Extremen, Lamon extremen.quote:
Ik moest even lachen toen ik Aptroot zag en werd spontaan weer wakker.quote:
Die Aptroot lijkt me een nogal droog figuur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest even lachen toen ik Aptroot zag en werd spontaan weer wakker.
Ik heb bij die man op zijn vloer geslapen, en gezien hoe zijn dochter die een vriend had lekker een ander neukte.
En zijn dochter was een domme slet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die Aptroot lijkt me een nogal droog figuur.
Is zij soms werkzaam in Rijswijk?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En zijn dochter was een domme slet.
Ik had het moeten opnemen, om die lach van zijn gezicht af te hallen.
Geen idee, ik had haar even op mijn Hyves een paar jaar terug, en ze was zwanger geloof ik, maar het was een ongelooflijke slet op de middelbare school.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is zij soms werkzaam in Rijswijk?
Echt mensen zouden eens wat meer aan privacy moeten doen.
Je kan alle informatie op het net vinden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen idee, ik had haar even op mijn Hyves een paar jaar terug, en ze was zwanger geloof ik, maar het was een ongelooflijke slet op de middelbare school.
Ben geen fan van beide verschijnselen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan alle informatie op het net vinden.![]()
Tja, sletten, die kan je hier ook vinden...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:23 schreef Chai het volgende:
Werkloze mensen die tot 3 uur 's nachts SC'en.
Nee ik ben 250euro aan het sparen zodat ik rv mag doen.quote:
Mij mag je gratis doen. Als je lief bent krijg je zelfs geld toe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik ben 250euro aan het sparen zodat ik rv mag doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |