVD en PVV. Daarom leek het mij verstandig om dit uit te huilen in WD's broek.
Okay.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik gebruik daar altijd gewoon tissues voor.
Same.quote:
WAT NOU "Okay"?!quote:
Ik stem voor, jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Same.Beter maken ze gewoon een werkweek van 4 dagen en dan 3 dagen weekend.
Wat mis ik?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik stem voor, ja.
Potverdikkie, ik wil weten wie Allure__ is!
Zo aan de foto te zien is het jouw lookalike uit Australië.quote:
Het is één van de KLB SC-haters. Dat kan ik je zo wel zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:28 schreef Allure_ het volgende:
Beter schakel ik een Sherlock in. DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Hoezo, Allure__ houdt toch van mequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is één van de KLB SC-haters. Dat kan ik je zo wel zeggen.
Schizo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, Allure__ houdt toch van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |