Dat vermoeden heb ik ook. Cohen is niet voor niets ingezet.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:27 schreef ethiraseth het volgende:
Uiteindelijk zal het wel weer neer komen op een PvdA/CDA strijd. Wat op zich wel goed is, omdat het stemmers van Wilders zal wegtrekken. Ik heb weinig op met het CDA, maar heb ze altijd nog liever dan de PVV.
En ik heb weinig op met de PvdA, maar nog minder met SP of Groenlinks. Laat het dus maar mooi een tweestrijd CDA-PvdA wordenquote:Op zondag 14 maart 2010 13:27 schreef ethiraseth het volgende:
Uiteindelijk zal het wel weer neer komen op een PvdA/CDA strijd. Wat op zich wel goed is, omdat het stemmers van Wilders zal wegtrekken. Ik heb weinig op met het CDA, maar heb ze altijd nog liever dan de PVV.
Alles is beter dan balkenende idd.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:32 schreef Arcee het volgende:
Als we dan maar niet weer zo'n PvdA/CDA-kabinet krijgen.
Als de PvdA dan maar de grootste wordt en Cohen premier, dan zijn we iig wel van Balkenende verlost.
Waarom rond je de ene ,5 af naar boven en de andere naar beneden?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:07 schreef Resistor het volgende:
Toch wel grappig, die afwijkingen.
Laat ik het eens middelen en het heel brutaal zelf gaan afronden:
PvdA = 26,5 = 27
SP = 9,5 = 9
PvdD = 2,5 = 3
ToN = 0,5 = 0
Als mensen in termen van "goed" praten houdt dat automatisch al in dat Wilders daar niet mee bedoeld wordt.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 14:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als mensen in termen van "goed" praten houdt dat automatisch al in dat Wilders daar niet mee bedoeld wordt.
TON staat bij beide op 0, dus die rond je omlaag af. PvdD staat op 2 en 3, dus die geef je het voordeel en zet je op 3. Het is nattevingerwerk, meer niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom rond je de ene ,5 af naar boven en de andere naar beneden?
De trend van de Hond:quote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef MouzurX het volgende:
Iets zegt me dat wanneer het uiteindelijk verkiezingen zijn D66/SP/GL veel minder zetels zullen krijgen.
Als je zo al de trend ziet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |