Mijn gokje....quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
Wat zal de uitslag van TK2010 worden? En neem je eigen politieke voorkeur er niet in mee.
Inderdaad, VVD was even meer dan 2 keer zo klein als de PVV, maar is nu bijna 2 keer zo groot.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:14 schreef BasEnAad het volgende:
Voor de VVD liggen er nog veel zetels bij de krimpende PVV en CDA.
Ik denk dat de kiezer daar op dit moment niet meer gevoelig voor is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:25 schreef ethiraseth het volgende:
ik wacht vol spanning op het moment dat Wilders weer iets compleet belachelijks in de media roept en spontaan 6 zetels erbij krijgt.
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:43 schreef gargoyleslatje het volgende:
Dit beloven spannende verkiezingen te worden
De top 3 partijen staan heel dicht bij elkaar en we hebben nog nooit (verwachten ze teminste) zoveel zwevende kiezers gehad. Al denk ik dat een deel van deze zwevende kiezers gewoon PVV gaat stemmen maar daar niet voor uit willen komen.
Ben zeer benieuwd naar aankomende debatten! 1 ding is iig zeker Wilders kan het zichzelf niet veroorloven debatten te vermijden momenteel.
Iemand trouwens nog de uitzending van 1 vandaag gezien gisteren??
CDA het meest vage verkiezings programma van de hele lijst ^^
PvdA: 32quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:07 schreef phpmystyle het volgende:
Wat zal de uitslag van TK2010 worden? En neem je eigen politieke voorkeur er niet in mee.
Dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:12 schreef Morendo het volgende:
Hopelijk implodeert de PVV nog wat verder, ten gunste van VVD en CDA. En na de verkiezingen een mooi kabinet van VVD-CDA-D66.
Rutte 1.
Burgemeester worden van de gemeente Maastricht. Of is die functie al vergeven?quote:Op donderdag 29 april 2010 01:17 schreef piepie het volgende:
VVD gaat winnen denk ik ...![]()
Vraag me af wat Cohen dan gaat doen ....
Die wordt ofwel oppositieleider (en dan is het makkelijk schieten op het zoveelste VVD-CDA kabinet) of hij gaat als politiek leider van de PvdA de kamer in.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:17 schreef piepie het volgende:
VVD gaat winnen denk ik ...![]()
Vraag me af wat Cohen dan gaat doen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |