quote:Als de kalfjes geboren zijn dan komen ze allemaal in een hok met stro te liggen.
Ook krijgen ze dan zo snel mogelijk voor de eerste keer biest.
Biest is de eerste melk van de koe vlak na het afkalven.
Biest bevat allerlei belangrijke voedingsstoffen en vooral ook heel veel belangrijke afweerstoffen.
Het kalf krijgt alleen de biest van zijn/haar eigen moeder aangeboden gedurende 3 a 4 dagen.
Daarna gaat het over op kunstmelk (2 maal daags 3 liter). Kunstmelk (of melkpoeder) is veel constanter van kwaliteit dan gewone melk.
Als het kalf een paar weken oud is, verhuist het kalf naar de kalverenstal.
Dit is vroeger een hooiberg geweest, maar voor enige jaren geleden omgebouwd tot stal met ligboxen en roostervloer.
Hier krijgen ze naast kunstmelk ook nog onbeperkt water te drinken en hooi, kalverbrokken te eten.
Zodra de kalfjes 3 maanden oud zijn, wordt er geen melk meer aan ze verstrekt.
Ze drinken dan alleen nog maar schoon drinkwater en blijven daarbij ook nog hooi en brokken eten.
Vertel me, hoe moet ik nou weten dat die vraag al zo vaak gesteld is? Ik zie het vandaag pas voor het eerst.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
That's how I roll.Ik ben ongeduldig en weiger nog uitleggerig te zijn bij de zoveelste vraag over iets wat simpel op te zoeken is.
Tja, antwoord dan gewoon niet in plaats van zo te bitchen. Misschien dat er dan iemand wel bereid is op een normale manier te antwoorden. Kom je van Tweakers af of zo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:48 schreef Bragi het volgende:
WF legde het al uit met "daar is het voor". Als je het zelfs dan nog niet snapt, tsja... is het het dan wel waard om te antwoorden?
Schopje richting de Huiskamer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vertel me, hoe moet ik nou weten dat die vraag al zo vaak gesteld is? Ik zie het vandaag pas voor het eerst.
[..]
Tja, antwoord dan gewoon niet in plaats van zo te bitchen. Misschien dat er dan iemand wel bereid is op een normale manier te antwoorden. Kom je van Tweakers af of zo?
Heb de clip gister gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:51 schreef Allure_ het volgende:
DON'T CALL MY NAME ALEJANDRO ALEJANDROOO
Wist jullie dat Lady Gaga in deze video clip zich laten verkrachten door een groep mannen?
Ik heb 'm nog niet gezien, maar hoorde dat ie alweer vrij shocking wasquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb de clip gister gezien.Ze ziet eruit als een lijk en de clip duurt 9 minuten of zo.
Mwa, valt wel mee. Het zijn met name weer de religieuze huilies weer het wat te zeuren hadden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet gezien, maar hoorde dat ie alweer vrij shocking was.
Waar komt dit opeens vandaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:55 schreef Potloodvis het volgende:
Wat mijn vriendin in haar naam heeft staan op MSN, dat is echt triest, maar wel lief. Verder zijn mensen met meer dan alleen hun voornaam sowieso een beetje gevoelig denk ik.
Ze moet toch iets aangezien ze hondslelijk is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:56 schreef Bragi het volgende:
Mensen die aandacht genereren voor hun muziek of films met "shockend materiaal".
Omdat het mij nu pas opvalt, want ik zit misschien 1 keer per week op MSN.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waar komt dit opeens vandaan?En wat heeft ze in haar msn-naam staan dan?
Ze is inderdaad lelijk, maar in die clip is het echt een gedrocht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze moet toch iets aangezien ze hondslelijk is.
Als je weet hoeveel Italianen extreem-rechts zijn dan zou je schrikken. Neem Totti en Di Canio.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef WillFerrell het volgende:
D'r zitten wel duidelijke nazi en religieuze verwijzingen in.
True.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze moet toch iets aangezien ze hondslelijk is.
Dat weet ik wel. Niet alleen in Italië. Ook hier in Nederland zitten blijkbaar van die achterlijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je weet hoeveel Italianen extreem-rechts zijn dan zou je schrikken. Neem Totti en Di Canio.
Ik ken zelfs iemand die bij zo'n groepering zit, Combat 18.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Niet alleen in Italië. Ook hier in Nederland zitten blijkbaar van die achterlijken.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ken zelfs iemand die bij zo'n groepering zit, Combat 18.
Ik vind zijn politieke voorkeur ook niet geweldig, maar als persoon zelf is hij gewoon normaal hoor.quote:
Gek is dat. Iedereen veroordeeld personen als Bin Laden, Hoessein etc vanwege de politieke en religieuze ideologieën. Niemand kent ze persoonlijk, maar veroordeelt ze wel. En nu is het andersom. Wel persoonlijk kennen, niet veroordelen. Niet dat ik je ergens van beschuldig, ik vind het alleen frappant.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind zijn politieke voorkeur ook niet geweldig, maar als persoon zelf is hij gewoon normaal hoor.
Misschien omdat zij hun ideeën met geweldig uitvoerden. Dat is bij mijn bekende niet het geval.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gek is dat. Iedereen veroordeeld personen als Bin Laden, Hoessein etc vanwege de politieke en religieuze ideologieën. Niemand kent ze persoonlijk, maar veroordeelt ze wel. En nu is het andersom. Wel persoonlijk kennen, niet veroordelen. Niet dat ik je ergens van beschuldig, ik vind het alleen frappant.
Siliconen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:24 schreef Potloodvis het volgende:
Om hier weer wat leven in te blazen.
[ afbeelding ]
Ze zien er anders erg nep uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is Joanna Krupa, een model. Niets siliconen, puur natuur.
Niets wat ik niet wist.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:13 schreef Bragi het volgende:
WILLFERRELL!!!!
http://www.flabber.nl/lin(...)e-fanboy-editie-5296
Niet puur natuur dus, als ze het moeten photoshoppen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze tegenwoordig overal mee. Het programma heet Photoshop.
jij bent vreemd eerlijkquote:
Haar jesters zijn het wel, maar haar foto's zijn niet natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet puur natuur dus, als ze het moeten photoshoppen.
Dat komt omdat ik de enige ben die niet wil geloven dat jij echt een meisje bent. Ik durf te wedden dat jij zo'n persoon als Lamon bent, maar jij bent bang om daarvoor uit te komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:33 schreef Allure_ het volgende:
Als Potloodvis er is heb ik spontaan geen zin meer om te posten.
Stuur vreemdelingenpolitie op me af dang =$quote:
Dat interesseert me nog het allerminste, ik heb niks tegen je. Maar je bent gewoon kankersaai.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik de enige ben die niet wil geloven dat jij echt een meisje bent. Ik durf te wedden dat jij zo'n persoon als Lamon bent, maar jij bent bang om daarvoor uit te komen.
Wilders komt je halen vriendje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Stuur vreemdelingenpolitie op me af dang =$
Gister was weer het bewijs dat zonder Brabant en Limburg dit land zoveel beter is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |