Uh, in 2003 had de PvdA 23 zetels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
je hebt de verkiezingen van 2003 gemist? Pvda was de grootste maar CDA, VVD en D66 kwamen in de regering.

Heftige getallen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Maximaal 24 voor CDA? Lijkt me sterk.

In 2003 mocht ik nog net niet stemmen en interesseerde politiek mij nog bitter weinig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
je hebt de verkiezingen van 2003 gemist? Pvda was de grootste maar CDA, VVD en D66 kwamen in de regering.

G vergeten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Arcee het volgende:
De SP gaat hun "overwinning" vieren.:')

Nee, Jan Marijnissen.quote:

PvdA was toen niet de grootste, CDA was datquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:36 schreef MaJo het volgende:
[..]

Ze staan hierbovenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Krambo het volgende:
Kom op Maurice, laat die cijfers zien

Zonder peilingen zouden ze dus maar zo'n 18 zetels halen. Wat moet dat zuur zijn voor SP/GL/D66.
 Zonder peilingen zouden ze dus maar zo'n 18 zetels halen. Wat moet dat zuur zijn voor SP/GL/D66.

Zie eerste plaatje in OP.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Krambo het volgende:
Kom op Maurice, laat die cijfers zien

Bron?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Maximaal 24 voor CDA? Lijkt me sterk.

quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef Krambo het volgende:
Die van vandaag?

Maurice de Hond.quote:

Pure schaamtequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen daar niet eerlijk voor durven uitkomen. Meeste polls gaan gewoon via de mail.
 Men is gewend om erop aangekeken te worden. Zelfs per email speelt dit mee, al is dit uiteraard minder dan in een face to face interview
 Men is gewend om erop aangekeken te worden. Zelfs per email speelt dit mee, al is dit uiteraard minder dan in een face to face interview 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |