Gek is dat. Iedereen veroordeeld personen als Bin Laden, Hoessein etc vanwege de politieke en religieuze ideologieën. Niemand kent ze persoonlijk, maar veroordeelt ze wel. En nu is het andersom. Wel persoonlijk kennen, niet veroordelen. Niet dat ik je ergens van beschuldig, ik vind het alleen frappant.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind zijn politieke voorkeur ook niet geweldig, maar als persoon zelf is hij gewoon normaal hoor.
Misschien omdat zij hun ideeën met geweldig uitvoerden. Dat is bij mijn bekende niet het geval.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gek is dat. Iedereen veroordeeld personen als Bin Laden, Hoessein etc vanwege de politieke en religieuze ideologieën. Niemand kent ze persoonlijk, maar veroordeelt ze wel. En nu is het andersom. Wel persoonlijk kennen, niet veroordelen. Niet dat ik je ergens van beschuldig, ik vind het alleen frappant.
Siliconen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:24 schreef Potloodvis het volgende:
Om hier weer wat leven in te blazen.
[ afbeelding ]
Ze zien er anders erg nep uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is Joanna Krupa, een model. Niets siliconen, puur natuur.
Niets wat ik niet wist.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:13 schreef Bragi het volgende:
WILLFERRELL!!!!
http://www.flabber.nl/lin(...)e-fanboy-editie-5296
Niet puur natuur dus, als ze het moeten photoshoppen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze tegenwoordig overal mee. Het programma heet Photoshop.
jij bent vreemd eerlijkquote:
Haar jesters zijn het wel, maar haar foto's zijn niet natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet puur natuur dus, als ze het moeten photoshoppen.
Dat komt omdat ik de enige ben die niet wil geloven dat jij echt een meisje bent. Ik durf te wedden dat jij zo'n persoon als Lamon bent, maar jij bent bang om daarvoor uit te komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:33 schreef Allure_ het volgende:
Als Potloodvis er is heb ik spontaan geen zin meer om te posten.
Stuur vreemdelingenpolitie op me af dang =$quote:
Dat interesseert me nog het allerminste, ik heb niks tegen je. Maar je bent gewoon kankersaai.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik de enige ben die niet wil geloven dat jij echt een meisje bent. Ik durf te wedden dat jij zo'n persoon als Lamon bent, maar jij bent bang om daarvoor uit te komen.
Wilders komt je halen vriendje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Stuur vreemdelingenpolitie op me af dang =$
Gister was weer het bewijs dat zonder Brabant en Limburg dit land zoveel beter is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |