Welnee, mensen stemden op Marijnissen, niet op de SP. En Roemer deed 't bij P&W niet echt geweldig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:05 schreef JohnDDD het volgende:
Ik verwacht een stijging van de SP (Roemer presenteert zich goed, SP doet goede, SP-achtige uitspraken die mogelijk veel mensen trekken)
Even zonder politieke voorkeuren, paars is toch het enige enigszins reeele kabinet wat op dit moment te bedenken valt, of mis ik nog een optie?quote:
Nee hoor, mee eens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Lamon. het volgende:
Even zonder politieke voorkeuren, paars is toch het enige enigszins reeele kabinet wat op dit moment te bedenken valt, of mis ik nog een optie?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:11 schreef remlof het volgende:
Femke is weer veel op TV geweest
Oh, okee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, mee eens.
Maar ik was blij dat je even hielp het topic vol te posten.
Komt nog bij dat Balkenende gewoon gesteund blijft door zijn partij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
Een PvdA-CDA plus D66 en/of GroenLinks kabinet is in principe ook nog wel mogelijk denk ik.
Als de PvdA de grootste partij is en Balkenende en Verhagen zijn vertrokken liggen de verhoudingen heel anders dan de afgelopen drie jaar.
Maar ik zou ook liever een Paars+ zien hoor
Breed links of paars. Alles liever dan weer een grote christelijke partij in de coalitiequote:Op donderdag 25 maart 2010 19:50 schreef remlof het volgende:
Een PvdA-CDA plus D66 en/of GroenLinks kabinet is in principe ook nog wel mogelijk denk ik.
Als de PvdA de grootste partij is en Balkenende en Verhagen zijn vertrokken liggen de verhoudingen heel anders dan de afgelopen drie jaar.
Maar ik zou ook liever een Paars+ zien hoor
Ik denk niet dat Balkie het haalt tot 9 juni.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Komt nog bij dat Balkenende gewoon gesteund blijft door zijn partij.
Ik vrees van wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Balkie het haalt tot 9 juni.
Zolang het CDA maar niet de grootste wordt. Alleen dan zitten we nog langer met die minkukel opgescheept.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Waarom weet ik ook niet zo goed, maar de partij heeft wederom vertrouwen in hem.
Ik heb het vermoeden dat het alleen maar schone schijn is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Waarom weet ik ook niet zo goed, maar de partij heeft wederom vertrouwen in hem.
Hij is op een heilige missie om Nederland te veranderen met zijn geloof.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zolang het CDA maar niet de grootste wordt. Alleen dan zitten we nog langer met die minkukel opgescheept.
Ik snap nog steeds niet hoe hij het kan verkopen dat hij alleen premier wil worden. Het is een wanvertoning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |