Ik denk het eigenlijk niet. Denk dat veel mensen met een hyp. rechts zullen gaan stemmen.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:32 schreef ItaloDancer het volgende:
Vreemde verrechtsing in deze peiling. Zal wel een afwijking zijn
Dat denk ik dus ook.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat veel D66-stemmers nu toch naar de VVD switchen ivm de hypotheekrenteaftrek....
Onzin.... D66 durft impopulaire keuzes te maken... in tegenstelling tot PvdA, VVD en CDA die vooral pluche-geil zijn... dat kost ze nu gewoon zetels... maar het is nog geen juni dus ik hoop dat het zich nu stabiliseert en weer hersteld met een sterke campagnequote:Op woensdag 7 april 2010 21:30 schreef FP128 het volgende:
En dan blijkt andermaal dat D66 dus niet de partij is van het redelijk alternatief en...
D66 zijn populariteit deels te danken heeft aan het gekissebis tussen Pechtold en
Wilders.
Dat is natuurlijk onzin. Zowel VVD als CDA hebben bewezen impopulaire maatregelen te nemen. Ze hebben in het vorige kabinet er ook diverse genomen. Snijden in een HRA is echt niet de enige optie van bezuiniging die niet populair is.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onzin.... D66 durft impopulaire keuzes te maken... in tegenstelling tot PvdA, VVD en CDA die vooral pluche-geil zijn... dat kost ze nu gewoon zetels... maar het is nog geen juni dus ik hoop dat het zich nu stabiliseert en weer hersteld met een sterke campagne
Das wel een beetje wat het volk wil, zo te zien..toch?quote:
Ik weet niet als het volk echt ''pvv'' wil, maar ik denk wel dat de uiteindelijke verkiezings uitslag wat rechters zal uitvallen. Je ziet vaak dat mensen links stemmen in peillingen en als het erop aankomt dan schuiven ze toch weer naar het midden. PVDA CDA en vvd. Je ziet pvv en d66 alweer flink krimpen.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Das wel een beetje wat het volk wil, zo te zien..toch?
"Wat het volk wil"quote:Op woensdag 7 april 2010 22:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Das wel een beetje wat het volk wil, zo te zien..toch?
We zullen het wel zien. Maar als het de enige coalitie met 3 partijen is (er zijn meer mogelijkheden, i know) dan heeft dat toch wel voor mij de voorkeur qua formatie.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef Resistor het volgende:
[..]
"Wat het volk wil"
De meerderheid van 'het volk' had afgelopen verkiezingen op CDA, PvdA en CU (bij elkaar opgeteld) gestemd, en toch was deze coalitie maar door 6% gewenst.
Of zal de geschiedenis zich herhalen?
Daar heb je Wilders niet mee weg. Beter Wilders dan een rechtse extremist als Filip de Winter die je dan mogelijk kan krijgen, en ja, ik denk dat de mensen er wel op stemmen.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef Resistor het volgende:
[..]
"Wat het volk wil"
De meerderheid van 'het volk' had afgelopen verkiezingen op CDA, PvdA en CU (bij elkaar opgeteld) gestemd, en toch was deze coalitie maar door 6% gewenst.
Of zal de geschiedenis zich herhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |